Ik wil geen abonnement, want dan heb je extra vaste lastenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik krijg die van mij nooit op
En mijn internetbundel van 2GB ook niet eigenlijk..
Veel succesquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:44 schreef Newbie114 het volgende:
Nou goed, pauzen & een natuurkunde proefwerk gaan verneuken. Heb wel gezorgd dat ik discipline moet krijgen, moet vanaf nu overal mn huiswerk voor maken anders geschorst enzo (eigen initiatief)
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
BAM! Beoordeling op mijn werk binnen die klinkt als een klok. Schaalverhoging, extra loonsverhoging erbij. Plus vandaag salaris en 13e maand gestort. Werd tijd dat het geldschip eens hier binnen kwam varen.
Kan ik eindelijk gaan sparen om mijn kitscherige badkamer en keuken te laten vervangen
Mag ik jou op Facebook?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Succes newb.
Ik heb er een nieuw facebookvriendje bij.
Mooie strop van maken en over je boom lasso-enquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tvp. Heb nu mijn kerstboom in huis staan maar hoe hang ik die slingers nou op een goede manier op?
Met een trapje. Begin bovenaan en ga in cirkels naar benedenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tvp. Heb nu mijn kerstboom in huis staan maar hoe hang ik die slingers nou op een goede manier op?
Nee. Mijn eigengemaakte lelijke knutsels moesten in de boom. Er mochten geen mooie ballen inquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Er hingen sinosappels in de boom in plaats van ballen?![]()
Daar heb ik moeite mee. Daarom zit ik in dit topic.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je ook niks te versieren
Ik heb trouwens ook geen kerstboom bedenk ik me nu lol.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb ik moeite mee. Daarom zit ik in dit topic.
Ik ben dol op heidens hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus niemand hier heeft een kerstboom. Aggie
Beter dan op de bank, niet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:00 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn kat piste ook altijd in de kerstboom
Deed ie ook. Met zo'n keiharde straal. Je mocht van geluk spreken als ie het niet op je been deedquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter dan op de bank, niet?
Niet gecastreerd?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deed ie ook. Met zo'n keiharde straal. Je mocht van geluk spreken als ie het niet op je been deed
He gatver, wat een pisbeestquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deed ie ook. Met zo'n keiharde straal. Je mocht van geluk spreken als ie het niet op je been deed
Precies. Na een tijdje wel dusquote:
ghehequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He gatver, wat een pisbeest
Ze zijn daarna zo heerlijk rustig en huiselijk ineensquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Precies. Na een tijdje wel dus
[..]
ghehe
Die van mij zijn nu al heel erg aanhankelijk en ze moeten nog gecastreerd wordenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn daarna zo heerlijk rustig en huiselijk ineens
Van irritante straatkat tot kat die de hele dag in zijn mand ligt en zich dik zit te vreten
Be prepared om aangerand te worden met kopjes en knuffels elke keer als je de kamer binnenloopt zodra ie gecastreerd isquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij zijn nu al heel erg aanhankelijk en ze moeten nog gecastreerd worden
Pfff, ik kan nu al niet op de bank gaan zitten zonder door alle 2 besprongen te wordenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Be prepared om aangerand te worden met kopjes en knuffels elke keer als je de kamer binnenloopt zodra ie gecastreerd is
hier niet. dikke kras op mijn hand. ik daagde haar wel uit, dat moet ik er even bij zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
Toen ie eenmaal gecastreerd was, was het meteen zo'n mietje
Haar? Gecastreerd?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:10 schreef dawg het volgende:
[..]
hier niet. dikke kras op mijn hand. ik daagde haar wel uit, dat moet ik er even bij zeggen.
digitaal?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog een kerstkaart gekregen.![]()
Blijft raar staan: de heer K. Neelstokje.
Haha, de postbode zal ook wel raar gekeken hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog een kerstkaart gekregen.![]()
Blijft raar staan: de heer K. Neelstokje.
Nee, met de post. Zat er ook 1 voor de buurvrouw in. De enveloppe was beschadigd, maar het nummer was er nog eens onder geschreven. En dan nog fout in de bus doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:18 schreef dawg het volgende:
[..]
digitaal?
ik heb geen kaarten. maar ik verstuur ook nooit wat.
Er zijn er nu 4 of 5 in dit topic die mijn echte naam weten, is wel even genoeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, de postbode zal ook wel raar gekeken hebben
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, met de post. Zat er ook 1 voor de buurvrouw in. De enveloppe was beschadigd, maar het nummer was er nog eens onder geschreven. En dan nog fout in de bus doen.![]()
Ik heb er nu 2. Maar ook niks verstuurd.
[..]
Er zijn er nu 4 of 5 in dit topic die mijn echte naam weten, is wel even genoeg.
Mijn echte naam is ook vrij gemakkelijk te achterhalenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, ik heb zelfs mijn voornaam al een paar keer genoemd in deze reeks
Hoi kruidenheksje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn trein heeft blijkbaar weer internet, ik moet vaker op dit tijdstip gaan reizen.
Hai mensen!
Het is een vrouw, maar ongeveer 3/4 van de post die ik krijg, is niet voor mij. Best treurig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:21 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien was ie zijn leesbril vergeten.
hier weet 1 iemand mijn naam. voornaam alleen.
wauw, ja nogal.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een vrouw, maar ongeveer 3/4 van de post die ik krijg, is niet voor mij. Best treurig.
Maak er maar van "Aandachtshoer"quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga mijn ondertitel weer veranderen denk ik
Het staat zo zweverig.
Past dat beter ja?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maak er maar van "Aandachtshoer"
Ik ben nerveusquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn naam is niet echt een geheim, volgens mij heb ik alle 4 mijn voornamen zelfs wel eens gepost.
Het is niet zo ingewikkeld hoor, gewoon in je profiel staat hoe je 't kunt veranderenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:26 schreef dawg het volgende:
ik heb ondertitels en signatures nooit zo begrepen.
Een beetje wel. Die van mij is ook al 5 jaar hetzelfde geloof ik. Moet misschien wat aan veranderen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga mijn ondertitel weer veranderen denk ik
Het staat zo zweverig.
Het meeste heeft wel mijn adres er op. Maar het is van mensen die al (lang) verhuisd zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
wauw, ja nogal.
heb je die vrouw al eens aangesproken daarop?
Maar ik ben helemaal niet zo'n aandachtshoerquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wil toch die wedstrijd winnen? Ik zeg, doen!
ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet zo ingewikkeld hoor, gewoon in je profiel staat hoe je 't kunt veranderen
Ik zal lief zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben nerveusNiet bijten straks ok?
![]()
Ik moet over een paar uur al weg
Wellesquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal niet zo'n aandachtshoer
Omdat je altijd posts post waarmee je totaal niets zegt maar wilt dat iedereen dan gaat vragen wat er aan de hand is.quote:
dat lijkt me vervelend. en weggooien is ook zoiets.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meeste heeft wel mijn adres er op. Maar het is van mensen die al (lang) verhuisd zijn.
Die van jou past bij jequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet al jaren dezelfde ondertitel hebben.
Oh ja, dat is waar. Wie stemt er op mij?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat je altijd posts post waarmee je totaal niets zegt maar wilt dat iedereen dan gaat vragen wat er aan de hand is.
Ja jullie zijn al zo goed als uitgeschakeld hequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:28 schreef heloef het volgende:
Mijn blije bui is alweer over.
Voetbal weet het altijd te verpesten.
Eigenlijk ben ik een rel-slet. Maar dramaqueen kan ook nog wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van jou past bij je
Ik zoek nog naar mijn ware identiteit enzo.
Ahw...quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:28 schreef heloef het volgende:
Wat levert me dat op?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Wie stemt er op mij?
Tegen ManU. Het was een leuk Europees seizoen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:28 schreef heloef het volgende:
Ja, in het begin haalde ze het wel op. Maar nu ligt het hier stof te verzamelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dat lijkt me vervelend. en weggooien is ook zoiets.
Oh, ik hoef geen aandacht hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aandacht van mij. Ik heb genoeg.
Die UEFA maakt mij suicidaal, alweer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jullie zijn al zo goed als uitgeschakeld he
Als ik al een labiele puber ben ben jij het wel in het kwadraat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Die UEFA maakt mij suicidaal, alweer.
Dat heet clubliefde, velen snappen het niet, wat niet zo vreemd is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik al een labiele puber ben ben jij het wel in het kwadraat.
Ik snap er inderdaad geen bal van.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heet clubliefde, velen snappen het niet, wat niet zo vreemd is.
Dat is eigenlijk een goede vraag.quote:
Geen blijvende.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een goede vraag.
Wat wil ik nu echt?
Ik heb eigenlijk geen idee, innerlijke rust ofzo, maar dat zul je wel niet in de aanbieding hebben he
Cool.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
Ik heb tijdelijke innerlijke rust, ik denk dat ik mezelf wat beter begrijp tegenwoordig.
Het is een soort van permanente verliefdheid voor iets wat niet echt definieerbaar is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap er inderdaad geen bal van.
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
Ik heb tijdelijke innerlijke rust, ik denk dat ik mezelf wat beter begrijp tegenwoordig.
Wel als ze ophouden te bestaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een soort van permanente verliefdheid voor iets wat niet echt definieerbaar is.
Het is eigenlijk best wel vreemd, maar wel mooi want Ajax kan me tenminste niet afwijzen of verlaten.
Gewoon even heel lief lachen naar de leraarquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ga een herkansing inleveren waarbij ik precies het oude werk inlever, alleen dan met tabbladen.eens kijken wat dat oplevert.
Maar wel teleurstellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een soort van permanente verliefdheid voor iets wat niet echt definieerbaar is.
Het is eigenlijk best wel vreemd, maar wel mooi want Ajax kan me tenminste niet afwijzen of verlaten.
Het is een vrouw en ik zie haar niet meer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon even heel lief lachen naar de leraar
Oh, zal ik even heel lief naar haar gaan lachen dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een vrouw en ik zie haar niet meer.
Het is moeilijk uit te leggen, sinds het incident van vorige maand, ben ik emotioneel een stuk stabieler omdat ik sommige dingen wat meer ben gaan begrijpen en dat ik niet alles wat ik voel meteen naar buiten moet gooien omdat het een uur later weer anders kan zijn, een stukje besef dat mijn emoties nogal snel afwisselen brengt een soort van rust in mijn hoofd.quote:
Ja maar Ajax heeft teveel supporters om ooit opgedoekt te worden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel als ze ophouden te bestaan.
Net als haarlem bijvoorbeeld
Dat doen ze vaak genoeg ja.quote:
Goh, dat had ik ook na m'n diagnoses. Komt me wel bekend voor, het geeft idd een soort rust omdat je eindelijk duidelijkheid hebt ipv al die vage ondefineerbare shitquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen, sinds het incident van vorige maand, ben ik emotioneel een stuk stabieler omdat ik sommige dingen wat meer ben gaan begrijpen en dat ik niet alles wat ik voel meteen naar buiten moet gooien omdat het een uur later weer anders kan zijn, een stukje besef dat mijn emoties nogal snel afwisselen brengt een soort van rust in mijn hoofd.
Dus eigenlijk ben je gewoon een vrouwquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen, sinds het incident van vorige maand, ben ik emotioneel een stuk stabieler omdat ik sommige dingen wat meer ben gaan begrijpen en dat ik niet alles wat ik voel meteen naar buiten moet gooien omdat het een uur later weer anders kan zijn, een stukje besef dat mijn emoties nogal snel afwisselen brengt een soort van rust in mijn hoofd.
Ook mannen hebben gevoelens hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een vrouw
Nee, een puber die last heeft van zijn hormonen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een vrouw
daar is een apart topic voor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook mannen hebben gevoelens hoor
Cool, ga ik even lezenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef dawg het volgende:
[..]
daar is een apart topic voor.
Gevoeligheid bij mannen
Hoaxquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook mannen hebben gevoelens hoor
In het echt ben ik misschien wel een binnenvetter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef dawg het volgende:
[..]
daar is een apart topic voor.
Gevoeligheid bij mannen
brengt het je dichter tot de suicide?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Die UEFA maakt mij suicidaal, alweer.
Ja wat is dichter, ik ben er in ieder geval goed ziek van.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
brengt het je dichter tot de suicide?
http://www.rtl.nl/compone(...)en-30-toestanden.xml
Och kom, het is Manchester United maar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat is dichter, ik ben er in ieder geval goed ziek van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zeggen mensen die niet weten hoe het echt is om suicidaal te zijn. Sorrie hoor. Zal ook wel aan de popietalk van de leeftijd liggen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
brengt het je dichter tot de suicide?
http://www.rtl.nl/compone(...)en-30-toestanden.xml
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Och kom, het is Manchester United maar.We worden genaaid in de Champions League, dan krijgen die kut Fransozen ook nog eens APOEL in 1/8ste finale en worden wij waarschijnlijk een niveau lager naar huis gespeeld Man Utd 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet meer leuk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mannen die voetbal zo serieus nemen...ik zal ze nooit begrijpenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:53 schreef heloef het volgende:
[..]
We worden genaaid in de Champions League, dan krijgen die kut Fransozen ook nog eens APOEL in 1/8ste finale en worden wij waarschijnlijk een niveau lager naar huis gespeeld Man Utd 2.
Dit is niet meer leuk.
Stap 1: Dingen uit het verleden los latenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:53 schreef heloef het volgende:
We worden genaaid in de Champions League, dan krijgen die kut Fransozen ook nog eens APOEL in 1/8ste finale en worden wij waarschijnlijk een niveau lager naar huis gespeeld Man Utd 2.
Dit is niet meer leuk.
En dan word landskampioen worden ook nog eens heel lastig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is niet meer leuk.
Dit zal wel lukken hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan word landskampioen worden ook nog eens heel lastig.
Met wat geluk eindigen jullie dit seizoen nog boven Feyenoord.
FYL
Dat snap ik, het is ook totaal niet rationeel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mannen die voetbal zo serieus nemen...ik zal ze nooit begrijpen
Bij voorbaat dank daar voor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo zeker van zijn.
Wij pakken zondag even 3 puntjes van twente af.
Ik heb altijd al een grote waffel gehad, alleen moest ik dan daarna vaak concluderen dat ik weer eens te enthousiast was geweestquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:05 schreef twi het volgende:
Feyenoorders die een grote waffel beginnen te krijgen. Het is bijna net als vroeger
ADOquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar schieten jullie niks mee op aangezien jullie klop gaan krijgen van Ado
Utrecht stelt ook niet veel voor dit seizoen en toch hebben zowel wij als jullie ons daar toch op stukgebetenquote:
Arnhem is wel leuk, had ik een paar jaar terug bijna een appartement gekocht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]En ik heb een takketyfushekel aan Vites
![]()
Toch een goede smaak dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]En ik heb een takketyfushekel aan Vites
![]()
Ik heb met de rest van de ere divisie clubs ook niks, dus wees niet te enthousiast. Voetbalquote:
Precies dit jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb met de rest van de ere divisie clubs ook niks, dus wees niet te enthousiast. Voetbal![]()
Maar Vitesse is wel echt erg, maar dat komt denk ik door die mongolen die ik zie lopen met zo'n geel-zwart sjaaltje
waar was jij tijdens de wk-finale in 2010?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb met de rest van de ere divisie clubs ook niks, dus wees niet te enthousiast. Voetbal![]()
Maar Vitesse is wel echt erg, maar dat komt denk ik door die mongolen die ik zie lopen met zo'n geel-zwart sjaaltje
In de stad, thuis of op 'school'.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:15 schreef dawg het volgende:
waar was jij tijdens de wk-finale in 2010?
Gelukkig maar, voetbal is een mannending. Al die vrouwen die zich als mongolen met geel-zwarte sjaaltjes gaan gedragen, daar is toch niks aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Of die alleen kijken met een wk/ek en dan denken dat ze er verstand van hebben, die zijn pas erg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, voetbal is een mannending. Al die vrouwen die zich als mongolen met geel-zwarte sjaaltjes gaan gedragen, daar is toch niks aan.
valt mee dat er geen wow tussen staat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In de stad, thuis of op 'school'.
Mensen die verstand van voetbal denken te hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of die alleen kijken met een wk/ek en dan denken dat ze er verstand van hebben, die zijn pas erg.
Ik deed mee aan poule op het werk en had Zuid-Afrika en Kameroen als finalisten of iets in die richtingquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:17 schreef Royco1 het volgende:
Of die alleen kijken met een wk/ek en dan denken dat ze er verstand van hebben, die zijn pas erg.
Dan heb jij er dus overduidelijk geen verstand van, jouw rol tijdens een wedstrijd is dan dus gewoon om de mannen van drank te voorzien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik deed mee aan poule op het werk en had Zuid-Afrika en Kameroen als finalisten of iets in die richting
Het meest onaantrekkelijke is nog wanneer ze gelijk hebben. Over voetbal. Vrouwen horen met vriendinnen te gaan High Tea-en wanneer wij ons als idioten gedragen in 't stadion.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook best een goed plan. Lekker door het beeld lopen en mensen irriterenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
Dan heb jij er dus overduidelijk geen verstand van, jouw rol tijdens een wedstrijd is dan dus gewoon om de mannen van drank te voorzien.
High Teaquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:20 schreef twi het volgende:
Het meest onaantrekkelijke is nog wanneer ze gelijk hebben. Over voetbal. Vrouwen horen met vriendinnen te gaan High Tea-en wanneer wij ons als idioten gedragen in 't stadion.
Dus zelfs dat kun je niet goed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook best een goed plan. Lekker door het beeld lopen en mensen irriteren
Ik werd dus vrij snel ontslagen van die taak
Ik kreeg Zuid-Afrika toebedeeld als winnaar. Kameroen, Algerije, Ivoorkust, Ghana en Nigeria bleven daarnaast over, dus daar heb ik ook maar op ingezet met mijn oer-Hollandse VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik deed mee aan poule op het werk en had Zuid-Afrika en Kameroen als finalisten of iets in die richting
Nee hoor, alleen de jurkjes en een hoop bier is genoeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
High Tea
Jullie moeten toch bavaria-babes hebben om op te geilen?
Ik ben vrij nutteloos tijdens EK/WKquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Dus zelfs dat kun je niet goed.
Dan moet je maar gewoon leuk iets voor jezelf gaan doen als er voetbal op tv is.
Trek je het jurkje zelf aan dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:23 schreef twi het volgende:
Nee hoor, alleen de jurkjes en een hoop bier is genoeg.
bier halen, frikandellen bakken en zuigen in de rust.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben vrij nutteloos tijdens EK/WK
Ja ik merk het.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben vrij nutteloos tijdens EK/WK
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:24 schreef twi het volgende:
Met genoeg bier op merkt niemand meer dat er een vent in zit.
Ik heb volgende maand een feestje waar de dresscode Woman is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Met genoeg bier op merkt niemand meer dat er een vent in zit.
Ga als Eddie Izzard, ben je toch nog een beetje cool.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb volgende maand een feestje waar de dresscode Woman is.
Kutzooi
Is dat iemand die al overleden is? Zo oud klinkt zijn naam wel namelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef twi het volgende:
Ga als Eddie Izzard, ben je toch nog een beetje cool.
Ik ben zelfs in vrouwenkleren nog cool natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ga als Eddie Izzard, ben je toch nog een beetje cool.
Dat maak ik mezelf ook elke dag wijs. Werkt perfectquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben zelfs in vrouwenkleren nog cool natuurlijk
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb volgende maand een feestje waar de dresscode Woman is.
Kutzooi
Staat borsthaar die boven je jurk uitkomt jou ook zo sexy?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat maak ik mezelf ook elke dag wijs. Werkt perfect
Is een feestje voor de carnaval. Op zich wel grappig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zou never nooit naar zo'n feestje gaan
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens. Lijkt me niksquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon een wat hogere halslijn nemen of je borsthaar scheren werkt voor mij welquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:35 schreef Royco1 het volgende:
Staat borsthaar die boven je jurk uitkomt jou ook zo sexy?
Heb jij borsthaar dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon een wat hogere halslijn nemen of je borsthaar scheren werkt voor mij wel
Ik wel, lachen manquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
Maar dat is zo'n gedoe, ze nemen me maar zoals ik benquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon een wat hogere halslijn nemen of je borsthaar scheren werkt voor mij wel
Ik ken ook iemand die als pooier gingquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:39 schreef dawg het volgende:
ik ben lang geleden voor carnaval al eens als hoer verkleed gegaan.
Ja dit is voor mij ook niet de eerste keer dat ik voor carnaval als vrouw verkleed moet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:39 schreef dawg het volgende:
ik ben lang geleden voor carnaval al eens als hoer verkleed gegaan.
Dat is zo 1997, tegenwoordig moet je je aanpassenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:39 schreef Royco1 het volgende:
Maar dat is zo'n gedoe, ze nemen me maar zoals ik ben
van wie?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is zo 1997, tegenwoordig moet je je aanpassen
Omdat ik echt allergisch en bang ben voor mannen in vrouwenkledingquote:
Ga volgend jaar met ons mee dan, dat wordt lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Als ik ooit naar carnaval ga ga ik verkleed als Don of Ad.
Ik vind het wel komischquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat ik echt allergisch en bang ben voor mannen in vrouwenkleding![]()
En als er een leuke man zou komen zou ik nooit meer seks met hem kunnen hebben
er waren toen inderdaad ook nog wat andere gasten die als vrouw waren verkleed, maar ze zagen eruit als 80-jarige omaatjes. ik had een superkort rokje aan, zo'n gaaspanty, 2 grote tempexbollen als tieten, en een flinke laag make up.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dit is voor mij ook niet de eerste keer dat ik voor carnaval als vrouw verkleed moet.
Pics!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:42 schreef dawg het volgende:
[..]
er waren toen inderdaad ook nog wat andere gasten die als vrouw waren verkleed, maar ze zagen eruit als 80-jarige omaatjes. ik had een superkort rokje aan, zo'n gaaspanty, 2 grote tempexbollen als tieten, en een flinke laag make up.
pas jezelf eens aan dan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou doe je dat niet, dan valt er niks te nemen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:40 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat ik echt allergisch en bang ben voor mannen in vrouwenkleding![]()
En als er een leuke man zou komen zou ik nooit meer seks met hem kunnen hebben
Dus als ik jou wil nemen dan zal ik mijn borsthaar moeten scheren?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou doe je dat niet, dan valt er niks te nemen
Ik zou huilend in een hoekje kruipenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou nog best wel kunnen lachen als iemand die ik kende in zo'n pak zou verschijnen waarschijnlijk
Jeugdtrauma?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zou huilend in een hoekje kruipen
Dan zou ik je komen troosten, in die kleding komt dan ook meteen mijn vrouwelijke kant boven hequote:Op vrijdag 16 december 2011 14:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
ik was 16 toen, dus is 16 jaar geleden. ik heb wel veel leuke reacties gehad toen, vooral omdat het zo over the top was.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou nog best wel kunnen lachen als iemand die ik kende in zo'n pak zou verschijnen waarschijnlijk
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat priktquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:47 schreef Royco1 het volgende:
Dus als ik jou wil nemen dan zal ik mijn borsthaar moeten scheren?
Maar dan kots ik over je gezichtquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik je komen troosten, in die kleding komt dan ook meteen mijn vrouwelijke kant boven he
Date ging goed, was leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat prikt![]()
Trouwens hoe was je date woensdag?! Doe eens een update geven! ik was het al bijna vergeten
Dat zou ook niet voor het eerst zijn helaasquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar dan kots ik over je gezicht
Wanneer is date nr 3?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
Date ging goed, was leuk.
Zit misschien wel meer in
Hou het dan ook bij mannenkleding! Niemand wordt beter van harige benen onder een minirokje en uitpuilend borsthaar boven een strapless topje!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou ook niet voor het eerst zijn helaas
Even kijken wanneer we allebei weer tijd hebben he, maar er komt wel een vervolgquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
als ze echt leuk was, had je haar nooit meer laten gaan.
Tijd moet je gewoon makenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
Even kijken wanneer we allebei weer tijd hebben he, maar er komt wel een vervolg
Ik was toen niet verkleed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hou het dan ook bij mannenkleding! Niemand wordt beter van harige benen onder een minirokje en uitpuilend borsthaar boven een strapless topje!
Moet je haar niet proberen te zoenen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was toen niet verkleed.
Ik was zo galant om mijn beste vriendin naar huis te brengen die wat teveel gedronken had
Deed ik ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet je haar niet proberen te zoenen.
Ik heb maar 1 dag in de week vrij dus alles moet in die dag ingepland worden, is niet altijd makkelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen een man kan zo rationeel denken
Je kunt toch ook 's avonds, 's nachts, 's ochtends, 's middags afspreken? Of werk je 24u per dag?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:00 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb maar 1 dag in de week vrij dus alles moet in die dag ingepland worden, is niet altijd makkelijk
Shame on you, ga eens Googlen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dat iemand die al overleden is? Zo oud klinkt zijn naam wel namelijk
Als je je laat pijpen, dan is het niet logisch dat die ander je in je gezicht kotst, tenzij je heeeel klein bent en alles dicht bij elkaar zitquote:
Misschien komt het er in een keiharde straal uitquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je je laat pijpen, dan is het niet logisch dat die ander je in je gezicht kotst, tenzij je heeeel klein bent en alles dicht bij elkaar zit
Prima, zeg maar waar en wanneer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:02 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het leuker als jij het me vertelt.
Wat een zinnige gesprekken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je je laat pijpen, dan is het niet logisch dat die ander je in je gezicht kotst, tenzij je heeeel klein bent en alles dicht bij elkaar zit
Ja zo'n beetje welquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook 's avonds, 's nachts, 's ochtends, 's middags afspreken? Of werk je 24u per dag?
Ik heb nu wel even tijd. Zullen we het in dit topic doen?quote:
Met brokjes?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
Misschien komt het er in een keiharde straal uit
Wat denken jullie toch altijd slecht over ons mannen.quote:
Ja is het ook, daar moet ik dus nog iets op gaan vindenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zou ik best lastig vinden als iemand zoveel moet werken.
Dus jij noemt in elkaars gezicht kotsen "niks sexueels"?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat denken jullie toch altijd slecht over ons mannen.
Dit was gewoon een vriendin, en we waren niks sexueels aan het doen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:05 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb nu wel even tijd. Zullen we het in dit topic doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd er niet echt opgewonden van neequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus jij noemt in elkaars gezicht kotsen "niks sexueels"?
Freakquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik werd er niet echt opgewonden van nee
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:08 schreef twi het volgende:
Bedankt nu begrijp ik ook waarom ik hem niet ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bedankt nu begrijp ik ook waarom ik hem niet ken.En ik dacht nog wel dat je humor hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, want je weet dat ik er ben en had het ook best wel via PM kunnen doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik las gewoon pijpen en wilde melden dat het leuk was, ik vroeg niet om jouw reactie
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik las gewoon pijpen en wilde melden dat het leuk was, ik vroeg niet om jouw reactie
QFT,quote:
Ik kan niet alles leuk vinden, maar ik accepteer het dat jij er wel van kan genieten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:13 schreef twi het volgende:
Dat is net zoiets als Bon Jovi niks vinden, omdat Elvis je niet aan staat. Beetje jammer hoor, Cactus!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
QFT,Is dat echt een vereiste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik heb nooit iemand gepijpt die ik niet leuk vond dus ik kan het niet weten)
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
QFT,Anders is het net als met knuffelen met iemand die je niet leuk vindt: ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Idd, dan denk ik echt: GA WEG EN BLIJF VAN ME AFquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:14 schreef Sinosappel het volgende:
Anders is het net als met knuffelen met iemand die je niet leuk vindt: ranzig
Jij blijft me verbazen, bwehehehequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat echt een vereiste?
Echt? Knuffelen is altijd fijn toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Anders is het net als met knuffelen met iemand die je niet leuk vindt: ranzig
Ja, dat is een vereiste.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat echt een vereiste?
Niet met iemand die je afschuwelijk vindt lijkt mequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Knuffelen is altijd fijn toch?
nerdquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:16 schreef Myraela het volgende:
Altijd tof als je je huiswerk hebt gemaakt en het dan de klas doorgaat als voorbeeld van hoe het moet.
Eensch. Zolang je iemand niet echt ranzig vind. Ik hoef iemand niet echt "leuk" te vinden voor een knuffel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had het vorige week al af maar toen heeft ze er niet naar gekeken, dus nu ben ik het zelf maar gaan laten zien.quote:
Nee. Ik heb het ook hoor, als ik me er niet prettig bij voel is het gewoon irritant.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kom. hihiihiihih ik zei "ik kom"quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef benzin het volgende:
Overigens Kaneelstokje, als je dit leest, in het meet topic willen mensen graag nog een heads-up begrijp ik. Je had van een paar mensen al zekerheid dat ze kwamen toch?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:21 schreef Myraela het volgende:
Ik kom. hihiihiihih ik zei "ik kom"![]()
:D
Dat soort dingen zeg ik irl ook overigens. Ik zei het vanochtend in de klas. Iemand zei dat die toch maar naar de les kwam. Ik zo van "hihihihih, jij kwam"quote:
Nee...als ik iemand niet leuk vind is knuffelen zelfs vies.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit klinkt eigenlijk best wel gay "als ik me er niet prettig bij voel"quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het ook hoor, als ik me er niet prettig bij voel is het gewoon irritant.
scheren ja, dat kan ik straks ook wel weer eens doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:27 schreef benzin het volgende:
Ik ga eens even scheren en douchen, wil er wel goed uitzien in Leiden
Ik kom gewoon van mijn werk, neem zelfs mijn laptop mee omdat ik het anders niet haal als ik eerst naar huis gaquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:27 schreef benzin het volgende:
Ik ga eens even scheren en douchen, wil er wel goed uitzien in Leiden
Weten we tenminste wie je bent... Die rugzak met dat meisje vooropquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:34 schreef Myraela het volgende:
Ik moet me ook gaan haasten, ik twijfelde eerst om meteen vanuit school te komen, maar mijn tas is te zwaar.
Dit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:39 schreef dawg het volgende:
veel plezier aan diegenen die gaan meeten.
Beschrijf een ICT'er qua uiterlijk eensquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Weten we tenminste wie je bent... Die rugzak met dat meisje voorop
Ik ben dus die lange ict'er met een laptop op z'n rug
Stereotype ict'er? Volgens mij is dat te zwaar, bril, onverzorgd; al lang niet gedouched, praat graag over alles wat met computers te maken heeft.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beschrijf een ICT'er qua uiterlijk eens
Mooi meisjequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:58 schreef Sinji het volgende:
Loka. Laat je haar groeien en doe dit:
[ afbeelding ]
doet me denken aan bepaalde knikkers die ik vroeger had.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:58 schreef Sinji het volgende:
Loka. Laat je haar groeien en doe dit:
[ afbeelding ]
Past wel bij je denk ik, mits organische verf enzulks
[ afbeelding ]
Welken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Liefjes!
Die Hema reclame is toch wel de mindfuck van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |