SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 3% gewijzigd door krioro op 17-12-2011 02:45:16 ]full stops and exclamation marks
YEAAAAH TINYCHATTEN MET PHANTOMESJEquote:Op donderdag 15 december 2011 19:16 schreef Phantomesse het volgende:
Wacht, waar zijn de delen?
Tevens, wie komt tinychattenik wil jullie weleens op bewegend beeld zien.
Dude.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:15 schreef krioro het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1751327 NSFW
Zal ik 'm even fiksen?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
YEAAAAH TINYCHATTEN MET PHANTOMESJE
Ik ben er na 10 uur. Mocht iemand zin hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
YEAAAAH TINYCHATTEN MET PHANTOMESJE
Whehequote:
Je leeft nogquote:Op donderdag 15 december 2011 19:16 schreef Phantomesse het volgende:
Wacht, waar zijn de delen?
Tevens, wie komt tinychattenik wil jullie weleens op bewegend beeld zien.
Verandering in de OP, me no like.
Jaa hahaha, carlton!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe. Die onderste heeft 'ie het toch tegen Pharrell?
[ afbeelding ]
[..]
Je leeft nog!
[ afbeelding ]
Paar dagen met een vriendin doorgebracht in Amsterdam, ik wilde dat ik daar zou wonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je weer 10 outfits passen.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef krioro het volgende:
Phanny.
Ik ben ook pas laat ready for tc.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaa hahaha, carlton!Ik probeerde altijd dat dansje na te doen maar ik zie er dan alleen uit als een retard
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Paar dagen met een vriendin doorgebracht in Amsterdam, ik wilde dat ik daar zou wonen
Zonder mij details te geven over whereaboutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Omdat jaren niks van je gehoordquote:Op donderdag 15 december 2011 19:21 schreef Phantomesse het volgende:
Waarom zijn jullie zo verbaasd dat ik nog leef?
We zijn in café Duvel geweestquote:Op donderdag 15 december 2011 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Zonder mij details te geven over whereabouts.
No girl, jullie wachten tot ik thuis ben ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Nah, phantomes fix 'm maar ff aangezien tli pas na 10 uur kan
We misten je gewoon heel erg.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:21 schreef Phantomesse het volgende:
Waarom zijn jullie zo verbaasd dat ik nog leef?
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je weer 10 outfits passen.
Ik was er gister en eergister. Maar wil je zo ook wel even begluren hoor!quote:
Die stand daar dit jaar op Q-day was wel ZIEKquote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
We zijn in café Duvel geweestWil je niet komen...
Ja dag, en dan beginnen wanneer ik wegga zekerquote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No girl, jullie wachten tot ik thuis ben ja.
3 dagen ofzoquote:
Gisteren was ik de hele avond mijn killer heals aan het bewonderen onder het genot van een heleboel jonko's en voedselwaren, heb de hele dag door Amsterdam geslenterd en mezelf weer iets teveel verwendquote:Op donderdag 15 december 2011 19:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kssht. Had je er gister maar moeten zijn.
Ik was daar ook ergens in de buurt, vanaf het balkon aan het meegenieten. In de korte reguliersdwarsstraat, zat opeens bij een of andere pooier in huisquote:Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die stand daar dit jaar op Q-day was wel ZIEK.
[ afbeelding ]
Kijk hoe gezellig druk in zo'n ziek smal straatje.
[..]
Ja dag, en dan beginnen wanneer ik wegga zeker.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik was daar ook ergens in de buurt, vanaf het balkon aan het meegenieten. In de korte reguliersdwarsstraat, zat opeens bij een of andere pooier in huisKwam ik pas na een paar uur achter, toen werd er nog aan me gevraagd of ik meisjes voor ze wou hosselen
Hell.a.no.
Jij bent toch te lui om je cam aan te zetten.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Phanny:quote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Om dit soort anekdotes alleen al heb ik je hier gemist [ afbeelding ].
full stops and exclamation marks
Ugh ik ben zon kankerhekel aan zulke druktes he. Dan kan je mij echt afvoerenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die stand daar dit jaar op Q-day was wel ZIEK.
[ afbeelding ]
Kijk hoe gezellig druk in zo'n ziek smal straatje.
[..]
oke tot zoquote:Op donderdag 15 december 2011 19:29 schreef Phantomesse het volgende:
http://tinychat.com/FernandesGeel
Ik kom pas op cam indien jullie dan ook doen
Ik zou het zeggen ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
FFFFUUUUUUUU- wie komt mij redden? Ik moet werken met twee Turken en een oude Indo, die Indo gaat sowieso weer de hele avond over zijn vakantie lullen wat mij echt geen reet kan schelen. Elke fucking keer gaat ie er weer over praten.
De vorige keer ging ik symbolisch muziek luisteren via mij oortjes maar zelfs dat hielp niet. Wat moet ik doen? À la Jajong zeggen dat zijn vakantieplannen mij aan mijn anus kunnen oxideren?
Als je echt Jajong steez wil doen dan sla je hem op zijn bekquote:Op donderdag 15 december 2011 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
FFFFUUUUUUUU- wie komt mij redden? Ik moet werken met twee Turken en een oude Indo, die Indo gaat sowieso weer de hele avond over zijn vakantie lullen wat mij echt geen reet kan schelen. Elke fucking keer gaat ie er weer over praten.
De vorige keer ging ik symbolisch muziek luisteren via mij oortjes maar zelfs dat hielp niet. Wat moet ik doen? À la Jajong zeggen dat zijn vakantieplannen mij aan mijn anus kunnen oxideren?
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij bent toch te lui om je cam aan te zetten.Krio!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Phanny:
[..]
All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:29 schreef krioro het volgende:
Jij bent toch te lui om je cam aan te zetten.Ey mi nak yu wang klap dalijk, waktiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik lijk toch niet echt?!quote:![]()
![]()
![]()
No man, garpje hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ey mi nak yu wang klap dalijk, wakti.
[..]
Ik lijk toch niet echt?!![]()
![]()
![]()
Haar schuld!quote:
Goed idee, hij vertelde net nog over dat in India (zijn vakantiebestemming) de tandarts zo goedkoop is.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je echt Jajong steez wil doen dan sla je hem op zijn bek
jaquote:Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is iedereen weer in de chat of??
quote:
Oh snap, titties incoming!quote:
Kom jij nou maar choco.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh snap, titties incoming!
Immer werken meisje. Jullie zijn er zeker niet meer rond 12?quote:
Ik ga het speciaal voor jou proberen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Immer werken meisje. Jullie zijn er zeker niet meer rond 12?
gefeliciteerdquote:
Zo voelt het serieus, kankercollega'squote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:54 schreef Allure_ het volgende:
chai er was gisteren een lelijkheidslijst gemaakt van fernandes en wij stonden op de lelijkste plekkkracisten omdat we wit zijn
Je kunt dWc afslaan als dank voor die lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stijg ik nu?![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 14:59:16 ]
Nee nog steeds niet, die man waar ik het gesprek mee had is opeens veelste druk met trainingen en hij heeft het nog steeds niet laten weten aan het uitzendbureau.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je nou eindelijk of je die fokking baan hebt?
vet mehn waar ga je heenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:18 schreef Jajong het volgende:
hallo. ik zit in het vliegtuig. bij de emergency exits dus kapotveel beenruimte. Chai goeie bil. whiskey is gratis. armleuning battle gewonnen. joejoe
Have fun ah broeder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:18 schreef Jajong het volgende:
hallo. ik zit in het vliegtuig. bij de emergency exits dus kapotveel beenruimte. Chai goeie bil. whiskey is gratis. armleuning battle gewonnen. joejoe
Niceequote:Op vrijdag 16 december 2011 14:18 schreef Jajong het volgende:
"Ik zou haar wel internetraken"quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:24 schreef Sala-adin het volgende:
Het was geen lelijkheidslijstEerder wie je het eerstzoudoenlijst en zij stonden onderaan
Negersquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die wat tegen negers hebben djoek ik vriend watser.
Ook hallo trouwens.
Met een potlood uiteraard.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die wat tegen negers hebben djoek ik vriend watser.
Ook hallo trouwens.
Don't worry jij bent kankerlekker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:45 schreef Juminelle het volgende:
Wssup met die lelijkheidslijst trouwens?
Haha faka, hype om niks geloof ik? We deden doen, durf of waarheid op die chat (je was er bij tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Met een potlood uiteraard.
Wassup mi mang
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen van 'veilig achter je PC en shit', maar dan hap ik alweer teveel.
Sowieso, alle vrouwen nu zoquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:45 schreef Juminelle het volgende:
Wssup met die lelijkheidslijst trouwens?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso, alle vrouwen nu zo
[ afbeelding ]
Ik had jou wel top notch thoughquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]Oh nee hoor, ik was er nieteens bij geloof ik. Zag net toevallig die reactie van Allure.
Dat kleine sucukje van jou?quote:
Ik was te druk met promoten van mijn loempia's. Daarna was ik loesoequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]Oh nee hoor, ik was er nieteens bij geloof ik. Zag net toevallig die reactie van Allure.
Het kanon.quote:
Zulks een omtrek ongeveer ja.quote:
Als Allure_ hier kan posten kan iedereen hier posten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
hoeveel bruintint moet je hebben om hier te mogen posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eindelijk een plek waar ik niet gediscrimineerd wordquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als Allure_ hier kan posten kan iedereen hier posten.
Wat Vaseline_ al zei, die namen zijn niet helemaal representatief, netals Gazeusequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:06 schreef Sinji het volgende:
Eerlijk, ik heb die geel nog nooit gehad. Ananas?
Ga zo halen. Nieuwsgierigheid is een bitchquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat Vaseline_ al zei, die namen zijn niet helemaal representatief, netals Gazeuse. Ik vind ze allemaal lekker
.
Heb je alleen die gele nog nooit gehad? Ik zou 'm wel koelen trouwens, die is het minst lekker lauwquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ga zo halen. Nieuwsgierigheid is een bitch
Sowieso gaan ze altijd de vriezer eerst in.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je alleen die gele nog nooit gehad? Ik zou 'm wel koelen trouwens, die is het minst lekker lauw.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Trouwens, mindfuck van jewelste![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik het minst met blondines
Whehe dat had ik gelezen ja, fucking wazigquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso gaan ze altijd de vriezer eerst in.
Trouwens, mindfuck van jewelste![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik het minst met blondines
Helemaal de tering inzuipen vrees ik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:13 schreef Sala-adin het volgende:
Fuck gaan jullie deze vrijdagavond doen
Geen plannen vriend, gaan we jonko's knallen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:13 schreef Sala-adin het volgende:
Fuck gaan jullie deze vrijdagavond doen
Moois, ik join.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga me de tering inzuipen en jonko's knallen.
Hoeft het geen weekend voor te zijn hoor
zulks een player deze manquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen als ik dan helemaal skaffa tegen je boob mag leanen.
NO FAS MI, NO FAS MI MANG!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen als ik dan helemaal skaffa tegen je boob mag leanen. #nice
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou Vaseline_ niet playen, ik zou d'r liefhebben en met passie verwennen
Ben ik al mee bezigquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen plannen vriend, gaan we jonko's knallen?
t is weekend, wat nu chattenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
maar dWc komt vanavond met z'n edde op de tinychat toch?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef Sinji het volgende:
Eerlijk Vaz,
Dat was feisty [ afbeelding ]
Pizza.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Eten bij mattie, hollandse kost.
Wie weet ga ik voor jullie fapsen op tinyfap vanavond.
Bijna hetzelfde als een Super Saiyan dusquote:
Tli is making love faces right about now.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Wiepings!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als een Super Saiyan dus
[..]
Tli is making love faces right about now.
Vanavond ben ik niet van de partij tho. Er werd mij gevraagd om vanavond langs te komen bij een vriendin. Haar pc moet 'gefixed' worden. Nawmean ?![]()
Dudequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij kan Sinji zelfs met swag ballen. Zo vlak voordat 'ie klaarkomt heeft hij een tissue (met eucalyptusgeur) paraat om vervolgens "may I offer you this tissue, ma'am" te zeggen, waarna hij na afloop bedankt met een vriendelijk chapeau waarbij die met een diepe buiging z'n hoed afneemt.
Je vergeet de 'No homo'quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij kan Sinji zelfs met swag ballen. Zo vlak voordat 'ie klaarkomt heeft hij een tissue (met eucalyptusgeur) paraat om vervolgens "may I offer you this tissue, ma'am" te zeggen, waarna hij na afloop bedankt met een vriendelijk chapeau waarbij die met een diepe buiging z'n hoed afneemt.
Wacht tot vannacht danquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wacht tot vannacht danDan ga ik nu keihard wasted worden
halfnaakte mensen overal :$quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef tliciouz het volgende:
Ja iedereen weer tinychat nu ik niet thuis ben!
Sorry prinsesjequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef tliciouz het volgende:
Ja iedereen weer tinychat nu ik niet thuis ben!
Ik sowieso nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou grappig zijn als iedereen zo kankerloesoe om half 4 op die chat zit.
jaaa! naar jou ben ik echt té nieuwschierigquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan cammen maar misschien ben ik gewoon knockout dan, ben echt knackered.
Vandaag weer aan het reizen en ziekenhuis geweest, en heb nu dus eindelijk de magic pillsde hormonen dus.
Experiment 134410 - Maisnonquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jaaa! naar jou ben ik echt té nieuwschierig
Maar ik ben er vannacht weer niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wacht tot vannacht danDan ga ik nu keihard wasted worden
Straffen die handelquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Hell the FUCK yeah.
Die aardappel kroketjesquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Hell the FUCK yeah.
Ik bijt je in je tepels voor gisteravond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je mag ze wel van m'n buik af naar beneden eten om daarna makeup sex te hebben.
Mag ik dan de kouseband en kip?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je mag ze wel van m'n buik af naar beneden eten om daarna makeup sex te hebben.
Wel zachtjes danquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bijt je in je tepels voor gisteravond.
Gestoomde zalm swaquote:
Kip, zalm, allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gestoomde zalm swa. Overigens, mensen zitten in fernandesgeel!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel zachtjes dan
[..]
Gestoomde zalm swa. Overigens, mensen zitten in fernandesgeel!
he lekkere wildebras van mequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef Jajong het volgende:
hallo ik ben in dubai. ik wou dat jullie erbij konden zijn. okay nou groetjes aan de moeders
Heey tli.quote:
SPOILER: Voor het geval de vorige delen er nog in moeten ->Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xoxo kriofull stops and exclamation marks
Ik ben trotsquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was rond 12en ofzo in slaap gevallen op de bank nu weer blazende
Hihaho?quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:18 schreef Michhas het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
ik was er helemaal nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Heey tli.Hoe is het daar?
Ik ging net even naar tc, alleen Sala was er nog, die ligt voor de cam te slapen.
Prima, en jij?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jazekerlekker geslapen sunchaser?
Als ik er een ga kopen bwehe. Vorige keer was bij iemand anders thuisquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:40 schreef JackieBrown het volgende:
Mwah bleef heel erg hangen gisteren, uiteindelijk crashte mn cam en kon ik er niet meer op. Dus erg lang was ik er niet :p
Wanneer ga jij weer op de cam?
Ditquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Af en toe even uitrekken alles, kankerlekker.
Worth it, hoop ik?quote:
Zeeeeker! Zeer tof feestje en iedereen was aan 't spacenquote:
Zorgzame dame.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zeeeeker! Zeer tof feestje en iedereen was aan 't spacen![]()
Wel heb ik vannacht een jongetje van 14 ofzo geholpen die serieus 15min op de grond heeft liggen trillen. Ik heb z'n hoofd vastgehouden en een ambulance gefixed, maar geen flauw idee hoe 't nu is afgelopen. [ afbeelding ]
Bedreig een turrek tijdens je werk met een mes op zijn keel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zorgzame dame.
Ik wil godverdomme mijn salaris hebben.
Ik ooook, ik voel me skeerquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wil godverdomme mijn salaris hebben.
Die verstaan me waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bedreig een turrek tijdens je werk met een mes op zijn keel.
Heb je nou al een cliënt voor ons?quote:
alleen van mn bovenlichaamquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
hey had jij niet plaatjes van je fallus naar monkeyy gestuurd?![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee want ik heb een status op fok, ik kan dat wel maken. Jij niet
Mehquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moest me weer even uitrekken, en zo groot is de mijne ongeveer.
met een abo kunnen ze je niet bannenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee want ik heb een status op fok, ik kan dat wel maken. Jij niet
Jij hebt een fok abbo
quote:
Rightquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
met een abo kunnen ze je niet bannen
Ons? Jij doet het werkquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die verstaan me waarschijnlijk niet.
[..]
Heb je nou al een cliënt voor ons?
Voor seks met Choco betalen, zodat wij naar Cali kunnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:11 schreef Phantomesse het volgende:
Down for whatever.
Waar gaat het over?
Hell no, ik mag hem gratis neuken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voor seks met Choco betalen, zodat wij naar Cali kunnen
Geen haar aan m'n hoofd die eraan denkt om terug te gaan. Hij is niet lelijk maar ik ben gewoon niet tevreden dus ik fix 'm bij een ander. Maar pas na m'n bday ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmm die is kutvaal geworden? Gewoon teruggaan..
bedoelt ze niet dat choco jou betaalt voor de seksquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hell no, ik mag hem gratis neuken.
En daarom heb ik dus nog geen tattooquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen haar aan m'n hoofd die eraan denkt om terug te gaan. Hij is niet lelijk maar ik ben gewoon niet tevreden dus ik fix 'm bij een ander. Maar pas na m'n bday ofzo
Achso, hmmmmmm, maar dan ben ik een hoer en dat ben ik niet dus ook choco mag gratisquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
bedoelt ze niet dat choco jou betaalt voor de seks
True maar die op m'n schouderblad is serieus zó mooi gedaan. Maar ja, ik ga nu naar schiffmacher denk. henk of z'n dochterquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus nog geen tattooIk vind het meestal zo lelijk gedaan bij anderen dat ik het bijna niet aandurf, zou ook nooit zomaar ergens binnen stappen en zeggen 'maak er maar iets moois van' het is geen kapper.
Voor mensen die ies realistisch willen, Emmy nogwattes van Needle Art is erg goed, een van de besten die ik gezien heb hier in Nederland so far. Geen idee wat het kost, vast een fortuyn, maar dan heb je wel wat.
Neh, andersomquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
bedoelt ze niet dat choco jou betaalt voor de seks
Dankje meisje, et perfecte nummr om mee op te staan en energiek te worden!quote:
Wtf phan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dankje meisje, et perfecte nummr om mee op te staan en energiek te worden!
Ahja, doe vanaag NIET de4 deur open, kinderen met smeekbedes voor geldik kwam net mijn bed uit en verloor in 2 keer 450 cent! Dat was echt fantastisch!
Nu ben ik broke en moet ik straks weer pinnen.
Ja van die krantenloop kinderen, eentje die ik goed ken die heef tafgelopen jaar iets van 600 euro opgehaald aan de deurenquote:
Ik typ inderdaad hele verhalen door elkaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik snap die chick niet meer,jullie wel? is ze high?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja van die krantenloop kinderen, eentje die ik goed ken die heef tafgelopen jaar iets van 600 euro opgehaald aan de deuren
Dank voor het stap voor stap uitschrijven, namens de hele autistenklas 2cb van de Maranatha-school.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik typ inderdaad hele verhalen door elkaar
Even chronologisch:
- Phan ligt op bed.
- Deurbel gaat.
- Phan twijfelt, doen of niet doen?
- Phan gaat.
- 'Hallo mevrouw blabla en blabla wensenu een fijne kerst.'
- Dankjewel! Zegt Phan.
- Le kinderen blijven staan
- Le kinderen willen geld
- Le ik wil emmer water over ze heengooien middels badkamerraam
- Le ik geef toch maar 2 euro.
- Le loopt weg
- Le deur dicht.
- Le trap op
- Le deurbel
- Le automatisch weer opendoen en denken KUT waarom doe ik dat?!
- Le wil weer emmer water gooien
- Le geeft toch maar 2,50
- Le broke de la cash.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank voor het stap voor stap uitschrijven, namens de hele autistenklas 2cb van de Maranatha-school.
Neequote:Op zaterdag 17 december 2011 14:37 schreef Phantomesse het volgende:
Zijn jullie aan het tc?
Tevens je ondertitelMe gusta!
En ja ik heb adhdings...
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:38 schreef aight1 het volgende:
Ik heb het zo hard verneukt gisteren
was met 2 chicks aan 't praten ineens gaan ze met elkaar zoenen en ondertussen mij aankijken
maar ik was kkzat en toen zag ik een vriendin van me en liep ik daarheenen die 2 nooit meer gezien.
Kutkenkelfaalhaas dat je dr rondloopt!quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:38 schreef aight1 het volgende:
was met 2 chicks aan 't praten ineens gaan ze met elkaar zoenen en ondertussen mij aankijken
maar ik was kkzat en toen zag ik een vriendin van me en liep ik daarheenen die 2 nooit meer gezien.
Ik zou me leven haten als ik jou wasquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:41 schreef aight1 het volgende:
ik moet ook een beetje huilen als ik eraan terugdenk
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:38 schreef aight1 het volgende:
Mindfap.quote:
ja doe ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zou me leven haten als ik jou was
quote:
Edit gespot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |