Mooi topic.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:27 schreef zovty het volgende:
Ik wel.
Ik denk bijvoorbeeld goed na voor ik een topic open.
Heb je al wel eens iets goeds bedacht? Want misschien moet je dat anders eens gebruiken voor weer een topic van je.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef Haifisch het volgende:
Ik schrijf als ik in de nacht wakker wordt topictitels en grappen in mijn fok! Schrift.
Nee anders lijken die van jou zo slechtquote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb je al wel eens iets goeds bedacht? Want misschien moet je dat anders eens gebruiken voor weer een topic van je.
mooie kloon zeg!!quote:
flikker opquote:Op donderdag 15 december 2011 20:52 schreef ZolderAutist. het volgende:
[..]
That's what your mother said, but I still did it.
Oei nee, ben er nog steeds.quote:
Moeilijk hè een eigen mening hebben?quote:
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:00 schreef ZolderAutist. het volgende:
[..]
Oei nee, ben er nog steeds.
[..]
Moeilijk hè een eigen mening hebben?
Zoek een leven, neuk Fred Teevenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:00 schreef ZolderAutist. het volgende:
[..]
Oei nee, ben er nog steeds.
[..]
Moeilijk hè een eigen mening hebben?
Herro!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef Oerbeer het volgende:
Dit topic is inderdaad lang over nagedacht.
Ach. Deed iedereen dat maar.
Of eigenlijk niet, anders kan ik niet meer borderlinen op andere users.
De enige mogelijke oplossing is uitloggen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heh man, ik denk steeds dat jij Dimens bent. Stink-ui met zijn ideetjes ook.
Ik word er ook kierewiet van, iedereen doet ineens roddelen over mij.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heh man, ik denk steeds dat jij Dimens bent. Stink-ui met zijn ideetjes ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |