Ik zei al tegen B. vanavond dat jij dat ook wel zou kunnen. Probeer er eens achter te komen wie daar verantwoordelijk is voor de choreo en de aanname van dansers?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb ook ff gelet op de dansers en tot nu toe zie ik niks wat ik niet kan
Dat weet ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zei al tegen B. vanavond dat jij dat ook wel zou kunnen. Probeer er eens achter te komen wie daar verantwoordelijk is voor de choreo en de aanname van dansers?
Why not? Misschien dat het UWV wel wil meewerken?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat weet ik, is Lucia Marthas (dansschool). Helaas moet je die opleiding volgen wil je mee mogen optreden. Is een HBO opleiding met heel veel klassieke dans zoals klassiek ballet en jazzballet.
Nou nu je het zegt.... Ik heb van iemand die in hetzelfde appartementencomplex gehoord dat hij een 2-jarige opleiding mocht volgen en in die 2 jaar een uitkering kreegquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Why not? Misschien dat het UWV wel wil meewerken?
Goh, daar heb ik nou echt waar nog nooit moeite mee gehadquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
een 140 bed ja maar daar ga ik niet met iemand inliggen waar ik verder niks mee heb
Ik ken een (vreselijk leuke) fokker die die opleiding heeft gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ik een opleiding mag doen dan wil ik heel graag (nog net iets liever dus) HBO Music Production in Utrecht volgen. Een hele zware opleiding waarbij je regelmatig 60 uur op school zit maar dat heb ik er wel voor over. Dansen heb ik al zoveel mee gedaan in de ruim 6 jaar dat ik nu betaald dans, daar heb ik al iets in bereikt (vind ik). Slaap lekker en fijne dag morgen bij de Babi
Nou dat idd..quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goh, daar heb ik nou echt waar nog nooit moeite mee gehadMaar misschien associeer ik slapen met een 'gewone vriend' ook daadwerkelijk alleen met slapen.
Ik heb toch heel wat nachten met mannen (en vrouwenquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou dat idd..vaak genoeg gedaan vroeger. Gezellig juist
quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb toch heel wat nachten met mannen (en vrouwen) de nacht doorgebracht waar het meest intieme het nachtkusje op de wang was
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]jups.. Met een vriendinnetje sliep ik altijd lepeltje lepeltje in een bedje van 110
knus
Dat vraagt natuurlijk om een foto! En ik vind dat jij echt prachtig haar hebt, dus hopelijk valt het meequote:Op zaterdag 17 december 2011 09:51 schreef LieLie het volgende:
Er is best veel van mijn haar af!
En ik slaap ook graag alleen, niet tegen iemand aan althans.
Wij een van 140quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.Wij hebben een bed van 180 x 200 en ik zou eigenlijk nog groter willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |