quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je slijpt helemaal niks.
Enige wat gebeurt is dat je de bladen schoon en weer recht maakt waardoor het lijkt alsof je mesje weer geslepen is.
Dan deed je het niet goed en moet je het nog eens proberen. Arm nat en dan aan de bovenkant van je onderarm flink wat lange halen maken. Werkt echt!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:00 schreef Bill_E het volgende:
Wel eens geprobeerd, maar lukte mij niet.
Ja maar ik kocht eerst dus steeds van die dure mesjes en nu vind ik dat een onzinverhaal.quote:
Snap ik echt niet. Misschien heb ik dan een hele speciale arm.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:02 schreef Godtje het volgende:
Onzin.
Heeft nog nooit gewerkt bij me.
Ja, probeer maar.quote:
Mietje, ik gebruik een ruwe steen.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik scheer mij gewoon met een bijl.
Nee, dat mesje kan je toch gewoon afspoelen?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:04 schreef deadly_kiss het volgende:
heb hier weleens over gelezen.. doet me een beetje denken aan dat tellsell scheermes wat een leven lang meegaat ofzo![]()
maar dan nog is het niet echt schoon...blijven toch altijd kleine haartjes en schilvers tussenzitten op een ggeven moment?
Die drie donsharen om je lip noem ik geen baard, meiske.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mietje, ik gebruik een ruwe steen.
Ja dat kan wel, maar vroeger deden ze het toch op een stuk leer? Da's toch gewoon huid? Je arm heb je bij je in de badkamer, je spijkerbroek meestal niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:07 schreef TheStonedOne het volgende:
Ik heb zelf een scheerapparaat, maar dit werkt volgens veel mensen.
Die dingen kan je nog gewoon kopen hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:09 schreef Bonno het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, maar vroeger deden ze het toch op een stuk leer? Da's toch gewoon huid? Je arm heb je bij je in de badkamer, je spijkerbroek meestal niet.
Ja, maar dat hoeft dus niet omdat je arm goed genoeg isquote:Op donderdag 15 december 2011 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die dingen kan je nog gewoon kopen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |