Om compleet te zijn ook het andere lijstjequote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Lazer gvd op met je kutvoetbal uit de cul slowchat!
Vrouwelijk maken van woorden is tegenwoordig niet meer nodigquote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Slaapdokter
Ok die is weer weg, nu dan slapen!
Ik erger me tot nu toe kapot aan haar.quote:
Er kan wel iets in d'r mond geduwd worden?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik erger me tot nu toe kapot aan haar.
En dan gaat de overheid het allemaal weer tegen ons gebruiken. Met vanaf morgen ex-minister Donner aan het hoofd van de afluisterbrigade?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Facebook gaat overhaul doen, kan al switchen naar nieuwe 'Timeline' view, 23 december gaat iedereen. Idee erachter is dat Facebook een soort dagboek doet, meer context met huidige datum of tijdstip. Alle info wordt gelinkt aan een tijdstip op de tijdlijn of plaats.
Had ik vanmiddag al gelezen... zie het nog niet bij mij?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Facebook gaat overhaul doen, kan al switchen naar nieuwe 'Timeline' view, 23 december gaat iedereen. Idee erachter is dat Facebook een soort dagboek doet, meer context met huidige datum of tijdstip. Alle info wordt gelinkt aan een tijdstip op de tijdlijn of plaats.
Nope, je moet nog het knopje publish now, rechtsboven, indrukkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag al gelezen... zie het nog niet bij mij?
Hij is groenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat knopje heb ik dus nog niet kunnen ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |