quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef Newbie114 het volgende:
Geen inspiratie. Maar die reclame is wel echt een mindfuck. Wel knappe kerel tho.
Ik ken zulke types.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:49 schreef palawan het volgende:
[..]
Stereotype ict'er? Volgens mij is dat te zwaar, bril, onverzorgd; al lang niet gedouched, praat graag over alles wat met computers te maken heeft.
Eigenlijk voldoe ik daar helemaal niet aan
We got mindfuckedquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi.
Ik heb weer 2 kerstkaarten.![]()
Hoe is het hier?
Hij heeft een extreem vrouwelijk gezicht. Voor mij is dit wel het bewijs dat push-up BHs echt werken, dacht dat dat onzin wasquote:
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoorde het woensdag ja.
Zou hem nog steeds doen.
Een gewone BH vullen met wat kipfiletjes werkt ook, da's niks bijzondersquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:14 schreef benzin het volgende:
Hij heeft een extreem vrouwelijk gezicht. Voor mij is dit wel het bewijs dat push-up BHs echt werken, dacht dat dat onzin was
Uiteraard. Jammer dat hij niet van nature blond is.quote:
Mooie tattoo heb jequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn echte naam is ook vrij gemakkelijk te achterhalen
Hij heeft ook erg weinig mannelijks... Volgens mij kun je die kerel pakken en daarna nog gewoon claimen dat he hetero bentquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoorde het woensdag ja.
Zou hem nog steeds doen.
Ik stuur niks door hoor, maar je bracht me op het idee om te gaan kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je.
Ben je me aan het stalken? En dan niet eens even vriendjes worden
Dank je, ben er ook erg blij mee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik stuur niks door hoor, maar je bracht me op het idee om te gaan kijken![]()
Maar hij is echt heel nice
Nee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef dawg het volgende:
heb je die ook ooit in het tattootopic gepost roy?
nice. ik hou van rozen. heb er zelf ook 3.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Het is in ieder geval een roos die uit beton groeit, met daarom heen een lint met de naam van mijn overleden peettante erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eet smakelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:35 schreef dawg het volgende:
ik ga eens even friet halen. en eten natuurlijk.adiossss
Zijt ge een belg?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:35 schreef dawg het volgende:
ik ga eens even friet halen. en eten natuurlijk.adiossss
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:36 schreef Sinji het volgende:
Een concrete rose? Mooie betekenis dat.
Ik zou een piece laten zetten in Japan van Shige, helaas door omstandigheden (verhuizing broer, tsunami etc) moet ik het postponen..
Shige
Ja, geinspireerd door een gedicht van 2pac, a rose that grew from concrete.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er ook wel mooi uit
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:36 schreef Sinji het volgende:
Een concrete rose? Mooie betekenis dat.
Ik zou een piece laten zetten in Japan van Shige, helaas door omstandigheden (verhuizing broer, tsunami etc) moet ik het postponen..
Shige
zal vanavond mijn japanse sleeve weleens posten. anyway weg dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha, ik had jou niet ingeschat voor iemand die 2pac luisterdequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, geinspireerd door een gedicht van 2pac, a rose that grew from concrete.
Dat ziet er ook wel mooi uit
Ja luister eigenlijk elke dag wel naar zijn muziekquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ha, ik had jou niet ingeschat voor iemand die 2pac luisterde
All eyez on me, vroeger kapot gedraaid.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja luister eigenlijk elke dag wel naar zijn muziek
Nee, facebook en fok husselen is niks voor mijquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je, ben er ook erg blij mee.
Maar dan kun je nog wel even vriendjes worden he
Probeer je dan ook niet te husselen hequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, facebook en fok husselen is niks voor mij
Nee ik bedoel letterlijk "husselen" , door elkaar husselenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Probeer je dan ook niet te husselen he
Ah ok.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik bedoel letterlijk "husselen" , door elkaar husselen![]()
niet hosselen
Nee ik ben niet zo langquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok.
Maar ben nu ook wel benieuwd naar hoe jij eruit ziet he.
Als je 2 meter en 120 kilo bent gaat de sparringspartij niet door he
Ik was vroeger ook snel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo langen godzijdank ook geen 120 kilo
Je blaast me zo weg, maar ik ben wel heel snel![]()
ik ken mn katas niet eens meerquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook snel.
Heb nu toch wel weer wat training nodig
tot laterquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:51 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga de oven eens even aan het werk zetten![]()
Jammer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:22 schreef Cactus1 het volgende:
Nee dawg, cactus doet niet aan fokmeets
Wat is officieel?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
Ik moet Feestboek statussen meer in de gaten houden.
Het is officieel.
niet aan meets, niet aan pics, wel aan wow. hmm, hoe noemen ze zo iemand ook alweer?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:22 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vond het gezellig vorige week, leuk dat je helemaal naar Spanje bent gekomen. Geweldige vijf dagen gehad!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:22 schreef Cactus1 het volgende:
Diehard nerd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
niet aan meets, niet aan pics, wel aan wow. hmm, hoe noemen ze zo iemand ook alweer?
Lelijke kluizenaarquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:25 schreef dawg het volgende:
niet aan meets, niet aan pics, wel aan wow. hmm, hoe noemen ze zo iemand ook alweer?
VH en Faye.quote:
Met 1 iemand van fok afspreken, noem ik geen fokmeetquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:25 schreef Strani het volgende:
Ik vond het gezellig vorige week, leuk dat je helemaal naar Spanje bent gekomen. Geweldige vijf dagen gehad!
Gewoon doorfappen. Een hele week onthouding.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:26 schreef geenvetzak het volgende:
al 2 dagen niet gefapt![]()
het schijnt je testosteron omhoog te krikken als je ongeveer 1 keer per week fapt/sekst, weer 1 ding om het zelfvertrouwen wat te stimuleren misschien?
even voor de duidelijkheid: 1 keer per week in plaats van iedere dag!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon doorfappen. Een hele week onthouding.
Oh ik ook niet, dit was puur om de anderen jaloers te maken. Tóch vond ik het gezellig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met 1 iemand van fok afspreken, noem ik geen fokmeet
Voor mij wel ja, ik vind het leuk voor ze dat ze elkaar gevonden hebben en nu een relatie hebben.quote:
Ja, 1x per week. Ben je 50 ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: 1 keer per week in plaats van iedere dag!
Ik heb ook nergens ontkent dat het leuk wasquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef Strani het volgende:
Oh ik ook niet, dit was puur om de anderen jaloers te maken. Tóch vond ik het gezellig.
Nee hoor, ik weiger er ook aan te gaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben echt een fossiel. Vanavond naar Amsterdam, voor het eerst een OV-chipkaart gebruikenVolgens mij ben ik de laatste Nederlander zonder zo'n ding
Ik ga het gewoon proberen, ik post wel wat als ik opgegeven hebquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, 1x per week. Ben je 50 ofzo.
Ik sta al op 4x vandaag, betekent dit dat ik in 2012 pas weer mag?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef geenvetzak het volgende:
even voor de duidelijkheid: 1 keer per week in plaats van iedere dag!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, ze hebben de horizontale tango gedanst? Geil.
Dat weet ik niet en hoef ik niet te weten.quote:
In dat geval is het wel boeiend. Ik nam even aan dat er nog een andere reden was waarom je dit post.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor mij wel ja, ik vind het leuk voor ze dat ze elkaar gevonden hebben en nu een relatie hebben.
Als jij dat niks boeit hoef je er ook niet op reageren, fijne dag verder.
schuldig tot het tegendeel is bewezen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik niet en hoef ik niet te weten.![]()
Ze zijn in ieder geval vriendje en vriendinnetje.
Weer begonnen met SoA kijken zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik sta al op 4x vandaag, betekent dit dat ik in 2012 pas weer mag?
Loka?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben echt een fossiel. Vanavond naar Amsterdam, voor het eerst een OV-chipkaart gebruikenVolgens mij ben ik de laatste Nederlander zonder zo'n ding
-toelichting nodig-quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weer begonnen met SoA kijken zeker.
Wat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
schuldig tot het tegendeel is bewezen?
Ik lees hier enige frustratiequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
Voor mij wel ja, ik vind het leuk voor ze dat ze elkaar gevonden hebben en nu een relatie hebben.
Als jou dat niks boeit hoef je er ook niet op reageren, fijne dag verder.
Nee, dat ben ik daarna pas gaan doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Weer begonnen met SoA kijken zeker.
Lekker jezelf voor de gek houdenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik niet en hoef ik niet te weten.![]()
Ze zijn in ieder geval vriendje en vriendinnetje.
Dan was het nodig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik daarna pas gaan doen
volgensmij heet het bij vrouwen anders. schl'pen ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij vrouwen heet het zondigen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:33 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
volgensmij heet het bij vrouwen anders. schl'pen ofzo![]()
Uit betrouwbare bronnen hoor ik trouwens dat vrouwen er gemiddeld 20 minuten over doen. Ben je wel mooi anderhalf uur kwijt!
Ik koop dan nog steeds braaf een kaartje bij de beste man. Vinden ze best leuk hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet de bus in. Zal wel moeten dus.
Mwah, ik kan niet tegen mensen die op iets gaan reageren wat ze niet interessant vinden wat ze niet boeit.quote:
Trage mokkelsquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:33 schreef geenvetzak het volgende:
volgensmij heet het bij vrouwen anders. schl'pen ofzo![]()
Uit betrouwbare bronnen hoor ik trouwens dat vrouwen er gemiddeld 20 minuten over doen. Ben je wel mooi anderhalf uur kwijt!
Ik maak me niet druk hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lekker jezelf voor de gek houden
Til er niet zo zwaar aan in plaats van je oren te bedekken en heel hard LALALALALA te roepen.
Het is 20 minuten inclusief het wachten tot de batterij opgeladen is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:36 schreef ElDinosaur het volgende:
20 minuten is wel fucking lang.Dat kan echt wel sneller.
Ja, ze proberen je weer onzin te verkopen over vrouwen. Ontmoedigingsbeleid zeg maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
Gaat dit over masturberen trouwens? Want ik volg het niet echt.
Tja, ik heb het zelf nog niet weerlegd,maar je mag me best het tegendeel bewijzenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ze proberen je weer onzin te verkopen over vrouwen. Ontmoedigingsbeleid zeg maar
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
Weet je wat ik haat? Zo'n zak met ranzige spekjes in je kerstpakket. Eigenlijk helemaal niet zo lekker, maar je neemt er 1, gewoon omdat en opeens...
zak leeg en misselijk![]()
Dan ga je jezelf geen vriendje en vriendinnetje noemenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoor.
Ik weet alleen dat het tot nu toe nog niet is gebeurd.
Nu ben jij een spekje geworden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
Weet je wat ik haat? Zo'n zak met ranzige spekjes in je kerstpakket. Eigenlijk helemaal niet zo lekker, maar je neemt er 1, gewoon omdat en opeens...
Mwah ik lees ergens halverwege dus ik zie allemaal tijden voorbij komen waarvan ik niet eens weet waar ze op slaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ze proberen je weer onzin te verkopen over vrouwen. Ontmoedigingsbeleid zeg maar
en uit je bek stinken natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
Gemiddeld schijnt de vrouw er 20 minuten over te doen om klaar te komen. Ik zeg dat dat vast wel sneller kan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ik lees ergens halverwege dus ik zie allemaal tijden voorbij komen waarvan ik niet eens weet waar ze op slaan.
Nomnomnomnomnomnomquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
Ik WEET dat het sneller kanquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Gemiddeld schijnt de vrouw er 20 minuten over te doen om klaar te komen. Ik zeg dat dat vast wel sneller kan.
Okee, zij zijn wel wat jonger dus tsja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ga je jezelf geen vriendje en vriendinnetje noemenNoem me nieuwerwets, maar zonder neuken neem ik daar nog geen beslissingen over.
2 minuten, aldus een goede vriendin van mij.quote:
Een kerstpakket, dus je hebt werk. Wat doe je eigenlijk? En mag Fok!ken op kantoor?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
Toen deed ik dat ook niet. Maar ik was wel een baas, natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, zij zijn wel wat jonger dus tsja.
UWV geeft ook kerstpakketten aan langdurig werklozen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Een kerstpakket, dus je hebt werk. Wat doe je eigenlijk? En mag Fok!ken op kantoor?
Narcist.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen deed ik dat ook niet. Maar ik was wel een baas, natuurlijk
Nogmaals: Het ging over masturberen. Niet over het timen van jouw prestatie door je partner tijdens de seks.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
2 minuten, aldus een goede vriendin van mij.
Oh, wat een gek land wonen jullie toch in.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
UWV geeft ook kerstpakketten aan langdurig werklozen.
En waarom niet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef geenvetzak het volgende:
Ik wil niet zeuren, maar ik kom dus nooit op dit soort onderwerpen bij vrouwen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nogmaals: Het ging over masturberen. Niet over het timen van jouw prestatie door je partner tijdens de seks.
je ava.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch als het enkel een gemiddelde is.
Met spekjes en wekkers zodat ze op tijd uit bed komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, wat een gek land wonen jullie toch in.
Ik ben het hier wel met je eensquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, wat een gek land wonen jullie toch in.
Ik pak kerstpakketten in als werk en mocht er zelf ook 1 meenemen. Ik denk niet dat Fokken mag in de inpakhal, maar ik heb een mobiel en blaasonsteking, dus ga extra vaak plassen en fokkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef Strani het volgende:
Een kerstpakket, dus je hebt werk. Wat doe je eigenlijk? En mag Fok!ken op kantoor?
Haiquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch als het enkel een gemiddelde is.
Geen ervaring met masturberen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:46 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Het meepraten houdt snel op als je geen ervaring hebt
Oei blaasontsteking. Sterkte lieverd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik pak kerstpakketten in als werk en mocht er zelf ook 1 meenemen. Ik denk niet dat Fokken mag in de inpakhal, maar ik heb een mobiel en blaasonsteking, dus ga extra vaak plassen en fokken
Heloef ook niet maar die weet het wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:46 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik was vroeger oversekst, dus ik heb over niks anders gepraat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef geenvetzak het volgende:
Ik wil niet zeuren, maar ik kom dus nooit op dit soort onderwerpen bij vrouwen
jaaa maar jij bent geen vrouwwwquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
20 minuten, ik kan het in 20 seconden.
Ja, en nee want mijn maat is uitverkocht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
verder alles goed? nog nieuwe hakken?
De leugen betekent alleen dat je misschien niet physiek ziek bent maar emotioneel wel. Dus ik wens je alsnog sterkte en stuur je al m'n energie en liefde.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dank je, het was allemaal gelul, maar deze reactie maakt dat ik me schuldig voel
Vond je de huwelijksnacht ook zo mooi?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
20 minuten, ik kan het in 20 seconden.
Dat zou je denken he.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:46 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik was vroeger christelijk, heerlijk joh, bidden, kerk, bijbelclubje...quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was vroeger oversekst, dus ik heb over niks anders gepraat.
Rok op de knie. Mogen geen broek aan als vrouwquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:47 schreef Strani het volgende:
Mag ik iedereen er trouwens op wijzen dat cactus met haar broek op de knieën aan het fokken is? Gewoon voor het volledige plaatje.
Indien katholiek, spijt me dat zeer en hoop ik dat het inmiddels beter met je gaat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:48 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik was vroeger christelijk, heerlijk joh, bidden, kerk, bijbelclubje...
Jezus in wat voor een revo-dorp werk je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Rok op de knie. Mogen geen broek aan als vrouw
Rokken horen tot net onder de kont.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Rok op de knie. Mogen geen broek aan als vrouw
6 jaar van mijn jeugd doorgebracht in de kerk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:48 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik was vroeger christelijk, heerlijk joh, bidden, kerk, bijbelclubje...
Dat dus. Bovendien zijn vrouwen er veel openhartiger en eerlijker over dan kerels naar mijn ervaringquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou je denken he.
Maar zelfs als maagd heb ik er uren over gepraat, hoe dat kan eigenlijk weet ik ook niet.
Chaggiequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:49 schreef Cactus1 het volgende:
Wat betekent deze smiley volgens jullie?
"hmpf"quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:49 schreef Cactus1 het volgende:
Als ik moet plassen toch nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Rokken horen tot net onder de kont.
Hoe weet jij dat nou? Misschien ben ik wel een vrouw die doet alsof ze een man is om niet teveel pm's te krijgen van kansloze mannen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:48 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
jaaa maar jij bent geen vrouwww
Prachtig. Alleen was de 2de keer wel een stuk leuker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Vond je de huwelijksnacht ook zo mooi?
jammer wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, en nee want mijn maat is uitverkocht.
Nee ik weet niets maar ik doe of ik het wel weet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heloef ook niet maar die weet het wel.
nog erger: gereformeerdquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Indien katholiek, spijt me dat zeer en hoop ik dat het inmiddels beter met je gaat.
doe es normaal man!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:49 schreef Cactus1 het volgende:
Sterkte, heel veel sterkte.quote:
Oh dat was allemaal maar een voorproefjequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien ben ik wel een vrouw die doet alsof ze een man is om niet teveel pm's te krijgen van kansloze mannen.
[..]
Prachtig. Alleen was de 2de keer wel een stuk leuker.
nu je het zegt... je komt wel héél vrouwelijk over!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien ben ik wel een vrouw die doet alsof ze een man is om niet teveel pm's te krijgen van kansloze mannen.
[..]
Prachtig. Alleen was de 2de keer wel een stuk leuker.
Its my liiiife its now or never, BOEM BOEM, its - my - liiiiifequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh noes, vandaag een bon jovi liedje gehoord en die wil maar niet uit m'n hoofd.![]()
Dit ben ik niet van je gewend.quote:
Oe la la. Waar was je toch mijn hele leven, droomvrouw van me.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh dat was allemaal maar een voorproefje
Dat hoor ik heel vaak ja. Loka weet het antwoord, ze heeft bepaalde foto's.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:52 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
nu je het zegt... je komt wel héél vrouwelijk over!
Maar dan moet je wel altijd braaf naar de bijbelclub gaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus, maar dan moet je hem wel in je armen sluiten.
I see what you did therequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus, maar dan moet je hem wel in je armen sluiten.
sterkte!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:55 schreef Strani het volgende:
Lieve mensen ik ben er van door, eten bij moeders vanavond.
Dag schatje, veel plezierquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:55 schreef Strani het volgende:
Eet smakelijk en doe je moeder de groeten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:55 schreef Strani het volgende:
Dat is kut.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zou 3 weken vrij hebben, zoals afgestemd. Nu heb ik opeens nog maar paar dagen vrij omdat ik 'nodig' ben op mijn werk. Stelletje klerelijers.
Groeten van Kaneelstokje, doe ik!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet smakelijk en doe je moeder de groeten.
quote:
Leuk dat de rest van de werkende wereld zo incompetent is, maar dan moeten de goeden er weer onder leiden.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Leuk dat de rest van de werkende wereld zo incompetent is, maar dan moeten de goeden er weer onder leiden.
Kan ik de week voor fucking kerst en de maandag na oud& nieuw weer vrolijk verschijnen omdat de rest er geen fuck van kan.
Glas vodka.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:58 schreef geenvetzak het volgende:
OK jongens, ik heb hoofdpijn en ik moet zo tot half 3 werken, bikkelen of paracetamol?
Vandaag was mijn laatste dag. Ik ging vanochtend weg zo van 'lekker alles ff afsluiten, goed overdragen en dan ff 3 weken helemaal niks'quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Dat is echt heel kut, ook lekker dat ze dat op het laatste moment zeggen, want vandaag was toch je laatste dag wtf.
![]()
Ik heb geen leven, dus niet iedereen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Whehe of iedereen heeft gewoon wat beters te doen.
Dan mezelf maar vermaken, alleen niet fappen...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Whehe of iedereen heeft gewoon wat beters te doen.
Haha, zeg je alleen maar omdat je het sowieso nooit gaat volhouden!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar serieus, een week wachten heeft echt geen effect op je hoor.
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar serieus, een week wachten heeft echt geen effect op je hoor.
Inderdaad.quote:
ik hoor een plan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Heb je het een half jaar opgespaard.. Stikt je date erin.
Heb je daar een reden voor? Vinden mensen het niet leuk om met je te praten? Of denk je dat allemaal zelf maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:15 schreef geenvetzak het volgende:
Iemand zin om ontopic te praten?
Mijn grootste probleem: ik geloof niet in mezelf! Vind mezelf maar irritant als ik met mensen praat, twijfel aan dingen die ik zeg/ wil zeggen, etc.
Zeer bekend dit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:15 schreef geenvetzak het volgende:
Iemand zin om ontopic te praten?
Mijn grootste probleem: ik geloof niet in mezelf! Vind mezelf maar irritant als ik met mensen praat, twijfel aan dingen die ik zeg/ wil zeggen, etc.
Heb mezelf jaren afgesloten van de buitenwereld. Ik kreeg daarvoor ook al vaak te horen dat ik vreemd was. Het "reintegreren" gaat nog steeds stroef, dus...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heb je daar een reden voor? Vinden mensen het niet leuk om met je te praten? Of denk je dat allemaal zelf maar
In wat voor situaties kreeg je dat te horen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Heb mezelf jaren afgesloten van de buitenwereld. Ik kreeg daarvoor ook al vaak te horen dat ik vreemd was. Het "reintegreren" gaat nog steeds stroef, dus...
In sociaal "veeleisende" situaties, van lunchpauzes tot feestjes. Ik floep er een rare mening uit, en ik wordt neergehaaldquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In wat voor situaties kreeg je dat te horen?
Meningen van anderen zullen er altijd zijn, daar doe je weinig aan. Wat is een rare 'mening' in jouw ogen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:22 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
In sociaal "veeleisende" situaties, van lunchpauzes tot feestjes. Ik floep er een rare mening uit, en ik wordt neergehaald
Waarom verdient iemand geen complimentjes vanwege zijn/haar uiterlijk? Misschien heeft diegene er wel hard voor gewerkt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:24 schreef geenvetzak het volgende:
Ik was vroeger fel tegen 'fysieke' complimentjes (ik vond: alleen als je het verdient). Ik geloofde dat je een mens alleen op het innerlijk mocht beoordelen. Ik geef nog steeds niet complimentjes, maar begrijp dat ik het wel moet doen
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waar zit die spytool ook alweer?
Dat is nou een voorbeeld van een mening van mij, ik kan me soms gewoon niets anders voorstellen dan hoe ik het zelf zie!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom verdient iemand geen complimentjes vanwege zijn/haar uiterlijk? Misschien heeft diegene er wel hard voor gewerkt?
Ziet er strak uit, mooi hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:22 schreef dawg het volgende:
sinji (even gokje dat je spytool gebruikt).
hier mijn japanse. aan binnenkant arm zit nog een donkerblauwe roos. maar geen zin meer pics te uploaden.
[ afbeelding ]
ik vond de binnenkant dicht bij mijn oksel niet echt relax, en dicht bij mijn elleboog op de bovenkant nog minder. maar pijn, mwa, ben veel gewend, echt pijn vond ik het niet doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Ziet er zeker vet uit.Binnenkant van bovenarm schijnt toch 1 van de pijnlijkere plekken te zijn?
gauchos. weet niet hoe ver dat lopen is, is op stationsplein.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik heb een restaurant nodig in de buurt van het klokgebouw in Eindhoven. Iemand een aanrader?
Google maps komt met 20 minuten loopafstand aan
Sorry maar qua eindhoven kom ik niet verder als 'EINDHOVUH DE GEKSTUHHHH'quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik heb een restaurant nodig in de buurt van het klokgebouw in Eindhoven. Iemand een aanrader?
Google maps komt met 20 minuten loopafstand aan
Dat is nóg verder wegquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
gauchos. weet niet hoe ver dat lopen is, is op stationsplein.
wel lekker, argentijns, dus vlees vlees vlees.![]()
Maar op wat voor manier ben je volgens mensen "vreemd" dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Heb mezelf jaren afgesloten van de buitenwereld. Ik kreeg daarvoor ook al vaak te horen dat ik vreemd was. Het "reintegreren" gaat nog steeds stroef, dus...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:24 schreef geenvetzak het volgende:
Ik was vroeger fel tegen 'fysieke' complimentjes (ik vond: alleen als je het verdient). Ik geloofde dat je een mens alleen op het innerlijk mocht beoordelen. Ik geef nog steeds niet complimentjes, maar begrijp dat ik het wel moet doen
We komen allebei van verder weg en we willen dus bij het klokgebouw parkeren. Het is dus de bedoeling om dan daar vandaan wat te gaan eten en daarna naar het concert te gaan. We moeten dus wel enigszins op tijd terug zijn, en als er dan ook nog 3 kwartier lopen af gaat wordt het wel eten in een sneltreinvaart. En ik ga dus níet met 'r naar een snackbar of afhaalchineesquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar is het voor een date? Als niet regent is een stukje lopen met z'n 2'en toch niet erg?
McDonalds! Waxinelichtje erbij en helemaal klaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We komen allebei van verder weg en we willen dus bij het klokgebouw parkeren. Het is dus de bedoeling om dan daar vandaan wat te gaan eten en daarna naar het concert te gaan. We moeten dus wel enigszins op tijd terug zijn, en als er dan ook nog 3 kwartier lopen af gaat wordt het wel eten in een sneltreinvaart. En ik ga dus níet met 'r naar een snackbar of afhaalchinees
nicequote:Op vrijdag 16 december 2011 18:22 schreef dawg het volgende:
sinji (even gokje dat je spytool gebruikt).
hier mijn japanse. aan binnenkant arm zit nog een donkerblauwe roos. maar geen zin meer pics te uploaden.
[ afbeelding ]
Een echte romanticusquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
McDonalds! Waxinelichtje erbij en helemaal klaar.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
McDonalds! Waxinelichtje erbij en helemaal klaar.
het concert is ook in het klokgebouw? denk niet dat daar veel restaurants zitten eigenlijk. waarom niet bij het station wat eten en daarna met de auto naar klokgebouw. das 5 minuten met de auto.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We komen allebei van verder weg en we willen dus bij het klokgebouw parkeren. Het is dus de bedoeling om dan daar vandaan wat te gaan eten en daarna naar het concert te gaan. We moeten dus wel enigszins op tijd terug zijn, en als er dan ook nog 3 kwartier lopen af gaat wordt het wel eten in een sneltreinvaart. En ik ga dus níet met 'r naar een snackbar of afhaalchinees
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met het juiste gezelschap kan alles romantisch zijn
Ja, daar is het concert. Bij het station eten betekent dat we met 2 auto's 2 keer de stad door moeten om parkeerplaatsen te vinden. Eventueel zouden we 1 auto in het klokgebouw kunnen zetten en met de andere door de stad in, same problemquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
het concert is ook in het klokgebouw? denk niet dat daar veel restaurants zitten eigenlijk. waarom niet bij het station wat eten en daarna met de auto naar klokgebouw. das 5 minuten met de auto.
Leuk dat vleugje dominant, maar dat hou je natuurlijk nooit volquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je het met me eens.
Ik heb altijd gelijk he
Hoi zijn jullie er al?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:56 schreef Moonwalk het volgende:
Nog even een cheer voor Benzinsuper tof al die veranderingen die hij in korte tijd
door voertafspreken met meisjes, naar fokmeets, dit dat alles
![]()
Niet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Leuk dat vleugje dominant, maar dat hou je natuurlijk nooit vol
Ik denk het nietquote:
Soms mag het wel, dat vind ik best leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zal dat wel niet, ik durf jou niet tegen te spreken he
Ja maar wanneer mag het wel en wanneer niet he?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Soms mag het wel, dat vind ik best leuk
Je moet geen vrienden willen zijn met mensen waar je je de hele tijd bij moet verdedigen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:07 schreef geenvetzak het volgende:
terug!
ik was gebleven bij...Ik ben raar in de ogen van andere mensen! Ander voorbeeld: Weet niets te zeggen, probeert een grap te vertellen maar vergeet de clou... typisch voorbeeld van genant moment, maar als ik dan een opmerking naar mijn hoofd krijg bijt ik niet van me af. Doe dat niet alleen uit principe, maar ook omdat ik mezelf niet goed kan verdedigen. Terwijl ik eigenlijk wel weet dat het veel gezonder is om voor mezelf op te komen. Terwijl als ik anderen het zie doen denk ik 'je kunt er nu toch al niets meer aan doen dat je voor paal stond'. tja...
Dat is het leuke dansjequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar wanneer mag het wel en wanneer niet he?
Dat is dan weer lastig
Alleen hebben mensen nooit een hoge pet op van mensen die niet voor zichzelf opkomen. Je valt dan door de mand als een persoon met weinig zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je moet geen vrienden willen zijn met mensen waar je je de hele tijd bij moet verdedigen.
Misschien heb je nooit leuke mensen om je heen gehad, heb je het ook bij je familie?
Oja en als een gesprek dood valt, is het nooit alleen maar jouw schuld. Je moet je bedenken dat de ander blijkbaar ook niets te zeggen weet. Iets minder druk op jezelf leggen
Rukkerquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:28 schreef geenvetzak het volgende:
mezelf vermaken in tegenstelling tot vermaak met/van andere mensen.
Dont feed le trollquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:30 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar ik lees ook wel eens een boek
Thanks ik had hongerquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:30 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar ik lees ook wel eens een boek
Word je structuur geboden door wat je in je dagelijks leven doet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:40 schreef geenvetzak het volgende:
Ik heb het idee dat ik meer discipline nodig heb. Van mijn ouders heb ik op dat gebied weinig geleerd (ouders gescheiden, vader gelooft niet in straf en is semi-depressief, moeder was er niet consistent in), en ik zit nu in een fase waar ik meer zelfstandig ben, dus ik moet mijn leven zelf richting geven, terwijl ik daar eigenlijk nog te vaak de mist in ga.
vandaar joh.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:46 schreef Moonwalk het volgende:
Nou het is wel te merken dat er een meet is, veel te rustig hier.
Hoe oud ben je eigenlijk geenvetzak
Ik zit nu iedere dag sowieso 4 uur (of langer) op school. heb nog vaak wel moeite om genoeg slaap te krijgen, maar vandaag stond ik om kwart voor 8 op zonder wekker. Dat is voor mij een prestatiequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Word je structuur geboden door wat je in je dagelijks leven doet?
Opstaan zonder wekker kan ik echt niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:51 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
vandaar joh.
ik ben in oktober 22 geworden.
[..]
Ik zit nu iedere dag sowieso 4 uur (of langer) op school. heb nog vaak wel moeite om genoeg slaap te krijgen, maar vandaag stond ik om kwart voor 8 op zonder wekker. Dat is voor mij een prestatie
Dat dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Opstaan zonder wekker kan ik echt niet.
Mooi. En nu hard hosselen die hap!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus
Trouwens, het probleem is opgelost. Ergens anders parkeren en dan met 1 auto verder
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooi. En nu hard hosselen die hap!
Hoi bambinoquote:
Kan je het een beetje vinden met je studiegenoten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:51 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
vandaar joh.
ik ben in oktober 22 geworden.
[..]
Ik zit nu iedere dag sowieso 4 uur (of langer) op school. heb nog vaak wel moeite om genoeg slaap te krijgen, maar vandaag stond ik om kwart voor 8 op zonder wekker. Dat is voor mij een prestatie
Dat was het ideequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooi. En nu hard hosselen die hap!
Op school voel ik me wel op m'n gemak, buiten school ga ik verder niet met ze om. Zijn overigens op 1 na alleen jongens (informaticaquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kan je het een beetje vinden met je studiegenoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |