Maar kunnen ook zo allemaal verliezen. Al zie ik Standard bijna zeker wel doorgaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:35 schreef Sasman het volgende:
Belgische ploegen moeten allemaal kunnen winnen.
gelukkig betalen de clubs dat zelfquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Denk dat de politie in Nederland niet zo blij is met deze lotingen trouwens
Brugge ook wel hoor. Hannover stelt niet zoveel voor...quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar kunnen ook zo allemaal verliezen. Al zie ik Standard bijna zeker wel doorgaan.
Haha, was ook maar een geintje. Maar als AZ zo speelt als in de Eredivisie geef ik ze wel een kans.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:36 schreef sausagin het volgende:
[..]
Lol AZ heeft moeite met austria , en Anderlecht haalde 18/18
Dan nogquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gast, United boeit de EL geen fuck
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax - Manchester United: 40% kans
Ik zit al het hele seizoen naar matige Europese tegenstanders te kijken. Een wedstrijd tegen een leuke tegenstander zou ook geen kwaad kunnen. Al zal deze ploeg qua niveau wel een stuk hoger liggen dan wat PSV tot nu toe heeft gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:34 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Ben blij dat je een redelijk makkelijke loting hebt en je niet naar de vrieskou hoeft.
INB4 foto toeterende turk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
Krijgen we dadelijk een hoop van die toeterende turken als Trabson wint____
Die 'turken' zijn toch allemaal voor Fener en Galatasaray hier man..quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom doet iedereen alsof MUFC nu gewoon met een Z team gaat spelen en zomaar gaat verliezen van Ajax?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:36 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doet iedereen alsof MUFC de EL wilt spelen? Ferguson zei al, op donderdag en zat. wedstrijden spelen gaat gwn niet. En de PL is belangrijker.
Net of dat überhaupt te vergelijken isquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:36 schreef sausagin het volgende:
[..]
Lol AZ heeft moeite met austria , en Anderlecht haalde 18/18
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
Klopt. Al denk ik dat Balotelli met z'n kameraadjes door gaat.quote:
Gevoel voor humor heb je welquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax - Manchester United: 40% kans
Twente - Steaua - 70% kans
PSV - Trabzonspor: 70% kans
AZ - Anderlecht: 50% kans
Zoiets denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |