Qweariaans.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
En 'd'r eigen...', is dat Noordhollandschhhhhhhhhh?
Why God whyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 15 december 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga de codes van 786 cupasoup zakjes checken
je kan 25.000 euro winnenquote:
Je hebt tijd over en had heel veel zin in soep?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga de codes van 786 cupasoup zakjes checken
TT change naar Tombo?quote:
Beetje afschuivenquote:
*proest*quote:Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef Qwea het volgende:
OMFGik ga stuk hier.
Ik vond die reacties al zo mild
Ik zat echt zo van "Huh? Nou. Ik had toch wel wat meer verwachtquote:
Arme Q.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat echt zo van "Huh? Nou. Ik had toch wel wat meer verwacht"
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme Q.Maja, effe wachten en dan heb je ook wat.
![]()
Ik vind dat je je kaart eigk ook hier moet posten.
Ik vond de kaart ook zeer mild.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef Qwea het volgende:
OMFGik ga stuk hier.
Ik vond die reacties al zo mild
Iedere mongool snapt toch dat dat pedobear isquote:Op donderdag 15 december 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de kaart ook zeer mild.
Voor jouw doen
Ja maar zelfs met pedobear vond ik hem nog mildquote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iedere mongool snapt toch dat dat pedobear is
NOFI ingNOFI
Ja, hey, mo heeft hem gemaakt, en IK wilde een pedobear met kleine sneeuwpoppen en dat de sneeuwpoppen pedobear gingen pijpen. Maar dat was teveel werkquote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar zelfs met pedobear vond ik hem nog mild![]()
Oh Q, doe je ff mitttttttttttt?
Dat is wel de XXXXXXXXXXXXXL versie hea?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar zelfs met pedobear vond ik hem nog mild![]()
Oh Q, doe je ff mitttttttttttt?
Nu moet je die weer gaan uitleggen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iedere mongool snapt toch dat dat pedobear is
NOFI ingNOFI
Trieeeee lieeeeeeeeeeeeeeee lielielielielieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is wel de XXXXXXXXXXXXXL versie hea?
Kortom, het Zuiden zit in de zon morgenochtend en Ing kan zichzelf uit de sneeuw gaan graven wrsquote:KNMI: vrijdagochtend in spits glad op de weg
DE BILT - Het KNMI waarschuwt dat het vrijdagochtend in de spits glad kan worden op de weg als gevolg van sneeuwval. De waarschuwing geldt voor het midden en zuiden van het land.
Sinds wanneer woont Ing in het midden of zuiden?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kortom, het Zuiden zit in de zon morgenochtend en Ing kan zichzelf uit de sneeuw gaan graven wrs
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer woont Ing in het midden of zuiden?
Ik zet de wekker voor de zekerheid maar een uurtje vroeger idd.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kortom, het Zuiden zit in de zon morgenochtend en Ing kan zichzelf uit de sneeuw gaan graven wrs
Halve quote = faal.quote:
NINJAEDITFAALquote:Op donderdag 15 december 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Halve quote = faal.![]()
Ik mag morgen om 7 uur de deur uit en de hele ochtend rondrijden. Hoezee.
En, draaien jullie mee?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, Tha Plane van Zusje en Frummel is veilig geland en direct hebben pa en ma de kerstboom opgezet.
En gebeld dat we maar uit eten gaan met kerst, want zelf koken had ze geen zin in en wij moest maar kijken of we iets leuks wisten om te eten.
Hoezo 180 graden omgekeerd?
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, Tha Plane van Zusje en Frummel is veilig geland en direct hebben pa en ma de kerstboom opgezet.
En gebeld dat we maar uit eten gaan met kerst, want zelf koken had ze geen zin in en wij moest maar kijken of we iets leuks wisten om te eten.
Dat vind ik ronduit gemeen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, uiteraard.quote:
Ow, ik dacht dat ze anders helemaal niet naar jullie zouden komen. Want dat was toch plan A?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Ben bang dat het een lange dag gaat worden zonder Zusje en de rest, dus ff eruit om ergens te gaan eten is wel een welkome onderbreking
Buiten het gestuntel om (om een foto die in mijn camerageheugen staat ipv op het geheugenkaartje dan wél op het kaartje te krijgen en dat lukt nietquote:
Dat kan volgens mij ook niet schatquote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Buiten het gestuntel om (om een foto die in mijn camerageheugen staat ipv op het geheugenkaartje dan wél op het kaartje te krijgen en dat lukt nietfaal) wel goed
Et vous, mademoisellelellebelle?
Tja, mijn Zusje zal altijd de kleinste blijven en was altijd het zorgenkindje.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat vind ik ronduit gemeen.
Anders behandelen ze jou en je zus gelijkwaardig.
Ja daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij ook niet schat
Die moet je dan met kabeltje doen
Goooeeeed, al erger ik me dood aan die homofobe Amerikanen bij Supernanny.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Buiten het gestuntel om (om een foto die in mijn camerageheugen staat ipv op het geheugenkaartje dan wél op het kaartje te krijgen en dat lukt nietfaal) wel goed
Et vous, mademoisellelellebelle?
Plan A was dat wij daar heen zouden gaan en dat ze geen boom op zou zetten en dat ze zelf wel iets te eten in elkaar zou flansen....en dat alles op een zeer depressief toontjequote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ze anders helemaal niet naar jullie zouden komen. Want dat was toch plan A?
Nee, dan is een uit eten break wel lekker.
Bizarre moodswings hebben ze.
Wat voor kabeltje moet je daarvoor hebben?quote:
Nou ik vind het maar stom.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, mijn Zusje zal altijd de kleinste blijven en was altijd het zorgenkindje.
Ik was altijd de "zelf doen!" en grote bek.
Oh ja...en ik heb ze geen kleinkind geschonken![]()
![]()
Heb pa wel ff gevraagd of ze ook zo zitten te panieken als meneer I. en ik het vliegtuig in stappen
OMG.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Plan A was dat wij daar heen zouden gaan en dat ze geen boom op zou zetten en dat ze zelf wel iets te eten in elkaar zou flansen....en dat alles op een zeer depressief toontje
Wat zei je vader?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, mijn Zusje zal altijd de kleinste blijven en was altijd het zorgenkindje.
Ik was altijd de "zelf doen!" en grote bek.
Oh ja...en ik heb ze geen kleinkind geschonken![]()
![]()
Heb pa wel ff gevraagd of ze ook zo zitten te panieken als meneer I. en ik het vliegtuig in stappen
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar stom.
Wij vinden je altijd spesjaal hoor
Ik vind het soms ook wel stom, maar in m'n hart weet ik wel dat ze van ons allebei evenveel houden.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar stom.
Wij vinden je altijd spesjaal hoor
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het soms ook wel stom, maar in m'n hart weet ik wel dat ze van ons allebei evenveel houden.
En daarom doe ik hier wel es ff m'n beklag, dan is het daarna weer over
Ik snap je helemaalquote:Op donderdag 15 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het soms ook wel stom, maar in m'n hart weet ik wel dat ze van ons allebei evenveel houden.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, sinds Frummel er is, is het wel een stuk erger gewordenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMG.Depressie in blik, zeg maar.
Lijkt me heel lastig als je je telkens zo op de achtergrond gezet voelt.
[..]
Wat zei je vader?
18quote:Op donderdag 15 december 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
Ons miniatuurtje wordt morgen 18. Is me dat wat...
Zo, nou... doei hè
Ik denk het niet, want die ziet ie toch niet op 286km afstandquote:
Broodje erinquote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
Godsamme, oven is klaar en ik heb geen zin meer in pizza
Ga je daarom noar Grunn morgen?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want die ziet ie toch niet op 286km afstand
Oeh, ik heb nog een minipizza, die doe ikquote:
Alsof het vliegveld daar gevaarlijker is.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, sinds Frummel er is, is het wel een stuk erger geworden![]()
En hij zei "wij zijn ook altijd heel blij als jullie bericht doen dat jullie veilig geland zijn hoor"
Maar dat Calgary wel iets enger was dan corfu
Maxiatuurtje!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
Ons miniatuurtje wordt morgen 18. Is me dat wat...
Zo, nou... doei hè
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef ElisaB het volgende:
Cat... waarom vinger jij eiks met twee handen?
Leugens van Q.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef ElisaB het volgende:
Cat... waarom vinger jij eiks met twee handen?
We worden om 21:00 weer buitengezet, want dan is het bejaardenfeest over en begint het jong-volwassenen fuifjequote:
Ow, dus je vingert helemaal niet met twee handen... Ik vroeg me al af.... nou ja, eigenlijk vroeg ik het me helemaal niet af, maar ik vond het wel leuk om te vragenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leugens van Q.![]()
Geef je één vinger... de rest kun je zelf vast heel creatief invullen.
En daar kun je geen mama's bij gebruiken natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2011 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We worden om 21:00 weer buitengezet, want dan is het bejaardenfeest over en begint het jong-volwassenen fuifje
En geen pappa's ook, dus ik denk dat ook zij moeten verkassenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
En daar kun je geen mama's bij gebruiken natuurlijk![]()
Nou ja, ben je nog enigzins niet diep in de nacht thuis
Ga met z'n vieren naar de Drie Gezusters en doe heel beschamende dingenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En geen pappa's ook, dus ik denk dat ook zij moeten verkassen
Hogere wiskunde dit!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga met z'n vieren naar de Drie Gezusters en doe heel beschamende dingen![]()
Nou, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga met z'n vieren naar de Drie Gezusters en doe heel beschamende dingen![]()
Is het nu een handdoekje, of is ie lichtblauw?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
mn donkerblauwe sauna-handdoek kan niet zo goed tegen 90 graden
De rest van de witte handdoeken is nu lichtblauwquote:Op donderdag 15 december 2011 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het nu een handdoekje, of is ie lichtblauw?
Een handdoek die niet tegen 90 graden kan?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
mn donkerblauwe sauna-handdoek kan niet zo goed tegen 90 graden
Ow, gezelligquote:Op donderdag 15 december 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De rest van de witte handdoeken is nu lichtblauw
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De rest van de witte handdoeken is nu lichtblauw
ik heb hem nog nooit bij wit gehad, ik dacht op het laatst, "oh, die kan er ook nog wel bij"quote:Op donderdag 15 december 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
En bij 60 graden gaf ie nul af op wit?![]()
Oh maar dan hoeft het niet aan de 90 graden te liggenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit bij wit gehad, ik dacht op het laatst, "oh, die kan er ook nog wel bij"
Daar zou Boor geen jaar mee doen denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 23:19 schreef Oognip het volgende:
Hallo
onze katten hebben weer genoeg snoep voor dit jaar
[ afbeelding ]
wel effen volgens mij, maar niet tof ofzoquote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dan hoeft het niet aan de 90 graden te liggen![]()
Misschien had ie op 40 graden ook wel afgegeven op je wit. Maar 't is wel kut. Of is het wel een leuk koeleurtje geworden?
dit jaar duurt nog maar 2 weken hequote:Op donderdag 15 december 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zou Boor geen jaar mee doen denk ik
Maar ze gaan een leuke tijd tegemoet inderdaad
Haha zij doen er ook geen jaar mee, het is genoeg voor DIT jaarquote:Op donderdag 15 december 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zou Boor geen jaar mee doen denk ik
Maar ze gaan een leuke tijd tegemoet inderdaad
Dat!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, ongeacht de temperatuur; hoe kun je een blauwe handdoek bij een witte was ingooien?
Het was gewoon een handdoekenwas en ik dacht idd niet naquote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, ongeacht de temperatuur; hoe kun je een blauwe handdoek bij een witte was ingooien?
Morgenochtend zou voor mij wel mogen, Biet in de sneeuw wil ik graag voor het eerst zienquote:Op donderdag 15 december 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil geen sneeuw morgen...en zaterdag ook niet....en zondag al helemaal niet![]()
Maandag mag op zich wel.
Handdoeken zijn handdoeken; gelijk heb jequote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was gewoon een handdoekenwas en ik dacht idd niet na
Maar wit is geen blauw.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Handdoeken zijn handdoeken; gelijk heb je
Dat wilde ik niet zeggen want dat vond ik gemeen.quote:
Dealquote:Op donderdag 15 december 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgenochtend zou voor mij wel mogen, Biet in de sneeuw wil ik graag voor het eerst zien![]()
En dan plaatselijk gewoon, alleen bij mij, niet bij jou
quote:
Trustenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik had witte washandjes. Inmiddels zijn die een ietsiepietsie grijs geworden.![]()
Bedwaarts!
Je zou zo in een wasmiddelenreclame kunnenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
Bij mij verkleurt eigenlijk nooit iets. Wit is wit
Goeiequote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb daarom juist geen witte handdoeken
Oehquote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goeie
Ik had laatst per ongeluk een paars washandje met de witte was meegewassen, dat ging gelukkig goed (want blousjes enzo)
Ik heb 2 wasmanden ook, 1 kleur en 1 wit maar ik had dat washandje in de wasmachine gegooid al en ineens bedacht dat ik wit ging doenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh![]()
Heb aparte wasmanden voor de witte was en de handdoeken om dat te voorkomen.
En de kleding ligt gewoon op de grond om het bed en af en toe doe ik een razende ronde met lichte kleding/donkere kleding die ik dan in 2 stapels op bed gooi.
Superhuisvrouw ben ik![]()
Jij wast op zolder toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb 1 wasmand en steeds als ik een was doe dan gooi ik het op hopen voor de wasmachine op de grond. Een zwarte hoop, een witte hoop en een gekleurde hoop
Ik loop met de wasmand (die in het kastenkamertje staat) naar zolder idd en daar kwak ik hem leeg op de grond, nou ja, tijdens het kwakken sorteer ik het dus op 3 hopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij wast op zolder toch?
Breng je dan iedere keer de was naar zolder of sleep je iedere keer die wasmand mee naar boven?
Ik heb alleen de voordeur niet op dezelfde verdiepingquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, jij hebt de was en de machine natuurlijk op dezelfde verdieping.
Ik sleep de was pas naar beneden als ik het ook daadwerkelijk ga wassen.![]()
Potver, ik ben wakker geworden van het turbodouchen![]()
Als ik direct door had gerend het bed in, had ik nu al geslapen denk ik.
Handigquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik loop met de wasmand (die in het kastenkamertje staat) naar zolder idd en daar kwak ik hem leeg op de grond, nou ja, tijdens het kwakken sorteer ik het dus op 3 hopenEn de grootste hoop gaat het eerst in de was en als er bv maar heel weinig wit of zwart is, dan wacht ik de volgende wasmand af om te kwakken tot ook die hoop groot genoeg is
Nee, da's ook weer waarquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb alleen de voordeur niet op dezelfde verdieping
fixedquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Handig![]()
Ik kan dat moeilijk doen in de berging, dat staat zo slordig....en dikke kans dat Melvin er op zou gaan zeiken![]()
Ik kijk ook altijd waar ik het meest van heb (of naar wat ik morgen aan wil) en dat gaat in de kleine wasmand mee naar beneden.
![]()
Wat een ouwe wijvenpraat trouwens
Ik heb nog nooit echt verdiepingen in mn huizen gehadquote:
Jep.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
Zeg jongens, overmaken van rabo naar rabo moet toch binnen een paar seconden/minuten gaan?
Heb je wel tussendoor uitgelogd en weer ingelogd trouwens?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
Zeg jongens, overmaken van rabo naar rabo moet toch binnen een paar seconden/minuten gaan?
Ik heb iets naar Tombo overgemaakt, gister, en naar nog iemand anders. Tegelijk.quote:
Jaaaaaaaaaa want vanmiddag op werk gekeken en nu net thuis weer ingelogdquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je wel tussendoor uitgelogd en weer ingelogd trouwens?
Ja dat is het gekke, en dat van Greys heeft ze gister al overgemaakt ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat van mij had je ook nog dezelfde dag toch Tombo?
Was ook Rabo...
Wazig....maar dat hebben we met de asielactie ook wel gehad; dat geld 2 of 3 dagen onderweg was.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa wtf, nu staat het er wel op![]()
Hehe, klagen helptquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa wtf, nu staat het er wel op![]()
Op de jonge versie, mag ik hopen?quote:
Nee nou echt stom want gister overgemaakt en nu net er op, nog later dan cat en muis die het vanmiddag pas overgemaakt hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
OMG
Nou ja, je zag echt aan mijn printscreen met die andere er op ook dat het er echt af was
En echt niet 1 minuut geleden
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op de jonge versie, mag ik hopen?
Ja wtf jij valt op die HEULE oude?quote:
Nee, maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja wtf jij valt op die HEULE oude?
Whahahahaaaaquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Ik ben een harde reset van mijn foon aan het doen en daarvoor had ik een back-up gemaakt.
En nu istie mijn contacten aan het restoren. Maar dat duurt eeuwen, want hij zegt dat ie er 673 aan het restoren is. WTF, ik heb niet eens 100 contacten in mijn foon, laat staan 673
Benieuwd wiens nummers ik zo allemaal heb
En?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb de jaarafrekening van Nuon binnen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whahahahaaaa![]()
Trixie Mob.
WimLexdegekstuuuuh Mob.
Mark Rukme Mob.
Ik zie het voor me
Ik krijg 8 euro terugquote:
Zo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Whehehe, komt dat ff mooi uit.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie mij even moreel steunen? Ik ben net bruut hard uitgelachen door mijn beebIk ging morgen mooi niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie mij even moreel steunen? Ik ben net bruut hard uitgelachen door mijn beebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dolle pret in het Auping bed weer, lees ik al
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nou, daar wordt het mee verrekend dus ik moet nog 9 euro betalen (ik betaal 17,70 per maandquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo!
Maar daar is wel je eerstvolgende maandtermijn ook al van betaald dan, toch?
dat staat er niet, hoezo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar doe je het voor
Maandbedrag zal wel gestegen zijn?
Ik ben d'r mooi gelijk uit gegaan. Dat snap jij welquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dolle pret in het Auping bed weer, lees ik al
WTF?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, daar wordt het mee verrekend dus ik moet nog 9 euro betalen (ik betaal 17,70 per maand)
Oh, gewoon, meestal stijgt je maandbedrag wel iets, ook al krijg je terug. Maar 18 euro p/m is wel heeeeeel weinigquote:
Een mijlpaal in de geschiedenis van een jong levenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb kennelijk verzuimd eea terug te lezen, wat ist morgen dat meegaan vereist?
Dat klopt natuurlijk nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, daar wordt het mee verrekend dus ik moet nog 9 euro betalen (ik betaal 17,70 per maand)
Pffftttt... ik dacht al: geen wonder dat ze zo slank blijft; ze wekt zelf haar energie opquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet
Ik betaal 70, 17 per maand
Ik had ook ff een WTF-momentjequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pffftttt... ik dacht al: geen wonder dat ze zo slank blijft; ze wekt zelf haar energie op
Gefeliciteerd Elies!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pffftttt... ik dacht al: geen wonder dat ze zo slank blijft; ze wekt zelf haar energie op
Gezellig.....mag ik eerst plassen en tandjes poetsen of wil jij?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:04 schreef tombolafan het volgende:
ik had het ff omgedraaid
Ik ga ing achterna
Samenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig.....mag ik eerst plassen en tandjes poetsen of wil jij?
Nee, dat gaan ik niet doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaaaa, feli met je gratis verworven miniatuur![]()
En Beeb ook natuurlijk, maar ik ga er van uit dat je dat nu niet persoonlijk door gaat geven
Je bent pas de 423.000 klant die dat vraagtquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:08 schreef tombolafan het volgende:
oh ik lees niet goed, het gaat om de jaarafrekening voor Liander zo te zienHet is laat zeker
Waarom stuurt Nuon die dan
Ik ga iig nu echt slapen
Nee hoor, ben keurig aan 't werk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:55 schreef Barbaaf het volgende:
Iemand?Of hebben jullie allemaal weekend?
moggeh, nee heel veel regenquote:
Dan gaat er ergens toch iets misquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je bent pas de 423.000 klant die dat vraagt
Ja, mensen leren geen lezen meer tegenwoordig, de kwaliteit van het onderwijs is dalendequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan gaat er ergens toch iets mis
Darah is voor het eerst weer zelf van de trap naar beneden gekomen![]()
oeh, succes! Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Succes bij de HA, ik ga nu naar de orthopeed
Ik ben nooit zo'n reclamefan geweest, met een kleine uitzondering voor de wilde frisheid van limoenenquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
O, voor de ouderen onder ons (hoi Baaf) nog een leuk topic over vroegah
Want het zijn allemaal veertig-minners die bellen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, mensen leren geen lezen meer tegenwoordig, de kwaliteit van het onderwijs is dalende
Waar woon je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:18 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Het sneeuwt hier goed![]()
En ik heb honger want moet nuchter blijven voor de echo
In Enschede, het is vooral natte sneeuw hoorquote:
Ja, maar gelukkig is het bijna een nieuw jaar en ik kon meteen op de eerste vrijdag dat ze er weer zijn terechtquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:01 schreef Barbaaf het volgende:
Biet is van de werkverschaffing![]()
Balen dat ze niet ff kunnen kijken Rewimo
Neeeeeeeequote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
In Enschede, het is vooral natte sneeuw hoor
Pics zal ik zo buiten even maken want ga nu voor echo naar het zkh
Dit!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
In batterijen zit accuzuur. Als ze daar wat van binnen heeft gekregen meteen de huisarts bellen! Better safe then sorry!
In knoopcellen zit geen accuzuur hoor, niet zo'n paniek maken. Het zijn lithiumbatterijtjes, ik wil niet zeggen dat die geen kwaad kunnen als ze lekken maar accuzuur is onzin.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
In batterijen zit accuzuur. Als ze daar wat van binnen heeft gekregen meteen de huisarts bellen! Better safe then sorry!
Wat heeft dat voor zin? Als ze accuzuur heeft binnengekregen moet je sowieso de mallemolen door.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:24 schreef Rewimo het volgende:
Wie verzint zoiets nou? Heb je al op de gifwijzer gekeken? Misschien kun je daar nog meer info vinden.
Ja en dat kan het dus. Huisarts bellen. Zoals ik zei, better safe then sorry. Batterij inhoud is grote troep.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In knoopcellen zit geen accuzuur hoor, niet zo'n paniek maken. Het zijn lithiumbatterijtjes, ik wil niet zeggen dat die geen kwaad kunnen als ze lekken maar accuzuur is onzin.
Dat ze het mogen verkopen überhauptquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:16 schreef senesta het volgende:
Nee, er de batterij zit in een soort zacht plastic, kinderen moeten daar in bijten om de lampjes aan te doen. Baggwrzooi zeg.
Denk ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Hallo, er zit geen accuzuur in deze batterijen.
Ik heb qltel even mee laten kijken, hij denkt eerder dat het roest is van het printplaatje omdat juist rond de batterijen niks zit.
Ik zou zeker even informeren bij de HA maar niet in paniek raken.
Dat zou idd ook heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb qltel even mee laten kijken, hij denkt eerder dat het roest is van het printplaatje omdat juist rond de batterijen niks zit.
Pijnlijk gemeen, bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:32 schreef Oognip het volgende:
Jeetje senes wat een troepwie verzint dat nou om te maken
hopelijk heeft Samare er niks van binnen gekregen.
Ik heb net een echo van mijn buik laten maken, dat was gemeen! Dinsdag krijg ik de uitslag.
Ik zeg ook niet dat ze in paniek moet rakenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Aaah neequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef Oognip het volgende:
Sneeuwfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje:
Gemeen als in pijnlijk jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Pijnlijk gemeen, bedoel je?
Gaat dat niet 'gewoon' van de buitenkant dan?
Zuster Ingetje, U moet me zeggen hoe gaat het met hem nuquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Van de gifwijzer: Lithium: niet laten braken.
Accuzuur: niet laten braken en water laten drinken en let op bewustzijn.
Sowieso de huisarts ff bellen en het voorleggen, maar als ze zich verder goed voelt hoef je daarvoor niet de spoedlijn te bellen.
Klinkt niet prettigquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gemeen als in pijnlijk ja
Het gaat inderdaad gewoon via de buitenkant, maar ze drukken hard op dat echoapparaat om alle organen goed in beeld te brengen, dat waren best pijnlijke 20 minuten.
Haha heb je je gordijnen nog niet open gedaan?quote:
Ja, dat doet goed zeerquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:36 schreef Oognip het volgende:
Het gaat inderdaad gewoon via de buitenkant, maar ze drukken hard op dat echoapparaat om alle organen goed in beeld te brengen, dat waren best pijnlijke 20 minuten.
Zeg meeeeeee, alleen de waarheid maaarrrrrrr.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zuster Ingetje, U moet me zeggen hoe gaat het met hem nu
Dokterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik ben zo bang
Ah ja dat klinkt idd niet lekker. Mooi dat het er op zit en benieuwd naar wat er uit komt volgende week! Uit de echo danquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dinsdagquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat doet goed zeerWanneer hoor je de uitslag?
Accuzuur had ze wel geproefd. Bitje meenemen is zeker verstandig. In dit soort batterijen zit overigens geen vloeistof (qltel heeft even doorgezocht) maar er zitten wel wat niet al te gezonde dingen in. Maar zo te zien zijn de batterijen gewoon heel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
Dat zou idd ook heel goed kunnen.
Dan nog is het niet bijster lekker om zoiets in je mond te hebben maar ik denk ook dat als ze accuzuur in haar mond had gehad (als het er al in zat), dat ze dan echt niet lekker naar school was gegaan, dat had wel gebeten ook wrs?
Informeren bij de HA zou ik ook doen, dat bitje laten zien.
Ach, wilde ik je net vertellen wat er uit mij kwam...quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja dat klinkt idd niet lekker. Mooi dat het er op zit en benieuwd naar wat er uit komt volgende week! Uit de echo dan
Ik ben niet in Enschedequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha heb je je gordijnen nog niet open gedaan?of ben je niet in Enschede?
Het regent trouwens nu dus met een beetje hoop (voor jou) is het zo weer weg.
Whahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat heb je weer gehad Oognip![]()
Nu afwachten...
Ik vind buikje drukken ook nooit fijn....en dan zeuren dat ik de buikspieren niet mag aanspannen.
Mensch, ik heb nou eenmaal enorrrrm sterke abs, dat kan ik toch niet uitschakelen?![]()
![]()
Zit je nou alweer bij die jongen in Leeuwaren ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet in Enschede. Anders had ik m'n beklag in geuren en kleuren wel verteld
. Regen is goed in deze
.
Jaloersquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zit je nou alweer bij die jongen in Leeuwaren ?
Welke jongen in Leeuwardenquote:
Ik heb hem even vakkundig opengesloopt en ik denk ook dat de batterijen nog gewoon heel zijn. Ik laat manlief zo nog even kijken voor de zekerheid maar anders loopt het met een sisser af. Dingen komen er hier in ieder geval nooit meer in, ga even wat beter opletten wat er bij de action vandaan komt in het vervolg in ieder geval.quote:
Iets voor in je mond lijkt me zeker geen geschikt speelgoed voor kinderen. Waar het ook vandaan komtquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef senesta het volgende:
Ik heb hem even vakkundig opengesloopt en ik denk ook dat de batterijen nog gewoon heel zijn. Ik laat manlief zo nog even kijken voor de zekerheid maar anders loopt het met een sisser af. Dingen komen er hier in ieder geval nooit meer in, ga even wat beter opletten wat er bij de action vandaan komt in het vervolg in ieder geval.
Eens, vies ook, onhygiënisch alleen al.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Iets voor in je mond lijkt me zeker geen geschikt speelgoed voor kinderen. Waar het ook vandaan komt
Daar moet je ook weer niet al te zwaar aan tillen, kan goed zijn voor de weerstandquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Eens, vies ook, onhygiënisch alleen al.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb hem even vakkundig opengesloopt en ik denk ook dat de batterijen nog gewoon heel zijn. Ik laat manlief zo nog even kijken voor de zekerheid maar anders loopt het met een sisser af. Dingen komen er hier in ieder geval nooit meer in, ga even wat beter opletten wat er bij de action vandaan komt in het vervolg in ieder geval.
Nee johquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nieuwe lover?
straks mn laatste hoorcollege, best raar
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze zoooooooooo leuk![]()
Opa worden
Dat maak jij ervanquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tongen[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, echt té ergquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeg meeeeeee, alleen de waarheid maaarrrrrrr.![]()
Is hijjjjj nu niet meer in gevaaaaar?![]()
Ik vond dat altijd zo een kutnummer vroegah, Ron Brandsteder met een lampje op z'n hoofd
Hij staat hoog in de foute-nummers-top10 denk ikquote:
Ik vind 'm wel tof, juist omdat ie zo slecht isquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg een mail van school of ik mee wil doen met een actie voor Serious Request.
Nee.
Ik kreeg een briefje door de deur met 'vanaf nu lege flessen inzamelen voor Serious Request'.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg een mail van school of ik mee wil doen met een actie voor Serious Request.
Nee.
Ja, dahaagquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Dan had je misschien naar Leiden kunnen komen...
Whutquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kreeg een briefje door de deur met 'vanaf nu lege flessen inzamelen voor Serious Request'.
*woef*
Bij ons is het makkelijk, naast de automaat waar je de flessen inlevert staat een ton waar je het bonnetje in kan doen, als je wil. Als je niet wil kan je het nog gewoon verrekenen bij de kassa.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, serieus... flessen inzamelen en daar en daar inleveren. Doe ik. Tuuuuuurlijk![]()
Gezellige stad hoor, ook 's wintersquote:
Ja dit moet gewoon het begin van een goed jaar wordenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:16 schreef Oognip het volgende:
Indaha, fijn trouwens dat jullie een datum hebben voor je man
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dit moet gewoon het begin van een goed jaar worden
Ja, dat geloof ik wel. Ik heb alleen niks met Serious Request. Of ieder ander humanitair doel for that matter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bij ons is het makkelijk, naast de automaat waar je de flessen inlevert staat een ton waar je het bonnetje in kan doen, als je wil. Als je niet wil kan je het nog gewoon verrekenen bij de kassa.
[..]
Gezellige stad hoor, ook 's winters
Hangt hier bij de supermarkt standaard een kastje voor de bonnetjes, maar niet voor SR, maar voor door de supermarkt gekozen doelen. Ik doe met geen van tweeën mee, trouwens, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bij ons is het makkelijk, naast de automaat waar je de flessen inlevert staat een ton waar je het bonnetje in kan doen, als je wil. Als je niet wil kan je het nog gewoon verrekenen bij de kassa.
Schattig he?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan vroeg zich af wat er in hemelsnaam gebeurde op mijn PC
Omdat je nieuwsgierigheid het won?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
Pizza met shoarma en plakken gebakken aardappel, wie verzint het, en waarom heb ik het gistern besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |