Iets leuks kopen bij de bijenkorfquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg een vvv-bon van ¤ 70,-. Net als voorgaande jaren. Die van vorig jaar ligt nog in de la. Ik weet nooit zo goed wat ik met dat soort bonnen moet.
Ik heb de 2, maar wel de goedkoopste versie, dus met 16 GB en geen 3G. Was alsnog 447 euro, maar ik vind het wel een fijn dingetje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, maar mijn vriend had 'm vorige week al!![]()
Co, heb je een iPad of iPad 2? Zit zelf ook te twijfelen om er ééntje aan te schaffen, de iPad zal nu wel iets goedkoper zijn..
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb de 2, maar wel de goedkoopste versie, dus met 16 GB en geen 3G. Was alsnog 447 euro, maar ik vind het wel een fijn dingetje.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Ben ik de eerste die een kerstpakket heeft gekregen? Heb de mijne in da pocket en er zitten nog leuke dingen in ook.
Oooh en vanochtend kreeg ik nog een klein kerstig tasje met een muziekdoosje erin, dat "Merry Christmas" speeltquote:Op donderdag 15 december 2011 18:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is het al kerstvakantie ofzo? Zo druk onderweg!
Heb een kerstpakket gekregenZo'n heerlijk ouderwetse met een mandje vol eten!
Heb mezelf er ook 1 gegeven vandaag.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
[..]
Oooh en vanochtend kreeg ik nog een klein kerstig tasje met een muziekdoosje erin, dat "Merry Christmas" speelt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
140 toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou ik die ¤ 70 ook bij gall & gall kunnen spenderen?
Ja dat kan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou ik die ¤ 70 ook bij gall & gall kunnen spenderen?
Ik zou ook nooit één met zoveel geheugen kopen. Ik heb ook een iPod met 8 GB en dat is echt meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb de 2, maar wel de goedkoopste versie, dus met 16 GB en geen 3G. Was alsnog 447 euro, maar ik vind het wel een fijn dingetje.![]()
Het erge is dat er wel over is nagedacht, want onze organisatie wil milieubewust zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
gerecycled?
Daar is ook niet echt over nagedacht. Zo'n eetpakket is wel aardig. Kijk het kan nooit fantastisch, maar een bon is ook weer een beetje niet-attent ofzo. Lastig.
Uniek zou het in de gracht gooien toch?![]()
Wat vervelend! Wil ze geen nachtje overblijven en dan morgen gaan? Kan jij lekker naar huis nu.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:17 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdomme, nog steeds bezig met vluchten regelen. ik heb het zo zat, ik wil naar huis. en fucking reisbureau....
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat vervelend! Wil ze geen nachtje overblijven en dan morgen gaan? Kan jij lekker naar huis nu.
Stom eigenlijk ook dat het jouw probleem gemaakt wordt zo.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:17 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdomme, nog steeds bezig met vluchten regelen. ik heb het zo zat, ik wil naar huis. en fucking reisbureau....
Ik heb na twee opties al medelijden met de hedgiesquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:36 schreef Syrena het volgende:
Voor Jager, als je straks thuis bent(of morgen, want je moet alle opties eens proberen)
Dat magquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:44 schreef Nallie het volgende:
Ml, mag ik jou pmen over werkkwestie? Of iemand met verstand ervan
SPOILER: een updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu genieten van m'n blik monster met een scheutje wodkafouter dan fout eigenlijk, maar F-it.
En m'n lichaam is in de war, moet in ene m'n andere riem gebruiken want m'n normale is te grootEn ik heb van de week dus eigenlijk niet gesport, naja zal wel
Gewoon even lekker vloeken en tieren Jagar! In with the good, out with the bad
Ben ik trouwens de enige die 'peeuwen' moest googlen? Nog nooit van gehoord namelijk...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Al gezienquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:07 schreef Perruche het volgende:
Oh joh er is weer een yuppen documentaire, na "alles wat we wilden"! De BV Ik.
Het probleem is dat ik de vlucht voor haar geboekt had, via een reisbureau. En zij heeft geen mobiele telefoon. En het vliegveld van stockholm had een probleem waardoor er een heeeeeleboel vluchtne gecancelled zijn, en het dus chaos was. Het luchthaven personeel kon dus niets voor haar betekenen, die riepen dus alleen maar 'regel het met je reisbureau'. Zij belde mij met een geleende telefoon, ik ging met het reisbureau bellen. Die legden me opties voor, maar daarna kon ik haar niet meer bereiken natuurlijk, want geen telefoon.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, inderdaadIk had het verkeerd begrepen, dacht dat de gast nog in Amerika zat.
Ik zou d'r hier in een Van der Valk doenof kijken of het hotel van school nog plaats heeft.
En als het mijn vlucht was, was ik wel op de vluchthaven gaan peeuwen voor een andere vluchtOh God, hoop dat het me nooit gebeurt
huuu
Maar echt wat een aandachttrekkers zijn dat! Vooral dat meisje "filosofe" van 20quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al gezien.
Godzijdank heb ik daar geen last van. Op je 14e al met je cv bezig zijn.
Zet 'm nu ook net aan, maar na 3 hoofden en een collegezaal vol met soortgelijken had ik hetzelfdequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar echt wat een aandachttrekkers zijn dat! Vooral dat meisje "filosofe" van 20wtf! . Mensen in deze documentaire (hij is het 5 minuten bezig hier) zijn echt het type waar ik een hekel aan heb
.
/oppervlakkig
Vizquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zet 'm nu ook net aan, maar na 3 hoofden en een collegezaal vol met soortgelijken had ik hetzelfde
Zoiets had ik ook laatst. Vergelijkbare woorden en zelfde reactie erbij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
ik zet het maar niet op geloof ik.
Al kreeg ik vandaag een raar compliment " ben jij echt 27?" " Jij komt veel ouder over qua handelen!"
En het moest een compliment zijn
Ja je hebt ook z'on ouwe kopquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:22 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb wel eens tijdens het stappen met een 37 jarige vrouw gepraat die, zo zei ze later, dacht dat ik zo'n 35 jaar was.vond het nog wel geinig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |