tof, veel plezierquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
zo, m'n wekelijkse portie Stenders nu maar ff meepikken. vanavond naar De Staat![]()
dankquote:
wie doet het voorprogramma?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank
ik ga wel het voorprogramma skippen want de laatste Ekstra Weekend van het jaar wil ik natuurlijk niet missen
Black Bottle Riot. nooit van gehoord.quote:
als je niet gaat ga je ze ook nooit horen dus dat klopt wel jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Black Bottle Riot. nooit van gehoord.
zaal om 20u open, zal BBR dus wel rond 20.30 gaan spelen.
EW duurt tot 21u dus De Staat ga ik makkelijk halen aangezien t maar 2min lopen is naar de zaal...
ik zou ze natuurlijk kunnen jijbuizen....maar ach, ik ga voor voor De Staatquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je niet gaat ga je ze ook nooit horen dus dat klopt wel ja
om 21u is de Sandstormjaarmixquote:
oe, ik ga daar ook zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:28 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Mijn eerste keer in Zalen Schaaf! Maar wel zin in de Staat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
+ motherfucking 1!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:35 schreef alors het volgende:
wat is dit toch een zeiknummer zegdraai alsjeblieft het origineel ipv daar altijd zo minderwaardig over te doen.
Ik kan het beide niet aanhoren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:35 schreef alors het volgende:
wat is dit toch een zeiknummer zegdraai alsjeblieft het origineel ipv daar altijd zo minderwaardig over te doen.
Welke plaat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:35 schreef alors het volgende:
Anouk/Abel vermoed ik..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |