abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2011 @ 01:34:35 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105682081
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:31 schreef FutureFairytale het volgende:

Heb ook ff gelet op de dansers en tot nu toe zie ik niks wat ik niet kan *O*
Ik zei al tegen B. vanavond dat jij dat ook wel zou kunnen. Probeer er eens achter te komen wie daar verantwoordelijk is voor de choreo en de aanname van dansers?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105682206
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zei al tegen B. vanavond dat jij dat ook wel zou kunnen. Probeer er eens achter te komen wie daar verantwoordelijk is voor de choreo en de aanname van dansers?
Dat weet ik ;), is Lucia Marthas (dansschool). Helaas moet je die opleiding volgen wil je mee mogen optreden. Is een HBO opleiding met heel veel klassieke dans zoals klassiek ballet en jazzballet.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 17 december 2011 @ 01:42:15 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105682250
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:39 schreef FutureFairytale het volgende:

Dat weet ik ;), is Lucia Marthas (dansschool). Helaas moet je die opleiding volgen wil je mee mogen optreden. Is een HBO opleiding met heel veel klassieke dans zoals klassiek ballet en jazzballet.
Why not? Misschien dat het UWV wel wil meewerken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105682385
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Why not? Misschien dat het UWV wel wil meewerken?
Nou nu je het zegt.... Ik heb van iemand die in hetzelfde appartementencomplex gehoord dat hij een 2-jarige opleiding mocht volgen en in die 2 jaar een uitkering kreeg :o

Oh meerdere dansscholen werken voor The Voice. Albeda Dans College ook. Dat is echt een geen HBO of iets maar echt een dansschool waar ik bv op zit, alleen zij wat meer uitgebreider hehe :P
  zaterdag 17 december 2011 @ 01:53:59 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105682473
Zie hier een geheel nieuwe carrière-move voor je. :)

Ik ga een schoonheidsdlaapje doen, want morgen verjaardagsfeest in Rijswijk van babi/peuter J.

:W
Poef.....gone! ©golfer
pi_105682523
Als ik een opleiding mag doen dan wil ik heel graag (nog net iets liever dus) HBO Music Production in Utrecht volgen. Een hele zware opleiding waarbij je regelmatig 60 uur op school zit maar dat heb ik er wel voor over. Dansen heb ik al zoveel mee gedaan in de ruim 6 jaar dat ik nu betaald dans, daar heb ik al iets in bereikt (vind ik). Slaap lekker en fijne dag morgen bij de Babi :*
pi_105683019
En ik ben nu ook afgetaaid. Heb The Voice op pauze gezet, ga ik morgen lekker verder kijken. Nu moe maar happy :). :z
pi_105684993
Goeiemorgen!
Als het droog is ga ik vandaag eens zien of ik echte oliebollen kan kopen. Zonder appel. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105685281
Ben klaarwakker haha
pi_105685353
Goedemorgen *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_105685382
Nu weet ik wat Steer en Memo gisteren gegeten hebben:
Maastricht kweekt peperdure hamburger in lab
:+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105685488
Goedemorgen! Enige voordeel van op zaterdag in de kliniek liggen: ze laten je, na t bloed trekken om half zes, lekker slapen tot t ontbijt komt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 17 december 2011 @ 09:18:16 #113
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_105685598
Mogguh Cullers!
pi_105685679
morinig :W
pi_105685705
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:

een 140 bed ja maar daar ga ik niet met iemand inliggen waar ik verder niks mee heb :P
Goh, daar heb ik nou echt waar nog nooit moeite mee gehad :o Maar misschien associeer ik slapen met een 'gewone vriend' ook daadwerkelijk alleen met slapen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105685720
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ik een opleiding mag doen dan wil ik heel graag (nog net iets liever dus) HBO Music Production in Utrecht volgen. Een hele zware opleiding waarbij je regelmatig 60 uur op school zit maar dat heb ik er wel voor over. Dansen heb ik al zoveel mee gedaan in de ruim 6 jaar dat ik nu betaald dans, daar heb ik al iets in bereikt (vind ik). Slaap lekker en fijne dag morgen bij de Babi :*
Ik ken een (vreselijk leuke) fokker die die opleiding heeft gedaan :Y Zware toelating (hij begreep geen snars van bepaalde vragen die er bijna vanuit gingen dat je het conservatorium al had gehad), maar leuke en goede opleiding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105685771
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goh, daar heb ik nou echt waar nog nooit moeite mee gehad :o Maar misschien associeer ik slapen met een 'gewone vriend' ook daadwerkelijk alleen met slapen.
Nou dat idd.. :D vaak genoeg gedaan vroeger. Gezellig juist :)
pi_105685804
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:42 schreef Sunnythesun het volgende:

Nou dat idd.. :D vaak genoeg gedaan vroeger. Gezellig juist :)
Ik heb toch heel wat nachten met mannen (en vrouwen *) ) de nacht doorgebracht waar het meest intieme het nachtkusje op de wang was :D

Ross heeft gisteren veel boodschappen gedaan, maar geen normaal brood (alleen bolletjes en die vind ik niet zo) en geen melk (en er is nog ongeveer 50 ml). Wat te eten voor het ontbijt :{ Of gewoon weer naar de winkel lopen.
pi_105685818
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb toch heel wat nachten met mannen (en vrouwen *) ) de nacht doorgebracht waar het meest intieme het nachtkusje op de wang was :D
:Y jups.. Met een vriendinnetje sliep ik altijd lepeltje lepeltje in een bedje van 110 :D knus O+
  zaterdag 17 december 2011 @ 09:49:20 #120
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_105685848
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y jups.. Met een vriendinnetje sliep ik altijd lepeltje lepeltje in een bedje van 110 :D knus O+
Ik moet er niet aan denken. :{w Wij hebben een bed van 180 x 200 en ik zou eigenlijk nog groter willen.
pi_105685853
Ik heb een keer tussen Lein en Vork ingeslapen, maar dat was me eigenlijk veel en veel te warm :@
Dat was na een fokmeet in Arnhem die ik helemaal geen flikker aan vond (achteraf wel een herinnering overgehouden omdat ik naast Sebasser in het restaurant zat en dat was leuk :{ ) en het enige wat toen wel leuk was was de wandeling naar Vork's huis 's nachts. Dat was tof :D En Vork is sowieso tof natuurlijk.
pi_105685862
Mogguh!
pi_105685879
Er is best veel van mijn haar af!
En ik slaap ook graag alleen, niet tegen iemand aan althans.
pi_105685892
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:51 schreef LieLie het volgende:
Er is best veel van mijn haar af!
En ik slaap ook graag alleen, niet tegen iemand aan althans.
Dat vraagt natuurlijk om een foto! En ik vind dat jij echt prachtig haar hebt, dus hopelijk valt het mee ;)

Ik slaap in het begin graag tegen iemand aan en dan de rest van de nacht 'alleen'.
pi_105685900
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:49 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken. :{w Wij hebben een bed van 180 x 200 en ik zou eigenlijk nog groter willen.
Wij een van 140 *; Wil ook niet groter, dan raken we elkaar kwijt 's nachts :D Niet dat we constant geplakt tegen elkaar aan liggen hoor, maar ergens moet er contact blijven :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')