SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Ga je doen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga jullie zo verlaten tot maandag jongens.
Have fun?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga jullie zo verlaten tot maandag jongens.
Verlaat verjaardagscadeau van vriendinnen.quote:
Oeh nice, komen hier ook nog dronken tittypics? Ik zit namelijk niet op dat crap FB.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verlaat verjaardagscadeau van vriendinnen.We zitten in zo'n park tussen Tilburg en Eindhoven in dus dat zal wel elke avond stappen worden daar.
Mochten die gemaakt worden kom ik ze hier postenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oeh nice, komen hier ook nog dronken tittypics? Ik zit namelijk niet op dat crap FB.
Ik zie een nieuw tettenmeisje aankomenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mochten die gemaakt worden kom ik ze hier posten
Waar zit je ergens danquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verlaat verjaardagscadeau van vriendinnen.We zitten in zo'n park tussen Tilburg en Eindhoven in dus dat zal wel elke avond stappen worden daar.
Dat is onder Eindhoven toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ja het ligt verdomme in Brabant kan mij het schelenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is onder Eindhoven toch?In ieder geval niet echt bij Tilburg in de buurt
Allemaal boerenland iig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja het ligt verdomme in Brabant kan mij het schelen
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Over Tilburg gesproken...
PIERRE ZEG ZATERDAGAVOND JE WERK EENS AF! IK HEB ZIN IN ERDINGERSSSSSSSSSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha dat is richting België, je hoeft iig niet uit te gaan in Bergeijk of Luykgestel, dat is 3x niks.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:31 schreef Pixell het volgende:
Dit weekend dus tieten van titty!
[ afbeelding ]
Pfff, alweer?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:31 schreef Pixell het volgende:
Dit weekend dus tieten van titty!
[ afbeelding ]
het is toch waar is me piek nou heenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Rinus gaat internationaal!!!!! Awwwwwwwwwwyeahhttpp://www.youtube.com/watch?v=9KzOZPRv5rs
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Rinus gaat internationaal!!!!! Awwwwwwwwwwyeah
quote:As an inhabitant of the Netherlands I would like to send out this world wide message in response to this "music" video:
Internet, we are sorry.
Sjnuffelke 1 uur geleden
Ting ting ting! Heb jij mijn piek gezien?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het is toch waar is me piek nou heen
Welke?quote:
hoorde em laatst al op de radioquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ting ting ting! Heb jij mijn piek gezien?
Van Rinus, duh.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke?
Die van Rinus? Die uit de OP? Tam? Andere random chick?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Over Tilburg gesproken...
PIERRE ZEG ZATERDAGAVOND JE WERK EENS AF! IK HEB ZIN IN ERDINGERSSSSSSSSSSIK HOEF NIET TE WERKEN MAAR IK HEB MAANDAG EN DINSDAG LIJPE STATISTIEKTENTAMENSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Daar wil je mee zeggen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
IK HOEF NIET TE WERKEN MAAR IK HEB MAANDAG EN DINSDAG LIJPE STATISTIEKTENTAMENS
Alweer?? Dat is toch niet erg dudequote:
Die chick heeft in het begin zon Rotterdam Terror Corps jas aan, of lijkt dat no maar zo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Rinus gaat internationaal!!!!! Awwwwwwwwwwyeah
Dat ik geen tijd heb voor Erdingers en dronkemansgedrag met Rossdalequote:
nee dat is, en nu heb ik ook meteen voor het eerst dat Rinus zooi gezien, 10 seconde en meteen afgezetquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die chick heeft in het begin zon Rotterdam Terror Corps jas aan, of lijkt dat no maar zo?
Toe dan het is rossdale! die man maakt lekker ontbijtje voor je s'ochtends alles!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat ik geen tijd heb voor Erdingers en dronkemansgedrag met Rossdale
Hij plukt me kaalquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toe dan het is rossdale! die man maakt lekker ontbijtje voor je s'ochtends alles!
Da's toch niet zaterdagavond?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Issie al lang man !quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:06 schreef Pixell het volgende:
Ik heb rinus maar geshared op facebook, deze kerel word wereldberoemd!
die laatstequote:
Dinsdag micro, ook minderquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gister gezien ja, echt tofquote:
Jaaaaa maar als ik zaterdagavond ga doe ik zondag niks, dat weet jij ook. Kom anders vanavond hierheen, ik moet werken tot 11, half 12 in de stad, kunnen we toch nog in 4 uur dronken wordenquote:
Waar was je dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fucking domme NS, altijd buiten de spits treinen met zoveel wagons om heel Brabant te vullen. Maar als het spits is regelen ze trein met weinig wagons.![]()
Ah, duidelijk. Ik dacht die jongen komt even gezellig bij mij en de bejaarden op bezoekquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Amsterdam. Brabant zei ik gewoon weet je. :p
Gilf, no thanks.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Ik dacht die jongen komt even gezellig bij mij en de bejaarden op bezoek
Nee, dat betekent het niet.quote:
quote:
Moet je gewoon nee zeggen en niet opstaan, doe ik ook vaak. Jammer dan voor ze, ik laat me niet uit mijn concentratie halen omdat die gasten niet even hun benen over een bankje willen zwaaien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Weer allemaal tentamens in collegezalen. Zo fucked up is dat, kan je in het laatste half uur drie keer op staan en al je papieren van tafel halen omdat die asociale honden per se hun trein moeten halen
Hmm, elke video die ik tot nu toe heb gekeken, was HD?!quote:
Als het maar achterlangs is hequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
pierre je bent een mooie jonge bier bij h4l0 is fijn groeten knufknuf stef hou ook van de rest xxxxxxxxxxxxxxxxx
Oude MILF hunterquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sowieso, pussy hunten als een mutherfucker ( see what i did there).
Goede vangst... Denk ik...quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:27 schreef Kutstudent het volgende:
Net een bank gejat bij een ander studentenhuis.![]()
Die bank was nog van een huisgenoot van mij, die had hij ooit aan hun uitgeleend, maar ze wilden m niet meer teruggeven. We hadden dus gewoon een legit claim erop.quote:
De meeste zijn misschien te oud voor die shitquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:48 schreef Kutstudent het volgende:
Oh maar ik was vergeten dat zulke chille geintjes hier niet gewaardeerd worden.
Nouja, als ze jouw shit niet vrijwillig terug willen geven, moet je iets anders bedenken he.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De meeste zijn misschien te oud voor die shit.
Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nouja, als ze jouw shit niet vrijwillig terug willen geven, moet je iets anders bedenken he.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:21 schreef SoldMayor het volgende:
En wie gaat er vandaag mee slachten in bf3?
Nog kleingeld gevonden in die bank?quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:27 schreef Kutstudent het volgende:
Net een bank gejat bij een ander studentenhuis.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die bank was nog van een huisgenoot van mij, die had hij ooit aan hun uitgeleend, maar ze wilden m niet meer teruggeven. We hadden dus gewoon een legit claim erop.
Huisgenoot heeft een sleutel geregeld door een chick te neuken die nog een sleutel van dat huis had omdat zij eerst met een van die gasten neukte.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:21 schreef SoldMayor het volgende:
En wie gaat er vandaag mee slachten in bf3?
Godverdomme interessant jongen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom lees jij shit over de kwantumveldentheorie?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Godverdomme interessant jongen!
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Godverdomme interessant jongen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yezzur!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:00 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand zin om in Den Bosch langs te komen.
Moet jij eens opletten hoe lekker dat is, naast je anus gaat er een wereld voor je open.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yezzur!
Is het alleen een beetje te laat voor, dan kan ik niet meer naar huis
En om nou te blijven slapen op een gestolen bank en morgen wakker te worden met een rol muntgeld tussen mijn tedere billetjes klinkt niet als een goed plan.
I think I'll pass, thanks anywayquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten hoe lekker dat is, naast je anus gaat er een wereld voor je open.
Die doet het wel. Die barrel roll shit niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
wel tof weer gedaan op google
typ :
let it snow
Hier doet ie het al na : Do aquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die doet het wel. Die barrel roll shit niet.
Hier ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier doet ie het al na : Do a
In Firefox niet, maar wel in Chrome.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier doet ie het al na : Do a
Hij doet het hier gewoon (FF)quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In Firefox niet, maar wel in Chrome.
Heb het net ook ff getest, werkt alleen als je al je c4 (3 stuks of 5 met spec.) in een keer gebruikt anders glitcht het.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:59 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe BF3-liefde!
Kamikaze suicide-jeeps
Vanaf 1:00 min
Fappen?quote:Op zondag 18 december 2011 00:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja sowieso..
Raad eens wat ik nu aan het doen ben..
Die shit gaat hard.![]()
Nicequote:Op zondag 18 december 2011 00:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Alex, volgde jij ook niet Californication? Nieuwe ep is online.
wie is dat nou weerquote:Op zondag 18 december 2011 03:13 schreef Michhas het volgende:
Voor Bozz, fapvoer voor in de trein
[ afbeelding ]
Chick die ik net mee naar huis heb genomen, Pauline heet zequote:
quote:Op zondag 18 december 2011 03:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Chick die ik net mee naar huis heb genomen, Pauline heet ze
Maar ik ben een gulle jongen, dus laat ik Bozz ook even meesnoepen van die tetten.
Neuh nooit echt gevolgdquote:Op zondag 18 december 2011 00:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Alex, volgde jij ook niet Californication? Nieuwe ep is online.
Die tetten hebben het gezellig met elkaar!quote:Op zondag 18 december 2011 03:13 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Wazige tepels heeft zequote:Op zondag 18 december 2011 03:13 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2011 11:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik was niet de enige die het dacht dus
Gohquote:
Dat de regen weg is?!quote:
Betsy hoefde waarschijnlijk een aantal dagen niet gemolken te worden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:30 schreef Michhas het volgende:
Daan hoe ben jij zo snel level 49 geworden in Skyrim?
Ik ben nu level 46, en moet echt zwaar veel moeite doen om level 50 te worden
Welke skills heb je al redelijk hoog? En sowieso, als je geld over hebt kun je smithing, enchanting en alchemy al heel makkelijk trainen. koop iron ingots+leather straps en maak iron daggers, die iron daggers enchant je. En alchemy is gewoon ingredients kopen, potions maken, potions verkopen. En met die alchemie kun je ook nog wel aardige winst maken.quote:Op zondag 18 december 2011 14:30 schreef Michhas het volgende:
Daan hoe ben jij zo snel level 49 geworden in Skyrim?
Ik ben nu level 46, en moet echt zwaar veel moeite doen om level 50 te worden
O shit is het al zondag?! BRB ALLES DOENquote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Betsy hoefde waarschijnlijk een aantal dagen niet gemolken te worden.
Heb smithing op 100, two-handed op 98, light armor op 78, heavy armor op 67, one handed ergens in de 60, destruction in de 40, speech op 76...quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Welke skills heb je al redelijk hoog? En sowieso, als je geld over hebt kun je smithing, enchanting en alchemy al heel makkelijk trainen. koop iron ingots+leather straps en maak iron daggers, die iron daggers enchant je. En alchemy is gewoon ingredients kopen, potions maken, potions verkopen. En met die alchemie kun je ook nog wel aardige winst maken.
Voor magic, alteration kun je best good trainen als je detect life hebt, gewoon constant casten als je niet in combat bent. Als je ergens ook 5 bounty hebt ofzo, niet afkopen maar de persuade optie nemen en dan met elke guard in de hold. Dan gaat je speech ook aardig omhoog.
Ja dat doe ik ook, maar dan krijg ik dus de hele tijd 'You need to level up to train more' ofzoquote:Op zondag 18 december 2011 14:37 schreef Fsmxi het volgende:
O, en skill trainers. Als ik er toevallig een tegen kom koop ik meestal alle 5 levels, want ik heb nu toch bijna 100k
Hangt er vanaf wat voor shit je maakt. Vaak is het ook zo hoe meer het doet hoe meer het waard is, al is het een poison of slow/healing/damage stamina ofzo.quote:
Hiermee scoor je geheid al die chicks.quote:Op zondag 18 december 2011 14:45 schreef Fsmxi het volgende:
Dit zijn trouwens mijn stats op level ±49,75:
Archery 54
Block 25
Heavy Armor 49
One-Handed 52
Two-Handed 45
Smithing 100
Alteration 57
Conjuration 62
Destruction 81
Illusion 33
Restoration 52
Enchanting 100
Alchemy 84
Light Armor 57
Lock picking 67
Pickpocket 26
Sneak 30
Speech 90
Hmm jij bent ook nog wel flink met Magic bezig geweest zie ik...quote:Op zondag 18 december 2011 14:45 schreef Fsmxi het volgende:
Dit zijn trouwens mijn stats op level ±49,75:
Archery 54
Block 25
Heavy Armor 49
One-Handed 52
Two-Handed 45
Smithing 100
Alteration 57
Conjuration 62
Destruction 81
Illusion 33
Restoration 52
Enchanting 100
Alchemy 84
Light Armor 57
Lock picking 67
Pickpocket 26
Sneak 30
Speech 90
Je weet tochquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hiermee scoor je geheid al die chicks.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hiermee scoor je geheid al die chicks.
Glitcherquote:Op zondag 18 december 2011 14:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm jij bent ook nog wel flink met Magic bezig geweest zie ik...
Had gisteren trouwens geprobeerd om die Oghma Infinium glitch te doen, maar die hebben ze gepatched
Ja dat is ook weer ja.quote:Op zondag 18 december 2011 14:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Die vuurwerkgeluiden bij Feyenoord-Twente... triestelingen
quote:Man slaat baby van bank
Arnhem - Een 37-jarige Arnhemmer is zaterdagavond aangehouden in een woning in Arnhem voor mishandeling.
De man had woorden met de 25-jarige bewoonster en zou de vrouw hebben willen slaan. Hij miste echter, maar raakte wel de baby van de vrouw, die daarna van de bank is gevallen.
Het jongetje is voor controle naar het ziekenhuis overgebracht. Het is nog onbekend of hij iets aan de klap heeft overgehouden
Feyenoord had 2 kansen die er gewoon in moestenquote:Op zondag 18 december 2011 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
Wat een compliment voor twente zo blij als feyenoord is! wat een wedstrijd. 2e helft had twente het moeten afronden, maar helaas.
Na 5 minuten had het al 1-0 kunnen zijnquote:Op zondag 18 december 2011 16:25 schreef SoldMayor het volgende:
Feyenoord en NAC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En PSV winnen en dan bam nog maar 1 punt achter AZ![]()
![]()
Beide teams hadden veel kansen die erin moesten.quote:Op zondag 18 december 2011 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Feyenoord had 2 kansen die er gewoon in moesten
Eerste helft heeft Twente niks laten zien, pas in de 2de helft. En na de 3-2 heeft Feyenoord nog 2 goeie kansen gehad, maken ze die is de wedstrijd afgelopenquote:Op zondag 18 december 2011 16:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beide teams hadden veel kansen die erin moesten.
Maar de scheids was ook wel beetje moe vandaag.
1x buitenspel wat dus als goal afgekeurd had moeten zijn, en bij Tiendali was helemaal raar XD die schiet de bal uit en krijgt de inworp mee :S
Eerste was echt drama...quote:Op zondag 18 december 2011 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerste helft heeft Twente niks laten zien, pas in de 2de helft. En na de 3-2 heeft Feyenoord nog 2 goeie kansen gehad, maken ze die is de wedstrijd afgelopen
quote:Op zondag 18 december 2011 17:08 schreef SoldMayor het volgende:
Nee ik ben de verwoesting van SC Heereveen aan het kijken.
Dat had het wel moeten zijn, genoeg kansen mja 3 - 0 is ook wel aardig.quote:Op zondag 18 december 2011 17:21 schreef Kutstudent het volgende:
Hoeveel staat het ondertussen, 7-0? 8-0?![]()
3-0 geloof ik. Niet zeker though.quote:Op zondag 18 december 2011 17:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat had het wel moeten zijn, genoeg kansen mja 3 - 0 is ook wel aardig.
Tegen Feyenoord vorig jaar toen 10-0 werd stond het ook maar 2-0 in de 1st helft.
Vanaf aug. heeft Heerenveen niet meer verlorenquote:Op zondag 18 december 2011 17:47 schreef Pixell het volgende:
Heerenveen is ook lekker consistent aan het voetballen de laatste paar weken
Ja maar de ene week met 5-0 winnen ofzo en dan gelijk spelen tegen clubs als RKC en Roda ofzo, ach boeit me verder ook niet, ik ben niet echt een voetballerquote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vanaf aug. heeft Heerenveen niet meer verloren?
Snap wel wat je bedoelt, maar dat is met Feyenoord ook zo.quote:Op zondag 18 december 2011 17:59 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja maar de ene week met 5-0 winnen ofzo en dan gelijk spelen tegen clubs als RKC en Roda ofzo, ach boeit me verder ook niet, ik ben niet echt een voetballer
Moeten we ook ff linkjes naar skyrim topic zetten?quote:
quote:
moest er ook aandenkenquote:Op zondag 18 december 2011 18:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moeten we ook ff linkjes naar skyrim topic zetten?
Goed idee.quote:Op zondag 18 december 2011 18:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moeten we ook ff linkjes naar skyrim topic zetten?
Gekke knul.quote:
trolololoquote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef KoningStoma het volgende:
Skyrim is op z'n minst nog een game. Voetbal is gay.
quote:
game = spelquote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef KoningStoma het volgende:
Skyrim is op z'n minst nog een game. Voetbal is gay.
Zijn ze nog ergens kampioen in, want de eredivisie die winnen ze dit jaar weer niet.quote:Op zondag 18 december 2011 18:20 schreef SoldMayor het volgende:
PSV is echt kampioen kansen verkankeren.![]()
GVD dat Friese clubje was zo bagger dat het minsten 15-1 had moeten worden.
Mja.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zijn ze nog ergens kampioen in, want de eredivisie die winnen ze dit jaar weer niet.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zijn ze nog ergens kampioen in, want de eredivisie die winnen ze dit jaar weer niet.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens BF3 halen dan?
Heb jij Skyrim wel gekocht danquote:Op zondag 18 december 2011 19:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens BF3 halen dan?
Neen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
game = spel
spel = sport
voetbal = sport
voetbal = game?
Een maand geleden?quote:Op zondag 18 december 2011 19:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb jij Skyrim wel gekocht dan?!
Hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef tliciouz het volgende:
Weer terug uit Brabant, ik leef niet meer
Ga weg, kwade geest! Broooeeeak! Broeeeaak!quote:
Weet ik veel?! Xbox staat amper aan hierquote:
Wel leuk gehadquote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef tliciouz het volgende:
Weer terug uit Brabant, ik leef niet meer
Ja zeker voor herhaling vatbaar, overdag naar een spa geweest, lekkere massagesquote:
Dat lijkt me niks voor jou, meer iets voor kk.quote:Op zondag 18 december 2011 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zeker voor herhaling vatbaar, overdag naar een spa geweest, lekkere massagesmaar heb vannacht een black out gehad werd wakker in de badkamer
quote:
Haha oké dan, genoeg drank op dusquote:Op zondag 18 december 2011 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zeker voor herhaling vatbaar, overdag naar een spa geweest, lekkere massagesmaar heb vannacht een black out gehad werd wakker in de badkamer
Eerste wat ik ook deed was checken of ik geen muntjes in mijn reet had.quote:Op zondag 18 december 2011 20:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks voor jou, meer iets voor kk.
Deze 2 zinnen combinerende doet mij vermoeden dat er eerder een Brabantsche Vleeschknots in je reet zat dan muntjes.quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerste wat ik ook deed was checken of ik geen muntjes in mijn reet had.
Maar Brabantse mannen
Was al aan het wachten op deze reactie.quote:Op zondag 18 december 2011 20:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Deze 2 zinnen combinerende doet mij vermoeden dat er eerder een Brabantsche Vleeschknots in je reet zat dan muntjes.
Die moest ook wel even ingekopt worden natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was al aan het wachten op deze reactie.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Deze 2 zinnen combinerende doet mij vermoeden dat er eerder een Brabantsche Vleeschknots in je reet zat dan muntjes.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kap ermee. MBO IJzerhandel, here I come.
Je kan ook altijd nog voor MBO stratenmaker op zee gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kap ermee. MBO IJzerhandel, here I come.
Ik zie de nieuwe WoW aankomen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)layer-toe-aan-skyrim
Kijk dat is nou eens vet
En in DA3 zit het dadelijk standaard,en dan is het wel okequote:
Die ga ik denk ik niet spelen. 2 heb ik nog niet eens de helft gehaald, was echt te lame voor worden.quote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En in DA3 zit het dadelijk standaard,en dan is het wel oke
Haten op DA2quote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik niet spelen. 2 heb ik nog niet eens de helft gehaald, was echt te lame voor worden.Elke keer precies hetzelfde kunstje.
Dat gedraai bij 0.27. Net een shot uit een actiefilmquote:
wat een troepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |