hahaha, was zeker een feest. Maar ik ben weer gecapped, en heb mijn cloak binnen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
Was weer een feest ofniet Boris, die tank bij de laatste dungeon!!
Ik speel dit spel omdat het leuk is, en ik verzamel gear om beter te worden. Ik speel het niet om gear te verzamelen om er vervolgens niks mee te doenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
PvP is ook dodelijk saai. Wel even geprobeerd maarja, uurtje arena zit je weer aan de cap en ben je klaar voor een week.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik speel dit spel omdat het leuk is, en ik verzamel gear om beter te worden. Ik speel het niet om gear te verzamelen om er vervolgens niks mee te doen![]()
Alleen arena of bg's doen om je cap te halen en vervolgens verder nooit PvPen vind ik dan ook een beetje vreemd.. Waarom doe je het dan?
Nooit opnieuw maken, dan komt die onderaan de queue!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef KataStrofe het volgende:
Hmmm okay, dan repost ik hem vanavond wel..
Het zal nu wel drukker zijn ook vanwege problemen met LFR looting (das ook de reden van mijn ticket).
Ik had er afgelopen vrijdag avond een gemaakt,maandagmiddag pas antwoordquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:55 schreef KataStrofe het volgende:
Mijn main is Enhancement en ik vind het heerlijk spelen. Maar ik kan weer niet echt met resto uit de voeten. En idd, die link van Sapstengel omvat zon beetje alles wat je zou moeten weten![]()
Weet iemand hoelang het gemiddeld duurt voor je ticket wordt beantwoord? Ik heb er twee dagen een aangemaakt maar nog niks gehoord /ongeduld
Wat toevallig die van mij ook. Ik heb ook nog geen antwoord.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef KataStrofe het volgende:
Hmmm okay, dan repost ik hem vanavond wel..
Het zal nu wel drukker zijn ook vanwege problemen met LFR looting (das ook de reden van mijn ticket).
Ik kreeg te horen dat je er het woord 'stuck' in moet stoppen, maar geen idee of dat een fabeltje is of nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:37 schreef dekkered het volgende:
ligt er ook aan hoe of je je ticket schrijft, als er bug ofzo in voorkomt wordt hij veel sneller beantwoord dan als het gewoon een lul verhaaltje in staat zonder "trigger" worden.
misschien waren je bags vol. de keren dat ik iets niet gekregen had kreeg ik paar dagen nadien ingame mail van " item lost recovered from the twisted nether" of zoietsquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:17 schreef KataStrofe het volgende:
T gaat over een Loot item die ik niet had ontvangen tijdens de LFR. Ik was nog teruggegaan om de baas te relooten, maar die was al verdwenen..
Najah, misschien heb ik hem inmiddels in mijn bags, ik zal straks eerst eens kijken thuis.
ik had vorige week een vraag en een opmerking en had er bug in gezet en binnen een uur had ik contact met een GMquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat je er het woord 'stuck' in moet stoppen, maar geen idee of dat een fabeltje is of niet
Nee, bij sommige fights in LFR moet je blijkbaar de chest van de boss looten om je item te krijgen. Dat wist ik dus ook niet, vandaar mijn ticket nu. Average wait time, 1 day 3 hours, en wacht al sinds gister half 5. Benieuwd of GM's ook in het weekend werken, dacht het wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:52 schreef redboyke het volgende:
[..]
misschien waren je bags vol. de keren dat ik iets niet gekregen had kreeg ik paar dagen nadien ingame mail van " item lost recovered from the twisted nether" of zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |