abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105686040
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:02 schreef FutureFairytale het volgende:

Hmm als ik stufi enzo zou krijgen en een uitkering van het UWV..dat zou helpen. Je kunt er absoluut geen baan naast hebben, zelfs dansen in t weekend wordt teveel. Daarom ben ik na Toerisme niet daar naartoe gegaan. Ging net prof dansen en dat vond ik heel erg leuk.
lol nee, je kan niet stufi èn een uitkering krijgen.

(toch?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105686043
Ik moet schoonmaken... En vanmiddag hebben we een feestje van een oom en tante van mrLie.

Oh en gisteren nog even bij mijn ouders geweest. Die gaan een week voor kerst nog even een muurtje uit de kamer slaan :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 december 2011 @ 10:03:22 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105686044
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Treden die nog op, Saskia en Serge? :D (ben daar heel veel mee gepest, waar Serge was en zo }:| )
^O^
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_105686054
quote:

[..]

Ik bedenk me net dat ik 1 ding wèl lekker vind op een wit bolletje: gekookt eitje!
En er zijn eitjes *O*
Haha! Dat heb ik net op! :+ :Y)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105686059
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

(toch?)
Nope.. volgens mij niet. Wel een aanvullende beurs die je dan terug kunt betalen later.
pi_105686062
quote:

[..]

(toch?)
Stufi telt niet mee als inkomsten bij de belastingdienst, maar hoe het met uikeringen zit weet ik niet.
pi_105686071
quote:

[..]

(toch?)
Hooguit betaalt het UWV een opleiding.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105686079
quote:
die ja O+
pi_105686082
quote:

[..]

Ik bedenk me net dat ik 1 ding wèl lekker vind op een wit bolletje: gekookt eitje!
En er zijn eitjes *O*
Lekker! Zachtgekookt met een plakje ham eronder was mijn weekendfavoriet bij mn ouders thuis. Nu eet ik haast geen bolletjes meer -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_105686087
quote:
omg, wat zijn die oud geworden zeg.

Maar goed: ten eerste moeten vrouwen van die leeftijd hun ogen niet pikzwart maken (lelijk!!! :o ) en ten tweede vind ik haar stem nog echt super.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105686097
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:04 schreef LieLie het volgende:

Stufi telt niet mee als inkomsten bij de belastingdienst, maar hoe het met uikeringen zit weet ik niet.
Bij een uitkering moet je beschikbaar zijn voor werk en mag je niet aan een hbo of universiteit staan ingeschreven.
pi_105686101
quote:

[..]

(toch?)
oh ;(
pi_105686117
Whooooo!!!!!!!!!!!!! *O* *O* Pearl Jam kaartjes gelukt!! _O_ _O_
pi_105686127
quote:
Ik moest nog een keer op Lie's foto klikken om naar de natuurlijke haarkleur te kijken. Jemig, dat kost menig vrouw een vermogen elke keer bij de kapper. Dacht dat het uit een potje kwam :@
Ik heb daar ook een paar jaar veel voor betaald. En toen ben ik gestopt, duurde het een tijdje voor de uitgroei weg was en inmiddels heb ik er al zeker twee jaar niets meer mee gedaan volgens mij. Het gaat echt van hoogblond tot bijna zwart en rood als je naar individuele haren kijkt.
pi_105686128
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Bij een uitkering moet je beschikbaar zijn voor werk en mag je niet aan een hbo of universiteit staan ingeschreven.
Maar daar zijn dan ook weer bepaalde uitzonderingen op die ik niet ken, dus misschien loont het de moeite die te onderzoeken. Maar...het uwv zal vaak pas helpen bij een opleiding als je al lange tijd werkloos bent (lees: jaren) en dan ook alleen opleidingen die veel kans op een baan geven (dus geschiedenis, Nederlands of kunstacademie kan je wel vergeten).
pi_105686133
quote:

[..]

Jongen uit mijn appartementencomplex niet. Die kreeg 2 jaar een uitkering omdat hij n opleiding deed maar was volgens mij niet dat ze dat altijd doen.
pi_105686134
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:07 schreef Sunnythesun het volgende:
In 7 minuten! *O* *O* Is het al uitverkocht? :D
pi_105686145
quote:

[..]

Klinkt redelijk ;)
pi_105686147
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In 7 minuten! *O* *O* Is het al uitverkocht? :D
Dikke kans ja..
pi_105686148
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:07 schreef Sunnythesun het volgende:
*O*
pi_105686153
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:08 schreef FutureFairytale het volgende:

Jongen uit mijn appartementencomplex niet. Die kreeg 2 jaar een uitkering omdat hij n opleiding deed maar was volgens mij niet dat ze dat altijd doen.
Maar dan kreeg hij denk ik alleen een uitkering? En dat is zo'n 800 euro in de maand.
pi_105686169
Goedgekeurd! Dus zo naar huis. :)

Niet te veel eten *grin doe ik sinds vorig jaar al niet meer dus dat komt goed, uitkijken met alcohol, doe ik ook al dus komt goed en mag gewoon sporten! Dus maandag eens lekker een klein rondje lopen buiten. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_105686181
En hoe voel je je, DE? Fijn dat alles zo voorspoedig ging :Y
pi_105686182
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar daar zijn dan ook weer bepaalde uitzonderingen op die ik niet ken, dus misschien loont het de moeite die te onderzoeken. Maar...het uwv zal vaak pas helpen bij een opleiding als je al lange tijd werkloos bent (lees: jaren) en dan ook alleen opleidingen die veel kans op een baan geven (dus geschiedenis, Nederlands of kunstacademie kan je wel vergeten).
Hij was niet lang werkloos volgens mij. Ik zal t maandag eens voorzichtig vragen. Nu ze in de recessie zitten weet ik niet of ze zoiets doen.

Sun; *O* voor de kaartjes. Staanplaatsen?
pi_105686211
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Sun; *O* voor de kaartjes. Staanplaatsen?
:Y
Ben wel benieuwd, is in de Ziggodome die nog in aanbouw is. Beloofd wel een goede muziekzaal te worden. En dan PJ O+ O+ beste liveband ooit O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')