Jeez, die is oudquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
MeMo! Vanmiddag hoorde ik een meisje dit zingen:
"Jingle bells, jingle bells, jingle all the way. Iedereen kan voetballen, behalve PSV, hey!"
Wij doen nooit anders. Lekker alle reclames en het gelul in die redroom van die Winston skippen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:50 schreef Tezz het volgende:
Ik mis The Voice ook, maar neem het wel op. Wel grappig overigens: vorige week heb ik The Voice ook opgenomen en toen heb ik de hele show gekeken (en geen enkel optreden gemist) in maar liefst 40 minuten. Hoe lang duurt het op tv? Twee uur of zo?
Lang leve opnemen en doorspoelen!
Idem hier, kijk veel in timeshiftquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij doen nooit anders. Lekker alle reclames en het gelul in die redroom van die Winston skippen.
Sla me maar, maar eet jij wel genoeg koolhydraatjes??quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
brrrrr ik heb het weer eens bere koud ondanks het wollen dekentje
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sla me maar, maar eet jij wel genoeg koolhydraatjes??
Gezelligquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Grote meid![]()
Deze week 3X mn zus aan de foon gehad![]()
![]()
ik dacht ik sms nu maar ff wat ik kwijt wilde... belt ze terug
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
vandaag een wrap en aardappeltoefjes gegeten.. + kerstchocolaatjes.. kh's genoeg lijkt me zoIk ben gewoon een beetje moe denk ik
130 jaar terug?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jeez, die is oudvolgens mij zongen ze al toen ik nog op de lagere school zat
te weinig energie over om nog fatsoenlijk te stoken. En eten helpt wel, maar dat was vanavond blijkbaar niet genoeg. Zo nog wat pinda's eten en een wijntje drinken, dikke kans dat ik het straks dan ineens heel warm hebquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik krijg het ook altijd koud als ik moe ben
Super manquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:58 schreef Anthraxx het volgende:
8 weken terug begonnen met hardlopen en nu houd ik de 30 minuten weer vol.
* Anthraxx is trots op zichzelf.
Heel goed!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:58 schreef Anthraxx het volgende:
Wat goed! Conditie opbouwenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:58 schreef Anthraxx het volgende:
Had geen naam ofzo, wel ergens aan t eind van boerderijen hoor ik. We zijn er bijna.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
Wat voor boerentent zit je in Leusden?
Goedquote:
Gezellig de poesjes erbij!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
Lekker beetje bank hangen onder de deken met James Bond op de buis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |