Kan zijn dat ik weer moet BOB'enquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:06 schreef norich het volgende:
[..]
Hmm nou ik heb ook niet echt ideeën ofzo
op fiets naar ballsquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik weer moet BOB'en
Poolen?
ooh. Galant hoorquote:
ik las lulquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Behalve David en Machiel, hebben nog meer lui een xbox?
Hahaquote:
done!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ikke. Voeg me maar toe: HamlapNL
Het gaat om het ideequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ben niet zo heel vaak meer online en vooral voor Fifa 12. Maar toch
Jaren 80 soul en funk vanavondquote:Op zondag 18 december 2011 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Party met Marko en Hen @ Shamrock
Nee joh, was Brutal Metal Nightquote:Op zondag 18 december 2011 02:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jaren 80 soul en funk vanavond![]()
Doe eens Party als Gerben draait. Ben ik er ook. En hoe!Niet van de dansvloer af te slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 18 december 2011 02:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee joh, was Brutal Metal Night
Net thuis, was zeker gezelligSham @ A'lo tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriendinnen lopen daar nu de soulkikker uit te hangen.quote:Zaterdag 17 december: Soultrain PartyGiftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Maakte een matig grapjequote:Op zondag 18 december 2011 03:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sham @ A'lo toch
[..]
Mijn vriendinnen lopen daar nu de soulkikker uit te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |