DUS ouder!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je zei u tegen me![]()
Ik ben maar 19 dagen ouder
Hadden we nog last van de groep somaliërs eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)en-uittocht-1.135873
Hoppa
Mooi! Opzouten met die lamme honden!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)en-uittocht-1.135873
Hoppa
Again... read between the linesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Moet ik eerst eens een kind zien te krijgen
Met u altijd babe!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pijnpuntje geraakt, niet jouw schuld![]()
![]()
Vriendjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis alles beter dan theClitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:13 schreef Darkestrah het volgende:
Ik kom er steeds vaker achter dat ik een te moeilijke username heb. Darktrash, Darestrah, Dastrah, het wil maar niet lukken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik stem voor een nieuwe TT met Darktrash en theClit![]()
mja, gezin wat bij ons in de buurt uit huis is gezet wil terug, ook al wonen er nieuwe mensen. nu al 2 keer de voorruit in gegooidquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hadden we nog last van de groep somaliërs eigenlijk?
Dat is waar ook ja, ik woon een beetje in een rustige blanke enclave geloof ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, gezin wat bij ons in de buurt uit huis is gezet wil terug, ook al wonen er nieuwe mensen. nu al 2 keer de voorruit in gegooid
jah hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:40 schreef Darkestrah het volgende:
Is het dan nog een naamtopic te noemen?
ach jah, het is buiten die incidenten om erg rustig nu bij onsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is waar ook ja, ik woon een beetje in een rustige blanke enclave geloof ik
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik stem voor een nieuwe TT met Darktrash en theClit![]()
jij ook weer hierquote:
Ja de wind stond de goeie kant op.quote:
vond het al stinken, maar nu weet ik het ...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja de wind stond de goeie kant op.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond het al stinken, maar nu weet ik het ...
het is de lucht uit DB![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |