quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk voor de vrouw is het allemaal makkelijker! MYRAELA!
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, en nu? Helpt die info je? Heb je er wat aan?
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, het bewijst dat het onmogelijk voor me is, en myra en moonwalk, en nog wat andere fokuserinnen die het niet snappen allemaal ongelijk hebben
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef LostInSpace het volgende:
Oeh, ik ben de aanleiding voor een topictitel geweest
Drama, dat heb je gemist.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef Capstan het volgende:
Dag, allemaal! Hoe staat het er hier mee? Wat heb ik allemaal gemist?
Héb ik wel iets gemist?
ja je hebt wel gelijk, maar het is wel een luxeprobleemquote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja man, de wereld is leuk voor meisje. Mijn leven was echt een droom vol met eenhoorntjes waar ik de hele tijd zing en huppel.
Waarom is een leven met relaties ineens perfect, ookal kan er voor de rest enorm veel mis zijn? Maar is een leven zonder een hel, terwijl er voor de rest juist wel dingen goed zijn?
Ik snap serieus niet waarom al die gasten haar op 1 zetten in top 10 geilste Disneyfiguren terwijl Meg en Mulan zo laag staan de hele tijdquote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Het ging per ongeluk.
[..]
Ariel was geil.
Mja, ik vind daar gewoon niets van kloppen en word er moe van dat hij daar telkens op terug blijft komen. Zichzelf in een slachtoffer rol stopt en behalve klagen helemaal niets probeert omdat hij toch al denkt dat het onmogelijk is.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het gaat over zijn zelfwaarde.. Hij koppelt relaties rechtstreeks aan zijn eigenwaarde.
Jij blijft me verbazenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom al die gasten haar op 1 zetten in top 10 geilste Disneyfiguren terwijl Meg en Mulan zo laag staan de hele tijd
Meg is zo de meest sexy disneyfiguur die ik ken
Nala is ook wel geil.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom al die gasten haar op 1 zetten in top 10 geilste Disneyfiguren terwijl Meg en Mulan zo laag staan de hele tijd
Jepquote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik vind daar gewoon niets van kloppen en word er moe van dat hij daar telkens op terug blijft komen. Zichzelf in een slachtoffer rol stopt en behalve klagen helemaal niets probeert omdat hij toch al denkt dat het onmogelijk is.
In plaats van te kijken naar de vrouwen die seks hebben, want ja, voor hun is het allemaal kei makkelijk en dus voor hem onmogelijk? Kan hij beter kijken naar de mannen die seks hebben, als het hun lukt, dan moet het hem ook kunnen lukken. Het is dus toch mogelijk voor mannen om seks te hebben, ohmygod!!!
Wil je het drama van net? Die van vanochtend? Of die van vanmiddag?quote:
Meg en Mulan zijn van na mijn tijd denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
de mannen met wie ik omga, zie ik allemaal als maagd.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik vind daar gewoon niets van kloppen en word er moe van dat hij daar telkens op terug blijft komen. Zichzelf in een slachtoffer rol stopt en behalve klagen helemaal niets probeert omdat hij toch al denkt dat het onmogelijk is.
In plaats van te kijken naar de vrouwen die seks hebben, want ja, voor hun is het allemaal kei makkelijk en dus voor hem onmogelijk? Kan hij beter kijken naar de mannen die seks hebben, als het hun lukt, dan moet het hem ook kunnen lukken. Het is dus toch mogelijk voor mannen om seks te hebben, ohmygod!!!
Owjah, soit die daadwerkelijk een vrouwelijke account heeft aangemaaktquote:Op donderdag 15 december 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je het drama van net? Die van vanochtend? Of die van vanmiddag?
de kleine zeemeermin ariellequote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meg en Mulan zijn van na mijn tijd denk ik.
Maar rood haar en een bloot buikje.
Je kan het wel krijgen, je hebt wel kansen. Andere mannen hebben ook seks, dus waarom jij niet. Dan moet je alleen wel veranderen, want je moet gaan beseffen dat het mogelijk is, dat het wel kan, dat jij het kan krijgen. Want zolang jij blijft denken dat het niet kan en dat het toch kansloos is en daardoor bij voorbaat al dingen afkeurt, zal het niets worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja je hebt wel gelijk, maar het is wel een luxeprobleem
zonder dates en relaties kunnen krijgen flip (ik dan) echt helemaal . ik kan er echt niet tegen. dat heb jij nooit meegemaakt.
en i kheb het niet alleen over "hebben" maar zoals er staat ook over "kunnen krijgen", of "kansen daarop hebben"
lant wel, zij zegt het ook.
het is dat iedereen het heeft behalve ik, en het is ook het ultieme, het mooiste ..
Ik zou bijna zeggen: ik weet genoeg, maar toch:quote:
Kies de meeste interessante maar uit, en vat die maar samenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je het drama van net? Die van vanochtend? Of die van vanmiddag?
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meg en Mulan zijn van na mijn tijd denk ik.
Maar rood haar en een bloot buikje.
Antwoord nou eens op die post van mij?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de mannen met wie ik omga, zie ik allemaal als maagd.
er is iets aan de mannen die wel seks kunnen hebben waar ik dan ook weer afkeer tegen hun van krijg ofzo.
edit:
en ik wordt weer helemaal vreemd nu!
het klinkt niet erg realistisch wat je schetst.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan het wel krijgen, je hebt wel kansen. Andere mannen hebben ook seks, dus waarom jij niet. Dan moet je alleen wel veranderen, want je moet gaan beseffen dat het mogelijk is, dat het wel kan, dat jij het kan krijgen. Want zolang jij blijft denken dat het niet kan en dat het toch kansloos is en daardoor bij voorbaat al dingen afkeurt, zal het niets worden.
Joepiequote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:28 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
de kleine zeemeermin arielle![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, best aardig. Ik vergeet altijd dat Hercules ook een Disney film is.quote:
Precies je hebt er nooit wat voor gedaan, blij dat je dat zelf ook ziet.quote:
1. Megquote:Op donderdag 15 december 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
1. Jasmine
2. Belle
3. Mulan
4. Ariel
5. Jane
Linkje mag vast welquote:Op donderdag 15 december 2011 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
Jammer wel dat je hier geen echte pr0n mag posten
Link in spoiler anders dmquote:
Dan ga je met de verkeerde mensen om.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
de mannen met wie ik omga, zie ik allemaal als maagd.
er is iets aan de mannen die wel seks kunnen hebben waar ik dan ook weer afkeer tegen hun van krijg ofzo.
Alice is 12 ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
1. Ariel.
2. Alice.
3. Belle.
4. Jane.
5. Meg.
oke het bewijs dat het voor de vrouw makkelijker is.quote:
wat niet weet wat niet deert.quote:
En waarom is het voor andere mannen makkelijker dan voor jou?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat is gewoon makkelijker voor de vrouw, en kan elke vrouw makkelijker doen dan ik.
Je had het op dat moment erover dat het bewijs zou zijn dat het voor jou onmogelijk zou zijn... Dus nogmaals, hoezo is dat bewijs voor jou dat het onmogelijk voor jou is?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke het bewijs dat het voor de vrouw makkelijker is.
dat is omdat jij zelf zegt dat de man het contact moet beginnen.
dan gaat het niet over het hebben van ware/echte liefde en soulmates enzo, maar om het hebben van contact dat er kansen zijn dat die gevonden wordt.
dat is gewoon makkelijker voor de vrouw, en kan elke vrouw makkelijker doen dan ik.
quote:
Nee, maar wel schattig. Dat telt ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
Alice is niet echt mijn idee van sexy
Ik ben niet degene met een jongere vriendin.quote:
oke ik weet daar geen bewijs voor.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je had het op dat moment erover dat het bewijs zou zijn dat het voor jou onmogelijk zou zijn... Dus nogmaals, hoezo is dat bewijs voor jou dat het onmogelijk voor jou is?
omdat die anders zijn. het is verziekt ( shields van vrouwen, versierpogingen van andere mannen), ik kan niet hetzelfde als hun gaan doen en daar tussenkomen.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:37 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En waarom is het voor andere mannen makkelijker dan voor jou?
Je bent gewoon jaloers dat ik dromen in de praktijk breng.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar wel schattig. Dat telt ook.
[..]
Ik ben niet degene met een jongere vriendin.
In welk opzicht zijn ze anders dan jij?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
omdat die anders zijn. het is verziekt, ik kan daar niet hetzelfde als hun tussenkomen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik dromen in de praktijk breng.
EYquote:Op donderdag 15 december 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke ik weet daar geen bewijs voor.
maar ik kan mezelf wel voorstellen dat het onmogelijk voor me is! dat weet ik wel van mezelf.
PI's lezen.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor.Het is je van harte gegund.
weet ik niet, dan moet je me maar kennen.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
In welk opzicht zijn ze anders dan jij?
Ze is tenminste wel legaal.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet degene met een jongere vriendin.
Ze staan niet volledig buiten de wereld, dat helpt wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
In welk opzicht zijn ze anders dan jij?
Mijn laatste vriendin was 19 toen we wat kregen. Niet haten.quote:
ik houd me reputatie zoveel mogelijk alsof het allemaal goed gaat met me voor me ouders.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
EY
Word wakker!
Laat dit je moeder eens lezen, die denkt wat is er met mijn kindje gebeurt!![]()
Echt dit gaat niet goed zo? Waarom zie je dat niet in? Je kunt zelf niet eens inzien hoe irrationeel je doet... Hoelang dat al gaande is, etc etc, spaar die 800 euro eens op en ga naar een psych.
Ga dan naar de psych.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik houd me reputatie zoveel mogelijk alsof het allemaal goed gaat met me voor me ouders.
Ik wou vroeger lomp worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat zou ik toch zonder je moeten
Ik moest wel lachen vanmorgen. Zoveel tact.
Vrouwen zijn ook gewoon mensen.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
weet ik niet, dan moet je me maar kennen.
ik val erbuiten wat er allemaal gebeurd met dat jongens meisjes leren kennen, en dat er interseksueele-omgang is. enzo.
Wait, wutquote:Op donderdag 15 december 2011 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou vroeger lomp worden.
Maar dit was onbedoeld.
Ik heb der ook nog aan het huilen gekregen, drie hoeratjes voor mij.
Das doodnormaal, alle meisje neuken boven hun leeftijd.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendin was 19 toen we wat kregen. Niet haten.
Je bent er wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:47 schreef SiIk het volgende:
Hoi. Mag ik hier even haten op sint?
[Radio 49] #1965 Wat is jullie favoriete vis?
Natuurlijk!quote:
Huilen? Seriouslyquote:Op donderdag 15 december 2011 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou vroeger lomp worden.
Maar dit was onbedoeld.
Ik heb der ook nog aan het huilen gekregen, drie hoeratjes voor mij.
Ik was 21.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Das doodnormaal, alle meisje neuken boven hun leeftijd.
Ik wil nog wel eens vergeten dat het haar wel wat kan schelen wat ik zeg en dat ze hypersensitief is.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wait, wut
Omdat je zei dat die lelijke chick op haar leek?
Ja, ik voelde me toch wel wat lullig toen.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik over je had gedroomd.
Je had oranje haar en je was wonder woman ofzo.quote:
Mja. Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me toch wel wat lullig toen.
Hehehe, beter op je woorden letten schat. Ik heb je facebook gevonden trouwens. Chille achternaam. Hoe spreek je dat in hemelsnaam uit?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens vergeten dat het haar wel wat kan schelen wat ik zeg en dat ze hypersensitief is.
Wat?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je had oranje haar en je was wonder woman ofzo.
Goede vraag.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, beter op je woorden letten schat. Ik heb je facebook gevonden trouwens. Chille achternaam. Hoe spreek je dat in hemelsnaam uit?
Dat je naar die fokmeet komt morgen om half 7 en mee aan tafel gaat zitten uiteraardquote:
Ja weet ik, de timing was gewoon lullig zei ze zelf ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja. Dat hoeft nou ook weer niet. Waarschijnlijk gewoon een gevalletje belabberdetiming. Shit happens.
Nee, dat was Myra. Let eens op joh.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je had oranje haar en je was wonder woman ofzo.
Je was op mijn werk verschenen, waar ik alleen oranje sokken en een oranje badjas aanhad. Jij had alleen een oranje regenjas aan en had kort oranje haar. Je had een bord met "Free Hugs" bij je en toen gingen we knuffelen.quote:
Ze was het gewoon niet meer gewend. Nu ze geen vriend meer heeft die een patent had op botheid. Dan komt zo'n gevalletje onbedoelde botheid extra aan natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja weet ik, de timing was gewoon lullig zei ze zelf ook.
Goede droom manquote:Op donderdag 15 december 2011 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat was Myra. Let eens op joh.
[..]
Je was op mijn werk verschenen, waar ik alleen oranje sokken en een oranje badjas aanhad. Jij had alleen een oranje regenjas aan en had kort oranje haar. Je had een bord met "Free Hugs" bij je en toen gingen we knuffelen.
Nadat ze je had ingewreven dat ze moest huilen door jou?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja weet ik, de timing was gewoon lullig zei ze zelf ook.
Je laat een deel wegquote:Op donderdag 15 december 2011 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat was Myra. Let eens op joh.
[..]
Je was op mijn werk verschenen, waar ik alleen oranje sokken en een oranje badjas aanhad. Jij had alleen een oranje regenjas aan en had kort oranje haar. Je had een bord met "Free Hugs" bij je en toen gingen we knuffelen.
Waar?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je naar die fokmeet komt morgen om half 7 en mee aan tafel gaat zitten uiteraard
Faye is complex, laten we het daar op houden.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nadat ze je had ingewreven dat ze moest huilen door jou?
Yeah whatever, het leest allemaal gewoon zo raar.
benzinquote:Op donderdag 15 december 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leiden, kaneel en myr en kloon komen... En een user die ik vergeet... (sorry voor die user)
Altijd.quote:
Het voelde fijn en warm en toen werd ik wakker. De rest van de droom kwam je niet voor.quote:
Ik voelde me even net als Naat.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze was het gewoon niet meer gewend. Nu ze geen vriend meer heeft die een patent had op botheid. Dan komt zo'n gevalletje onbedoelde botheid extra aan natuurlijk.
Ik twijfel.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leiden, kaneel myr benzin en kloon komen.
Wel ff een foto maken he?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leiden, kaneel en myr en kloon komen... En een user die ik vergeet... (sorry voor die user)
Ik las iets over mijn pronte borstjesquote:Op donderdag 15 december 2011 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
Het voelde fijn en warm en toen werd ik wakker. De rest van de droom kwam je niet voor.
Wel Myra die verkleed was als Wonder Woman.
Morgen, half 7 Leiden Centraal. Eten en daarna eventueel wat drinken en kletsen.quote:
Heb geen geld.quote:
Zou ik vooral doen als ik jou was.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye is complex, laten we het daar op houden.
Long story is long.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou ik vooral doen als ik jou was.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik las iets over mijn pronte borstjes![]()
Zolang je het niet te bont maakt, vind ik dat echt geen probleem.quote:
Dit vormt een probleem voor mij.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar hij deed het 3x per dag.
Als ik het zo niet lang meerquote:
Dat snap ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor, het staat alleen erg apart voor outsiders al dat gedoe.
Oh dear, straks trakteer ik je een keer op een etentje. Alleen al uit medelijdenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef SiIk het volgende:
Met alleen uit eten en trein zit je zo al op 30 euro. Dat kan ik me echt niet permiteren...
Oh ik hoef het allemaal ook echt niet te weten hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Achja. Mensen die niet weten moeten maar lekker blijven doorgaan met niet weten.
Ik dacht dat je gratis kon reizen?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef SiIk het volgende:
Met alleen uit eten en trein zit je zo al op 30 euro. Dat kan ik me echt niet permiteren...
Dat waardeer ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Oh dear, straks trakteer ik je een keer op een etentje. Alleen al uit medelijden
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat waardeer ik.
Ik voel me altijd alleen zo'n gier en ongeemancipeerd als ik anderen laat betalen
Dat wordt dokken vriendquote:Op donderdag 15 december 2011 20:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Oh dear, straks trakteer ik je een keer op een etentje. Alleen al uit medelijden
oh ja ik heb een leven en ik mis alles waarom heeft die een vrouwelijk account aangemaakt ??quote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Owjah, soit die daadwerkelijk een vrouwelijke account heeft aangemaakt
Neuh. naar Leiden op en neer is 6,20quote:Op donderdag 15 december 2011 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gratis kon reizen?
Waar woon je? Delft oid? Denhaag? Alphen?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neuh. naar Leiden op en neer is 6,20
Goed, tot morgen dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
Oh retourtje Dorpsco-Leiden is goedkoper dan ik dacht.
Andere kant op.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat waardeer ik.
Ik voel me altijd alleen zo'n gier en ongeemancipeerd als ik anderen laat betalen
Die paar euro overleef ik wel hoorquote:
quote:
Zelfs dan nog, ik weiger nog een keer te teren op het geld van anderen.quote:
Dat lukt bestquote:Op donderdag 15 december 2011 20:06 schreef SiIk het volgende:
Ik twijfel.
6,20 moet ik 1,5 dag van leven normaalgesproken
Dus we zien je morgen?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neuh. naar Leiden op en neer is 6,20
Ik ongeveer 2 uur en 10 minutenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:06 schreef SiIk het volgende:
Ik twijfel.
6,20 moet ik 1,5 dag van leven normaalgesproken
De helft van de mensen die komen is pauperquote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef SiIk het volgende:
Na die meet ziet iedereen mij als een pauper dan
Op fok! zitten alleen maar paupers tochquote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef SiIk het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef SiIk het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De helft van de mensen die komen is pauper
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op fok! zitten alleen maar paupers toch
Ach, jij kunt tenminste trots op je stad zijn. Haarlem is mooiquote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef SiIk het volgende:
Rotterdam is ongezellig vergeleken met allesquote:Op donderdag 15 december 2011 20:11 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach, jij kunt tenminste trots op je stad zijn. Haarlem is mooi
Rotterdam is echt ongezellig daarmee vergeleken.
Was ik maar in Rotterdam. Eckte bazenmeet daar morgenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:11 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach, jij kunt tenminste trots op je stad zijn. Haarlem is mooi
Rotterdam is echt ongezellig daarmee vergeleken.
Sad but truequote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Rotterdam is ongezellig vergeleken met alles
Ik zag net wat leuke foto's van jouquote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Rotterdam is ongezellig vergeleken met alles
Welke meet is daar dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was ik maar in Rotterdam. Eckte bazenmeet daar morgen
Link?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zag net wat leuke foto's van jou
Mwah, het is niet echt een meet. Gewoon een paar mensen die zich verenigen voor een pre-party die toevallig fokkers zijnquote:
Ik heb gisteravond mooiere borsten gezien.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets met foksters in de titel''sexy en gewaagd''
Benzin is ook een baas.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah, het is niet echt een meet. Gewoon een paar mensen die zich verenigen voor een pre-party die toevallig fokkers zijn
Ghehe.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets met foksters in de titel''sexy en gewaagd''
Dit is dan ook het liefste topic op fok.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef SiIk het volgende:
Hmm. ik krijg allemaal lieve aanboden enzo, maar ik vind dat toch een beetje moeilijk omdat jullie me helemaal niet kennen enzo.
Ik denk er even over. Jullie horen morgen van me.
Goeie pokerface deze man.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is dan ook het liefste topic op fok.
Dat dus, die heeft nu gewoon al een PM-box volquote:Op donderdag 15 december 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
Ik heb altijd het idee dat alle foksters die in dat topic posten achteraf ontzettend veel spijt krijgen
Come on son..quote:Op donderdag 15 december 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ey... Ok even centraal.. Als dat geld echt een issue is... als iedereen 5 euro in die pot gooit dan hebben we haar eten al betaald... Goed idee?
Poker, lang niet gespeeld. Vorige vriendin mee gevonden. En ze had niet in de gaten dat ik haar leuk vond. Goede pokerface indeed.quote:
Ik heb wat gemist blijkbaar, watskebeurt met geld?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook cheap maar ik zeg gewoon, betaal met ze allen die paar centen
Dat dacht ik ook al ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
Ik heb altijd het idee dat alle foksters die in dat topic posten achteraf ontzettend veel spijt krijgen
Ik denk dat het gewoon bepaalde typen vrouwen zijn die denken: ''wat je ziet heb je nog niet''quote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al ja.
Daar ging het niet om bwehequote:Op donderdag 15 december 2011 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook cheap maar ik zeg gewoon, betaal met ze allen die paar centen
Wie wilt er dan ook met een onbekende man uit eten?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Daar ging het niet om bwehe
Ik vind het gewoon vreemd staan. Voor iemand die je eigenlijk totaal niet kent. Ik durf te wedden dat dit idee niet eens geofferd zou zijn als het een man betrof
Kenjenagaan, grote bek, klein hartjequote:Op donderdag 15 december 2011 20:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd staan. Voor iemand die je eigenlijk totaal niet kent. Ik durf te wedden dat dit idee niet eens geofferd zou zijn als het een man betrof
Ik durf te wedden dat je er dan niet heen zou durven te gaanquote:Op donderdag 15 december 2011 20:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef LostInSpace het volgende:
Lol.
Als ik ooit een meet wil houden hoef ik volgens mij alleen maar te zeggen dat er gratis drank is
Als jij haar eten betaald mag je haar voor de 4e keer bekijkenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb Silk nu 3x in het echt gezien, ze is leuk!
Ik zal er zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef LostInSpace het volgende:
Lol.
Als ik ooit een meet wil houden hoef ik volgens mij alleen maar te zeggen dat er gratis drank is
[..]
Ik durf te wedden dat je er dan niet heen zou durven te gaan
Ze heeft geen kort oranje haar toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb Silk nu 3x in het echt gezien, ze is leuk!
Ga jij maar bij je eigen vent bedelenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als er toch een potje gemaakt wordt, ik heb leuke schoenen gezien.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb Silk nu 2x in het echt gezien, ze is leuk!
Naar de kapper geweest vandaag. Het is heel anders dan de vorige keer dat hij het zagquote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft geen kort oranje haar toch?
succesvolle thee dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn hoofd wordt echt loodzwaar ineens
Geen tijd maat, belangrijkere dingen doen met een andere foksterquote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij haar eten betaald mag je haar voor de 4e keer bekijken
Lang en donkerblond. En haar figuurquote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze heeft geen kort oranje haar toch?
Daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ga jij maar bij je eigen vent bedelen
Helpen herinneren was het toch?quote:
Neemt hij je nooit mee uit eten dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:27 schreef SiIk het volgende:
Oh, ik ben overigens niet beschikbaar.
Mocht dat de mening van de mannen nog wijzigen.
Nee dat ging niet over schoenen krijgen. Die vraag ik sowieso nooit aan hem.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Helpen herinneren was het toch?
Maar het is niet kort en oranje?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Naar de kapper geweest vandaag. Het is heel anders dan de vorige keer dat hij het zag
Ja, want zo'n sneu persoon ben ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:27 schreef SiIk het volgende:
Oh, ik ben overigens niet beschikbaar.
Mocht dat de mening van de mannen nog wijzigen.
Wel aan Faye denken he.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
Lang en donkerblond. En haar figuur
Ik was de kerstmutsen alweer zat.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bweheh, ik zag niet eens dat jij het was Money
Deze past wel bij je thoquote:Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was de kerstmutsen alweer zat.
Daar ging het helemaal niet om toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:29 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Neemt hij je nooit mee uit eten dan?
Met al die leuke tentjes in Haarlem
Aviequote:Op donderdag 15 december 2011 20:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Props als je weet wie het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem mij vooral niet te serieus, dat doe ik zelf ook nietquote:Op donderdag 15 december 2011 20:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dat ging niet over schoenen krijgen. Die vraag ik sowieso nooit aan hem.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelukkig weet Faye hoe ik over Silk denk. Ik leg dingen uit enzo.
Een aantalquote:Op donderdag 15 december 2011 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Silk, hoeveel dm's kreeg je net eigenlijk om je over te halen om te komen?
Van jou zeker?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Silk, hoeveel dm's kreeg je net eigenlijk om je over te halen om te komen?
Ja! Zie facebookquote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
Maar Silk had je die pony nou nog genomen?
Ik geloof dat Faye mij zelfs mag tegenwoordig! Dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ik heb hier toen ruzie gehad jongen.Ik had het beter niet uit kunnen leggen denk ik.
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
Maar Silk had je die pony nou nog genomen?
Dat niet mogen lag niet aan jou, dat weet jij ook welquote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja! Zie facebook
[..]
Ik geloof dat Faye mij zelfs mag tegenwoordig! Dus dat zit wel goed
Het was wel gezellig op Schiphol.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelukkig weet Faye hoe ik over Silk denk. Ik leg dingen uit enzo.
Who knows... I'm not a woman.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:34 schreef Sinji het volgende:
Ik zou het fucking benauwd krijgen als ik Silk was
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat niet mogen lag niet aan jou, dat weet jij ook wel.
Altijd belangrijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja! Zie facebook
[..]
Ik geloof dat Faye mij zelfs mag tegenwoordig! Dus dat zit wel goed
SM hoertje.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Mensen die facebook niet volgen.
Arme vrouwen in z'n algemeenheidquote:Op donderdag 15 december 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
Schattig al die jongetjes hier. Arme Faye wel.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
AvieNein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:36 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik bedoelde arme Silk, niet Faye.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nein.lol BleachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was sowieso niet van plan je te nemen hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Neem mij vooral niet te serieus, dat doe ik zelf ook niet
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nein.Bleach!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was het ook wederzijds. Heeft ze ook eindelijk een goed beeld van jou enzoquote:Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Ik vind het nogsteeds tof om Faye gemeet te hebben nu!
Iedereen is nu al naar haar aan het hengelen.quote:
lol yeahquote:
Was een toffe nacht!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook wederzijds. Heeft ze ook eindelijk een goed beeld van jou enzo.
Wat staat er verder in?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:40 schreef ValHallen het volgende:
Ben je een nerd als je een Anime serie in je top 25 series hebt staan?
Ik denk dat je een nerd bent als je 25 favoriete series hebt.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:40 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat staat er verder in?
Ik kom trouwens niet eens aan 25 series denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben je voetbal, muziek, serie, film en animenerd.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:40 schreef ValHallen het volgende:
Ik had eigenlijk een andere afspraak morgen, die ging niet door vanwege het weer. Maar krijg net een mailtje dat het slechte weer vooral in het zuiden blijft en we dus toch gaanquote:
Dat is jouw foutquote:Op donderdag 15 december 2011 20:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet van plan je te nemen hoor.
Ok, veel plezier dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een andere afspraak morgen, die ging niet door vanwege het weer. Maar krijg net een mailtje dat het slechte weer vooral in het zuiden blijft en we dus toch gaan
De ik-ben-afgewezen-en-doe-maar-of-zij-wat-misloopt tactiek.quote:
Ik heb je toch mooi aan Skins geholpenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
Ik kijk bar weinig series.
Maar ik ben weer de laatste tijd bezig met wat oude afleveringen kijken van mijn favoriete serie.
Smooth.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De ik-ben-afgewezen-en-doe-maar-of-zij-wat-misloopt tactiek.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Ja, alleen in mijn geval was het echt zo.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Visitor Q.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb je toch mooi aan Skins geholpen
En ik heb je een bizarre film laten zien
Nooit gespeeld.quote:
En hoe bevalt de thee?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Visitor Q.
Die vergeet ik van mijn leven niet meer.
Ah toch wel, dacht dat er dan eerder 'verlies' in plaats van 'fout' had moeten staan dus hij kwam niet helemaal aan.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertel wat voel je? Waarom voel je dat?quote:
Beste tactiek die er is eigenlijk, gewoon op de vrouw in kwestie afschuiven.quote:
Jij bent een neger die wel te eten krijgt.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
Een vriend van mij zit nu in het vliegtuig op weg naar Malesie voor 3 weken.
Life's not fair.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij bent een neger die wel te eten krijgt.
Life's not fair.
Ik wil ookquote:
Geen zin manquote:Op donderdag 15 december 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe zelluf, jij wilt die aandacht
Jij bent best grappig.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Life's not fair.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Life's not fair.
Fernandez?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
Gister was ik helemaal leip aan het gaan met Tinychat in een ander SC
Een blonde vrouw met humor, my god.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Life's not fair.
Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:53 schreef stefanhaan het volgende:
Wie oh wie gaat de tinychat openen.
Ik heb nog nooit zo'n "wat de neuk" gevoel overgehouden aan een film.quote:
Whehe.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ok, ik maakte maar een grapje. Tinychat is een slecht idee
Misschien vannachtquote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n "wat de neuk" gevoel overgehouden aan een film.![]()
Daarom de ideale filmtip voor Loka.
Niet vergeten, deze film ga je echt leuk vinden, zeker met zo'n kruidentheetje op.quote:
ze werd weggepestquote:Op donderdag 15 december 2011 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahh, mag je niet mee doen?
of stonedquote:Op donderdag 15 december 2011 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag het even niet omdat iikm dom ben
dit jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |