Oh jeej ik zag wat over het hoofd!quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is toch een Thinkpad, geen Ideapad. Dus zat jij er met deze opmerking toch echt naast:
[..]
Je signature zegt genoegquote:Op maandag 19 december 2011 00:38 schreef TimCook het volgende:
Sommige mensen houden van mooie spullen, andere mensen niet. Anders gezegd: sommige mensen hebben smaak, andere mensen niet.
Die vergelijking gaat niet op. Ik koop goede kwaliteit laptops en geen verrotte. Om een Thinkpad te vergelijken met een verrotte auto werkt niet. Thinkpads zijn beter qua qualiteit dan Apples. Dus je kan die domme vergelijking gebruiken als iemand een Packard Bell heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 01:22 schreef Wootism het volgende:
Ik ken enkele mensen met dezelfde instelling als DE:
"Maakt niet uit als het er vertieft uitziet, zolang het maar goed werkt!"
Die rijden ook rond in verotte auto's die elk jaar met moeite door de APK komen...
Op zich een mindset die het leven een stuk makkelijker maakt op veel vlakken
Hoop alleen dat je ook snapt dat er mensen zijn waarbij dat iets anders ligt...
Toch moet je begrijpen dat er een behoorlijk elitair toontje aan die posts van je hangt, die mensen irriteert. Prima dat jij functie boven vorm verkiest en het daarom oké vindt om met wen lelijke laptop rond te lopen, maar dat betekent niet dat een mooi design zinloos is. Ook maakt dat mensen die zoeken naar een optimale combinatie van design en functionaliteit minderwaardig, puur omdat zij er wel belang aan hechten dat hun laptop er goed uitziet.quote:Op maandag 19 december 2011 08:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet op. Ik koop goede kwaliteit laptops en geen verrotte. Om een Thinkpad te vergelijken met een verrotte auto werkt niet. Thinkpads zijn beter qua qualiteit dan Apples. Dus je kan die domme vergelijking gebruiken als iemand een Packard Bell heeft.
Ik heb zelf een Macbook gehad, en zo degelijk zijn ze niet. Daarnaast maakt het mij niet uit wat men vind van mijn toonquote:Op maandag 19 december 2011 09:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Toch moet je begrijpen dat er een behoorlijk elitair toontje aan die posts van je hangt, die mensen irriteert. Prima dat jij functie boven vorm verkiest en het daarom oké vindt om met wen lelijke laptop rond te lopen, maar dat betekent niet dat een mooi design zinloos is. Ook maakt dat mensen die zoeken naar een optimale combinatie van design en functionaliteit minderwaardig, puur omdat zij er wel belang aan hechten dat hun laptop er goed uitziet.
Bovendien maak je jezelf ook schuldig aan domme redeneringen, aangezien je lijkt te denken dat een MacBook alleen maar gekocht wordt om het uiterlijk, en niet omdat het gewoon een hele goede laptop is. Daarnaast lijk je ook niet te begrijpen dat het strakke unibody aluminium design wel degelijk functioneel is.
quote:Op maandag 19 december 2011 09:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Macbook gehad, en zo degelijk zijn ze niet. Daarnaast maakt het mij niet uit wat men vind van mijn toon
Een laptop mag best mooi zijn, maar laat het dan wel functioneel zijn, en een unibody is dat echt niet. Het is niet sterk en niet handig. Oh en de rand je handpalmen snijd omdat hij zo scherp is.
Die vergelijking slaat ook op poep als ik hem terugleesquote:Op maandag 19 december 2011 08:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet op. Ik koop goede kwaliteit laptops en geen verrotte. Om een Thinkpad te vergelijken met een verrotte auto werkt niet. Thinkpads zijn beter qua qualiteit dan Apples. Dus je kan die domme vergelijking gebruiken als iemand een Packard Bell heeft.
quote:Op maandag 19 december 2011 09:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Macbook gehad, en zo degelijk zijn ze niet.
Ik neem aan dat je daar een reden voor hebt..quote:Op maandag 19 december 2011 11:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier klopt volgens mij echt niets van.
Nooit problemen gehad met de service en laptops van Sony.quote:Op maandag 19 december 2011 11:47 schreef TimCook het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar een reden voor hebt..
Dat is niet echt in strijd met dit onderzoek.quote:Op maandag 19 december 2011 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad met de service en laptops van Sony.
Heb je weer zo'n Applefanboy hoor...quote:Op maandag 19 december 2011 12:05 schreef TimCook het volgende:
[..]
Dat is niet echt in strijd met dit onderzoek.
Omdat ie gelijk heeft is ie een fanboy? Haters gonna hate..quote:Op maandag 19 december 2011 12:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n Applefanboy hoor...x1000
Wat is je bron, welk onderzoek is dit geweest?quote:Op maandag 19 december 2011 11:47 schreef TimCook het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar een reden voor hebt..
Er staat nergens dat hij gelijk heeft. Er is duidelijk aan dat lijstje te zien dat er mee geknoeid is. Alles wordt de grond in gedrukt behalve Apple. Terwijl Apple net zoveel nadelen als voordelen heeft ten opzichte van de rest.quote:Op maandag 19 december 2011 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ie gelijk heeft is ie een fanboy? Haters gonna hate..
Hoezo is dat duidelijk dan? Heb jij een vergelijkbaar onderzoek waarbij zijn onderzoek weerlegt word? Zo niet, dan ssssssssst!quote:Op maandag 19 december 2011 12:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Er staat nergens dat hij gelijk heeft. Er is duidelijk aan dat lijstje te zien dat er mee geknoeid is. Alles wordt de grond in gedrukt behalve Apple. Terwijl Apple net zoveel nadelen als voordelen heeft ten opzichte van de rest.
Handig zo'n bron. Oh daarnaast helpt dit niet echt tegen mijn opmerking want ik ben zeker 6 keer terug geweest naar apple met mijn Macbook, en had nog vaker kunnen gaan.quote:
Jup, en er is er altijd eentje die nog nooit problemen heeft gehad met zijn Acer, en eentje die altijd problemen heeft met zijn Sony. Lekker fucking boeiend joh.quote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Handig zo'n bron. Oh daarnaast helpt dit niet echt tegen mijn opmerking want ik ben zeker 6 keer terug geweest naar apple met mijn Macbook, en had nog vaker kunnen gaan.
Dat jij een slechte ervaring hebt, ligt meer aan dat jouw apparaat misschien mankementen had. Dat wil niets zeggen over alle Macbooks. Heb er zelf 1 gehad, nooit problemen mee gehad. Daarvoor een iMac; bij levering viel hij na 5 minuten aan staan uit. Zelfde dag nog een compleet nieuwe gekregen. Dat zie je niet vaak.quote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Handig zo'n bron. Oh daarnaast helpt dit niet echt tegen mijn opmerking want ik ben zeker 6 keer terug geweest naar apple met mijn Macbook, en had nog vaker kunnen gaan.
quote:Op maandag 19 december 2011 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo is dat duidelijk dan? Heb jij een vergelijkbaar onderzoek waarbij zijn onderzoek weerlegt word? Zo niet, dan ssssssssst!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |