quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk voor de vrouw is het allemaal makkelijker! MYRAELA!
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, en nu? Helpt die info je? Heb je er wat aan?
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, het bewijst dat het onmogelijk voor me is, en myra en moonwalk, en nog wat andere fokuserinnen die het niet snappen allemaal ongelijk hebben
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef LostInSpace het volgende:
Oeh, ik ben de aanleiding voor een topictitel geweest
Drama, dat heb je gemist.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef Capstan het volgende:
Dag, allemaal! Hoe staat het er hier mee? Wat heb ik allemaal gemist?
Héb ik wel iets gemist?
ja je hebt wel gelijk, maar het is wel een luxeprobleemquote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja man, de wereld is leuk voor meisje. Mijn leven was echt een droom vol met eenhoorntjes waar ik de hele tijd zing en huppel.
Waarom is een leven met relaties ineens perfect, ookal kan er voor de rest enorm veel mis zijn? Maar is een leven zonder een hel, terwijl er voor de rest juist wel dingen goed zijn?
Ik snap serieus niet waarom al die gasten haar op 1 zetten in top 10 geilste Disneyfiguren terwijl Meg en Mulan zo laag staan de hele tijdquote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Het ging per ongeluk.
[..]
Ariel was geil.
Mja, ik vind daar gewoon niets van kloppen en word er moe van dat hij daar telkens op terug blijft komen. Zichzelf in een slachtoffer rol stopt en behalve klagen helemaal niets probeert omdat hij toch al denkt dat het onmogelijk is.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het gaat over zijn zelfwaarde.. Hij koppelt relaties rechtstreeks aan zijn eigenwaarde.
Jij blijft me verbazenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom al die gasten haar op 1 zetten in top 10 geilste Disneyfiguren terwijl Meg en Mulan zo laag staan de hele tijd
Meg is zo de meest sexy disneyfiguur die ik ken
Nala is ook wel geil.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom al die gasten haar op 1 zetten in top 10 geilste Disneyfiguren terwijl Meg en Mulan zo laag staan de hele tijd
Jepquote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik vind daar gewoon niets van kloppen en word er moe van dat hij daar telkens op terug blijft komen. Zichzelf in een slachtoffer rol stopt en behalve klagen helemaal niets probeert omdat hij toch al denkt dat het onmogelijk is.
In plaats van te kijken naar de vrouwen die seks hebben, want ja, voor hun is het allemaal kei makkelijk en dus voor hem onmogelijk? Kan hij beter kijken naar de mannen die seks hebben, als het hun lukt, dan moet het hem ook kunnen lukken. Het is dus toch mogelijk voor mannen om seks te hebben, ohmygod!!!
Wil je het drama van net? Die van vanochtend? Of die van vanmiddag?quote:
Meg en Mulan zijn van na mijn tijd denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
de mannen met wie ik omga, zie ik allemaal als maagd.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik vind daar gewoon niets van kloppen en word er moe van dat hij daar telkens op terug blijft komen. Zichzelf in een slachtoffer rol stopt en behalve klagen helemaal niets probeert omdat hij toch al denkt dat het onmogelijk is.
In plaats van te kijken naar de vrouwen die seks hebben, want ja, voor hun is het allemaal kei makkelijk en dus voor hem onmogelijk? Kan hij beter kijken naar de mannen die seks hebben, als het hun lukt, dan moet het hem ook kunnen lukken. Het is dus toch mogelijk voor mannen om seks te hebben, ohmygod!!!
Owjah, soit die daadwerkelijk een vrouwelijke account heeft aangemaaktquote:Op donderdag 15 december 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je het drama van net? Die van vanochtend? Of die van vanmiddag?
de kleine zeemeermin ariellequote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meg en Mulan zijn van na mijn tijd denk ik.
Maar rood haar en een bloot buikje.
Je kan het wel krijgen, je hebt wel kansen. Andere mannen hebben ook seks, dus waarom jij niet. Dan moet je alleen wel veranderen, want je moet gaan beseffen dat het mogelijk is, dat het wel kan, dat jij het kan krijgen. Want zolang jij blijft denken dat het niet kan en dat het toch kansloos is en daardoor bij voorbaat al dingen afkeurt, zal het niets worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja je hebt wel gelijk, maar het is wel een luxeprobleem
zonder dates en relaties kunnen krijgen flip (ik dan) echt helemaal . ik kan er echt niet tegen. dat heb jij nooit meegemaakt.
en i kheb het niet alleen over "hebben" maar zoals er staat ook over "kunnen krijgen", of "kansen daarop hebben"
lant wel, zij zegt het ook.
het is dat iedereen het heeft behalve ik, en het is ook het ultieme, het mooiste ..
Ik zou bijna zeggen: ik weet genoeg, maar toch:quote:
Kies de meeste interessante maar uit, en vat die maar samenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je het drama van net? Die van vanochtend? Of die van vanmiddag?
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meg en Mulan zijn van na mijn tijd denk ik.
Maar rood haar en een bloot buikje.
Antwoord nou eens op die post van mij?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de mannen met wie ik omga, zie ik allemaal als maagd.
er is iets aan de mannen die wel seks kunnen hebben waar ik dan ook weer afkeer tegen hun van krijg ofzo.
edit:
en ik wordt weer helemaal vreemd nu!
het klinkt niet erg realistisch wat je schetst.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan het wel krijgen, je hebt wel kansen. Andere mannen hebben ook seks, dus waarom jij niet. Dan moet je alleen wel veranderen, want je moet gaan beseffen dat het mogelijk is, dat het wel kan, dat jij het kan krijgen. Want zolang jij blijft denken dat het niet kan en dat het toch kansloos is en daardoor bij voorbaat al dingen afkeurt, zal het niets worden.
Joepiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |