Niks, doeiquote:
Zou ik de OP aanpassen? O wacht..quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat voor een!
Deze niet vergeten:
http://www.landal.nl/nl-n(...)ld/accommodaties/18g
Ja doe maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zou ik de OP aanpassen? O wacht..
Vet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat voor een!
Deze niet vergeten:
http://www.landal.nl/nl-n(...)ld/accommodaties/18g
Nee, dit is voor de elitequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:43 schreef NanKing het volgende:
kan de tt geen meettopic oder soot worden?
Spam +1 note.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, deze ook niet vergeten, ik ben genomineerd
http://www.geschiedenison(...)erstewereldoorlog.nl
Oequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef yvonne het volgende:
Die haal ik weg want ik wil op 69 blijven staan
Goed personeel natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
Yvonne, een oprechte vraag, hoe hou je dat bijop 2 forums, Admin zijn enzo.
Eerst stemmen voor ik antwoord geefquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
Yvonne, een oprechte vraag, hoe hou je dat bijop 2 forums, Admin zijn enzo.
Al gedaan. Reden: Omdat yvonne.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst stemmen voor ik antwoord geef
Propagandaquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst stemmen voor ik antwoord geef
Historisch Nieuwsblad. Ik heb hem besteld, het is gratisquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
" bedankt voor uw stem, wilt u een gratis *spambladje* geen idee meer wat "
FOK! doen we met heel veel, forumeerstewereldoorlog vrijwel alleen en ik werk ook nog paar avonden per week. Dus ja weet ik veel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Al gedaan. Reden: Omdat yvonne.
Hn is een leuk bladquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Historisch Nieuwsblad. Ik heb hem besteld, het is gratis
Oh, nouja, ik kom meestal op louche stem sites waar ze me allerlei abonementsmeuk aansmeren na het stemmenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Historisch Nieuwsblad. Ik heb hem besteld, het is gratis
Ja heul heul veel, dat wel. Slaap je ook ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! doen we met heel veel, forumeerstewereldoorlog vrijwel alleen en ik werk ook nog paar avonden per week. Dus ja weet ik veel.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:19 schreef NanKing het volgende:
en dan heb je ook nog tig mormels thuis lopen.
en nee bedoel niet johan
Riep je mij?quote:
Elke keer als ik jou zie posten moet ik poepen, weet verder ook niet wat het isquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
Iedere keer als ik jou zie posten, yvonne, ben nogal beeldgericht zeg maar zie ik je bij dat oude mannetje wat ineengedoken in zijn jas zat (of hoge kraag had ik weet het niet meer) en jij hebt zijn hand vast, en een vriendelijke lach. Ik geloof zelfs dat hij in een rolstoel zatik weet het niet.
Minder in je kont laten plassenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten moet ik poepen, weet verder ook niet wat het is
Stop nou man, ik voel al aandrang.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Minder in je kont laten plassen
Jaquote:
jou moeten ze gewoon bannen dikke kneusquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:38 schreef Paul het volgende:
Als ze mij blauw maakt vind ik alles goed
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jou moeten ze gewoon bannen dikke kneus
Ik raak afgeleid door die trein-railsquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:40 schreef yvonne het volgende:
Oh ff
Deze vrouw is de BAAS der BAZINNEN!
( ff helamaal uitkijken hè)
Kijken: Baas die vrouwquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik raak afgeleid door die trein-rails
Gr gr, Socios.
Ik heb gekeken, maar ik ben meer een Modern Talking fan.quote:
Tijdsbeeldquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar ik ben meer een Modern Talking fan.
doen we ook weleensquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:54 schreef Teoman het volgende:
Ff serieus jullie kennen elkaar waarom niet buiten fok communiceren
Niet te vaak hoorquote:
Er zit een "stop volgen" knop he!quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:54 schreef Teoman het volgende:
Neequote:
Oh niet daaarom hooor vroeg me gewoon af. Maar een op een forum kom je toch wel anders over etc etc mja ga gerust verderquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er zit een "stop volgen" knop he!
Nee, niet echt heurquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:00 schreef Teoman het volgende:
[..]
Oh niet daaarom hooor vroeg me gewoon af. Maar een op een forum kom je toch wel anders over etc etc mja ga gerust verder
fobowaardig en zo waar dit verhaalquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:16 schreef Monopoly het volgende:
Stevenmac26 heeft mijn leven gered in een sneeuwstorm. Enkel met een kilo brie en 4 paperclips en een zak knikkers.
Hij is mijn held, mijn voorbeeld en mijn doel in het leven.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:40 schreef yvonne het volgende:
Oh ff
Deze vrouw is de BAAS der BAZINNEN!
( ff helamaal uitkijken hè)
2-3 keer per jaar is genoeg hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:54 schreef Teoman het volgende:
echtquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is BX al donkerblauw? Dat kan sneller!
quote:
Vreemde naam heeft dat plaatjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit schijnt ook wel een goede te zijn
Komt echt uit een vee shop
Dat is een "bats" geen schopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit schijnt ook wel een goede te zijn
Komt echt uit een vee shop
bats is belgisch voor schopquote:
ook voor jou, zie hierbovenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bats is belgisch voor schop
[..]
ook voor jou, zie hierboven
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schepquote:Een bats is een schep met een wat gebogen steel die specifiek is bedoeld om er dingen mee op te scheppen en te verplaatsen
Maar dan nog!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bats is belgisch voor schop
[..]
ook voor jou, zie hierboven
oh noes, het leeft nogquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef utopie het volgende:
BX for FA?!? Doe normaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll![]()
![]()
______!!!!!!!
Doen ze gewoonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar dan nog!![]()
Wel een mooie schop trouwens, eens kijken of ze in Nederland leveren.
je ziet toch dat ik post of niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh noes, het leeft nog
al je vingers nog knul?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh noes, het leeft nog
al je vingers nog knul?
Want daar heb jij al je vingers voor nodigquote:
utopie kent alleen het fenomeen uitgelachen worden, dit is nieuw voor hemquote:
hek bouwenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
utopie kent alleen het fenomeen uitgelachen worden, dit is nieuw voor hem
En ik mijn bierpulquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:54 schreef Monopoly het volgende:
Goed topic. Ik heb mijn lederhosen al in huis.
tl;drquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een man willen zijn #3
goed topic voor je, kan je nog wat van leren utopie
Party!quote:
Leer lezen of blijf weg.quote:
Te moeilijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:04 schreef Monopoly het volgende:
Deze mee kunnen zingen dan. Dat is een nieuw doel in het leven.
Yvonne is heul niet blauw? Mono ook niet, Steven en Utopie ook niet, daarnaast zijn posts op mijn scherm gewoon wit.quote:
Nog een.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yvonne is heul niet blauw? Mono ook niet, Steven en Utopie ook niet, daarnaast zijn posts op mijn scherm gewoon wit.
Zeg, oliebollen moet je in je mond stoppen hè en niet in je kont, volgens mij is er iets fout gegaan..quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, oliebollen moet je in je mond stoppen hè en niet in je kont, volgens mij is er iets fout gegaan..
[..]
Zeg, oliebollen moet je in je mond stoppen hè en niet in je kont, volgens mij is er iets fout gegaan..
Een rooie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goedzo! Hier heb je een sticker! Ga nu maar fijn verder lezen.quote:
Dankjewel, maar die had ik al.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goedzo! Hier heb je een sticker! Ga nu maar fijn verder lezen.
[ afbeelding ]
Ik kan de link niet leggen tussen jouw muziek en het feit dat BrandX FA moet wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:
Utopie bok ff op met je niet ontopic muziek
Ja, vergeet mij maar weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yvonne is heul niet blauw? Mono ook niet, Steven en Utopie ook niet, daarnaast zijn posts op mijn scherm gewoon wit.
Hint, dit topic is een REEKS. Lees de rest eensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:43 schreef Expression het volgende:
[..]
Ik kan de link niet leggen tussen jouw muziek en het feit dat BrandX FA moet worden
Jouw probleem, niet het onzequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:43 schreef Expression het volgende:
[..]
Ik kan de link niet leggen tussen jouw muziek en het feit dat BrandX FA moet worden
jizzy party undah teh sheetzquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Yvonne ik droomde vanacht dat ik je gezicht vol spoot, nu is mijn laken vies
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:43 schreef Expression het volgende:
[..]
Gad-ver-dammequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik gaf een beetje over. Binnesmonds.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Was het maar zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij bedoeld met heuse onvervalste slagroom uit een campina spuitbus
hoop ik dan he
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ie me PMde omdat ie een meisje in een rolstoel had gegeven (gedaan). Hij had dat meisje in de auto het bos in gereden, haar over een boomstam gelegd en d'r keihard geneukt. Eenmaal klaar zet hij haar weer in z'n auto en rijden de bewoonde wereld weer in. Begint ze ineens te huilen..
Steven: tisser?
Meisje: ja, het is voor het eerst dat iemand me weer van een boomstam haalt.![]()
![]()
In mijn droom vond je anders wel lekker, vreemdquote:
gatverdamme, dudequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Jij doet sjokoladetjik, ik weet niet wat meer gatverdamme is hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij doet sjokoladetjik, ik weet niet wat meer gatverdamme is hoor
priceless.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij doet sjokoladetjik, ik weet niet wat meer gatverdamme is hoor
Wat raar dat hij al zolang offline is op fokquote:Op zondag 5 februari 2012 17:49 schreef LompeHork het volgende:
Als laatste hier gespot: Uitgaande FOK!kers
edit: oh nee, hierboven is recenter.
Ja, want BrandX is al mod.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:13 schreef Quisho het volgende:
Dus TS is wil graag dat BrandX mod wordt. Hij is er geBrandX op.
slecht he
Hoeveel keer is dat de helft?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan heb je het nog niet goed, want Maanvis heeft het originele topic geopend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |