flikker opquote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef sthomass het volgende:
Dat heeft niks met gevoeligheid te maken, hij is gewoon gek.
deze is te makkelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef babipangang het volgende:
Op bepaalde gebieden ben ik best wel gevoelig, maar op andere gebieden kan ik ook weer heel hard zijn...
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef sthomass het volgende:
Dat heeft niks met gevoeligheid te maken, hij is gewoon gek.
Flikker zelf op, ik vind het niet normaal als iemand gelijk boos wordt omdat er een grapje o.i.d. gemaakt wordt. Hij is gewoon gek in z'n hoofd net als jij..quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:00 schreef Speciman. het volgende:
Genen man
En iedereen heeft een onzekere periode.[puberteit]
Ik begin er nu al aardig uit te klimmen
99% and climbing
ik maakte ook een grapje en jij word ook boos.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef sthomass het volgende:
[..]
Flikker zelf op, ik vind het niet normaal als iemand gelijk boos wordt omdat er een grapje o.i.d. gemaakt wordt. Hij is gewoon gek in z'n hoofd net als jij..
Alsof ik boos werdquote:Op donderdag 15 december 2011 19:09 schreef Speciman. het volgende:
[..]
ik maakte ook een grapje en jij word ook boos.
Hunter got hunted + and offense is taken not given.
Nee is niet lullig, verder zit er niks op, hulp zoeken wilt hij niet (dat doen mannen ook al niet zo snelquote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef deadly_kiss het volgende:
het is de leeftijd...
de stress van school-werk keuzes maken, serieus worden en volwassen gedragen komt om de hoek kijken.
ik heb ook een jongere broer en die kon echt helemaal niks hebben.. echter kreeg hij juist woede aanvallen en moest iedereen het ontgelden in huis![]()
misschien zit hij ook wel met wat persoonlijke problemen, het onbereikbare meisje, zichzelf vergelijken met vrienden ect.
het klinkt lullig, maar ik denk dat je het een jaartje moet aankijken en hopen dat het beter zal worden
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:10 schreef sthomass het volgende:
[..]
Alsof ik boos werd, ik gebruikte alleen jouw worden, ik ben eigenlijk nooit boos, woedend o.i.d.
alsof je gelijk gek in je hoofd bent als je boos word van een geintje, daar kunnen zoveel redenen achter zitten.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef sthomass het volgende:
[..]
Flikker zelf op, ik vind het niet normaal als iemand gelijk boos wordt omdat er een grapje o.i.d. gemaakt wordt. Hij is gewoon gek in z'n hoofd net als jij..
'quote:Op donderdag 15 december 2011 19:11 schreef Xetran het volgende:
[..]
alsof je gelijk gek in je hoofd bent als je boos word van een geintje, daar kunnen zoveel redenen achter zitten.
Zie [groot] gedeelte FOK!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:13 schreef sthomass het volgende:
[..]
'
En wat zijn die redenen dan wel? Al die dingen zijn ontstaan doordat zijn hersenen niet helemaal soepeltjes werken.
je herkent het zelf ook vast wel, zoveel dingen gaan veranderen in je leven en mensen verwachten ineens heel veel van je.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:11 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Nee is niet lullig, verder zit er niks op, hulp zoeken wilt hij niet (dat doen mannen ook al niet zo snel) hij moet het zelf leren maar hij is zoooo lichtgeraakt en depressief soms dat het ook wel zorgwekkend kan zijn.
Maar wel herkenbaar verhaal van jouw broertje
Homo's inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef Doodloper het volgende:
mannen die snel huilen of gevoelig zijn
Ja sommige mensen hebben meer moeite met volwassen worden dan andere mensen, sommige mensen hebben ook meer tegenslagen maar het gaat om de manier hoe je ermee omgaat. Hij blijft te lang in de slachtoffer rol zitten en hij maakt het alleen maar zwaarder voor zichzelf door hoe hij naar het leven kijkt.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:18 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
je herkent het zelf ook vast wel, zoveel dingen gaan veranderen in je leven en mensen verwachten ineens heel veel van je.
hij zegt waarschijnlijk ook weleens dingen waar hij niks van meent.
of zijn ouders jutten hem op over het maken van beslissingen of te hoge eisen..
begint te schelden of zegt dat hij het huis uitgaat en niet meer terugkomt ect..
probeer er gewoon zo min mogenlijk tegenin te gaan, dan is alles zo snel mogenlijk weer de oude.
hulp zoeken is niet zozeer nodig want als hij dit echt niet wil voelt hij dit als verplichting, dus stress.
alleen zodra er levensbedreigende dingen gaan voorkomen natuurlijk wel.
Ja tuurlijk maar het is toch een feit dat hij zo snel gekwetst is, dat vind ik juist zo apartquote:Op donderdag 15 december 2011 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
Denk dat ook meespeelt dat jij z'n zus bent en hij dus zich makkelijker laat gaan tegenover jou dan tegenover andere mensen (z'n vrienden en vriendinnen bv)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |