Ook niet voor jou bedoeld sgat slaapzequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:49 schreef Zweetteef het volgende:
2de had nietgehoefen nu ga ik echt echt slapen![]()
HAHAHAHAHA JA.quote:
Jawel, slaap lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:49 schreef Zweetteef het volgende:
2de had nietgehoefen nu ga ik echt echt slapen![]()
deze topic draaide om mijquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:49 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ook niet voor jou bedoeld sgat slaapze
Nee man, gewoon mod op klbquote:
gezienquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:47 schreef LompeHork het volgende:
Hoog tijd dat er weer een smakelijke jonge dame in het paars gekleed gaat!
Oh, hoi Yv! Zie laatste post
Mag ik niet weten over je sig?quote:
Doet niet.quote:
quote:
De menigte wil dat, en ik ben een man van het volkquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:51 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Oh ja, dat wil je al een tijdje geloof ik..
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De menigte wil dat, en ik ben een man van het volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:53 schreef Teoman het volgende:
[..]
GelukkigAldus een user die nooit in klb komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik probeer me jouw sluitposts een beetje voor te stellen. Word nou al lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon eerst samenwerken zodat ik alles van je kan lerenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:53 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind Steven wel een waardig Bio-opvolger. Mocht het er van komen. Jewitnie.
Jaaja een soort van Kim Jong-Il zeg maar..quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog harderquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:54 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Jaaja een soort van Kim Jong-Il zeg maar..
Nee joh, de newbies hebben mij ook niet nodig, die komen er wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon eerst samenwerken zodat ik alles van je kan leren
Zo gaat dat hierquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:54 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
U riep?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:54 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal zitten kijkenquote:
Pharkus en GGMM doen het wel redelijk oke op klb iddquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee joh, de newbies hebben mij ook niet nodig, die komen er wel.
Bullshit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je zit alleen nog maar in ONZ, flapdrol.
heul niet waarquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je zit alleen nog maar in ONZ, flapdrol.
Word je vader?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:53 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind Steven wel een waardig Bio-opvolger. Mocht het er van komen. Jewitnie.
Tof hèquote:
Heb jij er iets op tegen danquote:
Oktoberfestquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tof hè
Die Oktoberfeesten, man man man. Hotel voor tjiep in de omgeving en zuipen maar
Niet te hopen, al ziet m'n wederhelft dat wel zittenquote:
Kuntkinderen zijn de bestequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:56 schreef Teoman het volgende:
[..]
Nee maar je zou wel een kunt kind zijn
Oei, herkenbaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet te hopen, al ziet m'n wederhelft dat wel zitten
Oh eens ga je. Geheid. Dan is het de bioklok volgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet te hopen, al ziet m'n wederhelft dat wel zitten
Ik ben gehaald, was te vroeg (2 maanden te vroeg)quote:
Da's hier toch ergens? Holten ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tof hè
Die Oktoberfeesten, man man man. Hotel voor tjiep in de omgeving en zuipen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |