Ik vind het ook een baggersysteem en je hebt niet eens een andere keus.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:52 schreef TAV74 het volgende:
Nou, dit wordt weer lachen. Proberen Pearl Jam tickters te krijgen, en je komt er nu al niet meer door. Over 8 minuten begint de vvk pasDie kut online verkoop altijd
Dan had hij ze toch goed geantwoordquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken een (vreselijk leuke) fokker die die opleiding heeft gedaanZware toelating (hij begreep geen snars van bepaalde vragen die er bijna vanuit gingen dat je het conservatorium al had gehad), maar leuke en goede opleiding.
Tof!quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:54 schreef DarkElf het volgende:
Tas aan t pakken is, wrs mag ik zo naar huis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn DE!
Nee, blijkbaar was zijn talent goed genoeg en maakten die paar vragen waar hij geen flauw idee van had niet uitquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan had hij ze toch goed geantwoordConservatorium is idd ook waanzinnig maar daar kies je voor 1 instrument en mag je pas in het 3e jaar muziekproductie kiezen en dan nog als bijvak. Dus de opleiding in Utrecht past het best bij me. Het is alleen erg duur en ik kan t nu niet betalen. Betere optie is een privecursus aan huis, in mijn eigen studio. Dan begrijp ik gelijk hoe t zit en dingen die vastlopen of weigeren kan diegene verhelpen. Daarvoor ga ik sparen, is iets goedkoper ook
Heerlijk DE!quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:54 schreef DarkElf het volgende:
Tas aan t pakken is, wrs mag ik zo naar huis!
quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:55 schreef LieLie het volgende:
Wat kijk je serieus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn DE!Maar wat een mooie kleur op het moment
En de Lieliekrullen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik bedenk me net dat ik 1 ding wèl lekker vind op een wit bolletje: gekookt eitje!quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb een 160 bed voor mezelfBesla zelf alleen maar 50
En Isa; bolletjes zijn juist lekker! Witte kadetjes
mijn haar is een serieuze zaakquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kijk je serieus!Maar wat een mooie kleur op het moment
En de Lieliekrullen
Geen idee, volgens mij zeiden ze toen in de uitzending wel dat ze ergens mee bezig waren..quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Treden die nog op, Saskia en Serge?(ben daar heel veel mee gepest, waar Serge was en zo
)
Aan vakantie toe?quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:58 schreef Sunnythesun het volgende:
we zitten gewoon naar Saskia en Serge te luisteren
![]()
maar dan wel hun uitvoering van Desperado uit de DWDD recordingsecht mooi gedaan
Hmm als ik stufi enzo zou krijgen en een uitkering van het UWV..dat zou helpen. Je kunt er absoluut geen baan naast hebben, zelfs dansen in t weekend wordt teveel. Daarom ben ik na Toerisme niet daar naartoe gegaan. Ging net prof dansen en dat vond ik heel erg leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar was zijn talent goed genoeg en maakten die paar vragen waar hij geen flauw idee van had niet uitHoezo is de opleiding duur? Het is gewoon HBO, gewoon collegegeld, recht op stufi etc. Misschien moet je er wat meer voor kopen rond de opleiding, dat weet ik niet. Maar je kan er neem ik aan niet echt een baan naast hebben, dus in die zin zou het moeilijk zijn een eigen huis aan te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |