SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Ga je doen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga jullie zo verlaten tot maandag jongens.
Have fun?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga jullie zo verlaten tot maandag jongens.
Verlaat verjaardagscadeau van vriendinnen.quote:
Oeh nice, komen hier ook nog dronken tittypics? Ik zit namelijk niet op dat crap FB.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verlaat verjaardagscadeau van vriendinnen.We zitten in zo'n park tussen Tilburg en Eindhoven in dus dat zal wel elke avond stappen worden daar.
Mochten die gemaakt worden kom ik ze hier postenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oeh nice, komen hier ook nog dronken tittypics? Ik zit namelijk niet op dat crap FB.
Ik zie een nieuw tettenmeisje aankomenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mochten die gemaakt worden kom ik ze hier posten
Waar zit je ergens danquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verlaat verjaardagscadeau van vriendinnen.We zitten in zo'n park tussen Tilburg en Eindhoven in dus dat zal wel elke avond stappen worden daar.
Dat is onder Eindhoven toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ja het ligt verdomme in Brabant kan mij het schelenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is onder Eindhoven toch?In ieder geval niet echt bij Tilburg in de buurt
Allemaal boerenland iig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja het ligt verdomme in Brabant kan mij het schelen
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Over Tilburg gesproken...
PIERRE ZEG ZATERDAGAVOND JE WERK EENS AF! IK HEB ZIN IN ERDINGERSSSSSSSSSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha dat is richting België, je hoeft iig niet uit te gaan in Bergeijk of Luykgestel, dat is 3x niks.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:31 schreef Pixell het volgende:
Dit weekend dus tieten van titty!
[ afbeelding ]
Pfff, alweer?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:31 schreef Pixell het volgende:
Dit weekend dus tieten van titty!
[ afbeelding ]
het is toch waar is me piek nou heenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Rinus gaat internationaal!!!!! Awwwwwwwwwwyeahhttpp://www.youtube.com/watch?v=9KzOZPRv5rs
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Rinus gaat internationaal!!!!! Awwwwwwwwwwyeah
quote:As an inhabitant of the Netherlands I would like to send out this world wide message in response to this "music" video:
Internet, we are sorry.
Sjnuffelke 1 uur geleden
Ting ting ting! Heb jij mijn piek gezien?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het is toch waar is me piek nou heen
Welke?quote:
hoorde em laatst al op de radioquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ting ting ting! Heb jij mijn piek gezien?
Van Rinus, duh.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke?
Die van Rinus? Die uit de OP? Tam? Andere random chick?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Over Tilburg gesproken...
PIERRE ZEG ZATERDAGAVOND JE WERK EENS AF! IK HEB ZIN IN ERDINGERSSSSSSSSSSIK HOEF NIET TE WERKEN MAAR IK HEB MAANDAG EN DINSDAG LIJPE STATISTIEKTENTAMENSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Daar wil je mee zeggen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
IK HOEF NIET TE WERKEN MAAR IK HEB MAANDAG EN DINSDAG LIJPE STATISTIEKTENTAMENS
Alweer?? Dat is toch niet erg dudequote:
Die chick heeft in het begin zon Rotterdam Terror Corps jas aan, of lijkt dat no maar zo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Rinus gaat internationaal!!!!! Awwwwwwwwwwyeah
Dat ik geen tijd heb voor Erdingers en dronkemansgedrag met Rossdalequote:
nee dat is, en nu heb ik ook meteen voor het eerst dat Rinus zooi gezien, 10 seconde en meteen afgezetquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die chick heeft in het begin zon Rotterdam Terror Corps jas aan, of lijkt dat no maar zo?
Toe dan het is rossdale! die man maakt lekker ontbijtje voor je s'ochtends alles!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat ik geen tijd heb voor Erdingers en dronkemansgedrag met Rossdale
Hij plukt me kaalquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toe dan het is rossdale! die man maakt lekker ontbijtje voor je s'ochtends alles!
Da's toch niet zaterdagavond?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
IK HOEF NIET TE WERKEN MAAR IK HEB MAANDAG EN DINSDAG LIJPE STATISTIEKTENTAMENS
Issie al lang man !quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:06 schreef Pixell het volgende:
Ik heb rinus maar geshared op facebook, deze kerel word wereldberoemd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |