Qweariaans.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
En 'd'r eigen...', is dat Noordhollandschhhhhhhhhh?
Why God whyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 15 december 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga de codes van 786 cupasoup zakjes checken
je kan 25.000 euro winnenquote:
Je hebt tijd over en had heel veel zin in soep?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga de codes van 786 cupasoup zakjes checken
TT change naar Tombo?quote:
Beetje afschuivenquote:
*proest*quote:Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef Qwea het volgende:
OMFGik ga stuk hier.
Ik vond die reacties al zo mild
Ik zat echt zo van "Huh? Nou. Ik had toch wel wat meer verwachtquote:
Arme Q.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat echt zo van "Huh? Nou. Ik had toch wel wat meer verwacht"
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme Q.Maja, effe wachten en dan heb je ook wat.
![]()
Ik vind dat je je kaart eigk ook hier moet posten.
Ik vond de kaart ook zeer mild.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef Qwea het volgende:
OMFGik ga stuk hier.
Ik vond die reacties al zo mild
Iedere mongool snapt toch dat dat pedobear isquote:Op donderdag 15 december 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de kaart ook zeer mild.
Voor jouw doen
Ja maar zelfs met pedobear vond ik hem nog mildquote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iedere mongool snapt toch dat dat pedobear is
NOFI ingNOFI
Ja, hey, mo heeft hem gemaakt, en IK wilde een pedobear met kleine sneeuwpoppen en dat de sneeuwpoppen pedobear gingen pijpen. Maar dat was teveel werkquote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar zelfs met pedobear vond ik hem nog mild![]()
Oh Q, doe je ff mitttttttttttt?
Dat is wel de XXXXXXXXXXXXXL versie hea?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar zelfs met pedobear vond ik hem nog mild![]()
Oh Q, doe je ff mitttttttttttt?
Nu moet je die weer gaan uitleggen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iedere mongool snapt toch dat dat pedobear is
NOFI ingNOFI
Trieeeee lieeeeeeeeeeeeeeee lielielielielieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is wel de XXXXXXXXXXXXXL versie hea?
Kortom, het Zuiden zit in de zon morgenochtend en Ing kan zichzelf uit de sneeuw gaan graven wrsquote:KNMI: vrijdagochtend in spits glad op de weg
DE BILT - Het KNMI waarschuwt dat het vrijdagochtend in de spits glad kan worden op de weg als gevolg van sneeuwval. De waarschuwing geldt voor het midden en zuiden van het land.
Sinds wanneer woont Ing in het midden of zuiden?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kortom, het Zuiden zit in de zon morgenochtend en Ing kan zichzelf uit de sneeuw gaan graven wrs
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer woont Ing in het midden of zuiden?
Ik zet de wekker voor de zekerheid maar een uurtje vroeger idd.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kortom, het Zuiden zit in de zon morgenochtend en Ing kan zichzelf uit de sneeuw gaan graven wrs
Halve quote = faal.quote:
NINJAEDITFAALquote:Op donderdag 15 december 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Halve quote = faal.![]()
Ik mag morgen om 7 uur de deur uit en de hele ochtend rondrijden. Hoezee.
En, draaien jullie mee?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, Tha Plane van Zusje en Frummel is veilig geland en direct hebben pa en ma de kerstboom opgezet.
En gebeld dat we maar uit eten gaan met kerst, want zelf koken had ze geen zin in en wij moest maar kijken of we iets leuks wisten om te eten.
Hoezo 180 graden omgekeerd?
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, Tha Plane van Zusje en Frummel is veilig geland en direct hebben pa en ma de kerstboom opgezet.
En gebeld dat we maar uit eten gaan met kerst, want zelf koken had ze geen zin in en wij moest maar kijken of we iets leuks wisten om te eten.
Dat vind ik ronduit gemeen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, uiteraard.quote:
Ow, ik dacht dat ze anders helemaal niet naar jullie zouden komen. Want dat was toch plan A?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Ben bang dat het een lange dag gaat worden zonder Zusje en de rest, dus ff eruit om ergens te gaan eten is wel een welkome onderbreking
Buiten het gestuntel om (om een foto die in mijn camerageheugen staat ipv op het geheugenkaartje dan wél op het kaartje te krijgen en dat lukt nietquote:
Dat kan volgens mij ook niet schatquote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Buiten het gestuntel om (om een foto die in mijn camerageheugen staat ipv op het geheugenkaartje dan wél op het kaartje te krijgen en dat lukt nietfaal) wel goed
Et vous, mademoisellelellebelle?
Tja, mijn Zusje zal altijd de kleinste blijven en was altijd het zorgenkindje.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat vind ik ronduit gemeen.
Anders behandelen ze jou en je zus gelijkwaardig.
Ja daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij ook niet schat
Die moet je dan met kabeltje doen
Goooeeeed, al erger ik me dood aan die homofobe Amerikanen bij Supernanny.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Buiten het gestuntel om (om een foto die in mijn camerageheugen staat ipv op het geheugenkaartje dan wél op het kaartje te krijgen en dat lukt nietfaal) wel goed
Et vous, mademoisellelellebelle?
Plan A was dat wij daar heen zouden gaan en dat ze geen boom op zou zetten en dat ze zelf wel iets te eten in elkaar zou flansen....en dat alles op een zeer depressief toontjequote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ze anders helemaal niet naar jullie zouden komen. Want dat was toch plan A?
Nee, dan is een uit eten break wel lekker.
Bizarre moodswings hebben ze.
Wat voor kabeltje moet je daarvoor hebben?quote:
Nou ik vind het maar stom.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, mijn Zusje zal altijd de kleinste blijven en was altijd het zorgenkindje.
Ik was altijd de "zelf doen!" en grote bek.
Oh ja...en ik heb ze geen kleinkind geschonken![]()
![]()
Heb pa wel ff gevraagd of ze ook zo zitten te panieken als meneer I. en ik het vliegtuig in stappen
OMG.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Plan A was dat wij daar heen zouden gaan en dat ze geen boom op zou zetten en dat ze zelf wel iets te eten in elkaar zou flansen....en dat alles op een zeer depressief toontje
Wat zei je vader?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, mijn Zusje zal altijd de kleinste blijven en was altijd het zorgenkindje.
Ik was altijd de "zelf doen!" en grote bek.
Oh ja...en ik heb ze geen kleinkind geschonken![]()
![]()
Heb pa wel ff gevraagd of ze ook zo zitten te panieken als meneer I. en ik het vliegtuig in stappen
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar stom.
Wij vinden je altijd spesjaal hoor
Ik vind het soms ook wel stom, maar in m'n hart weet ik wel dat ze van ons allebei evenveel houden.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar stom.
Wij vinden je altijd spesjaal hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |