quote:Op maandag 19 december 2011 13:02 schreef hornage het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
MK2 is ook best wel een k*tfilm
Hehe idd, meerdere redenenquote:Op maandag 19 december 2011 13:02 schreef hornage het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
MK2 is ook best wel een k*tfilm
Ik hou wel enorm veel van Mortal Kombatquote:Op maandag 19 december 2011 13:06 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
pff moet ik nou mn nominatie intrekken?
Je noemt nog geen eens het feit dat Sonya door een andere actrice gespeeld wordt dan onze "I'll give you a break" Sonya!quote:Op maandag 19 december 2011 13:06 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe idd, meerdere redenen
- Johnny gaat meteen dood![]()
- Shao Kahn is een kneus
- Raiden is een mega-kneus
- Het verhaal is gewoon slecht
Inderdaad! Die nep Sonyaquote:Op maandag 19 december 2011 13:26 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik hou wel enorm veel van Mortal Kombat![]()
De sequel is alleen een enorm slap aftreksel....
[..]
Je noemt nog geen eens het feit dat Sonya door een andere actrice gespeeld wordt dan onze "I'll give you a break" Sonya!
Heb ik 2x gezien, maar kan deze scene écht niet meer herinneren...quote:
Ik dacht jij zo'n camera-fanaat was. Als er iets opvalt aan die film is het wel de originele cameravoering.quote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef Robby87 het volgende:
Hoevaak je CoM ook bekijkt, het blijft kut.
Volgens mij is dit Michael Cain bij hem thuisquote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik 2x gezien, maar kan deze scene écht niet meer herinneren...
Klopt, ik kan echt smullen van een weloverwogen cameravoering, waar er in deze film me enkele van zijn bijgebleven.quote:Op maandag 19 december 2011 22:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik dacht jij zo'n camera-fanaat was. Als er iets opvalt aan die film is het wel de originele cameravoering.
Ik vond CoM een verademing. Ook vond ik het een soort van "Half-Life settings" zeer geslaagdquote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klopt, ik kan echt smullen van een weloverwogen cameravoering, waar er in deze film me enkele van zijn bijgebleven.
Tegenwoordig hecht ik echter veel meer waarde aan een goed verhaal en vind ik dat soort hoogstandjes lang niet zo interessant meer als ik dat ooit vond
O.a.quote:Op maandag 19 december 2011 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
Ook vond ik het een soort van "Half-Life settings" zeer geslaagd
Hoe hoog waren je verwachtingen dan?quote:Op maandag 19 december 2011 23:21 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vond CoM zeker wel aardig, maar niet zo goed als ik verwacht had.
Ik wist niet dat je zo'n racist wasquote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef Robby87 het volgende:
Ik ergerde me héél erg aan die donkere dame, kon daar niet naar kijken zonder kotsneigingen.
Inderdaad; Wat is er mis mee?quote:Op maandag 19 december 2011 23:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n racist was
Je hebt een hele merkwaardige manier van conclusies trekken.quote:Op maandag 19 december 2011 23:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:Op maandag 19 december 2011 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je hebt een hele merkwaardige manier van conclusies trekken.
Aarg waarom ben ik altijd net te laatquote:
Ik vond haar ook irritant als ik me het goed herinner, maar dat had niks met haar huidskleur te maken.quote:Op maandag 19 december 2011 23:42 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:
Misschien toch mijn stem voor grootste snob maar eens aanpassen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm daar wil ik niet eens punten mee halen![]()
Ik moet wel scoren, nog maar 5 punten en dan is mijn doel bereikt, eindelijk in de overall top 10quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Misschien toch mijn stem voor grootste snob maar eens aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |