Maar aflevering 6 staat al online, is die nog niet uitgezonden dan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
over paar weken pas
volgende week niet, die week erna aflevering 5, week erna aflevering 6 en de week erna aflevering 7.
nee, omdat er zoveel weken tussen zitten hebben ze die vooraf op internet gezet maar is indd nog niet op tv geweest net als aflevering 5quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Maar aflevering 6 staat al online, is die nog niet uitgezonden dan?
best apart om te zien want hij was, naar mijn mening, heel braaf en rustig in de dagen voordat die ouders kwamen. En toen kwamen ze en kwam er ineens een hele andere jordy naar bovenquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:49 schreef 44rdbei het volgende:
Jordy is in inderdaad een zielig verhaal.
Komt waarschijnlijk ook niet meer goed als je zo ziet...
Inderdaad. Ze is wel knap. Die moederquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:11 schreef zeefje het volgende:
Ik vind die moeder van cheyenne een kwal. Cheyenne mag geeneens enthousiast zijn als ze haar moeder ziet :$
Moeder wilt graag dat ze het van te voren meldt.
ja zeker, had dat niet verwacht van hem eigenlijk. Ik ben erg benieuwd naar aflevering 7 maar ook naar de laatste aflevering waarin ze vertellen hoe het nu gaatquote:
Is aflevering 8 de laatste?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja zeker, had dat niet verwacht van hem eigenlijk. Ik ben erg benieuwd naar aflevering 7 maar ook naar de laatste aflevering waarin ze vertellen hoe het nu gaat
aflevering 8 is de laatste ja. Inderdaad heftig en voor mij ook zo herkenbaar.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is aflevering 8 de laatste?
Ik kon, was Kas ook zei, heel goed de wanhoop voelen. Vanuit dekant van de ouders en van Jordy.
En daarnaast waren de agressie, machteloosheid en onbereikbaarheid van Jordy heel herkenbaar voor mij. Als opstandig pubertje was ik net zo. Maar wel heftig om zo te zien.
Ik vond het ook knap dat die vader even wegliep en dan maar geen afscheid nam van zijn zoon.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:28 schreef TheSatanSlayer het volgende:
link naar alf 6? op npo.nl kun je meestal 1 aflevering vooruit kijken, maar zie alleen maar alf 5
quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
is te zien maar die was al op tv geweest, deze niet
aflev 6 ook;
http://www.npo.nl/van-de-straat/21-04-2015/WO_NCRV_838585
quote:
toppertjes!!quote:
absoluutquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:41 schreef TheSatanSlayer het volgende:
t
[..]
[..]
toppertjes!!
Nu van het weekend genieten! ;-)
(Zover je hiervan van kunt ''genieten'' natuurlijk. zal wel weer een hele emotionele aflevering zijn, als ik de reacties zo zie :-(
soww!! zo lang doen ze erover -.-quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:52 schreef roos94 het volgende:
Helaas heb ik de komende afleveringen die op tv worden uitgezonden al gezien. De 7e aflevering is 9 juni, voor mij nog drie weken wachten
ik wacht wel tot morgenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:35 schreef TheSatanSlayer het volgende:
afl 7: http://www.npo.nl/van-de-straat/02-06-2015/KN_1668594
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |