abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105626412

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105626437
fipo

overigens: KROEG!
pi_105626442
Oeh, ik ben de aanleiding voor een topictitel geweest :D
There is a long line down from heaven.
pi_105626455
Ik heb meer succes op het internet dan in de kroeg. Ook omdat de kroeg voor mij puur voor de fun is, bier drinken met vrienden en lol hebben.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_105626460
Huilen :?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105626462
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kijk voor de vrouw is het allemaal makkelijker! MYRAELA!
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, en nu? Helpt die info je? Heb je er wat aan?
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, het bewijst dat het onmogelijk voor me is, en myra en moonwalk, en nog wat andere fokuserinnen die het niet snappen allemaal ongelijk hebben
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoezo is dat bewijs?
Rustig aan.
pi_105626510
Dag, allemaal! Hoe staat het er hier mee? Wat heb ik allemaal gemist?

Héb ik wel iets gemist? :P
pi_105626541
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef LostInSpace het volgende:
Oeh, ik ben de aanleiding voor een topictitel geweest :D
:7
pi_105626551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef Capstan het volgende:
Dag, allemaal! Hoe staat het er hier mee? Wat heb ik allemaal gemist?

Héb ik wel iets gemist? :P
Drama, dat heb je gemist.
  donderdag 15 december 2011 @ 19:25:00 #10
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105626558
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja man, de wereld is leuk voor meisje. Mijn leven was echt een droom vol met eenhoorntjes waar ik de hele tijd zing en huppel.

Waarom is een leven met relaties ineens perfect, ookal kan er voor de rest enorm veel mis zijn? Maar is een leven zonder een hel, terwijl er voor de rest juist wel dingen goed zijn?
ja je hebt wel gelijk, maar het is wel een luxeprobleem

zonder dates en relaties kunnen krijgen flip (ik dan) echt helemaal . ik kan er echt niet tegen. dat heb jij nooit meegemaakt.
en i kheb het niet alleen over "hebben" maar zoals er staat ook over "kunnen krijgen", of "kansen daarop hebben"

jij hebt het nooit meegemaakt omdat je dat 1ste probleem van je supereenzaam en nooit zoals anderen dingen kunnen hebben/krijgen/kansen niet hebt gehad(wat voor mij het belangrijkste is) .lant wel, zij zegt het ook!

het is dat iedereen het heeft behalve ik, en het is ook het ultieme, het mooiste ..
pi_105626560
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hehe. Het ging per ongeluk. :@

[..]

Ariel was geil. :@
Ik snap serieus niet waarom al die gasten haar op 1 zetten in top 10 geilste Disneyfiguren terwijl Meg en Mulan zo laag staan de hele tijd ;(

Meg is zo de meest sexy disneyfiguur die ik ken :9~
pi_105626585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Omdat het gaat over zijn zelfwaarde.. Hij koppelt relaties rechtstreeks aan zijn eigenwaarde.
Mja, ik vind daar gewoon niets van kloppen en word er moe van dat hij daar telkens op terug blijft komen. Zichzelf in een slachtoffer rol stopt en behalve klagen helemaal niets probeert omdat hij toch al denkt dat het onmogelijk is.

In plaats van te kijken naar de vrouwen die seks hebben, want ja, voor hun is het allemaal kei makkelijk en dus voor hem onmogelijk? Kan hij beter kijken naar de mannen die seks hebben, als het hun lukt, dan moet het hem ook kunnen lukken. Het is dus toch mogelijk voor mannen om seks te hebben, ohmygod!!!
pi_105626593
quote:
9s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Drama, dat heb je gemist.
Is het kort samen te vatten? :')
  donderdag 15 december 2011 @ 19:26:10 #14
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105626615
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik snap serieus niet waarom al die gasten haar op 1 zetten in top 10 geilste Disneyfiguren terwijl Meg en Mulan zo laag staan de hele tijd ;(

Jij blijft me verbazen _O-
pi_105626623
quote:

[..]

Nala is ook wel geil.
pi_105626638
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mja, ik vind daar gewoon niets van kloppen en word er moe van dat hij daar telkens op terug blijft komen. Zichzelf in een slachtoffer rol stopt en behalve klagen helemaal niets probeert omdat hij toch al denkt dat het onmogelijk is.

In plaats van te kijken naar de vrouwen die seks hebben, want ja, voor hun is het allemaal kei makkelijk en dus voor hem onmogelijk? Kan hij beter kijken naar de mannen die seks hebben, als het hun lukt, dan moet het hem ook kunnen lukken. Het is dus toch mogelijk voor mannen om seks te hebben, ohmygod!!!
Jep O+
Though, zelfverzekerdheid is voor een man wel velen malen belangrijker dan voor een vrouw bij het vinden van een partner.
Rustig aan.
pi_105626649
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Capstan het volgende:

[..]

Hetzelfde als altijd :Y
  donderdag 15 december 2011 @ 19:26:55 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105626666
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Capstan het volgende:

[..]

Wil je het drama van net? Die van vanochtend? Of die van vanmiddag?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 15 december 2011 @ 19:27:18 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105626686
quote:

[..]

Meg en Mulan zijn van na mijn tijd denk ik.

Maar rood haar en een bloot buikje. :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 15 december 2011 @ 19:27:56 #20
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105626717
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

de mannen met wie ik omga, zie ik allemaal als maagd.

er is iets aan de mannen die wel seks kunnen hebben waar ik dan ook weer afkeer tegen hun van krijg ofzo.

edit:
en ik wordt weer helemaal vreemd nu!
  donderdag 15 december 2011 @ 19:27:59 #21
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105626720
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Owjah, soit die daadwerkelijk een vrouwelijke account heeft aangemaakt :')
pi_105626725
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Meg en Mulan zijn van na mijn tijd denk ik.

Maar rood haar en een bloot buikje. :@
de kleine zeemeermin arielle O+ O+ O+ :9~ :9~
  donderdag 15 december 2011 @ 19:28:01 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105626726
Het is niet eens moeilijk vooral doen.

Tot zover mijn wijsheid die ik zelf niet in de praktijk breng.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105626744
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja je hebt wel gelijk, maar het is wel een luxeprobleem

zonder dates en relaties kunnen krijgen flip (ik dan) echt helemaal . ik kan er echt niet tegen. dat heb jij nooit meegemaakt.
en i kheb het niet alleen over "hebben" maar zoals er staat ook over "kunnen krijgen", of "kansen daarop hebben"

lant wel, zij zegt het ook.

het is dat iedereen het heeft behalve ik, en het is ook het ultieme, het mooiste ..
Je kan het wel krijgen, je hebt wel kansen. Andere mannen hebben ook seks, dus waarom jij niet. Dan moet je alleen wel veranderen, want je moet gaan beseffen dat het mogelijk is, dat het wel kan, dat jij het kan krijgen. Want zolang jij blijft denken dat het niet kan en dat het toch kansloos is en daardoor bij voorbaat al dingen afkeurt, zal het niets worden.
pi_105626747
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:26 schreef Joysa het volgende:

[..]

Hetzelfde als altijd :Y
Ik zou bijna zeggen: ik weet genoeg, maar toch:

quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Kies de meeste interessante maar uit, en vat die maar samen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')