lol nee, je kan niet stufi èn een uitkering krijgen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm als ik stufi enzo zou krijgen en een uitkering van het UWV..dat zou helpen. Je kunt er absoluut geen baan naast hebben, zelfs dansen in t weekend wordt teveel. Daarom ben ik na Toerisme niet daar naartoe gegaan. Ging net prof dansen en dat vond ik heel erg leuk.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Treden die nog op, Saskia en Serge?(ben daar heel veel mee gepest, waar Serge was en zo
)
Haha! Dat heb ik net op!quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik 1 ding wèl lekker vind op een wit bolletje: gekookt eitje!
En er zijn eitjes
Nope.. volgens mij niet. Wel een aanvullende beurs die je dan terug kunt betalen later.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol nee, je kan niet stufi èn een uitkering krijgen.
(toch?)
Stufi telt niet mee als inkomsten bij de belastingdienst, maar hoe het met uikeringen zit weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(toch?)
Hooguit betaalt het UWV een opleiding.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(toch?)
Lekker! Zachtgekookt met een plakje ham eronder was mijn weekendfavoriet bij mn ouders thuis. Nu eet ik haast geen bolletjes meerquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik 1 ding wèl lekker vind op een wit bolletje: gekookt eitje!
En er zijn eitjes
omg, wat zijn die oud geworden zeg.quote:
Bij een uitkering moet je beschikbaar zijn voor werk en mag je niet aan een hbo of universiteit staan ingeschreven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:04 schreef LieLie het volgende:
Stufi telt niet mee als inkomsten bij de belastingdienst, maar hoe het met uikeringen zit weet ik niet.
ohquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(toch?)
Ik heb daar ook een paar jaar veel voor betaald. En toen ben ik gestopt, duurde het een tijdje voor de uitgroei weg was en inmiddels heb ik er al zeker twee jaar niets meer mee gedaan volgens mij. Het gaat echt van hoogblond tot bijna zwart en rood als je naar individuele haren kijkt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest nog een keer op Lie's foto klikken om naar de natuurlijke haarkleur te kijken. Jemig, dat kost menig vrouw een vermogen elke keer bij de kapper. Dacht dat het uit een potje kwam
Maar daar zijn dan ook weer bepaalde uitzonderingen op die ik niet ken, dus misschien loont het de moeite die te onderzoeken. Maar...het uwv zal vaak pas helpen bij een opleiding als je al lange tijd werkloos bent (lees: jaren) en dan ook alleen opleidingen die veel kans op een baan geven (dus geschiedenis, Nederlands of kunstacademie kan je wel vergeten).quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Bij een uitkering moet je beschikbaar zijn voor werk en mag je niet aan een hbo of universiteit staan ingeschreven.
Jongen uit mijn appartementencomplex niet. Die kreeg 2 jaar een uitkering omdat hij n opleiding deed maar was volgens mij niet dat ze dat altijd doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een uitkering moet je beschikbaar zijn voor werk en mag je niet aan een hbo of universiteit staan ingeschreven.
In 7 minuten!quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Whooooo!!!!!!!!!!!!!![]()
Pearl Jam kaartjes gelukt!!
![]()
Klinkt redelijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dikke kans ja..quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In 7 minuten!![]()
Is het al uitverkocht?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Whooooo!!!!!!!!!!!!!![]()
Pearl Jam kaartjes gelukt!!
![]()
Maar dan kreeg hij denk ik alleen een uitkering? En dat is zo'n 800 euro in de maand.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Jongen uit mijn appartementencomplex niet. Die kreeg 2 jaar een uitkering omdat hij n opleiding deed maar was volgens mij niet dat ze dat altijd doen.
Hij was niet lang werkloos volgens mij. Ik zal t maandag eens voorzichtig vragen. Nu ze in de recessie zitten weet ik niet of ze zoiets doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar daar zijn dan ook weer bepaalde uitzonderingen op die ik niet ken, dus misschien loont het de moeite die te onderzoeken. Maar...het uwv zal vaak pas helpen bij een opleiding als je al lange tijd werkloos bent (lees: jaren) en dan ook alleen opleidingen die veel kans op een baan geven (dus geschiedenis, Nederlands of kunstacademie kan je wel vergeten).
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Sun;voor de kaartjes. Staanplaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |