abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2011 @ 09:52:42 #126
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105685901
Nou, dit wordt weer lachen. Proberen Pearl Jam tickters te krijgen, en je komt er nu al niet meer door. Over 8 minuten begint de vvk pas :') Die kut online verkoop altijd :(
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105685922
Tas aan t pakken is, wrs mag ik zo naar huis! *O*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_105685929
^O^ fijn DE
pi_105685931
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:52 schreef TAV74 het volgende:
Nou, dit wordt weer lachen. Proberen Pearl Jam tickters te krijgen, en je komt er nu al niet meer door. Over 8 minuten begint de vvk pas :') Die kut online verkoop altijd :(
Ik vind het ook een baggersysteem en je hebt niet eens een andere keus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105685934
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken een (vreselijk leuke) fokker die die opleiding heeft gedaan :Y Zware toelating (hij begreep geen snars van bepaalde vragen die er bijna vanuit gingen dat je het conservatorium al had gehad), maar leuke en goede opleiding.
Dan had hij ze toch goed geantwoord :D Conservatorium is idd ook waanzinnig maar daar kies je voor 1 instrument en mag je pas in het 3e jaar muziekproductie kiezen en dan nog als bijvak. Dus de opleiding in Utrecht past het best bij me. Het is alleen erg duur en ik kan t nu niet betalen. Betere optie is een privecursus aan huis, in mijn eigen studio. Dan begrijp ik gelijk hoe t zit en dingen die vastlopen of weigeren kan diegene verhelpen. Daarvoor ga ik sparen, is iets goedkoper ook ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_105685935
Oh en Lie! Foto! :Y
pi_105685936
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:54 schreef DarkElf het volgende:
Tof! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105685943
Dat is snel DE *O*
pi_105685944
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fijn DE!
pi_105685948
Oeh!! Leuk!! :D :Y
pi_105685950
Oh en dit is wel de out-of-bed look..
pi_105685961
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:55 schreef FutureFairytale het volgende:

Dan had hij ze toch goed geantwoord :D Conservatorium is idd ook waanzinnig maar daar kies je voor 1 instrument en mag je pas in het 3e jaar muziekproductie kiezen en dan nog als bijvak. Dus de opleiding in Utrecht past het best bij me. Het is alleen erg duur en ik kan t nu niet betalen. Betere optie is een privecursus aan huis, in mijn eigen studio. Dan begrijp ik gelijk hoe t zit en dingen die vastlopen of weigeren kan diegene verhelpen. Daarvoor ga ik sparen, is iets goedkoper ook ;)
Nee, blijkbaar was zijn talent goed genoeg en maakten die paar vragen waar hij geen flauw idee van had niet uit ;) Hoezo is de opleiding duur? Het is gewoon HBO, gewoon collegegeld, recht op stufi etc. Misschien moet je er wat meer voor kopen rond de opleiding, dat weet ik niet. Maar je kan er neem ik aan niet echt een baan naast hebben, dus in die zin zou het moeilijk zijn een eigen huis aan te houden.
pi_105685967
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:54 schreef DarkElf het volgende:
Heerlijk DE! *O*

Mooi Lielie!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 december 2011 @ 09:57:46 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105685968
Mogge :W

Ook goedemorgen Lie. ;)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_105685970
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:55 schreef LieLie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fijn DE!
Wat kijk je serieus! ;) Maar wat een mooie kleur op het moment :o En de Lieliekrullen O+
pi_105685979
:o we zitten gewoon naar Saskia en Serge te luisteren :o

maar dan wel hun uitvoering van Desperado uit de DWDD recordings O+ echt mooi gedaan :Y
pi_105685985
Ik heb een 160 bed voor mezelf O+ Besla zelf alleen maar 50 :P En Isa; bolletjes zijn juist lekker! Witte kadetjes :9
pi_105685989
Treden die nog op, Saskia en Serge? :D (ben daar heel veel mee gepest, waar Serge was en zo }:| )
pi_105685992
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb een 160 bed voor mezelf O+ Besla zelf alleen maar 50 :P En Isa; bolletjes zijn juist lekker! Witte kadetjes :9
Ik bedenk me net dat ik 1 ding wèl lekker vind op een wit bolletje: gekookt eitje!
En er zijn eitjes *O*
pi_105685998
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat kijk je serieus! ;) Maar wat een mooie kleur op het moment :o En de Lieliekrullen O+
mijn haar is een serieuze zaak :P maar het is wel even wennen hoor, zo kort is het lang niet geweest. En met de kleur ben ik ook blij idd, en daar hoef ik ook nog niks voor te doen :)
pi_105686001
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Treden die nog op, Saskia en Serge? :D (ben daar heel veel mee gepest, waar Serge was en zo }:| )
Geen idee, volgens mij zeiden ze toen in de uitzending wel dat ze ergens mee bezig waren..
pi_105686010
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:58 schreef Sunnythesun het volgende:
:o we zitten gewoon naar Saskia en Serge te luisteren :o

maar dan wel hun uitvoering van Desperado uit de DWDD recordings O+ echt mooi gedaan :Y
Aan vakantie toe? ;)
pi_105686014
Leuk lie. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_105686029
Ik moest nog een keer op Lie's foto klikken om naar de natuurlijke haarkleur te kijken. Jemig, dat kost menig vrouw een vermogen elke keer bij de kapper. Dacht dat het uit een potje kwam :@
pi_105686030
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, blijkbaar was zijn talent goed genoeg en maakten die paar vragen waar hij geen flauw idee van had niet uit ;) Hoezo is de opleiding duur? Het is gewoon HBO, gewoon collegegeld, recht op stufi etc. Misschien moet je er wat meer voor kopen rond de opleiding, dat weet ik niet. Maar je kan er neem ik aan niet echt een baan naast hebben, dus in die zin zou het moeilijk zijn een eigen huis aan te houden.
Hmm als ik stufi enzo zou krijgen en een uitkering van het UWV..dat zou helpen. Je kunt er absoluut geen baan naast hebben, zelfs dansen in t weekend wordt teveel. Daarom ben ik na Toerisme niet daar naartoe gegaan. Ging net prof dansen en dat vond ik heel erg leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')