SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Ga je doen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga jullie zo verlaten tot maandag jongens.
Have fun?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga jullie zo verlaten tot maandag jongens.
Verlaat verjaardagscadeau van vriendinnen.quote:
Oeh nice, komen hier ook nog dronken tittypics? Ik zit namelijk niet op dat crap FB.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verlaat verjaardagscadeau van vriendinnen.We zitten in zo'n park tussen Tilburg en Eindhoven in dus dat zal wel elke avond stappen worden daar.
Mochten die gemaakt worden kom ik ze hier postenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oeh nice, komen hier ook nog dronken tittypics? Ik zit namelijk niet op dat crap FB.
Ik zie een nieuw tettenmeisje aankomenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mochten die gemaakt worden kom ik ze hier posten
Waar zit je ergens danquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verlaat verjaardagscadeau van vriendinnen.We zitten in zo'n park tussen Tilburg en Eindhoven in dus dat zal wel elke avond stappen worden daar.
Dat is onder Eindhoven toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ja het ligt verdomme in Brabant kan mij het schelenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is onder Eindhoven toch?In ieder geval niet echt bij Tilburg in de buurt
Allemaal boerenland iig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja het ligt verdomme in Brabant kan mij het schelen
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Over Tilburg gesproken...
PIERRE ZEG ZATERDAGAVOND JE WERK EENS AF! IK HEB ZIN IN ERDINGERSSSSSSSSSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha dat is richting België, je hoeft iig niet uit te gaan in Bergeijk of Luykgestel, dat is 3x niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |