Waar komt dat Ziggoding dan te staan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
Zou Tool 16000 man trekken?
Blijkbaar is er toch vraag naar een tent met meer capaciteit dan de HMH en minder dan een stadion. Ik zie alleen niet echt in welke bands (maar dat is meer mijn onwetendheid).
Naast ArenA en HMHquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar komt dat Ziggoding dan te staan?
Naast de HMHquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid-Oost, bij de Bierhal en de ArenA.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naast de Amsterdam Arena. Schuin tegenover de HMH. Beetje een rare keus recht tegenover een andere muziekzaal.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoveel antwoorden en dit is het duidelijkstquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet nog net de HMH er achter..
Ach, het is van de zelfde organisatie en ze hebben al genoeg ervaring met de hele infrastructuur daar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Naast de Amsterdam Arena. Schuin tegenover de HMH. Beetje een rare keus recht tegenover een andere muziekzaal.
Och, kan prima, Goede locatie en ze zullen niet heel concurrerend zijn. Voor bands die tegen stadionact aanzitten en stadionacts die ook eens een zaal willen meepakken is Ziggo Dome geweldig formaat en de HMH te kleinquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Naast de Amsterdam Arena. Schuin tegenover de HMH. Beetje een rare keus recht tegenover een andere muziekzaal.
Hoezo? Er staan toch verschillende artiesten in beide hallen op een avond?quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, volgens mij is er plaats gemaakt..quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoveel antwoorden en dit is het duidelijkst
ok, had geen flauw idee dat daar überhaupt nog plek was joh
Het lijkt mij juist perfect iddquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:29 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ach, het is van de zelfde organisatie en ze hebben al genoeg ervaring met de hele infrastructuur daar.
Ik wist niet dat het dezelfde organisatie was. Maar nu zie je wel veel artiesten die in de HMH spelen (meerdere keren) die eigenlijk te groot zijn voor die zaal. Die gaan naar het grotere broertje toe. Maar wat vult die plek dan op? Voor veel artiesten is de HMH ook al te grootquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo? Er staan toch verschillende artiesten in beide hallen op een avond?
Genoeg. Op Amsterdam na alleen niet in 1 stadquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:34 schreef Molleman het volgende:
De nog kleinere ruimtes zijn er wel meer te vinden in nederland denk ik.
Och, komt vast wel goed. En ik vind het wel mooi op deze manier, 3 typen podia zo dicht bij elkaar! Kan je de hele infrastructuur mooi op aanpassen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
Maar ze zullen hun markt onderzoek vast wel op orde hebben dus ik ben benieuwd.
Oh ja, het is een prima locatie daarvoor. Bereikbaarheid is goed. Ruimte genoeg en weinig te slopen (het moet wel hooligan proof zijn daar allemaalquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, komt vast wel goed. En ik vind het wel mooi op deze manier, 3 typen podia zo dicht bij elkaar! Kan je de hele infrastructuur mooi op aanpassen.
Nu alquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:39 schreef borisz het volgende:
Inmiddels extra PJ conert aangekondigd op de 27ste van juni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |