Niks, doeiquote:
Zou ik de OP aanpassen? O wacht..quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat voor een!
Deze niet vergeten:
http://www.landal.nl/nl-n(...)ld/accommodaties/18g
Ja doe maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zou ik de OP aanpassen? O wacht..
Vet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat voor een!
Deze niet vergeten:
http://www.landal.nl/nl-n(...)ld/accommodaties/18g
Nee, dit is voor de elitequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:43 schreef NanKing het volgende:
kan de tt geen meettopic oder soot worden?
Spam +1 note.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, deze ook niet vergeten, ik ben genomineerd
http://www.geschiedenison(...)erstewereldoorlog.nl
Oequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef yvonne het volgende:
Die haal ik weg want ik wil op 69 blijven staan
Goed personeel natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
Yvonne, een oprechte vraag, hoe hou je dat bijop 2 forums, Admin zijn enzo.
Eerst stemmen voor ik antwoord geefquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
Yvonne, een oprechte vraag, hoe hou je dat bijop 2 forums, Admin zijn enzo.
Al gedaan. Reden: Omdat yvonne.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst stemmen voor ik antwoord geef
Propagandaquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst stemmen voor ik antwoord geef
Historisch Nieuwsblad. Ik heb hem besteld, het is gratisquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
" bedankt voor uw stem, wilt u een gratis *spambladje* geen idee meer wat "
FOK! doen we met heel veel, forumeerstewereldoorlog vrijwel alleen en ik werk ook nog paar avonden per week. Dus ja weet ik veel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Al gedaan. Reden: Omdat yvonne.
Hn is een leuk bladquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Historisch Nieuwsblad. Ik heb hem besteld, het is gratis
Oh, nouja, ik kom meestal op louche stem sites waar ze me allerlei abonementsmeuk aansmeren na het stemmenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Historisch Nieuwsblad. Ik heb hem besteld, het is gratis
Ja heul heul veel, dat wel. Slaap je ook ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! doen we met heel veel, forumeerstewereldoorlog vrijwel alleen en ik werk ook nog paar avonden per week. Dus ja weet ik veel.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:19 schreef NanKing het volgende:
en dan heb je ook nog tig mormels thuis lopen.
en nee bedoel niet johan
Riep je mij?quote:
Elke keer als ik jou zie posten moet ik poepen, weet verder ook niet wat het isquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
Iedere keer als ik jou zie posten, yvonne, ben nogal beeldgericht zeg maar zie ik je bij dat oude mannetje wat ineengedoken in zijn jas zat (of hoge kraag had ik weet het niet meer) en jij hebt zijn hand vast, en een vriendelijke lach. Ik geloof zelfs dat hij in een rolstoel zatik weet het niet.
Minder in je kont laten plassenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten moet ik poepen, weet verder ook niet wat het is
Stop nou man, ik voel al aandrang.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Minder in je kont laten plassen
Jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |