SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 17:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Voor de mensen die het Final Destination 5 gedrocht hebben gezien:Ik negeer die films sinds deel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie trouwens geen verschillen met deel 1.Dat idee had ik dus ook, maar misschien was dat inderdaad meer gevoelsmatig. Het viel me in ieder geval opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je dat op een gegeven moment niet heel saai worden al dat gefocus op die ongelukscenes? Ik heb het meestal al na de eerste 5 minuten gehadquote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind die films altijd wel lekker wegkijken en vooral de openingsscenes (de ongelukken dus) zijn meestal wel tof, al waren er bij deel 5 ook wel een hoop dingen die me stoorden.
Ik zal eens ff een vraagje posten in het Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #89 topicquote:Op maandag 19 december 2011 08:44 schreef picodealion het volgende:
Vooralsnog gaat het prima idd.
Nu nog iemand die de icoontjes maakt.
Ik heb je je puntje gegeven, sorry, maar mijn regel is in t weekend geen PC tenzij ik de administratie moet doen, of ik me echt de pletter verveelquote:Op maandag 19 december 2011 08:49 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik zal eens ff een vraagje posten in het Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #89 topic
Maakt allemaal niet uit hoorquote:Op maandag 19 december 2011 09:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik heb je je puntje gegeven, sorry, maar mijn regel is in t weekend geen PC tenzij ik de administratie moet doen, of ik me echt de pletter verveeldus vandaar...
Sorry hoorquote:Op maandag 19 december 2011 12:48 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, valt me tegen dat Hornage dat niet wist
pff moet ik nou mn nominatie intrekken?quote:Op maandag 19 december 2011 13:02 schreef hornage het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
MK2 is ook best wel een k*tfilm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |