Ben ook gelijk een cd gaan branden toen ik die auto hadquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef Puckzzz het volgende:
My faceeeeeeeee HALPP!!
[ afbeelding ]
Duckfacequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef Puckzzz het volgende:
My faceeeeeeeee HALPP!!
[ afbeelding ]
Hey dat ging ik ook net doen! You R steeling my idea yes??quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben ook gelijk een cd gaan branden toen ik die auto had
"kut, ik moet cd's hebben!".
Ben nu aan het overwegen om verschillende stemming-cd's te maken.
Drukke muziek voor als ik moe ben
Rustige muziek voor als ik hyper ben
Meezingmuziek omdat het kan
Fijn is dat ja, vooral omdat je dan waarschijnlijk al minder eet dan normaal.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen, da's echt wel heel erg veel
Mijn vent had na het overlijden van mijn vader samen met mijn zusje Chinees gehaald en in hun emo-bui er niet over nagedacht dat je dus niet 1 bak bami en 1 bak vlees per persoon moet nemen![]()
Kregen ze 2 bananendozen en 2 tassen mee met voer, voor 7 personen ofzo
We hebben ons dus kapot gelachen toen ze binnen kwamen, nam de spanning ook even weg, was gewoon écht te grappig
Ik heb al een deprimerende herriecd. Nu nog een teringsnelle herriecd en een hyperblije meezingcd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben ook gelijk een cd gaan branden toen ik die auto had
"kut, ik moet cd's hebben!".
Ben nu aan het overwegen om verschillende stemming-cd's te maken.
Drukke muziek voor als ik moe ben
Rustige muziek voor als ik hyper ben
Meezingmuziek omdat het kan
Jah, ik heb je idee al gestolen voordat jij het bedacht hebt EINZ!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey dat ging ik ook net doen! You R steeling my idea yes??
Foto makenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga even douchen, scrubben enzo. En dan ook een maskertje op mijn kop smijten
Kijken of ik nog een beetje een lekkere smerige heb liggenquote:
Excuus om spul te kopen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben teveel ruimte in de ensuite
Heb je je nagellak erin?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Firstworldproblemsquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh ja zo vitrine achtig! Net als al die miniparfumflesjes bij kampers!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb je je nagellak erin?
En sowieso willen we pics he!
U riepquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef Puckzzz het volgende:
Boobies!!!!
ff testen of Priem haar radar werkt
Ah ik heb de juiste golflengtequote:
Wat lief!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah ik heb de juiste golflengte![]()
Ik moet trouwens morgen kerstkaarten gaan halen
Ik had eigenlijk nog niet 1 kaart verwacht maar ik kijg waarempel kerstkaarten!
En ook een hele lieve van d'n Belg. Gericht aan Petje en mij. Dat vindt ik dus echt heel lief van hem. Zo kan men dus ook uit elkaar gaan....
En nog een heel ienieminiklein kaartje, die was ook TE cute!!!
Kaartjes van omaquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik had ook een paar kaarten vandaag. Ook eentje van oma
Ja! En auf Deutsch, dus het is even puzzelen. En geld erin. Zo lief, want ik weet dat ze het financieel niet ruim heeft. Ik had haar even gebeld om te bedanken, zegt ze heel droog 'ja, ik had er wel meer in willen doen, maar ik was bang dat ze de enveloppen open zouden maken.'quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kaartjes van omaook met zoeen ouderwetsch schoolhandschrift?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja! En auf Deutsch, dus het is even puzzelen. En geld erin. Zo lief, want ik weet dat ze het financieel niet ruim heeft. Ik had haar even gebeld om te bedanken, zegt ze heel droog 'ja, ik had er wel meer in willen doen, maar ik was bang dat ze de enveloppen open zouden maken.'
En ik moest maar niet te lang bellen want naar het buitenland bellen is zo duur, en dan had ik alles al weer opgebeld. Oma is lief!
Awww liefquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja! En auf Deutsch, dus het is even puzzelen. En geld erin. Zo lief, want ik weet dat ze het financieel niet ruim heeft. Ik had haar even gebeld om te bedanken, zegt ze heel droog 'ja, ik had er wel meer in willen doen, maar ik was bang dat ze de enveloppen open zouden maken.'
En ik moest maar niet te lang bellen want naar het buitenland bellen is zo duur, en dan had ik alles al weer opgebeld. Oma is lief!
Ja duh!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel uitspreken als kumkeekjes natuurlijk![]()
Zo lijkt het wel alsof je Bacchus ermee gaat uitbeeldenquote:
Vertel?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik had ook een heel lief klein kaartje in de bus vandaag, uit Mierlo
Ik ga altijd extra goed opletten of ik ze toch niet stiekem zie ademen of bewegenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen die dood gaan in films![]()
" *insert laatste woorden* "
"uuuuuuuughhhhhhh"
hoofd knikt opzij en blijft stil
![]()
Always the same, never like it is in real life
Stuur 'm een pic van je tetten!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Waaaaaaarom is mijn scharrel druk vanavond
Ja ik ook, de meeste acteurs kunnen slecht "doodgaan"quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga altijd extra goed opletten of ik ze toch niet stiekem zie ademen of bewegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Niet achter aan rennen (figuurlijk dan hequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Waaaaaaarom is mijn scharrel druk vanavond
Ik zeg altjid als ik niks kan ontdekken, ajoh dat knippen ze er gewoon uitquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja ik ook, de meeste acteurs kunnen slecht "doodgaan"![]()
Maar goed, dat is op zich ook vrij logisch
In Twilight deel 4 hebben ze het wel goed gedaan, maar ja, da's gewoon gefaket met photoshop ofzo
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Op verzoek van Puckzie
Teenage Mutant Ninja TurtlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heroes in a nutshell, Turtle Power!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Op verzoek van Puckzie
SexaaaaaaaaaaaaaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt jaloers op jouw haar
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik voel me net een mislukte zwarte pietquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Teenage Mutant Ninja Turtles
Heroes in a nutshell, Turtle Power!
Ruilen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sexaaaaaaaaaaaaay
Ik ben echt jaloers op jouw haar
Doe ik ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet achter aan rennen (figuurlijk dan he), dan willen mannen niet meer
![]()
Laat hem maar gewoon moeite voor jou doen, punt
nee man, aanstellerquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik voel me net een mislukte zwarte piet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man, aansteller![]()
Emo wijven![]()
Zo'n hekel aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muts
Mijn hoofd ging zo:![]()
![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Sms sturen:quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Doe ik ook nietmaar ik weet dat ie druk was vanavond dus heb ook niet gevraagd of ie wat wou doen ofzo.
Heb je niet zo'n jello masker? Zo'n zelfwarmende ofzo? Die breken niet!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook een maskertje doen maar straks gaat een vriendin me bellen en dan weet ik dat ik toch heel hard ga lachen.
Lekker hoor, maskertjes, maar dan wel goeien, ik heb een keer zo'n last gehad van een Kruidvatmerk en een HEMA maskertje, bahquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook een maskertje doen maar straks gaat een vriendin me bellen en dan weet ik dat ik toch heel hard ga lachen.
quote:
Nee alleen zo'n peel off. Ik wilde het aftrekmasker noemen maar ik denk dat jullie daar verkeerde ideeen bij krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n jello masker? Zo'n zelfwarmende ofzo? Die breken niet!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik had ook een heel lief klein kaartje in de bus vandaag, uit Mierlo
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee alleen zo'n peel off. Ik wilde het aftrekmasker noemen maar ik denk dat jullie daar verkeerde ideeen bij krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Sterkte morgen! Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh ga zo maar naar bed... Morgen begrafenis van oom van vriendlief
Tot morgen chickies![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
Tot morgen chickies![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Een cummasker!
dAT KLINKT WEL HEEL VIES JA...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.... capslock...![]()
En dan sliertjes in je wimpers
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dAT KLINKT WEL HEEL VIES JA...
Oh.... capslock...![]()
En dan sliertjes in je wimpers
Ik heb een aantal sintcadeautjes bij de AH gekocht... whehehe, erg he!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet nog steeds kerstcadeautjes kopen3 dingen voor het kerstspel. Ik denk dat ik maar even naar de Lush ofzo ga. Ziet er leuk uit en iedereen wil het hebben.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een aantal sintcadeautjes bij de AH gekocht... whehehe, erg he!
maar goed, iedereen was er blij mee
Ik was bij 3 van de 4 vergeven om de prijssticker eraf te halenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]maar ze zagen zeker wel meteen dat het van de Appie kwam of niet?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk recept dacht ik aan het plaatje te zien, maar toen keek ik naar de ingrediënten....
Lemon Blueberry Breakfast Cakes
2T coconut flour
1/2c oat flour
1/2c sweet rice flour
2 large eggs
1/3c mashed banana [~1 medium banana]
1c frozen or fresh blueberries
1/2c almond milk
1t baking powder
1/4t salt
1/3c sucanat
3T coconut oil, melted
1T lemon zest
2T fresh lemon juice
JAAAAAA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
Dat ken ik allemaal niet en is zeker niet te verkrijgen hier in NL![]()
*skip*
Succes morgen en slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga slapen.... morgen gaan we om half 8 beginnen met klussen hebben we vanmiddag afgesproken![]()
![]()
![]()
Mijn vent heeft van de week en vandaag echt heel veel al gedaan, maar morgen moeten we echt samen aan de bak, helaas, want het valt nogal tegen![]()
Daarna douchen en dan naar een van mijn beste vrienden die eindelijk weer eens in Nederland is![]()
Maar goed, slaap lekker allen en tot snel weer
quote:
Op verzoek van Puckzie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You look pwettyyyyy
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Sterkte morgen chick!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
Tot morgen chickies![]()
Zet hem op morgen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga slapen.... morgen gaan we om half 8 beginnen met klussen hebben we vanmiddag afgesproken![]()
![]()
![]()
Mijn vent heeft van de week en vandaag echt heel veel al gedaan, maar morgen moeten we echt samen aan de bak, helaas, want het valt nogal tegen![]()
Daarna douchen en dan naar een van mijn beste vrienden die eindelijk weer eens in Nederland is![]()
Maar goed, slaap lekker allen en tot snel weer
Oeh ik ben denk ik al te laat. Sterkte morgen chickie en A ook natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
Tot morgen chickies![]()
U R welcumquote:
quote:
Je krijgt de groetjes terug...en een scheetquote:
is hier nog aan hoorquote:
Spannend! Mijn moeder was helemaal gek op der ka'tjes. Maar die heeft er in 2 jaar 2 versleten. Omdat de roest zo erg was.quote:
Daar zijn ze erg gevoelig voor inderdaad. Gelukkig is de mijne zo goed als roestvrij nog.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Spannend! Mijn moeder was helemaal gek op der ka'tjes. Maar die heeft er in 2 jaar 2 versleten. Omdat de roest zo erg was.
Gelukkig maar! Kan je er lekker veel meer rondcrossen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zijn ze erg gevoelig voor inderdaad. Gelukkig is de mijne zo goed als roestvrij nog.
Don't get me startedquote:
Bij sephora krijg je 25% korting als je 2 make up dingies doet. Ik zat ook al te twijfelenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Vandaag maar naked 1 bij sephora halen als hij er isof is hij via internet veel goedkoper?
check dat wordt dus vanmiddag danquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bij sephora krijg je 25% korting als je 2 make up dingies doet. Ik zat ook al te twijfelenwant daar kan internet denk ik niet tegen op
OMFG eitje koken, goed ideequote:Op zaterdag 17 december 2011 11:37 schreef Diconnected het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaatver broer is eitjes aan het bakken
oeee goedzo meisquote:
ik heb mijn hele huis vanochtend al opgeruimd, straks nog even sopje en klaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik wou vandaag wat gaan doen maar ik weet niet meer wat
Ik hoop dat mijn beautybay faal ook snel binnenkomt!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:03 schreef milka82 het volgende:
[..]
Don't get me started![]()
(en waar is de fuckoff smiley wanneer je hem nodig hebt
)
Tis overigens alleen mini, midi is de enige die hier nog nachtrust krijgt, maar ja, die stuitert overdag de te meer. Heb nu al 1 keer moeten bulderen, zucht. Straks heeft midi een streetdance uitvoering (3 keer). Kan ze wat energie kwijt....
Oj, had ik al verteld hoe blij ik be met mijn naked palette! Vandaag de eerste look gemaakt, mooi! Nu wil ik de naked 2 ook *wat is dat mama, waarom staat daar 'nakend' op? Moet je dan naakt zijn*
Fijn, de jongste denkt dat we eendjes over de vloer hebben, strooit brood...
Gotta go!
Is gister pas verzonden, dat kan nog wel even durenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn beautybay faal ook snel binnenkomt!
Balen, maar thanx voor de update!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is gister pas verzonden, dat kan nog wel even duren
ZOMG TAH CONFUSION!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:04 schreef Mss het volgende:
Ja maar straks is mijn ebay faal er eerder dan mijn beautybay faal. En dat kan niet want die is later besteld!!! Neinz!
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG TAH CONFUSION!![]()
![]()
![]()
![]()
Schrijf er 100 posts over, dat helpt vast
Goeden tip!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG TAH CONFUSION!![]()
![]()
![]()
![]()
Schrijf er 100 posts over, dat helpt vast
Nee sorry ik duik zo maar weer onder mijn dekbed dat lijkt me beterquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet persoonlijk aangesproken? Jij kunt er toch niks aan doen?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee sorry ik duik zo maar weer onder mijn dekbed dat lijkt me beter
mooienblogvanspees.nl?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil eigenlijk een ander domeinnaam, hmz
Kom eens met pic danquote:
o no you didn'tquote:
Wel even grappig?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niet bjoetieglans.nl gekocht. Iets anders
BLAAAUWWquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mine.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mine.
lievquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mine.
Het is ook wel echt heerlijk weer om lekker rond te crossen! Geen regen, mist, sneeuw of andere ongeinquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben half Alkmaar al doorgeweest.
Regen hebben we wel al gehad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is ook wel echt heerlijk weer om lekker rond te crossen! Geen regen, mist, sneeuw of andere ongein
Ohh hier is het stralend mooi weerquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Regen hebben we wel al gehad.Maar eigen bakje is ontzettend leuk.
ik las het eerst als dat jullie al 6 weken geen afwas hadden gedaan daarquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:15 schreef Diconnected het volgende:
Voor het eerst in 6 weken weer de afwas gedaanmoet er even van bijkomen geloof ik
Ja hallo zo sloeber zijn we nou ook weer nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik las het eerst als dat jullie al 6 weken geen afwas hadden gedaan daar
die vna mij zijn helemaal naar de hell door meubels in elkaar zettenquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weer eens mijn nagels lakken, is weken geleden
Mijne zijn ook scheef en zo kort dat ik ze niet recht kan doen want dan moet ik in vel knippenquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die vna mij zijn helemaal naar de hell door meubels in elkaar zetten
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Besten matigen smoes van de dag: 'Ik kan niet leren want ik heb net mijn nagels gelakt'
Had je al pictures?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die vna mij zijn helemaal naar de hell door meubels in elkaar zetten
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, wij zijn asbestvrij
Standleiding tot aan het dak is foetsie, halve riolering is foetsie en alle afvoerbuizen
Nu even snel wat eten en dan start maken met opbouwen![]()
Oh en die Travel John plaszakken pissen er goed![]()
![]()
Half 8 jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ook echt om 8 uur begonnen zoals afgesproken?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Half 8 ja![]()
Joy....![]()
Maar goed, we gaan wel übertrots zijn als het klaar is natuurlijk
Zo trots als een aap met 5 lullen om precies te zijn![]()
Knakworstjes op brood, echt klusvoerquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Goed hoor!Lekker eten nu!
quote:
Howdy Trix!quote:
Kom dichterbij mij wonen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef Incantrix het volgende:
Oh, fijn, avondje samenen film, ik wil ook, ik wil heel graag naar the Immortals, maar die draait zo laat
beetje lastig met oppas regelen..
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kom dichterbij mij wonen!
Ga vanavond ook tot 12 uur oppassen.
Het huis van m'n moeder gaat binnenkort te koop!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nog wat te koop daar?![]()
normaal kan ik mijn moeder wel vragen, maar die heeft gisteren al tot enen gezeten
Haha, nou, geregeldquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het huis van m'n moeder gaat binnenkort te koop!![]()
Ja, dat is dan ook zo wat hč. Kan me voorstellen dat het lastig is om iets te regelen!
Nieuwen timeline van facebookquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Priem! Waarom lijkt jou fb ineens op hyves?!
Oh! Ik d8 echt wtf?!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nieuwen timeline van facebook
Ja had ik ook in het begin lawlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg een verjaardagsbon van de Mooi van mijn werkDus ik ga OPI's kopen en als ik boven de 40¤ uitkom misschien nog een Koh'tje met deze bon
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Kies je daar zelf voor? Ik vind het maar lelijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nieuwen timeline van facebook
Kun je dat wel aan? Zo een zwaar leven? Is namelijk echt hard werkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.spacelifethoughts.com/
Nu heb ik twee blogs, 180 urige werkweek NOEZZZquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kun je dat wel aan? Zo een zwaar leven? Is namelijk echt hard werken
Mwehehehe doe aangifte van misbruikquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:11 schreef Mss het volgende:
Ik voel me altijd zo misbruikt als er mensen achter me aanlopen bij het metropoortje.
Bwhahahaquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:11 schreef Mss het volgende:
Ik voel me altijd zo misbruikt als er mensen achter me aanlopen bij het metropoortje.
Oppas zequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou, ik ga oppassen. Daaag!
Trix, hoop dat je snel iets kan regelen dan.
Zal ik je gaan volgen of niet.... hmmmmmquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh, nu is mijn comment weer wegquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zal ik je gaan volgen of niet.... hmmmmm
Wel als eerste een comment achter gelaten, EINZZZZZZZZZZ!!!111!!!!
Ik vind hem nog niet zo garpigquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb je ooit wel lekker eens een niet-werk en niet-poets weekend?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb de nieuwe timeline al vanaf september o.i.d. Toen was ie in beta en kon je hem krijgen als je een app installeerde er voorUiteraard zagen de anderen die die beta niet hadden geīnstalleerd hem nog steeds als 'normaal'.
Ah ik vind het prima. Het is even wennen; maar echt een voordeel zie ik er ook niet in
Vind het verder wel leuk. Moet alleen nog een leuke header zien te verzinnen; maar heb ik nog geen zin in gehad
En hoi. Lastig dagje vandaag... Van 11u tot 15u weg ivm begrafenis en crematie.. Daarna huis gepoetst en gekooktAlles weer netjes.
Nu kan ik morgen dus volledig besteden aan werk (ow joy)
Straks up kijken. Want toffen film
Nee ik moet alles goedkeuren als je voor de 1e x een comment plaatst, anti spam enzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, nu is mijn comment weer weg![]()
Of pas je Masja's manier van censuur toe?
Moet het garpig zijn dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind hem nog niet zo garpig.
Wat is jouw andere blog eigenlijk?
Ik dacht dat ik de eerste was buuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik moet alles goedkeuren als je voor de 1e x een comment plaatst, anti spam enzo.
Ben je ook als ik je ook als ik je goedkeurquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de eerste was buuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuh
ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben je ook als ik je ook als ik je goedkeur
Sowieso jurkjes met 1 lange mouw.. Dan zweet je aan 1 kant of je bevriest aan de andere kantquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ik een jurkje zo draag, echt wel dat
1. hij veeeeel te kort is.
2. mijn tet er binnen 5 minuten uit hangt![]()
[ afbeelding ]
Zoberzo lelijk ding man... marktjurkje voor sletjesquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sowieso jurkjes met 1 lange mouw.. Dan zweet je aan 1 kant of je bevriest aan de andere kant
Inkoppertje hequote:
Ik zit met een deadline tegen eind december. Dus ja de laatste weken draai ik zo'n 60u per week.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je ooit wel lekker eens een niet-werk en niet-poets weekend?
Als ik jou zo hoor denk ik echt weleens, damn girl... je moet genieten, jij bent (zo het lijkt dan) alleen aan het werk of poetsen.
Die begrafenis heeft daar natuurlijk niks mee van doen he, da's gewoon klote.
Wut dat is toch geen kritiek?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit met een deadline tegen eind december. Dus ja de laatste weken draai ik zo'n 60u per week.
Ik heb nu 2,5 week niet gepoetst.
Maar ik ga weer; want tbh heb ik geen zin in kritiek over mijn eigen leven.
Het was niet aanvallend bedoeld ofzo, het komt alleen over alsof je veel werkt, nou, dat doe je dus blijkbaar ook. Maar gelukkig na die deadline neem ik aan minder uren per week?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit met een deadline tegen eind december. Dus ja de laatste weken draai ik zo'n 60u per week.
Ik heb nu 2,5 week niet gepoetst.
Maar ik ga weer; want tbh heb ik geen zin in kritiek over mijn eigen leven.
Ik had natuurlijk Fipo moeten posten als commentquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
lalalalala * SpaceInvaders strooit hartjes
Ik kan hem we editen voor jequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk Fipo moeten posten als comment![]()
Maar nu ben ik te laat![]()
Maar wel eerste, EINZ!!!
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan iedereens comments editen
In:
Spees de almachtige je bent fantastieesss
Hulde!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan iedereens comments editen
In:
Spees de almachtige je bent fantastieesss
Mwehehehquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hulde!
Kun je ook Masja's comments gaan editten zodat het net lijkt alsof ze Fokkers cool vindt en lindy lief en zulks
Goed, ik ga even wat te eten maken en dan opschieten, over een half uurtje Den Haag eens onveilig maken
En duur want benzinequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
En boe, ik wil loos rondjes kunnen rijden, maar druk.
Ook dat. Maar net een tank volgegooid, dus het kan weer eventjes voort.quote:
Dat gaat wel heel vlot ja.quote:
Vroem vroemquote:
Tatutatuuuuuuquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroem vroem
"Oh kak, ik rijd al 80. Da's 10 te hard."
Die reed wel in de wijk vanmiddag.quote:
Dat had ik in het begin ookquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroem vroem
"Oh kak, ik rijd al 80. Da's 10 te hard."
Fail.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
SCHIJT H&M
Ik heb 6 willekeurige dingen in mijn mandje, ga ik naar de check out, staat er: 'de volgende artikelen zijn uitverkocht.'
Is gewoon fucking alless!![]()
Die weg helpt ook niet mee, iedereen gaat daar te hard. Maar wel flitspalen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ookEn dan denk je, nu ff wat rustiger. Kak, nu rij ik weer te zacht
Het frustrerende is dat ik alles gewoon weer uit mijn mandje kan pleuren en weer opnieuw toevoegen. En dan krijg ik WEER dat het uitverkocht is.quote:
Flitspalenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die weg helpt ook niet mee, iedereen gaat daar te hard. Maar wel flitspalen.
quote:
Nagels lakken! Met natte nagels kan je niet etenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:42 schreef Incantrix het volgende:
Zo, ik heb nog steeds niet gekaandhet kost alleen wel teringveel moeite
vreetverslaafd
Yay! Hou ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]nu alleen nog een beetje extra overtuigingskracht en wie weet
OMG NAIS, patroon?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is er hier iemand met verstand van breien?
Hoelang duurt het ongeveer om zoiets te maken? Of is het een mission impossible?
[ afbeelding ]
Ik heb dit van een website gepluktquote:
Flauwe dingen zijn het.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Flitspalenvooral de verborgen
Planquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nagels lakken! Met natte nagels kan je niet eten
Heb je het verdiend of niet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick noemt me een fucking retart
Neequote:Op zaterdag 17 december 2011 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je het verdiend of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |