Hm....er gaat nu wel vaag iets borrelen bij mij. Wil nog helderder worden. Komt misschien nog wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
Nee, die bedoelde ik dus inderdaad niet.
Het is echt 1 van de briljantste reclames ooit.
Inmiddels zit het me dus gewoon dwars. En ik wéét dat ik het ergens weet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
Nee, die bedoelde ik dus inderdaad niet.
Het is echt 1 van de briljantste reclames ooit.
Die hebben we hier al een ziljoen keer bekeken, Geweldig is 'ie. Mijn oudste moet er ook altijd zó hard (en lang) om lachen)quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Je hoeft niet te raden maar dit vond ik toen echt zo ongelofelijk grappig
Ik ga je het verklappen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Inmiddels zit het me dus gewoon dwars. En ik wéét dat ik het ergens weet.
Aaaah, ja! Dank! (ik wilde eerst niet klikken...."zelf bedenken!!" maar toen toch geklikt, want ik kreeg er jeuk van in m'n hoofdquote:
Hoe ouder je wordt hoe meer je geniet van "O ja"-momentenquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:09 schreef trabant het volgende:
In een halve avond vijf bladzijden en dat op een veertigplusforum.
Zijn we zo in de greep van de commercie?
Waarmee werden we dan zo erg door de ambassadeur verwend?
En wat was toen al zo'n sterk spul?
Struikquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Hij is laatst ook weer op de tv geweest.
'T is .... 't is .... wat ik gebruik!
Duyvis (of andere) geweldige notenquote:Op vrijdag 16 december 2011 07:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe meer je geniet van "O ja"-momenten![]()
Dat was Fisherman's Friends.
"Al zo laat! Ik moet mijn moeder uit bad halen".
Goudhaantje, Goudhaantje, warm en van Kramer!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Struik
En:
In 10 minuten tijd zet je iets lekkers in de kamer... (ook gezongen, radio)
Bums.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:43 schreef Deisyy het volgende:
.... dwarsgebakken!
Het was een reclame voor brood
remia flietsaus.quote:
Wat was het ook alweer... King Corn brood?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:04 schreef Hemamimama het volgende:
Ik ga bij Japie wonen, want daar hebben ze.................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |