abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105885202
Doe ik ook even een *O*. Het gaat gewoon zo lekker hier.

Trouwens, mignonne, ik las dat je ergens iets schreef over hoe je jongste actiever en duidelijker om drinken begint te vragen. Heel herkenbaar! Lena trekt nu bijvoorbeeld ook veel gerichter mijn kleding opzij.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105885331
Sandous, hoe oud is jouw baby?
pi_105885803
Innepin wat fijn! *O* :)

En een algemene yay voor de goeie stats en mooie curves! super!

Ik heb het idee dat jongste weer wat aankomt/groeit. Dat zou fijn zijn als die lijn weer iets bijtrekt. Er is niets mis met op die -2 lijn hangen, maar wel als je van +2 zo naar beneden dondert :') daar word ik zenuwachtig van :+ maar goed, ik krijg het gevoel dat haar wangetjes weer wat gevulder worden en dat ze ietsjes gegroeid is.

Haha Claudia :D aan de ene kant vind ik het wel iets schattigs hebben, maar aan de andere kant is shirt-trekken enzo echt iets wat ik niet wil hebben, dus ik ben nog een beetje aan het nadenken wat ervoor in de plaats moet. Een gebaartje ofzo is misschien handig.
:)
pi_105885952
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef WupWup het volgende:
Nirak, als hij normaal doorgroeit zonder te zakken in zijn curve, dan mag je het gewoon accepteren en heb je één van de weinige baby's die gedijen op zo weinig voedingen. Anders heb je een reden om bij te sturen.
Hij heeft vandaag alweer ingehaald :') Maar dat vind ik wel fijn hoor. Vind 6x op een dag toch wel het minimale momenteel.
Ben wel benieuwd hoe hij groeit op die 6x per dag. 4 weken geleden was het gewoon nog 8,9 en soms 10 keer op een dag. Wat een verschil!

En eigenlijk moet ik hier ook een *O* neerzetten. Want het gaat best redelijk met de overproductie nu, het begint zich te stabiliseren. En het voeden zelf is ook heel wat minder pijnlijk, alleen in het begin nog even dankzij de mega sterke toeschietreflex.
pi_105886148
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef mignonne het volgende:

Haha Claudia :D aan de ene kant vind ik het wel iets schattigs hebben, maar aan de andere kant is shirt-trekken enzo echt iets wat ik niet wil hebben, dus ik ben nog een beetje aan het nadenken wat ervoor in de plaats moet. Een gebaartje ofzo is misschien handig.
True, true. Ik ben Lena nu het gebaar voor "eten" aan het leren. Ik heb vandaag ontdekt dat ze precies begrijpt wat ik bedoel. Ik leg haar tegenwoordig vaak voor het avondeten aan in plaats van erna. Na het drinken begon ze vandaag te huilen omdat ze nog honger had. Toen ik "wil je nog eten?" vroeg en het gebaar erbij maakte was ze meteen rustig. Dat was even een WTF-momentje.

Nu nog een gebaar voor drinken bedenken.

Ga jij je jongste binnenkort nog wegen? Wij hebben morgen een afspraak op het consultatiebureau.
pi_105886313
quote:

Hier werkte op de borst kloppen goed.
pi_105886426
Nah, ik moet begin of half januari ofzo weer bij het cb zijn, en bij de kinderarts ook, dus ik ga gewoon dan, eerder heeft geen zin want ze zijn toch dicht straks met de kerstvakantie, dan scheelt het maar een week.
Ik geloof het wel. Voor nu.

Wup dat is een goeie! Denk dat ik die neem :Y
ik heb nog wel een filmpje waar op het eind te zien is hoe het nu gaat :') :D
pi_105886433
Innepin, goed bezig! *O*

Juud! *O*

Claudia! *O*

Mignonne! *O*

En ook een *O* voor ons. We lijken van de nachtvoedingen af te zijn!
pi_105886607
Jemig, WupWup! Wat fijn! *O* Voel je je nu ook uitgeruster of juist niet? :Y)
pi_105887530
Super al die *O* hier.

Wupwup hij is10 weken
pi_105887553
*O*
Omdat het kan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_105887606
semi-offtopic, aan het einde, zo gaat het vaak, in mn shirt bijten en dan vasthouden :') en dr hoofdje zo tegen me aan leggen O+ of gewoon aan mn shirt trekken en doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 december 2011 @ 21:55:23 #213
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105887663
De mijne begraaft haar hoofd tussen mijn borsten, eh eh eh zegt ze dan....zo duidelijk.
Van de week kreeg ze warm eten, na drie happen begon ze te bokken en huilen, ik dacht ze wil wat water, maar nog meer bokken na drie slokken water...
Toen dacht ik, wat is er toch, zou ze wellicht de borst willen?

:Y
pi_105888159
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, WupWup! Wat fijn! *O* Voel je je nu ook uitgeruster of juist niet? :Y)
Eerlijk? Het maakt echt geen verschil... Maar ik liep al niet op m'n wallen ;)
pi_105889992
Ik jompel gewoon ook mee! *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 21 december 2011 @ 23:49:00 #216
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105896530
Innepin fijn hoop dat het zo bliijft :)

Wupwup fijn al lijkt het me ook wel gek zonder ineens na al die tijd.

Mignonne hoop dat je gevoel klopt :)!

En *O* voor die Ik vergeet :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_105909891
Mignonne, dank je voor je bv-verhaal tijdens je verse zwangerschap van E. Ik hink nog steeds op twee gedachten, op bv.com heb ik de tandemfoto's eens bekeken en dan wil ik dat toch wel erg graag.. Maar ja, er valt niks over te zeggen hoe dat loopt en dat vind ik moeilijk.
Nu is ze ziek, en drinkt ze alleen maar borst. Ik ben lui, ik vind het fijn dat ik weet dat ze er genoeg aan heeft, ondanks dat ze verder niets eet. (en heel verrassend weer, de bv-luiers :D)

Wat een gejompel hier, wat een goede berichten zeg! *O* *O*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_105917977
Klaagreactie(ga straks alles teruglezen :@ ) kom net van t cb, in 17 dagen 210 gram aangekomen. Hij komt al 5 weken heel weinig aan. Melk heb ik genoeg, hij drinkt 6 keer per dag en geeft vaak kleine beetjes oveer, door teveel drinken. Maar komt weinig aan. Ik weet t ff niet meer
pi_105918034
Sandous -O- :* heb je met een lk overlegd? of misschien de ha...heeft het geen medisch oorzaak waarom hij zo weinig aankomt?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105918084
dan heb ik nog ff een mooie curve

mooie lange dame.

O+

edit
en voor sandous een dikke :* ... das niet leuk..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_105918148
BJ wat een popje O+ en mooie curves ^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105920911
Sandous, wil je de groeicurve eens invullen en posten? http://www.borstvoeding.com/groeicurve/

de afbeelding eerst opslaan en dan uploaden via bijvoorbeeld picasa of tinypic
pi_105921349
Oh Sandous, wat vreemd? Wat sneu ook, onzeker hoor..

Liene wat een mooie curve!

Hier gaat alles ook goed. Jelte komt ook niet vaak voor een voeding. Ook maar 5 of 6 keer per dag soms.. Vind het heel raar ook. Maar we zijn in het ziekenhuis geweest omdat we voor controle moesten voor de Rhesus en hij is daar ook gewogen:

Dit ziet er dan weer geweldig uit. Hij is ook super tevreden. Slaapt enorm veel en als hij wakker is is hij lekker vrolijk. Hij heeft wel eens krampjes en spuugt ook regelmatig, maar de arts zei dat hij de melk wat te veel was er gewoon weer uit gooide. Niks te klagen dus.

Dus dat doe ik dan ook maar niet :D

Ik heb alleen wel al een week hoofdpijn :') ibu's enzo werken niet eens :( )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 22 december 2011 @ 16:38:56 #224
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105921453
Wat een mooie curves zie ik hier voorbij komen! *O*

En gewoon een *O* voor innepin :)

BJ, heb je al iets kunnen regelen voor je nachtrust?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_105921869
quote:

Het gebaar voor melk in combinatie met mama?.

http://www.gebarencentrum(...)kterm=&id=2147424695
Eventueel je borst melken als gebaar dus maar dat vind ik zelf zo ):O ):O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')