Zie je die meteen bij jou als je broekje afzakt dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met mooie close ups van de sinaasappel![]()
Als je maar hard genoeg op de lens landt vast welquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zie je die meteen bij jou als je broekje afzakt dan?
Oh dat is prettig! Dus niet van die touwtjes aan de zijkant die dan in je zijkanten snijden met rollade effectquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en dat broekje heeft als voordeel dat ook nog bijna je hele derriere bedekt is en hij trekt niet in je love handles![]()
Maar dat had ik er niet bij verteld, want dan was het wel heel makkelijk raden voor jullie
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg op de lens landt vast wel
Ja, eigenlijk welquote:
Bij netbeheer is dat logisch, want dat is een vast bedrag per maand, onafhankelijk van je verbruik. Dus als de kosten voor netbeheer omhoog gaan, moet je meer betalen. En dat bepaalt je netbeheerder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
OoooooohDus ook iets omhoog, ondanks geld terug. As usual tegenwoordig
Als het bedrag erg laag is, wordt dat weleens gewijzigd. Scheelt administratiekosten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
Hoewel ik me wel afvraag waarom in ineens per 3 maanden moet betalen
Per maand, per 2 maanden, per 3 maanden en per half jaar. En je mag inderdaad zelf kiezen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt kiezen volgens mij; per maand, kwartaal of half jaar
Hm, da's niks gedaan. Hoe is het met je, voel je je al wat beter?quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was om 05:00al klaar wakker. Zonder reden ook nog eens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |