Tchuusquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
Nou gang, ik duik mijn bed in.
Nitenite
't Gaat me vooral om de openbaarheid van 't forumquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi... Kort antwoord, ik vraag niet verder
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
Nou gang, ik duik mijn bed in.
Nitenite
Hansquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Nog ff en we gaan om Hans zeuren, met al die oudjes hier
Ik had het over mijn eigen korte antwoordquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Gaat me vooral om de openbaarheid van 't forum
Doeidoei!quote:
Niks dat moet!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben wel gierig
Je houd me op! Ik moet slapen!
Ehm... Jij legt wel heel gemakkelijk de schuld buiten jezelf, maat!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben wel gierig
Je houd me op! Ik moet slapen!
Ja. En grandioos afgekapt...quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
Lola Kyte toch? Dat heb ik lang niet gehoord!
je weet dat je 58 minuten hebt.quote:
Barend en Wijnandquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
Ah, gladheid en dat in mijn prachtige wijk. Jammer dat ik nergens heen hoef of vroeg hoef op te staan, anders had ik even fijn kunnen lachen. Wie komt er nu eigenlijk de radio bevuilen? Ik ben niet meer op de hoogte van nachtprogrammeringen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:04 schreef Bol_Wan het volgende:
ik ga ook maar eens pitten. Trusten allen
Altijd leuk die gladde, smalle straatjesquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
Ah, gladheid en dat in mijn prachtige wijk. Jammer dat ik nergens heen hoef of vroeg hoef op te staan, anders had ik even fijn kunnen lachen. Wie komt er nu eigenlijk de radio bevuilen? Ik ben niet meer op de hoogte van nachtprogrammeringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |