Iets leuks kopen bij de bijenkorfquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg een vvv-bon van ¤ 70,-. Net als voorgaande jaren. Die van vorig jaar ligt nog in de la. Ik weet nooit zo goed wat ik met dat soort bonnen moet.
Ik heb de 2, maar wel de goedkoopste versie, dus met 16 GB en geen 3G. Was alsnog 447 euro, maar ik vind het wel een fijn dingetje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, maar mijn vriend had 'm vorige week al!![]()
Co, heb je een iPad of iPad 2? Zit zelf ook te twijfelen om er ééntje aan te schaffen, de iPad zal nu wel iets goedkoper zijn..
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb de 2, maar wel de goedkoopste versie, dus met 16 GB en geen 3G. Was alsnog 447 euro, maar ik vind het wel een fijn dingetje.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Ben ik de eerste die een kerstpakket heeft gekregen? Heb de mijne in da pocket en er zitten nog leuke dingen in ook.
Oooh en vanochtend kreeg ik nog een klein kerstig tasje met een muziekdoosje erin, dat "Merry Christmas" speeltquote:Op donderdag 15 december 2011 18:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is het al kerstvakantie ofzo? Zo druk onderweg!
Heb een kerstpakket gekregenZo'n heerlijk ouderwetse met een mandje vol eten!
Heb mezelf er ook 1 gegeven vandaag.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
[..]
Oooh en vanochtend kreeg ik nog een klein kerstig tasje met een muziekdoosje erin, dat "Merry Christmas" speelt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
140 toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou ik die ¤ 70 ook bij gall & gall kunnen spenderen?
Ja dat kan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou ik die ¤ 70 ook bij gall & gall kunnen spenderen?
Ik zou ook nooit één met zoveel geheugen kopen. Ik heb ook een iPod met 8 GB en dat is echt meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb de 2, maar wel de goedkoopste versie, dus met 16 GB en geen 3G. Was alsnog 447 euro, maar ik vind het wel een fijn dingetje.![]()
Het erge is dat er wel over is nagedacht, want onze organisatie wil milieubewust zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
gerecycled?
Daar is ook niet echt over nagedacht. Zo'n eetpakket is wel aardig. Kijk het kan nooit fantastisch, maar een bon is ook weer een beetje niet-attent ofzo. Lastig.
Uniek zou het in de gracht gooien toch?![]()
Wat vervelend! Wil ze geen nachtje overblijven en dan morgen gaan? Kan jij lekker naar huis nu.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:17 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdomme, nog steeds bezig met vluchten regelen. ik heb het zo zat, ik wil naar huis. en fucking reisbureau....
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat vervelend! Wil ze geen nachtje overblijven en dan morgen gaan? Kan jij lekker naar huis nu.
Stom eigenlijk ook dat het jouw probleem gemaakt wordt zo.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:17 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdomme, nog steeds bezig met vluchten regelen. ik heb het zo zat, ik wil naar huis. en fucking reisbureau....
Ik heb na twee opties al medelijden met de hedgiesquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:36 schreef Syrena het volgende:
Voor Jager, als je straks thuis bent(of morgen, want je moet alle opties eens proberen)
Dat magquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:44 schreef Nallie het volgende:
Ml, mag ik jou pmen over werkkwestie? Of iemand met verstand ervan
SPOILER: een updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu genieten van m'n blik monster met een scheutje wodkafouter dan fout eigenlijk, maar F-it.
En m'n lichaam is in de war, moet in ene m'n andere riem gebruiken want m'n normale is te grootEn ik heb van de week dus eigenlijk niet gesport, naja zal wel
Gewoon even lekker vloeken en tieren Jagar! In with the good, out with the bad
Ben ik trouwens de enige die 'peeuwen' moest googlen? Nog nooit van gehoord namelijk...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Al gezienquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:07 schreef Perruche het volgende:
Oh joh er is weer een yuppen documentaire, na "alles wat we wilden"! De BV Ik.
Het probleem is dat ik de vlucht voor haar geboekt had, via een reisbureau. En zij heeft geen mobiele telefoon. En het vliegveld van stockholm had een probleem waardoor er een heeeeeleboel vluchtne gecancelled zijn, en het dus chaos was. Het luchthaven personeel kon dus niets voor haar betekenen, die riepen dus alleen maar 'regel het met je reisbureau'. Zij belde mij met een geleende telefoon, ik ging met het reisbureau bellen. Die legden me opties voor, maar daarna kon ik haar niet meer bereiken natuurlijk, want geen telefoon.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, inderdaadIk had het verkeerd begrepen, dacht dat de gast nog in Amerika zat.
Ik zou d'r hier in een Van der Valk doenof kijken of het hotel van school nog plaats heeft.
En als het mijn vlucht was, was ik wel op de vluchthaven gaan peeuwen voor een andere vluchtOh God, hoop dat het me nooit gebeurt
huuu
Maar echt wat een aandachttrekkers zijn dat! Vooral dat meisje "filosofe" van 20quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al gezien.
Godzijdank heb ik daar geen last van. Op je 14e al met je cv bezig zijn.
Zet 'm nu ook net aan, maar na 3 hoofden en een collegezaal vol met soortgelijken had ik hetzelfdequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar echt wat een aandachttrekkers zijn dat! Vooral dat meisje "filosofe" van 20wtf! . Mensen in deze documentaire (hij is het 5 minuten bezig hier) zijn echt het type waar ik een hekel aan heb
.
/oppervlakkig
Vizquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zet 'm nu ook net aan, maar na 3 hoofden en een collegezaal vol met soortgelijken had ik hetzelfde
Zoiets had ik ook laatst. Vergelijkbare woorden en zelfde reactie erbij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
ik zet het maar niet op geloof ik.
Al kreeg ik vandaag een raar compliment " ben jij echt 27?" " Jij komt veel ouder over qua handelen!"
En het moest een compliment zijn
Ja je hebt ook z'on ouwe kopquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:22 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb wel eens tijdens het stappen met een 37 jarige vrouw gepraat die, zo zei ze later, dacht dat ik zo'n 35 jaar was.vond het nog wel geinig ook
* werpt worteltjescake met 1cm dik glazuur naar het libelle forum *quote:
M'n werk is heel leuk! En ik zie niet tegen het werk op, ik heb mezelf veel te veel hooi op de vork genomen. En daar heb ik op dit moment last van. En dat is helemaal mijn eigen schuld, en die les heb ik geleerd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef Xennia het volgende:
Jager: ik zie iedere dag posts dat je lange dagen maakt en stress hebt of je te vermoeid voelt. Dat je tegen werkdingen op ziet en er geen energie van krijgt, of van geniet. Dat je er meer dan jezelf wilt van gaat eten om jezelf te belonen voor het zwoegen.
Als je dit gevoel na je vakantie nog steeds hebt, is het denk ik goed om ofwel je grenzen aan te geven op je werk, of om zelf andere carrierekeuzes te maken.
Werk is niet belangrijker dan levensvreugde, of je gezondheid.
Omnomnomnomquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* werpt worteltjescake met 1cm dik glazuur naar het libelle forum *
*blauw kleurtje gaat inleveren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* werpt worteltjescake met 1cm dik glazuur naar het libelle forum *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:19 schreef Perruche het volgende:
Vroeger vond ik het wel ok als mensen me ouder schatten. Tegenwoordig schrik ik al als ze raden hoe oud ik "echt" benDan denk ik; zie ik er echt zo oud uit?
Wat tantes, ooms. Wel nog een goed contact met haar ex de lul, van mij kon ie de boom in, maar oké en z'n vriendin. Maar jeez.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
Maar ik snap het niet zo goed dat zingen en parkeren /blond
En wat erg! Heeft ze verder nog wel familie?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:55 schreef V1z0R het volgende:
zuurkoolschotel bij mams gegeten
Vanavond maar eens niet pokerenweinig zin en moet van 't weekend nog wat werk verzetten.
Maar dat krijg je als je huisjes gaat kijken onder werktijd.
Waarom had ik niet gelijkSPOILER: een updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu genieten van m'n blik monster met een scheutje wodkafouter dan fout eigenlijk, maar F-it.
En m'n lichaam is in de war, moet in ene m'n andere riem gebruiken want m'n normale is te grootEn ik heb van de week dus eigenlijk niet gesport, naja zal
wel
Gewoon even lekker vloeken en tieren Jagar! In with the good, out with the bad
Ben ik trouwens de enige die 'peeuwen' moest googlen? Nog nooit van gehoord namelijk...!
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ben gewend dat men mij jonger schat. Dus als er eens een tussen zit die me een jaar of 28, 29 schat, dan schrik ik al een beetje
![]()
Op zich is het wel een aardig spelletje vind ik. Je ziet mensen zo denken en je weet niet wat en hoe enzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Als ik zelf iemand moet schatten (heb er echt een hekel aan) dan zet ik ook nog eens iets lager in dan ik eigenlijk denk, dus als iemand mij dan schat en ze hebben het bijna goed dan denk ik ook nog eens: zouden zij er ook een paar jaar afgetrokken hebben?
Ik schat daarom geen mensen meer en zal ook nooit vragen of iemand mij wil schatten
En jij dacht even met een milf naar huis te gaan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:22 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb wel eens tijdens het stappen met een 37 jarige vrouw gepraat die, zo zei ze later, dacht dat ik zo'n 35 jaar was.vond het nog wel geinig ook
Helaas, dat is een deel door de leeftijd, maar ook gewoon seksisme.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:01 schreef Sjaapje het volgende:
Ik zie er veel te jong uit, ik hoor vaker 'juffrouw' dan 'dokter'...
Feit, nujah meestal lukt het daarna best wel om ze te overtuigen van mijn kunnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Helaas, dat is een deel door de leeftijd, maar ook gewoon seksisme.
In het hoofd van veel mensen is een dokter toch een (oudere) man.
M'n patiënten kunnen maar niet onthouden dat ik de dokter benquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:20 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Feit, nujah meestal lukt het daarna best wel om ze te overtuigen van mijn kunnen.
Komt dat ook niet een beetje door je patiënten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
M'n patiënten kunnen maar niet onthouden dat ik de dokter ben
De mijne meestal ook... Alhoewel ze krijgen wel een fobie voor witte jassen na een prik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Komt dat ook niet een beetje door je patiënten?
Mo, vergelijk het met hardlopen. Je moet geen sprint trekken, maar een marathon uitlopen. Je inspanning doseren en niet je rug verpestenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, onmogelijk zware avond op 't werk, flinke blauwe plek op m'n bovenbeen en m'n onderrug is weer naar z'n grootje door een verkeerd opgestapelde kar met vracht...
En morgen, zondag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag mag ik weer!
Is er een slankie met man en 2 kinderen die de mythe van schoudermassage kan ontkrachten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:14 schreef Syrena het volgende:
OMG ik lees wilde avond en word nog moeier dan ik al benStel je voor dat ik ook nog twee kinderen had zeg
En een man
Die kon dan wel mijn schouders masseren
het was niet vrijwillig dat er een zware lading op m'n hoofd dreigde te vallenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Mo, vergelijk het met hardlopen. Je moet geen sprint trekken, maar een marathon uitlopen. Je inspanning doseren en niet je rug verpesten
Alles beter dan op je hoofd natuurlijk, maar auw!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was niet vrijwillig dat er een zware lading op m'n hoofd dreigde te vallen
Bij het tegenhouden rug verpest en gelukkig landde het nu alleen op mn bovenbeen
^^quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:01 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Alles beter dan op je hoofd natuurlijk, maar auw!
Mijn man geeft me er soms een. Dus nee, sorry.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Is er een slankie met man en 2 kinderen die de mythe van schoudermassage kan ontkrachten?
Buikspieroefeningen doen ook wonderen voor je rugspieren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:06 schreef motorbloempje het volgende:
Geen idee, maar m'n onderrug is blijkbaar zeer kwetsbaar. Baal wel, want het ging zo goed de laatste weken dat ik maandag weer wilde gaan hardlopen
Gericht gaan trainen dan maar. Vraag er naar bij je sportschool en ga evt naar een.fysio toe voor advies.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:06 schreef motorbloempje het volgende:
Geen idee, maar m'n onderrug is blijkbaar zeer kwetsbaar. Baal wel, want het ging zo goed de laatste weken dat ik maandag weer wilde gaan hardlopen
Sidenote: de grondoefeningen en dergelijke wel, in de sportschool niet allemaal, en sommige zijn gevaarlijk wanneer je je onderrug niet zou trainen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen doen ook wonderen voor je rugspieren.
Maak een boterham met pindakaas!!!! *nom*quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:11 schreef loveli het volgende:
Net de mac getrotseerd. En al drie keer de koelkast open getrokken. Zin in kaasje + wijntje, maar beter even geen alcohol.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben gisteravond op hele hoge hakken naar de stad gelopen. Daar zijn we een kwartier geweest toen een van ons dikke ruzie kreeg met manlief via de telefoon (hatelijke smsjes enzo). Dus toen zijn we weer terug kunnen wankelen
Vanavond in de herhaling! Het uitgaan, niet het geruzie...
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha! De advertentie staat tussen Adolf Hitler, K3 en een foto van een machinegeweer.
Ik ben dol op K3!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:40 schreef loveli het volgende:
Vind je het nu nog steeds extra leuk?
Je had het vast nodigquote:
Laura Dolls. Misschien ietsje duurder dan 40 euro, maar niet veel en meestal wel veel keus. Wel tweedehands.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:07 schreef Chicolate het volgende:
Iemand (Ewelina?) hier die weet waar in de omgeving Amsterdam iets kan scoren dat geschikt is voor een (studenten)gala? Ik zie het niet zo zitten om mijn mooie dure jurk aan te trekken naar een gala waar een bargarantie is en dus heel veel gedronken gaat worden (en grote kans op bier/wijn over mijn jurk). Budget ligt ergens rond de 40.
Dat niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
79 euro ofzo, weet niet wat jij heeeeeeeel goedkoop vindt
Ik ben alleen wel een stukje langer dus ik vrees voor hoog water?quote:
Half januari. Kerstuitverkoop is wel een goed idee ja. En die rode is ook tof! Al denk ik te kort voor mijn benen, maar dat zou ik dan even moeten passen ...quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:29 schreef loveli het volgende:
Wanneer is dat gala? In de laatste ronde van de kerst/O&N uitverkoop kun je soms verrassend leuk slagen. Twee jaar geleden in januari toevallig voor 39 euro een mooie lange jurk gescoord, week later gedragen op een trouwerij.
(dat was er eentje met een ontwerpfoutje waardoor hij wsch bij niemand goed viel, bandjes iets aangepast en hij viel opeens wel goed)
Lol ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:30 schreef Mixende_match het volgende:
nog niet bijgelezen. Maar loveli! Thx voor de bonus mail! Precies waar ik op zat te wachten haha, ik zat namelijk pas al van, hmm waarom heb ik hem niet meer. haha
Cocktail mag ook, het is een 'gala' (feestje in een club met een wat netter thema). De heren mogen ook gewoon in overhemd met nette broek en allstars komenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Cocktail mag ook, het is een 'gala' (feestje in een club met een wat netter thema). De heren mogen ook gewoon in overhemd met nette broek en allstars komen.
hier helpt geen styling meer aan, dit vind ik nu spuuglelijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:38 schreef loveli het volgende:
Nog eentje dan, 40 euro jurkje van Versace:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/D68%2096051%2085017%2099%209999%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
Wel ff aan Co vragen wat je erbij draagt, want styling kan een hoop goed maken.
Op een of andere manier moet ik denken aan knutselles op de kleuterschool.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:38 schreef loveli het volgende:
Nog eentje dan, 40 euro jurkje van Versace:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/D68%2096051%2085017%2099%209999%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
Wel ff aan Co vragen wat je erbij draagt, want styling kan een hoop goed maken.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:39 schreef conleche het volgende:
[..]
hier helpt geen styling meer aan, dit vind ik nu spuuglelijk
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:39 schreef conleche het volgende:
[..]
hier helpt geen styling meer aan, dit vind ik nu spuuglelijk
Of voor mensen zonder heupen, of voor mensen die het jurkje de schuld willen geven "want zulke brede heupen heb ik niet".quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef conleche het volgende:
Ik snap dat bolle en yet toch ook puntige gedeelte bij de heupen nooit zo. Dan lijk je toch 2x zo breed als nodig?
Ja daar vrees ik wel voor iddquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef conleche het volgende:
Ik snap dat bolle en yet toch ook puntige gedeelte bij de heupen nooit zo. Dan lijk je toch 2x zo breed als nodig?
haha. Dacht het eerst ook hoor hahaha.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol ik ook. Dacht even dat ze mij uit de lijst geknikkerd had, omdat ik hier minder post
.
slecht, wat ze staan nu bijna allemaal in de salequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:42 schreef loveli het volgende:
Ben benieuwd naar de verkoopcijfers van de collectie.
\quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol ik ook. Dacht even dat ze mij uit de lijst geknikkerd had, omdat ik hier minder post
.
hoedat zo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:15 schreef loveli het volgende:
Al dat gepraat over jurkjes.. eens kijken of ik m'n baas een poot kan uitdraaien.
yes, maar ik had ook al pm gehad. thanks!quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Heeft Jagär m'n dm gehad? Staat dat ik hem stuurde aan 'null'.
Superwohmaaaan!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:30 schreef loveli het volgende:
Deze is wel 29 euro, maar maat 34:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/D68%2096057%2042021%2099%209999%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Superwohmaaaan!
*swirls cape*
Geen honger, geen idee waaromquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:49 schreef Jagärtrut het volgende:
ai, dat is niet best spaceinvaders, waarom?
Mijn lijst/planning na dagen prut eten:
O: yoghurt met banaan en muesli, gekookt eitje
T: mandarijn
L: doperwtjessoep met klein beetje bacon, 2 knackebrod met roomboter
T: stukj ontbijtkoek![]()
T: nog wat.
D: pasta carbonara en nog wat groente ergens...
Misschien moet je meer eten, seriously.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen honger, geen idee waarom
Lol, dat is minderquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:18 schreef anna82 het volgende:
Lijstje
O kwark, havermout, banaan, gedroogde cranberries
L dubbele boterham pindakaas
T half plakje cake, half kerstkransje
D risotto
T lekkernijen, want feestje
Wat ook een feestje is, is mijn reeds gestorte december-salaris! Bedacht me wel dat ik er bijna zes weken mee moet doen
Ik eet normaal wel meer hoor, geen idee waar ik vandaag last van hebquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Misschien moet je meer eten, seriously.
ik heb bijna 600 gram doperwtjes op in de soep!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, je lijstje ziet er in eerste instantie flut uit maar als je inderdaad nog wat groente erbij smokkelt is het zo verkeerd nog niet.
Wil ook wel weer eens een feestje, het leukste hier vind ik altijd oud en nieuw maar zoals (t/m 2016) heeft mijn aanstaande nacht- of vroege dienst
Als je dat dan even vermeld in je lijstquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb bijna 600 gram doperwtjes op in de soep!
dan doe ik een MI-tje...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je dat dan even vermeld in je lijst
Heuj!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan doe ik een MI-tje...
Nee, ik denk dat het wel goed zit met de groenten...
Omdat aanstaande ook miljonair wil wordenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef Ml-etje het volgende:
Uniek, waarom?
Limo is project v mijn Mr. Denk dat ik voor Bib ga en de Mr voor à la Carré. Of dagmenu dat staat niet online.
Pashokjesverlichtingquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:30 schreef anna82 het volgende:
Confectie willen kopen zonder confectie figuur equals frustrerende momenten in te fel verlichte pashokjes in een overbevolkte b-korf equals
heb je al besloten wat je wilt doen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben de reacties op mijn "auf wiedersehenmail aan relaties" aan het lezen en word helemaal fluffy van binnen.
verder heb ik nog steeds een kater
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je al besloten wat je wilt doen?
Ik heb vandaag zo effectief gewerkt, en dat is zo fijn! Alles gedaan wat ik wou doen, en nu is het weekeind!![]()
![]()
Ja. Ik ga niet te ver weg omdat mijn energieniveau te laag is en ik zo nog wat extra tijd met mijn kinderen kan doorbrengen.quote:
Tof lijstjequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:59 schreef Xennia het volgende:
L: omelet ham/kaas
T: pecannoten
T: plakjes kaasgrillworst
D: vegetarische lasagne met heel veel groente en geitenkaas
T: waarschijnlijk te veel bier
S: uren dansen
T: durum doner, want dat is traditie na het dansen
Kom ik weer met m'n wintersport... Is echt bijladen, in de bergen. Wandelen mag ook als skiën geen optie is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Ik ga niet te ver weg omdat mijn energieniveau te laag is en ik zo nog wat extra tijd met mijn kinderen kan doorbrengen.
Nog een weekjequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n wintersport... Is echt bijladen, in de bergen. Wandelen mag ook als skiën geen optie is.
Voor sommigen maakt de verlichting niets uitquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik eet boerenkool met spekjes!Goed stevig voer want ik voel me wat suboptimaal
[..]
PashokjesverlichtingDat ziet zelfs een Victoria's Secret model er nog uit als een putjesmassa met een oncharmante complexie!
GeenZin in.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n wintersport... Is echt bijladen, in de bergen. Wandelen mag ook als skiën geen optie is.
Het klinkt alsof je toe bent aan een paar dagen kuuroord.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wintersport lijkt me echt verschrikkelijk. Geen van de 2 afzonderlijke begrippen spreken me erg aan.
Wat Co al zegt, Laura Dols. Vergis je trouwens niet in de jurken die de dames dragen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:07 schreef Chicolate het volgende:
Iemand (Ewelina?) hier die weet waar in de omgeving Amsterdam iets kan scoren dat geschikt is voor een (studenten)gala? Ik zie het niet zo zitten om mijn mooie dure jurk aan te trekken naar een gala waar een bargarantie is en dus heel veel gedronken gaat worden (en grote kans op bier/wijn over mijn jurk). Budget ligt ergens rond de 40.
Daar heb ik ook zin in. Strand hoeft niet perse.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:26 schreef Perruche het volgende:
[..]mij lijkt het ook echt Niks. Kou, sneeuw,sport en gluhwein. Nee. Zon, zee strand en wandelen daarentegen
.
Ga anders richting afrika! En dan in een resort ofzo. Geen jetlag. Gewoon even lekker bijkomen, 30 graden, zon, boekje erbij en een cocktail naast je ligbedje. Ik zou ervoor tekenenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zin in. Strand hoeft niet perse.
Upquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:10 schreef Phaidra het volgende:
Zon.
Jagar, fijn weekend!!
Uniek, balen lijkt me dat, als je op feestdagen moet werken (of je lief in jouw geval).
Je bent definitely labiel als je moet huilen bij de film 'Up'.
linkje?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit naar de docu Liefde in tijden van internet te kijken en ik ben echt geschokt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:18 schreef Perruche het volgende:
Ik moest ook huilen!!
* Perruche heul niet labiel is
Is nu op tv, zal straks wel op uitzending gemist staan. Ik doel op het verhaal van Agnesquote:
Haha en ik moest ook huilen. Heel normaal hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:10 schreef Phaidra het volgende:
Zon.
Jagar, fijn weekend!!
Uniek, balen lijkt me dat, als je op feestdagen moet werken (of je lief in jouw geval).
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is nu op tv, zal straks wel op uitzending gemist staan. Ik doel op het verhaal van Agnes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:33 schreef Syrena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:55 schreef V1z0R het volgende:
Was zo'n film waar de dieren de hoofdrolspelers waren, komt op 't laatste de oude hond ook nog de heuvel over terwijl je dacht dat 'ie al dood was. Blèren van hier tot gunder
Cujo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef Syrena het volgende:
[..]![]()
En titel van film svp, zodat ik voorbereid ben als iemand die met me wil gaan kijken![]()
Wist 'm zelf niet meer, maar het is dus 'Homeward Bound: The Incredible Journey'quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef Syrena het volgende:
[..]![]()
En titel van film svp, zodat ik voorbereid ben als iemand die met me wil gaan kijken![]()
Dat is de remake.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wist 'm zelf niet meer, maar het is dus 'Homeward Bound: The Incredible Journey'
Je had eerder ook vaak op zondag van die drama-films van Disney, was ik helemaal gek van
Overwerktoeslag!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Of ik morgen even van 07.30 tot 20.00 wilde werken.
Ja, nee.
Nu maar van 10.30 tot 20.00
Goed bezig!! Leuk dat je even wat laat horen. Ga zo door!quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:20 schreef Siral het volgende:
Ja hallloooooo, long time no seeWilde jullie gewoon eventjes laten weten hoe het met me gaat. En dat is de afgelopen dagen eigenlijk best goed!
Lijstje waar ik trots op ben:
O: yoghurt met biologische muesli
T: appel, banaan
S: krachttraining (benen/buik) + cardio
T: whey shake
L: 3 boterhammen met gerookte pangasiusfilet en rauwkost, schaaltje yoghurt
D: rijst, kip, boontjes, saus etc
T: handje zelfgekraakte noten
T: kwark
Het ziet er naar uit dat ik eindelijk goed bezig ben, nu volhouden.
Thanksquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed bezig!! Leuk dat je even wat laat horen. Ga zo door!
welke?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:26 schreef progje het volgende:
Nieuwe schoenen van Steve Madden in de sale. Blij <3
Nee hoor, da's heul normaal! Dat beginstukjequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:10 schreef Phaidra het volgende:
Ook leukquote:Op zondag 18 december 2011 11:32 schreef Phaidra het volgende:
Wij wilden gaan wandelen, maar toen we met onze jas aan stonden, begon het heel hard te hagelen en regenen. Nu zijn we kerstkoekjes aan het bakken.
Ik ook wel, maar tegelijk gaat m'n gaydar af. Verwarrend.quote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Geen idee wie het is, maar damn... Ik vind 'm sexy![]()
[ afbeelding ]
Ja maar hij heeft ook een snee!!!quote:Op zondag 18 december 2011 13:08 schreef Ewelina het volgende:
Hij kijkt te gepijnigd naar mijn mening.
Die hoogstwaarschijnlijk van make-up is.quote:
Hmmm hij ziet er mij te 15-jarig uit. Ik mis alleen de pukkels nog.quote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Geen idee wie het is, maar damn... Ik vind 'm sexy![]()
[ afbeelding ]
Ter comensatie heeft 'ie sproeten.quote:Op zondag 18 december 2011 13:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hmmm hij ziet er mij te 15-jarig uit. Ik mis alleen de pukkels nog.
Waar wil je die koffie precies in inserten?quote:Op zondag 18 december 2011 13:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ter comensatie heeft 'ie sproeten.
*insert koffie*
quote:Op zondag 18 december 2011 13:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar wil je die koffie precies in inserten?
Ik vind hem niks te jong. Nu maak ik me zorgen.
Hij is 23. Dus legaal enzo hoorquote:Op zondag 18 december 2011 13:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar wil je die koffie precies in inserten?
Ik vind hem niks te jong. Nu maak ik me zorgen.
Die van mij werkt heel goed (bij mannen danquote:Op zondag 18 december 2011 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar tegelijk gaat m'n gaydar af. Verwarrend.
Zeker weten?quote:Op zondag 18 december 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van mij werkt heel goed (bij mannen dan) en dit is geen homo
.
Ik geloof dat er op zich nog wel wat te verbeteren valt aan Vikkesteins gaydar.quote:Op zondag 18 december 2011 13:22 schreef Chicolate het volgende:
http://www.bigdaddyhorror(...)olton-haynes-of.html
Zeker weten dat ie niet gay is?
Volgens de fashionindustrie wel.quote:Op zondag 18 december 2011 13:25 schreef Goodbye het volgende:
Boven zo'n sixpack hoort ook niet zo'n kippeborstje imo![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat er op zich nog wel wat te verbeteren valt aan Vikkesteins gaydar.
Abs aren't made in the gym, they're made in the kitchen. Denk dat 'ie voor z'n overige spieren nog wel wat mag worden bijgevoederd.quote:Op zondag 18 december 2011 13:25 schreef Goodbye het volgende:
Boven zo'n sixpack hoort ook niet zo'n kippeborstje imo![]()
Weet je zeker dat dit dezelfde is?
Komen die dingen ook al in merken?quote:Op zondag 18 december 2011 13:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hij heeft wel zo'n versace ding volgens mij
Ooh ik bedoel een H&M versace outfit, op die eerste fotoquote:Op zondag 18 december 2011 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Komen die dingen ook al in merken?
Wel goed voor de lijn.quote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Edit: zou ik zelf niet doen, dan kan je maar weinig eten kwijt![]()
Doseren. Elk uur een centimetertje wijderquote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voor kerst?
Edit: zou ik zelf niet doen, dan kan je maar weinig eten kwijt![]()
Ditquote:Op zondag 18 december 2011 13:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij is 23. Dus legaal enzo hoor.
Dit lijkt wel een compleet andere jongenquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het precies andersom. Ik heb niks met van die knulletjes.
Linkje van Chico laat een uhm andere kant van 'em zien.quote:Op zondag 18 december 2011 14:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mee bezig, maar ik heb niks heel spannends gezien
quote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat er op zich nog wel wat te verbeteren valt aan Vikkesteins gaydar.
Oh ja, dat heb ik gezienquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Linkje van Chico laat een uhm andere kant van 'em zien.
Chico's link niet bekeken?quote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar ik geloof het nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |