Leuk topic. Ik moest denken aan een zinnetje wat volgens mij ergens in de bescheur kalender stond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:44 schreef Deisyy het volgende:
........, een stukje paradijs op aarde!
quote:Op maandag 19 december 2011 15:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk topic. Ik moest denken aan een zinnetje wat volgens mij ergens in de bescheur kalender stond.
"Op héél Hawaii is geen bounty te bekennen"
Pizza, het merk weet ik niet meerquote:Op maandag 19 december 2011 15:51 schreef Deisyy het volgende:
Klopt, maar voor welk product/merk was dat?
De Enka-zeem, die maar niet versleet.quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef Soury het volgende:
Jaar na jaaaaar na jáááááár
De baard werd steeds langer.
Ik heb het net aangepast iid. Ik was zelf het merk ook vergeten btwquote:
Geen gatenquote:Op maandag 19 december 2011 17:16 schreef trabant het volgende:
[..]
De Enka-zeem, die maar niet versleet.
Ik kan niet op die onderbroek van Jerney Kaagman komen. Wellicht onbewust verdruktquote:Op maandag 19 december 2011 17:33 schreef Disana het volgende:
Wat is die van Deisyy nou?
Jullie hebben trouwens wat af gekeken, ik weet bijna niets
Zegt me ook al niks. Misschien maar goed ookquote:Op maandag 19 december 2011 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet op die onderbroek van Jerney Kaagman komen. Wellicht onbewust verdrukt
Is dat herselfquote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef trabant het volgende:
Zal ik jullie dan maar uit dat broekje redden?
[ afbeelding ]
Het merk heette Bon Giorno, en het bestaat, na wat heen en weer geschuif, nog steeds.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef cafca het volgende:
Die Pizza was de Fantastico Crossa, gewoon van Iglo volgens mij
Die wilde ik een paar dagen terug ook al doen, ja. Maar ik wist niet meer precies hoe 'ie ging.quote:Op maandag 19 december 2011 23:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
LIKKEBAARDEND LEKKER LESSEND KOEL KLINKEND FRISDRINKEND STEMMENSMEREND RAZENDFLITSEND SNELVIBREREND KOEL KOEL KOEL SISSENDE..........
Pepsi.quote:Op maandag 19 december 2011 23:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
LIKKEBAARDEND LEKKER LESSEND KOEL KLINKEND FRISDRINKEND STEMMENSMEREND RAZENDFLITSEND SNELVIBREREND KOEL KOEL KOEL SISSENDE..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |