Prima TTquote:
Fipo-hunterquote:
Tja, je was in het vorige draadje nét te laat hèquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
mag ik ook een keer,is al zo lang geleden
toen heb ik hem laten schietenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, je was in het vorige draadje nét te laat hè
Ik heb de hond wél een koekje gegeven hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
toen heb ik hem laten schieten![]()
zag dat je net aan de deur geweest bent, heb je net gemist
de wattes gehad?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
wij hebben vandaag de warme opname, voor de renovatie van ons huis gehad. Eind januari worden de steigers voor en achter ons huis geplaatst. Daarvoor moeten we onze aanbouw (bijkeuken) helemaal afbreken. Dan eind februari voor 2 maanden ons huis uit...zijn we er alles bij elkaar 3 maanden zoet mee. Niet normaal
Jullie moeten de aanbouw afbreken? Wat is dat nu voor idioterie?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
wij hebben vandaag de warme opname, voor de renovatie van ons huis gehad. Eind januari worden de steigers voor en achter ons huis geplaatst. Daarvoor moeten we onze aanbouw (bijkeuken) helemaal afbreken. Dan eind februari voor 2 maanden ons huis uit...zijn we er alles bij elkaar 3 maanden zoet mee. Niet normaal
da he je goe gedoetquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de hond wél een koekje gegeven hoor
omdat anders de steigers niet geplaatst kunnen worden. Wij hadden nooit vergunning gevraagd, maar het staat er wel al bijna 25 jaar. Ben er niet blij mee, maar de woningbouw is de baasquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jullie moeten de aanbouw afbreken? Wat is dat nu voor idioterie?
de opname van wat er binnen het huis moet gebeuren, noemt men warme opname (had er ook nog nooit van gehoord hoor en heb vroeger nog wel op een architectenburo gewerkt)quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog nooit van gehoord. Klonk als iets wat kokje doet voor werkzaamheden.
Maar het afbreken en weer opbouwen wordt toch wél vergoed, of niet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
omdat anders de steigers niet geplaatst kunnen worden. Wij hadden nooit vergunning gevraagd, maar het staat er wel al bijna 25 jaar. Ben er niet blij mee, maar de woningbouw is de baas
en ook niet de kans gekregen om het te legaliseren? dat is bij onze renovatie (vorig huurhuis) wel gebeurd..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
omdat anders de steigers niet geplaatst kunnen worden. Wij hadden nooit vergunning gevraagd, maar het staat er wel al bijna 25 jaar. Ben er niet blij mee, maar de woningbouw is de baas
er is een standaard vergoeding omdat wij tijdelijk ons huis moet ontruimen en verlaten, maar niet speciaal voor die aanbouw.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar het afbreken en weer opbouwen wordt toch wél vergoed, of niet?
nee, er is wel gekeken of er een oplossing was in de zin van gedeeltelijk afbreken, maar vanwege de aard van de werkzaamheden moet het echt weg, helaas..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en ook niet de kans gekregen om het te legaliseren? dat is bij onze renovatie (vorig huurhuis) wel gebeurd..
secret story heeft mama joanna dus geen windeieren gebracht..quote:Philip Gransjean @Philip_Gr 39s Reply Retweet Favorite · Open
Geen 1, geen 2, maar VEEL shirts van @Just1961 bij #tvoh! Ik zeg: kickûh! Wie post er een mooie printscreen? :-)
Heb je van de drugs lopen snoepen want ik snap er geen visvagina van.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
secret story heeft mama joanna dus geen windeieren gebracht..
Jammerquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
secret story heeft mama joanna dus geen windeieren gebracht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |