Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 15-12-2011 23:53:32 ]
Ah, ik dacht dat ik vergeten er bij te zetten was waartoe hij verkozen was. Ben niet al te scherp vandaag.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef StijnDa het volgende:
Geen creatieve TT...
[..]
Joh, ik kan wel lezen![]()
Wist alleen niet dat dat echt een verkiezing was.
PS3? Ik heb Djuricic IF voor je.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef el-blanchito het volgende:
Mijn doel is om een IF Dost+IF Djuricic te krijgen. En dit x ga ik er echt voor
quote:
I love it when a plan comes together.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Sjesus wat een slechte TT. Ik opende zelf maar niets omdat ik niets kon verzinnen maar alles is
Je hebt niets aan geld op de bank, je krijgt geen rente.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef DannyDeko het volgende:
Heb nu 175k bij elkaar gespeeld. Geen idee wat ik nu moet gaan doen
Ik vind het zonde om alles uit te geven aan 1 speler ofzo. En ik wil graag geld op de bank hebben ( net als int echt ;D )
Dat is waar, maar ben zo trots op mn zuurverdiende centjesquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt niets aan geld op de bank, je krijgt geen rente.
Geld moet rollen![]()
Maar het is toch ook leuk om je tegenstander weg te tikken met bazenspelers?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ben zo trots op mn zuurverdiende centjes
handicapsquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar het is toch ook leuk om je tegenstander weg te tikken met bazenspelers?
Het duurde zo lang, ik had alle tijd om ook een topic te openen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
I love it when a plan comes together.
Maar wat bedoel je met 'ik opende zelf maar niets'?
Ik win met 3-1, Di Maria scoort de 1e 2 doelpunten. Hij had ook het hoogste cijfer van mijn team maar de keeper vande tegenstander is MotM. Heb trouwens nog nooit zoveel op de paal/lat geschoten. Volgens mij echt 4 of 5 keer.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ga ik nog 1 wedstrijdje spelen om een mooi doelpunt te maken met Di Maria
23 seconden is niet veel voor een nieuw topic incl. nieuwe TT typenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het duurde zo lang, ik had alle tijd om ook een topic te openen.
[..]
Ik win met 3-1, Di Maria scoort de 1e 2 doelpunten. Hij had ook het hoogste cijfer van mijn team maar de keeper vande tegenstander is MotM. Heb trouwens nog nooit zoveel op de paal/lat geschoten. Volgens mij echt 4 of 5 keer.
Ja maar ik zat er op te azen... Als ik inspiratie had gehad dan had ik de TT al klaar liggen en was het een kwestie van seconden geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
23 seconden is niet veel voor een nieuw topic incl. nieuwe TT typen
Wel als je het andere team op de bank zet/ bij de reserves zet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:24 schreef zerokil het volgende:
Als je 2 teams hebt en je speelt met het ene gaat de andere zijn fitheid dan omhoog?
Haha, mijn hele ritme is ook na de klote. Succes ermee dan maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben nog aan het leren![]()
Gek genoeg lukt het rond deze tijd beter dan 's middags.
Haha tja over het algemeen spelen we gelijk, en anders win jijquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, mijn hele ritme is ook na de klote. Succes ermee dan maar
Snel weer ff potje fifa doen ben benieuwd wie er is een keer gaat winnen...
Het zware studentenleven!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha tja over het algemeen spelen we gelijk, en anders win jijAl bizar veel 2-2 wedstrijden ondertussen.
Heb ook niet echt tijd om te oefenen nu, dus mijn spel zal wel achteruit gaanAls ik dan in het weekend thuis ben, ben ik meestal aan het slapen, eten of uitkateren.
In de kerstvakantie heb ik wel tijd, dan spelen we weer
Weekend hè. Daar geniet ik gewoon van uit principieel oogpunt.quote:
Had hier nog niet op gereageerd. Ik heb geen backup spits. Ik heb gewoon 2 teamsquote:Op donderdag 15 december 2011 23:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toch blijft het mijn held. Krasic is een halve linkspoot joh met 4* weak foot
Trouwens wie heb jij als backup spits? Ik heb nu Pato lopen (met 7chem) maar die kerel duikt constant naar de grond
Hoeveel wil je ervoor?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
PS3? Ik heb Djuricic IF voor je.
Ik zie 4 goldsquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:04 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb een bronze team gemaakt, lijkt me wel geinig om een x uit te proberen en dan een toernooitje te winnen oid.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#dVr6gMTPbceCU
Alleen die shiny spitsen zijn fokking duur:o
Dat team is goud, zilver en brons door elkaar.. en heeft geen linksbackquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:04 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb een bronze team gemaakt, lijkt me wel geinig om een x uit te proberen en dan een toernooitje te winnen oid.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#dVr6gMTPbceCU
Alleen die shiny spitsen zijn fokking duur:o
Cameron (Coventry), tank en goedkoopquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:21 schreef Pino0 het volgende:
Wtf:D
W8 hij heeft hem verkeerd upgedated oid..
[ afbeelding ]
Alleen nog 2 cv's nodig, die zijn er weinig of heel duur.. ff wachten dan maar
Het ergste is dat ik het EA ook nog zie doen ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:25 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die kaart willen ze aan jpflathead geven voor zijn community work .
Hij heeft wel verdient hoor..top gozer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik het EA ook nog zie doen ook
Wat is goedkoop voor jou? Ik ben maar arm he, ben al blij met 1k coinsquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Cameron (Coventry), tank en goedkoop
Een sterke targetman als lone striker kan wel werken hoor, het ligt alleen aan je speelstijl. Zelf zou ik het ook niet doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je had beter Berbatov een CF kunnen maken.
Ik zou Hernandez ST hebben gemaakt, Suarez op CF zetten en Modric kopen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een sterke targetman als lone striker kan wel werken hoor, het ligt alleen aan je speelstijl. Zelf zou ik het ook niet doen.
Inderdaad, en terecht. Vorig jaar had hij alle kaarten die zijn uitgekomen in zijn club, een ongelooflijke prestatie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:25 schreef DutchSL het volgende:
![]()
Die kaart willen ze aan jpflathead geven voor zijn community work .
Van Persie past perfect i.p.v. Berbatov.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:27 schreef xSoDx het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bRZSfsnrbbW9u
robinho & giovinco wissel ik regelmatig met elkaar..
Je kan Samuel en Lucio nog omwisselen, krijg je 3-dubbele link tussen Cambiasso en Samuel. Maar maakt waarschijnlijk niets/niet veel uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:40 schreef xSoDx het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel goed
Alleen jammer dat er zoveel mensen leaven zodra ze de stats van mn team zien..
Speel liever met een linkspoot op links en een rechtspoot op rechtsquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan Samuel en Lucio nog omwisselen, krijg je 3-dubbele link tussen Cambiasso en Samuel. Maar maakt waarschijnlijk niets/niet veel uit.
Speel dan toernooien
Ah oké, wist niet dat Samuel links was.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:44 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Speel liever met een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts
Leuke team Maar ik zou Pato kopen als ST en Cavani CF.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:40 schreef xSoDx het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel goed
Alleen jammer dat er zoveel mensen leaven zodra ze de stats van mn team zien..
edit; iedereen @ 9 chem btw
Ik had 2 chiellinis, 1 verkocht voor 19,5, daar Lucio van gehaald en de chiellini die ik zelf gebruikte als auction gezet voor 21,5k.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:48 schreef DutchSL het volgende:
Die links maken toch niks uit als je al op 9 chem zit.
Ik zou Vidal of de Rossi i.p.v. van Bommel doen, kosten beiden geen drol en zijn stukken beter. Als je een beetje coins hebt kun je Chiellini (ook links) i.p.v. Samuel doen.
Ik zou er sowieso niet van uitgaan dat je met 10 man komt te staan (oke flauw)quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie vinden jullie beter als CAM in 4-2-1-2 Nasri of Modric?
Het enige verschil is Tevez met Torres omgeruild?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn team nu met Aguero, Modric straks even halen.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#jdEc0BRRbce85
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kLP4lutqbce86
Speel veel met roulatie, Heb nu Tevez, Torres, Aguero, Hernandez, Suarez, Balotelli waar ik mee kan omwisselen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het enige verschil is Tevez met Torres omgeruild?
En op je bank/reserve heb je nog een elftal zitten waar ik jaloers op ben hahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Speel veel met roulatie, Heb nu Tevez, Torres, Aguero waar ik mee kan omwisselen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En op je bank/reserve heb je nog een elftal zitten waar ik jaloers op ben haha\
editen.....![]()
Vorm ook niet. Dus beetje raar om dit een eredivisie team te noemenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
Clarence speelt niet in de Eredivisie
Wel een ziek team.
Nu snap ik hem!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:22 schreef StijnDa het volgende:
Misschien dat het team daarom 'Brazil 1' heet.
Vorm ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
Clarence speelt niet in de Eredivisie
Wel een ziek team.
Is Lahm zo goedkoop dat iedereen hem gebruikt? Want z'n stats zien er nou niet bepaald goed uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb mijn Real BundesLiga Portuguesa hybrid een beetje aangepast, Saviola en Schweinsteiger vervangen door Gomez en Ozil en Luiz Gustavo verschoven. Het is wel minder chemistry maar betere prestaties... de looplijnen van Varela en Hulk zijn op de 1 of andere manier veranderd (verbeterd) en uiteraard is Gomez veel sterker dan Saviola en Ozil sneller dan Schweinsteiger. Ook scoorde ik nooit uit corners en nu plots wel..
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gD0jXM9jbce9B
Je geeft antwoord op je eigen vraagquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:01 schreef Pino0 het volgende:
Waarom kan ik geen wedstrijd spelen? Hij zegt dat hij geen verbinding kan maken met ultimate team ?
Je bent niet de enige iig, alles werkt wel van UT, maar zodra ik een wedstrijd of toernooi wil spelen is de verbinding weg.. Zal wel weer goed komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:01 schreef Pino0 het volgende:
Waarom kan ik geen wedstrijd spelen? Hij zegt dat hij geen verbinding kan maken met ultimate team ?
Dat heb ik dus ook ja:Pquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:04 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Je bent niet de enige iig, alles werkt wel van UT, maar zodra ik een wedstrijd of toernooi wil spelen is de verbinding weg.. Zal wel weer goed komen.
Zal hetzelfde zijn, alles geprobeerd wat mogelijk isquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 13:36:05We're aware of the issue around the FUT tournaments currently and we're working on fixing it asap. Thanks for your patience. reageer retweet
Haha, ja, ik las het. En AZ tegen Anderlecht. Als alles goed loopt moeten daar mogelijkheden zijnquote:
In de CL hadden ze tegen Apoel Nicosia gemoeten lolquote:
Denk dat het geen verschil had gemaakt voor het eindresultaat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
In de CL hadden ze tegen Apoel Nicosia gemoeten lol
Anders met een paar subsidie tonnen wel om te kopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:58 schreef DutchSL het volgende:
PSV mag weer een paar duizend kilometer reizen, is het niet helemaal naar Siberië dan wel naar het verre oosten van Turkije.
Maar goed, moet wel te verslaan zijn dat Trabzonspor (ze zitten niet eens in Fifa, slecht!)
Achja, als FC Basel het kan, kan Ajax het ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:57 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Lekker voor ze, hopen dat ze een goed pak slaag krijgen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:07 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Achja, als FC Basel het kan, kan Ajax het ook.
Goh.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, Ajax tegen ManU in de EL en Lyon teen Hapoel in de CL.
Laat staan als je drie spelers hebt die 5* skill hebben. Zoals Pato, Robinho, Neymar in 1 hybride team.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:16 schreef vandermar het volgende:
Ik vind IF Naldo maar kut, verliest echt alle kopduelsDavid Luiz is echt 100x beter. Dan Thiago Silva maar halen
.
RIberyheerlijke skillruns met hem gemaakt, helaas wel vaak van achter neergehaald waardoor de tegenstander rood kreeg en ik maar een vrije trap had
Fake rabona favoriete trucjeecht droog om dan de tegenstand voorbij te zien schieten hehe.
Dan heb je nog Lavezzi, Ronaldinho, D'allesandro, Roger, Bastos, Diego Souzaquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Laat staan als je drie spelers hebt die 5* skill hebben. Zoals Pato, Robinho, Neymar in 1 hybride team.
Bazenteam, alleen zo zonde van Ibra op die positie. Dan kan hij beter 3-4-3 spelen of 4-2-2-2quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb wel eens tegen iemand gespeeld die dit had:
Pato
Lavezzi-Giovinco-Robinho
Ibrahimovic-Jovetic
verdediging
keeper
Vervelendste kut wedstrijd ooit, met zijn stomme trukendoos, kon hem niet eens kapot schoppen
Ik heb wel een Neymar IF, 116K is hij van jou.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:53 schreef Rubenunited het volgende:
Iemand een Neymar als SP in de aanbieding? Formatie maakt niet uit .
Haha zoveel coins heb ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel een Neymar IF, 116K is hij van jou.
Baas, neem nog een jonko a mattie. Rustig....quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:51 schreef Pino0 het volgende:
ASDSAASD waarom die kk servers eruit dan
Ja het is weer is zover, PS en haar netwerk servers.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Baas, neem nog een jonko a mattie. Rustig....
Daarna een IF Siggy/IF Boerigter en IF Mickey!quote:
Als er een IF Boerrigter komt krijg je van mij IF Messi ok?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:28 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Daarna een IF Siggy/IF Boerigter en IF Mickey!
(0-4 winst!)
* xSoDx gaat weer verder dromen
En van mij ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als er een IF Boerrigter komt krijg je van mij IF Messi ok?
Hier welquote:
Als ik een online potje wil gaan doen zegt die heel de tijd dat er een error connectie is met ultimate team. Gewoon H2H doet die het wel.quote:
Ik werd er zonet wel een keer uitgekickt maar daarna kon ik er wel weer inquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:33 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Als ik een online potje wil gaan doen zegt die heel de tijd dat er een error connectie is met ultimate team. Gewoon H2H doet die het wel.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een hoerenspel, normaal ben ik echt niet van de ragequit en van heel veel commentaar op fifa maar ik stond 3-0 voor tegen real madrid (ik was barca) was gewoon leuke pot, in een keer drukt hij op start en eindigt de wedstrijd. Geen winst ervoor gekregen. Zo slecht van EA dit....
Budget?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:19 schreef vandermar het volgende:
Wat is een goede gangbare RM? RW mag ook, graag geen braziliaan
40K, minimaal 4* skillquote:
Hmmm ik scoor zelf nog erg regelmatig met kopballen dus misschien maar eens onderzoeken, klinkt best chill.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:23 schreef Apekoek het volgende:
Wat vinden jullie van 3-5-2?
Ik vind het zelf wel erg prettig, want:
- 5 verdedigers, 3 centraal en 2 cdms die even meehelpen
- rb en lb mis ik niet meer zo aangezien hoge voorzetten nauwelijks nog uitlopen tot goals.
In fut 12 heerlijk, in fut11 was 3-5-2 dodelijk (ivm kopballen)
Wat jullie?
Ik had Maicon voor 33K in 4-4-2quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:49 schreef xSoDx het volgende:
yarrr maicon voor 37k gekocht.. (gemiddeld 44k+ nu .. )
Abate eruit, maicon erin..
Mooie groene lijntjes achterin nu
3-5-2 was in FUT11 net zo goed. Het niet hebben van backs is het fijnste wat er is, aangezien de AI zo fucking dom is. Backs heffen altijd buitenspel op.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:23 schreef Apekoek het volgende:
Wat vinden jullie van 3-5-2?
Ik vind het zelf wel erg prettig, want:
- 5 verdedigers, 3 centraal en 2 cdms die even meehelpen
- rb en lb mis ik niet meer zo aangezien hoge voorzetten nauwelijks nog uitlopen tot goals.
In fut 12 heerlijk, in fut11 was 3-5-2 dodelijk (ivm kopballen)
Wat jullie?
Die kaartjes kan je 2K per stuk voor krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:51 schreef xSoDx het volgende:
ik had hem in 4-3-2-1 gekocht, speel 4-2-3-1 maar ik heb nog 8 van die kaartjes ofzo
4-2-3-1quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die kaartjes kan je 2K per stuk voor krijgenmaar Maicon moet wel 9 chem halen met 1 dubbele link en 1 enkele
Dan hoef je hem niet eens te veranderenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:55 schreef xSoDx het volgende:
[..]
4-2-3-1
Cavani ST
Robinho (of giovinco) - Forlan (CF) - Sneijder
bommel & cambiasso
taiwo,samuel, lucio, maicon
steek
3 groene links naar maicon
Zo duur?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:49 schreef xSoDx het volgende:
yarrr maicon voor 37k gekocht.. (gemiddeld 44k+ nu .. )
Abate eruit, maicon erin..
Mooie groene lijntjes achterin nu
Niet zo janken, ik krijg nooit iets uit pakjes en heb er toch zeker zo'n 70 gekochtquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom krijg ik altijd slechte pakjes als mijn computer traag is? Dit kan toch bijna geen toeval meer zijn.
Dan zou ik ze kopen als je computer snel isquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom krijg ik altijd slechte pakjes als mijn computer traag is? Dit kan toch bijna geen toeval meer zijn.
Fake rabona is meer een 'tussentruc', zodat je stilstaat, vanuit daar kun je andere tricks doen dan in beweging, daarom is ie zo populair. Als truc om iemand voorbij te spelen is ie niet echt nuttig..quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:16 schreef vandermar het volgende:
Fake rabona favoriete trucjeecht droog om dan de tegenstand voorbij te zien schieten hehe.
Van daaruit doe ik meestal de elastico, hocus pocus of rainbowquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fake rabona is meer een 'tussentruc', zodat je stilstaat, vanuit daar kun je andere tricks doen dan in beweging, daarom is ie zo populair. Als truc om iemand voorbij te spelen is ie niet echt nuttig..
Dit ging over bronze packs. Wel iets van 5 keer achter elkaar had ik een contract als rare. Van gold packs kun je verwachten dat ze slecht zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet zo janken, ik krijg nooit iets uit pakjes en heb er toch zeker zo'n 70 gekocht
Silver doe ik meestal als ik packs koopquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit ging over bronze packs. Wel iets van 5 keer achter elkaar had ik een contract als rare. Van gold packs kun je verwachten dat ze slecht zijn.
Wtf misschien toch maar mn Maicon verkopen danquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had Maicon voor 33K in 4-4-2eergister dacht ik
Ik ook maar vanmiddag zat het enorm tegen. Dus ik dacht: maar even weer wat winst maken met bronze packs.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Silver doe ik meestal als ik packs koop
ik voor 30.75K in 4-3-2-1. Toch mooi meegenomen. Na kerst toernooi zal ie weer 30 zijn denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wtf misschien toch maar mn Maicon verkopen danHad de mijne voor 22k..
Kerst toernooi? Dan moet ik mijn bazen maar voor die tijd verkopen en daarna weer kopen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik voor 30.75K in 4-3-2-1. Toch mooi meegenomen. Na kerst toernooi zal ie weer 30 zijn denk ik
Lees op de fora dat het kerst-toernooi best goede coins kan opleveren, dus wilt iedereen goede spelers hebben, net als nu met het clasico toernooi. Daarna worden ze waarschijnlijk weer verkocht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kerst toernooi? Dan moet ik mijn bazen maar voor die tijd verkopen en daarna weer kopen.
Of zal de tred niet zijn dat ze eerst duurder worden en er na weer goedkoper?
Dan moet ik mijn spelers binnenkort maar verkopen op de IF's na. Heb je misschien ook een linkje naar dat topic?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lees op de fora dat het kerst-toernooi best goede coins kan opleveren, dus wilt iedereen goede spelers hebben, net als nu met het clasico toernooi. Daarna worden ze waarschijnlijk weer verkocht.
Met TOTY gaat iedereen massaal pakjes kopen, waardoor er een overvloed van spelers op de markt gaat komen, waardoor de prijzen gaan dalen. Zo gelezen op het EA forum dat dat het scenario zou kunnen gaan worden, en het klinkt geloofwaardig.
Die negers vervangen en je hebt een hockey-elftalquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:16 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
IF Podolski binnen
Wel IF Hummels voor moeten verkopen, maar is snel wel weer bereikbaar.
Eh is niet echt een specifiek topic voor, maar als je een paar topics doorleest kom je het meestal wel tegenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn spelers binnenkort maar verkopen op de IF's na. Heb je misschien ook een linkje naar dat topic?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eh is niet echt een specifiek topic voor, maar als je een paar topics doorleest kom je het meestal wel tegen
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1251484.page
hier iemand die zich afvraagt wat ie met 5 miljoen moet doenIn zn eerste post heeft ie het ook al over de verwachte 'price drop'
Haha ja lijken ze wel opquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die negers vervangen en je hebt een hockey-elftalDe DM's niet te traag? Zeker met Hummels er achter, kun je nog in de problemen komen tegen pace hoertjes. Wel een bazig elftal
Nee, slechts 11 spelers.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:24 schreef vandermar het volgende:
TOTY zijn dat gewoon 11 basis en 7 wissels zoals gewoonlijk?
quote:
Van Persie zou er ook in moetenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]dan kan ik alvast een inschatting maken van de spelers
Messi, Ronaldo, Xavi, Iniesta zijn wel zekerheidjes denk ik.
Buitenlandse competities er ook bij? Dus Brazilie etc?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van Persie zou er ook in moeten![]()
Loopt meer dan 1 doelpunt op 1 wedstrijd in 2011 las ik ergens!
Maar wie moeten daar in?quote:
Ananidze!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar wie moeten daar in?
Gelukkig heb ik maar 1 gouden team en is de rest silver hehe
TOTY Ramos als CB... Als ik het me kan permitteren zou ik die wel graag willen hebben. Zouden ze alleen de BBVA pakken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Buitenlandse competities er ook bij? Dus Brazilie etc?
Dan zou Neymar er misschien ook wel bij kunnen zitten.
Verdedigers Puyol, Dani Alves of Ramos. Pique. LB, geen idee.
Zitten wel de beste spelers voor elke positie imo behalve spits welke RvP moet zijn. Messi is geen spits maar meer een CAM of een CF. Keeper misschien Neuer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTY Ramos als CB... Als ik het me kan permitteren zou ik die wel graag willen hebben. Zouden ze alleen de BBVA pakken?
Vorig jaar waren er allerlei verschillende TOTY's. Liga BBVA, BPL, Serie A, Rest vd Wereld, Bundesliga, Beste jonge spelers ofzo etc...quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTY Ramos als CB... Als ik het me kan permitteren zou ik die wel graag willen hebben. Zouden ze alleen de BBVA pakken?
Dat is het einde van het seizoen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er allerlei verschillende TOTY's. Liga BBVA, BPL, Serie A, Rest vd Wereld, Bundesliga, Beste jonge spelers ofzo etc...
Dus er komen veel meer spelers los dan alleen de 11 die de Fifa bekend maakt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er allerlei verschillende TOTY's. Liga BBVA, BPL, Serie A, Rest vd Wereld, Bundesliga, Beste jonge spelers ofzo etc...
Beter doen ze dat niet, moet ik bijna alles verkopen omdat het daarna geen waarde meer heeftquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
ALs je er goed op anticipeert op de zaken die komen gaan, ben je straks vanaf half januari een grote baas, met een vreselijk goed elftalquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter doen ze dat niet, moet ik bijna alles verkopen omdat het daarna geen waarde meer heeft
11 januari btw TOTY
Ik heb ook geteld, zit op 1,9 miljoen. En dan kunnen SIF Naldo en IF Lavezzi nog meer waard wordenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter doen ze dat niet, moet ik bijna alles verkopen omdat het daarna geen waarde meer heeft
11 januari btw TOTY
En in Juni ga ik alles coins verkopen of in Mei ofzo.iets van 1 miljoen coins ofzo heb ik nu mocht ik alles verkopen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook geteld, zit op 1,9 miljoen. En dan kunnen SIF Naldo en IF Lavezzi nog meer waard worden
Mijn doel was om de zomervakantie te kunnen bekostigen. Tenminste, de reis dan. Ik ben aardig op wegquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:42 schreef vandermar het volgende:
[..]ik moet nog heel wat inlopen
en PS3 coins zijn meer waard aangezien er minder in omloop zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stuurt iemand naar mij toeobvious scam is obvious via EA dm
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Op hoeveel zit jij eigenlijk? Volgens mij ben jij de oppermiljonair van de PS3 spelers hierquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:43 schreef DutchSL het volgende:
In mei/juni zal er ook wel minder geld betaald worden voor coins als je die wilt verkopen.
Ja, post vooral die link dan hier.. straks logt iemand in via jouw linkquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef vandermar het volgende:
<knip>
stuurt iemand naar mij toeobvious scam is obvious via EA dm
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, post vooral die link dan hier.. straks logt iemand in via jouw link
Ik heb (te) veel coins verspeeld aan pakjes, jij hebt nu meer dan mij denk ik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op hoeveel zit jij eigenlijk? Volgens mij ben jij de oppermiljonair van de PS3 spelers hier
Met prijsdaling = bazenelftal straksquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb (te) veel coins verspeeld aan pakjes, jij hebt nu meer dan mij denk ik.
Maar als ik mijn teams verkoop zal ik rond de 2 a 2.5 miljoen uitkomen denk ik.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef vandermar het volgende:
Scam linkGewoon fake shit invoeren om ze te irriteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stuurt iemand naar mij toeobvious scam is obvious via EA dm
Wat zijn die pakjes goedkoop geworden zeg.
Heb hem even gereportquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:48 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Gewoon fake shit invoeren om ze te irriteren.
Wat zijn die pakjes goedkoop geworden zeg.
U wordt nu officieel verafschuwt door het gros van de FUT spelers.quote:
Why?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
U wordt nu officieel verafschuwt door het gros van de FUT spelers.
Becos of lack of pacequote:
Mensen die daarin trappen verdienen dat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, post vooral die link dan hier.. straks logt iemand in via jouw link
het is misschien wat hard, maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:10 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Mensen die daarin trappen verdienen dat.
OK, moet wel even mic fixen want doet het niet proper meerquote:
Wait, wut?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben even al m'n wat duurdere gouden spelers aan het verkopen. Speel er toch nooit mee en ik voorzie dat die prijsdaling me anders gaat nakken.
Dag Pato van 2600, het waren vier mooie wedstrijden.![]()
Dag Lucio
Dag Di Natale
Dag Silva
Dag Cesar
Dag Marcelo
Dag Evian Thonon FC Home Kit
Als iedereen pakjes gaat openen voor superspelers, komen er weer superveel spelers op de markt. Maak je maar op voor twee keer zoveel Heskeys, drie keer zoveel Maicons, dertig keer zoveel Julio Cesars, etc.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wait, wut?
Als ik het dus goed begrijp (ik heb beetje snel er doorheen gescrolled) verwachten jullie dat de 'betere' gouden spelers allemaal in waarde gaan zakken over een week of wat?
True, maar iedereen heeft nu ook al meer coins. En mocht er een toernooi komen rond kerst komen er nog meer coins int spel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als iedereen pakjes gaat openen voor superspelers, komen er weer superveel spelers op de markt.
Dat is ook waar, maar ik ga 't risico nu niet lopen dat ik er te laat bij ben. Kan m'n spelers nu nog voor een redelijke winst verkopen en ik speel sowieso bijna alleen maar met zilveren teams vanwege die handicap. Dus dit komt wel gelegen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
True, maar iedereen heeft nu ook al meer coins. En mocht er een toernooi komen rond kerst komen er nog meer coins int spel.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar ik ga 't risico nu niet lopen dat ik er te laat bij ben. Kan m'n spelers nu nog voor een redelijke winst verkopen en ik speel sowieso bijna alleen maar met zilveren teams vanwege die handicap. Dus dit komt wel gelegen.
300k coins nu, met nog paar spelers te gaan. Heb al teveel coins in m'n zilveren teams zitten.
Nee, vind ik niet. Stel, ik klik m open. Denk: fishing. Ik vergeet m af te sluiten. Ga iets anders doen. Uur later denk ik: ff naar mn team kijken. Ik log in, ik ben blutquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:10 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Uhuh, en doordat vandermar de link in een quote postte kon je maar de helft van de link zien...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Stel, ik klik m open. Denk: fishing. Ik vergeet m af te sluiten. Ga iets anders doen. Uur later denk ik: ff naar mn team kijken. Ik log in, ik ben blut
Denk dat die pas gaan dalen als er een SIF komt of een TOTY. Ik hou mn IF spelers in elk geval als soort van beleggingquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:38 schreef vandermar het volgende:
Trouwens, de prijzen van de IF spelers gaan niet dalen tijdens dat toernooi? Aangezie ze niet meer uitkomen zullen ze niet dalen neem ik aan.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat die pas gaan dalen als er een SIF komt of een TOTY. Ik hou mn IF spelers in elk geval als soort van belegging
Heb alleen Neuer verkocht, omdat hij genomineerd is voor het TOTY. Safety first
300k met Sneijder/Pato/Taiwo en nog wat mindere goden op de TP, verder nog een zes of zevental IF's die bij elkaar nog wel flink wat waard zijn. (IF Remy, IF Gameiro, IF Mananda, IF Fabian etc.)quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb 230K nu en iets van 550K aan gouden team en rond de 250K aan zilveren teams waar ook Eto'o en nog enkele IF's bij zitten
IF remy kan je flink wat winst mee pakken. In 3 dagen tijd 12K winst meequote:Op vrijdag 16 december 2011 18:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
300k met Sneijder/Pato/Taiwo en nog wat mindere goden op de TP, verder nog een zes of zevental IF's die bij elkaar nog wel flink wat waard zijn. (IF Remy, IF Gameiro, IF Mananda, IF Fabian etc.)
De IF's doe ik natuurlijk nog niet weg.
Die Fabian had ik trouwens voor 34k, staan er nu maar twee op voor zover ik kan zien. Goedkoopste 56k.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF remy kan je flink wat winst mee pakken. In 3 dagen tijd 12K winst mee
PROFITquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die Fabian had ik trouwens voor 34k, staan er nu maar twee op voor zover ik kan zien. Goedkoopste 56k.
Zowieso, silver IF's met enigzins redelijke stats stijgen rustigjes aan in prijs.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die Fabian had ik trouwens voor 34k, staan er nu maar twee op voor zover ik kan zien. Goedkoopste 56k.
Behalve IF Djuricicquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zowieso, silver IF's met enigzins redelijke stats stijgen rustigjes aan in prijs.
Zijn die van jou niet allemaal opgekocht door die prijsfixer gisteren?quote:
Heb ze vorige week weg weten te krijgen voor een karige 500 winst in totaalquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn die van jou niet allemaal opgekocht door die prijsfixer gisteren?
oh dat is zuur..ik heb er gisteren 20 verkocht voor bedragen tussen de 18 en 19K. Nog veel minder dan waar ik op hoopte toen ik ze haalde, maar wel weer veel beter dan ik een week geleden had kunnen dromenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ze vorige week weg weten te krijgen voor een karige 500 winst in totaal
Ik dacht al, je trade profit was ineens een stuk hogerquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dat is zuur..ik heb er gisteren 20 verkocht voor bedragen tussen de 18 en 19K. Nog veel minder dan waar ik op hoopte toen ik ze haalde, maar wel weer veel beter dan ik een week geleden had kunnen dromen
Link?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb inmiddels 160k bij elkaar. IF Di Maria is bijna binnen... Dan begint mijn team toch wel redelijk baas te worden!
Maar wat is de meerwaarde van een Silver IF? 74 is de max. Het heeft toch geen meerwaarde Djuricic boven bijvoorbeeld Overtoom te verkiezen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iemand zit Djuricic te pricefixen op 35k. Heb maar even een Djuricic van 16k in 4-1-2-1-2 (mijn formatie) gekocht. Wel leuk om alle zilveren Eredivisie IF's te verzamelen voor m'n zilver-squad en als hij nog meer waard wordt is het mooi meegenomen.
Het gaat om specifieke spelers met specifieke kwaliteiten natuurlijk..ook zijn silver IF's vaak veel beter dan de kaartrating. Die eredivisie IF's van vorig jaar waren eigenlijk allemaal 78/79 ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wat is de meerwaarde van een Silver IF? 74 is de max. Het heeft toch geen meerwaarde Djuricic boven bijvoorbeeld Overtoom te verkiezen?
Hangt er vanaf voor welke redenen je een speler kiest. Voor specifieke kwaliteiten, 'emotionele' redenen of als je gewoon op silver IF's geiltquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wat is de meerwaarde van een Silver IF? 74 is de max. Het heeft toch geen meerwaarde Djuricic boven bijvoorbeeld Overtoom te verkiezen?
De kaartjes worden meestal gefixed op 74 terwijl de stats veel beter zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah zo, okeequote:Op vrijdag 16 december 2011 18:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De kaartjes worden meestal gefixed op 74 terwijl de stats veel beter zijn.
Chiellini is echt een held. Hij scoort ook nog af en toe. Hij heeft nu 20x gescoord in 200 wedstrijden. Vergeleken met Silva die maar 3x in 105 wedstrijden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:59 schreef Tim86 het volgende:
Chiellini heeft bij mij nu ook Lucio uit de basis gespeeld. Buffon zal zijn plek nooit kwijtraken though..wat een beest. Weer een toernooi in de pocket dankzij hem. Won in de finale vannacht () met 6-2 van een gast die gewoon beter was. Ik schoot alleen uit alle hoeken raak en Gigi was gruwelijk.
KSI, tja, grappige video's af en toe maar ook wel iemand die zo'n positie flink uitbuit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:06 schreef vandermar het volgende:
Leo Gago is volgens mij ook keihard in de price fix sinds KSI zijn video. 150Kkomt alleen door zijn longshots die niet eens zo speciaal zijn.
Tsja, ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
KSI, tja, grappige video's af en toe maar ook wel iemand die zo'n positie flink uitbuit.
Misschien, maar mensen die er van profiteren niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:10 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Fernandezquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet nog niet welke zilveren ST ik zou willen hebben in m'n Eredivisie squad. Guidetti zit er sowieso in, want eindbaas, maar Altidore of Sigthor...geen idee. (Dost is me die 80k niet waard.)
Altidore want hij is een tankquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet nog niet welke zilveren ST ik zou willen hebben in m'n Eredivisie squad. Guidetti zit er sowieso in, want eindbaas, maar Altidore of Sigthor...geen idee. (Dost is me die 80k niet waard.)
Dost is dinsdag 30K waard ofzo johquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
150k voor Leo Gago? Bedoel je niet 15k? Ik heb hem de dag dat die video uitkwam voor 10k verkocht, zo goed is hij nou ook weer niet. Ik heb gisteren met succes een paar keer Van Hout voor 1.5-2.5k verkocht, dat is niet echt een price fix maar dat was gewoon ervoor zorgen dat ik de goedkoopste was op de markt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:06 schreef vandermar het volgende:
Leo Gago is volgens mij ook keihard in de price fix sinds KSI zijn video. 150Kkomt alleen door zijn longshots die niet eens zo speciaal zijn.
Ik scoor echt veel uit corners met dit team (dankzij die gruwelijke corners van Sneijder), maar vooral met Ibraquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Chiellini is echt een held. Hij scoort ook nog af en toe. Hij heeft nu 20x gescoord in 200 wedstrijden. Vergeleken met Silva die maar 3x in 105 wedstrijden.
Ik had eerst Buffon maar die deed toen zoiets stoms dat ik hem voor Steek heb gewisseld. Maar die heeft inmiddels al hetzelfde gedaan. Ach, het is wel leuk om nog een Nederlander in je team te hebben.
Ik zie Leo Gago nu toch echt een aantal maal voor over de 100K voorbij komen op de trade pilequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
150k voor Leo Gago? Bedoel je niet 15k? Ik heb hem de dag dat die video uitkwam voor 10k verkocht, zo goed is hij nou ook weer niet. Ik heb gisteren met succes een paar keer Van Hout voor 1.5-2.5k verkocht, dat is niet echt een price fix maar dat was gewoon ervoor zorgen dat ik de goedkoopste was op de markt.
Dat is dan vast op de PS3 want op de Xbox is hij 10-12k. Maar ik heb al een aantal keren goed gebruik gemaakt van KSI zijn video's. Toen hij die video over White uitbracht heb ik die van mij voor 15.5k verkocht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie Leo Gago nu toch echt een aantal maal voor over de 100K voorbij komen op de trade pilehij is ook niet bijzonder maar mensen doen gekke dingen als ze een video zien.
Nee xboxquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is dan vast op de PS3 want op de Xbox is hij 10-12k. Maar ik heb al een aantal keren goed gebruik gemaakt van KSI zijn video's. Toen hij die video over White uitbracht heb ik die van mij voor 15.5k verkocht.
Speel 4-1-2-1-2 maar heb wel Beerens en Cabral als LM en RM. Fer is CDM. En ik cheat even met twee gouden IF's CB want ik heb geen zin in gerommel achterin.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dost is dinsdag 30K waard ofzo joh
Wie worden je wingers (of speel je met een andere formatie?)..Castaignos ertussenin duwen kan ook erg geil zijn. Altidore is wel een tank maar valt me tegen dit jaar en Sigi vind ik echt helemaal niets.
Koop gewoon IF Krul of IF Vormquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Speel 4-1-2-1-2 maar heb wel Beerens en Cabral als LM en RM. Fer is CDM. En ik cheat even met twee gouden IF's CB want ik heb geen zin in gerommel achterin.Nu nog keeper en ik ben klaar.
Is Velthuizen beetje betrouwbaar of niet?
Doe dan ook IF Vlaar en Donk achterinquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft geen zin met Douglas en Vertonghen.
Haha, nja, het hangt ervanaf wat ik speel. Als ik gewoon gouden toernooi speel gooi ik er op 1 of 2 plekken (meestal verdediging) wel een gouden speler bij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Dan zou ik er ook maar een gouden keeper bijgooien als je toch bezig bent
Die matcht niet met Rosales.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe dan ook IF Vlaar en Donk achterin
IF Boulah op rechts of Verhaegh. Verhaegh is wel goedquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die matcht niet met Rosales.
Hmm, mja dan gaat het wel erg lijken op m'n Dutch Abroad squad. Moet die ook niet teveel mengen anders wordt het chaos qua fitness.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Boulah op rechts of Verhaegh. Verhaegh is wel goed
Ok, dan gewoon Mihailov op goalquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, mja dan gaat het wel erg lijken op m'n Dutch Abroad squad. Moet die ook niet teveel mengen anders wordt het chaos qua fitness.
In H2H met Man City is Tevez+Aguero echt ziek.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:36 schreef BDIL het volgende:
Speel 4222 formatie met mijn BPL team en zoek 2 spitsen, ik twijfel tussen: Torres, drogba, aguero, van persie en tevez ( andere beast combo's zijn welkom)
IF RVP wordt wat te duurquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:38 schreef vandermar het volgende:
Aguero en RvP.
SNel en behendig met Longshot beast.
IF RvP?
ik vind de keeper van Man City in H2H ziekquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In H2H met Man City is Tevez+Aguero echt ziek.
Nou, ik ga mijn Eredivisie-team maar eens uitproberen.
In FUT ook wel. Volgens mij willen de Engelsen heel graag dat Hart superman is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik vind de keeper van Man City in H2H ziek
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:51 schreef vandermar het volgende:
Ik vond Torres maar kut spelen eerlijk gezegd. Aguero daarentegenen RvP is mijn meest favo speler in fifa na Carlos Vela
Kandjiquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:53 schreef Pino0 het volgende:
Wie weet nog een paar bronzen beesten? Rond de 1k? Het liefste een spits, Zaha kan ik niet betalen
360 hier.quote:
Hahaha skill teamquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:00 schreef vandermar het volgende:
Kan hier wel om gniffelen
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1252130.page
Ik veegde gister iemand helemaal weg, eindstand was 1-0 voor mij. Ik kreeg 25 kansen, 1 raak. Hij kreeg 0 kansen. Ik speelde met mijn russische silvers tegen het Franse elftal incl. Nasri, IF Remy. en toch 4 sterren teamquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
360 hier.
Speel in H2H iemand helemaal zoek. Slechts 2-0 bij rust. Dat gaat weer mis zo.
Mja, het is nu H2H cup, 4-0 gewonnen, doelpunten van Schaken 2x, Guidetti en El Ahmadi.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik veegde gister iemand helemaal weg, eindstand was 1-0 voor mij. Ik kreeg 25 kansen, 1 raak. Hij kreeg 0 kansen. Ik speelde met mijn russische silvers tegen het Franse elftal incl. Nasri, IF Remy. en toch 4 sterren team
Ik na de wedstrijd hem nog even uitgescholden omdat ik dat toen nodig vond want was nogal op tilt. Zei hij dat ik hem compleet vernietigde en hij vond dat ik niet over zijn subs moest janken (alleen bronzes en silvers om de rating oplaag te krijgen) echt dat vind ik zo zwak van mensen door lage rating op de bank om zo tegen slechtere spelers te moeten.
Ik kwam er net 1 tegen met een SP van 700, die stond er net op. Ik zie net dat hij ineens 250k kost en dat terwijl ik die van mij woensdag voor 169k verkocht..quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:36 schreef vandermar het volgende:
Maikon Leitegoedkoopste op de markt 179K, ik heb een bod staan.
dán baal jequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam er net 1 tegen met een SP van 700, die stond er net op. Ik zie net dat hij ineens 250k kost en dat terwijl ik die van mij woensdag voor 169k verkocht..
Zijn ook nog eens heel weinig van in packsquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is niet de eerste keer dat dat gebeurt. Ik had mijn El Shaarawy toen voor 50k verkocht, en een week later ofzo was hij ineens 70k. En Pasquato was aan het begin 11k toen ik hem in een pack kreeg, en nu is hij 40k ofzo..
EDIT: iemand heeft 2 IF Danilinhos in zijn bezit en ze staan er voor 700k SP op. Zijn prijs gaat zo nooit dalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |