Prima TTquote:
Fipo-hunterquote:
Tja, je was in het vorige draadje nét te laat hèquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
mag ik ook een keer,is al zo lang geleden
toen heb ik hem laten schietenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, je was in het vorige draadje nét te laat hè
Ik heb de hond wél een koekje gegeven hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
toen heb ik hem laten schieten![]()
zag dat je net aan de deur geweest bent, heb je net gemist
de wattes gehad?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
wij hebben vandaag de warme opname, voor de renovatie van ons huis gehad. Eind januari worden de steigers voor en achter ons huis geplaatst. Daarvoor moeten we onze aanbouw (bijkeuken) helemaal afbreken. Dan eind februari voor 2 maanden ons huis uit...zijn we er alles bij elkaar 3 maanden zoet mee. Niet normaal
Jullie moeten de aanbouw afbreken? Wat is dat nu voor idioterie?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
wij hebben vandaag de warme opname, voor de renovatie van ons huis gehad. Eind januari worden de steigers voor en achter ons huis geplaatst. Daarvoor moeten we onze aanbouw (bijkeuken) helemaal afbreken. Dan eind februari voor 2 maanden ons huis uit...zijn we er alles bij elkaar 3 maanden zoet mee. Niet normaal
da he je goe gedoetquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de hond wél een koekje gegeven hoor
omdat anders de steigers niet geplaatst kunnen worden. Wij hadden nooit vergunning gevraagd, maar het staat er wel al bijna 25 jaar. Ben er niet blij mee, maar de woningbouw is de baasquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jullie moeten de aanbouw afbreken? Wat is dat nu voor idioterie?
de opname van wat er binnen het huis moet gebeuren, noemt men warme opname (had er ook nog nooit van gehoord hoor en heb vroeger nog wel op een architectenburo gewerkt)quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog nooit van gehoord. Klonk als iets wat kokje doet voor werkzaamheden.
Maar het afbreken en weer opbouwen wordt toch wél vergoed, of niet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
omdat anders de steigers niet geplaatst kunnen worden. Wij hadden nooit vergunning gevraagd, maar het staat er wel al bijna 25 jaar. Ben er niet blij mee, maar de woningbouw is de baas
en ook niet de kans gekregen om het te legaliseren? dat is bij onze renovatie (vorig huurhuis) wel gebeurd..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
omdat anders de steigers niet geplaatst kunnen worden. Wij hadden nooit vergunning gevraagd, maar het staat er wel al bijna 25 jaar. Ben er niet blij mee, maar de woningbouw is de baas
er is een standaard vergoeding omdat wij tijdelijk ons huis moet ontruimen en verlaten, maar niet speciaal voor die aanbouw.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar het afbreken en weer opbouwen wordt toch wél vergoed, of niet?
nee, er is wel gekeken of er een oplossing was in de zin van gedeeltelijk afbreken, maar vanwege de aard van de werkzaamheden moet het echt weg, helaas..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en ook niet de kans gekregen om het te legaliseren? dat is bij onze renovatie (vorig huurhuis) wel gebeurd..
secret story heeft mama joanna dus geen windeieren gebracht..quote:Philip Gransjean @Philip_Gr 39s Reply Retweet Favorite · Open
Geen 1, geen 2, maar VEEL shirts van @Just1961 bij #tvoh! Ik zeg: kickûh! Wie post er een mooie printscreen? :-)
Heb je van de drugs lopen snoepen want ik snap er geen visvagina van.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
secret story heeft mama joanna dus geen windeieren gebracht..
Jammerquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
secret story heeft mama joanna dus geen windeieren gebracht..
das flink balen, maar wel het risicoquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ja... volgens mij heeft ze aan philip ook nog een goede werknemer..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer![]()
Van mij had ze wel failliet mogen gaan
Gaat dat over die domme blonde van weet ik veel hoe dat ook alweer heette?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer![]()
Van mij had ze wel failliet mogen gaan
klopt. ik had me er al wel een beetje op ingesteld. het stond al in de aankondiging van de renovatie, maar had nog een kleine hoop. We proberen er wel een oplossing voor te vinden. Heb er toch wel lekker 25 jaar plezier van gehadquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
das flink balen, maar wel het risico
Misschien zit er een handige harry bij die een goede oplossing weet! Zal voor je duimen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt. ik had me er al wel een beetje op ingesteld. het stond al in de aankondiging van de renovatie, maar had nog een kleine hoop. We proberen er wel een oplossing voor te vinden. Heb er toch wel lekker 25 jaar plezier van gehad
quote:
komt wel goed. Moet er alleen mijn andere plannen voor aanpassen..en handige harry is mijn man zelf wel hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien zit er een handige harry bij die een goede oplossing weet! Zal voor je duimen!
Ik was gelijk al weg van Geer! Zijn humor ligt me wel!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Toch vond ik hem wel de meest sympathieke van het stelletje.
Vraag mij af of Bollokus stiertje Gerard al naar de slacht heeft gebracht
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik was gelijk al weg van Geer! Zijn humor ligt me wel!
Geile Mo... en Onnozele Maik.. Zouden die het nog samen doen??quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mij ook, maar de rest vond ik toch maar een stelletje kleuters, zeker die hysterische Mo
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geile Mo... en Onnozele Maik.. Zouden die het nog samen doen??
Apart stel.. Maar ja, als ze gelukkig met elkaar zijn..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]ik zag vorige week een foto van Sharon, samen met die twee
ik gun ze elkaar welquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Apart stel.. Maar ja, als ze gelukkig met elkaar zijn..
Volgens mij zombies aan het afschietenquote:
dan is hij goed bezigquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij zombies aan het afschieten
quote:
valt best meequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]begint SST-achtige neigingen te krijgen bij hem
even poepen dus!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon hier. Als je het wilt weten, er moest even wat druk van de ketel
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon hier. Als je het wilt weten, er moest even wat druk van de ketel
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
Wat gaan jullie met eten doen met kerst?
En dat isquote:
Ik moet er nu wel over gaan nadenken. Volgende week een drukke week, 2e kerstdag dus bij moeders met broer + 2 volwassen kinderen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]daar heb ik nog niet echt over nagedacht..
Kerstavond verplicht wokkenquote:
zo ben ik, de handymanquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie, dank je voor het repareren van mijn hek
En ik maar denken dat je kok wasquote:
Mag ik op 1e kerstdag ook bij opa etenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kerstavond verplicht wokken
1e kerstdag opa's groentensoep of carpaccio, rollade, konijn, tournedos, witlof ham/kaas, boontjes, frietjes, perzikken uit blik, opa's appelmoes, frietjes, vienatta, slagroomsoesjes en foute bavarois
en dag twee brood
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat ik maar ga voorstellen om gewoon simpel te gaan fonduen
als je geen probleem hebt met een kamer van 5x5 waar 22 man een stoelendans houden, mag je mijn plaats innemenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik op 1e kerstdag ook bij opa eten
Als het maar geen chocolade of kaas-fondue is. Als ik warme brie aan mijn stokbrood wil hebben dan was ik mijn dop gewoon een week nie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat ik maar ga voorstellen om gewoon simpel te gaan fonduen
ik wens je alvast sterktequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je geen probleem hebt met een kamer van 5x5 waar 22 man een stoelendans houden, mag je mijn plaats innemen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het maar geen chocolade of kaas-fondue is. Als ik warme brie aan mijn stokbrood wil hebben dan was ik mijn dop gewoon een week nie.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je geen probleem hebt met een kamer van 5x5 waar 22 man een stoelendans houden, mag je mijn plaats innemen
Waarom neem je haar niet gezellig mee.. Heeft de familie ook wat te bepraten!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is dat het opa is zullen we maar zeggen
(Te) zout gegeten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
Ik weet niet wat ik heb vandaag, maar vanavond al een liter of twee water naar binnen gedrukt
"Kinderslot actief" ik deactiveer het kinderslot en wist niet hoe snel ik terug moest schakelen naar SBS 6quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
ik houd het weer voor gezien, voor vandaag. Fijne nacht, slaap lekker![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"Kinderslot actief" ik deactiveer het kinderslot en wist niet hoe snel ik terug moest schakelen naar SBS 6
slap lekker kaatjequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
ik houd het weer voor gezien, voor vandaag. Fijne nacht, slaap lekker![]()
quote:
stond ook te lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Waarom stond je daarnet dan zo te juichen?
Tja, dat is het wél ja, maar muisje is nog een beetje zuinig op haar frietjes en donuts, dus valt voor mij nog wel meequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
stond ook te lachen
gewoon zombieavond
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
VM gaat naar bed.. Beetje moe en morgen waarschijnlijk weer een drukke dag
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste![]()
![]()
ik ga er ook in
Truste Muis
heb whale wars maar op gezet. ben alleen half uur te laatquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
Poseidon op Veronica is wel aardig![]()
Hoi Kokje
Whale wars? Gaat toch niet over whale hunters hè?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb whale wars maar op gezet. ben alleen half uur te laat
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whale wars? Gaat toch niet over whale hunters hè?
Wordt ik niet vrolijk van, van dat soort docu'squote:
vind het wel interessant om te zien hoever mensen gaan om idealen te verwezenlijkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt ik niet vrolijk van, van dat soort docu's
Héél vér..... en ik snap ze nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
vind het wel interessant om te zien hoever mensen gaan om idealen te verwezenlijken
ik ook niet, maar ikmkan meer begrip op brengen voor seashepherd dan voor de jappenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Héél vér..... en ik snap ze niet
De Japanners niet omdat ze nog steeds op walvissenjagen, maar ook de mensen van SeaShepard niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |