Hij heeft vandaag alweer ingehaaldquote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef WupWup het volgende:
Nirak, als hij normaal doorgroeit zonder te zakken in zijn curve, dan mag je het gewoon accepteren en heb je één van de weinige baby's die gedijen op zo weinig voedingen. Anders heb je een reden om bij te sturen.
True, true. Ik ben Lena nu het gebaar voor "eten" aan het leren. Ik heb vandaag ontdekt dat ze precies begrijpt wat ik bedoel. Ik leg haar tegenwoordig vaak voor het avondeten aan in plaats van erna. Na het drinken begon ze vandaag te huilen omdat ze nog honger had. Toen ik "wil je nog eten?" vroeg en het gebaar erbij maakte was ze meteen rustig. Dat was even een WTF-momentje.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef mignonne het volgende:
Haha Claudiaaan de ene kant vind ik het wel iets schattigs hebben, maar aan de andere kant is shirt-trekken enzo echt iets wat ik niet wil hebben, dus ik ben nog een beetje aan het nadenken wat ervoor in de plaats moet. Een gebaartje ofzo is misschien handig.
Hier werkte op de borst kloppen goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef mignonne het volgende:
Haha Claudiaaan de ene kant vind ik het wel iets schattigs hebben, maar aan de andere kant is shirt-trekken enzo echt iets wat ik niet wil hebben, dus ik ben nog een beetje aan het nadenken wat ervoor in de plaats moet. Een gebaartje ofzo is misschien handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Eerlijk? Het maakt echt geen verschil... Maar ik liep al niet op m'n wallenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, WupWup! Wat fijn!Voel je je nu ook uitgeruster of juist niet?
Het gebaar voor melk in combinatie met mama?.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef mignonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |