Ik heb een sega dreamcast.quote:
maakdatdekatwijsquote:
jawel, het sloeg ook nergens op dat ik dat zei. ik ben alleen niet thuis in games, en al helemaal niet in games voor op de mac. ik zal maar eens in de appstore moeten kijken, maar daar had ik dus geen zin inquote:Op donderdag 15 december 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je geen torrents gebruiken op een Mac dan?
Wat is daar zo grappig aan?quote:
Ja, zitten er wel een paar bij. Maar op de pakweg 300 mensen is dat best weinig.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel mensen die je kent? gebruiken je vrienden geen facebook?
denederlandsewetzegt16quote:
mijn wet zegt 21quote:
Gewoon je vrienden uitnodigen en dan krijg je steeds meer "ken je deze misschien ook" die je wel echt kent.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan?
[..]
Ja, zitten er wel een paar bij. Maar op de pakweg 300 mensen is dat best weinig.![]()
Ik was vergeten hoe erg ik niet met mensen om kan gaan.
Auw.quote:
quote:
Ik ben 21 (geweest.)quote:
Ik heb al 2 uitnodigingen.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon je vrienden uitnodigen en dan krijg je steeds meer "ken je deze misschien ook" die je wel echt kent.
haast je, we moeten trouwenquote:
blu ray gebruikte je ook nooit?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:37 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft nooit geduld om te gamenWorld of tanks speel ik heeeel soms 1 of 2 games achter elkaar. Maar heb genoeg andere dingen te doen
Me playstation 3 heb ik weg gegeven. Bijna nooit op gespeeld.
wie ben jijquote:
Neem jij, Moonwalk, Kaneelstokje tot je wettige echtgenoot?quote:
Er zijn wel games voor de mac te krijgen hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 16:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
jawel, het sloeg ook nergens op dat ik dat zei. ik ben alleen niet thuis in games, en al helemaal niet in games voor op de mac. ik zal maar eens in de appstore moeten kijken, maar daar had ik dus geen zin in
oke dankuquote:
neehoor kaneel wil best met mij trouwenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo jaag je de mannen wel weg ja.
jaquote:Op donderdag 15 december 2011 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem jij, Moonwalk, Kaneelstokje tot je wettige echtgenoot?
Dan zijn hierbij meneer Kaneel en mevrouw Moon in het echt verbonden, tot de dood hun scheid.quote:
dat dacht ik, of wilde jij met me trouwen?quote:
En Kaneelstokje, neem jij Moonwalk tot je wettige echtgenote?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
neehoor kaneel wil best met mij trouwen
kijk maar
[..]
ja
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zijn hierbij meneer Kaneel en mevrouw Moon in het echt verbonden, tot de soos hun scheid.
Kaneel je mag je bruid kussen.
geen vetzakquote:
Wie weet als je me heel romantisch zou vragenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dat dacht ik, of wilde jij met me trouwen?
volgens mij ben jij wat moeilijker, ik zal een beetje oefenenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie weet als je me heel romantisch zou vragen
mits er genoeg bier is.quote:
want?quote:
je mag ook wat mee naar huis nemenquote:
Haha, ja ik wil mezelf wel speciaal voelen hequote:Op donderdag 15 december 2011 16:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
volgens mij ben jij wat moeilijker, ik zal een beetje oefenen
dankuquote:Op donderdag 15 december 2011 16:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
je mag ook wat mee naar huis nemen
dudequote:
zorg dat je neefje wel alles goed filmtquote:Op donderdag 15 december 2011 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is de mooiste dag van mijn leven.
Bovenste laag moet in de vriezer voor als je 1 jaar getrouwd bentquote:Op donderdag 15 december 2011 16:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
je mag ook wat mee naar huis nemen
oh goed dat je het zegtquote:Op donderdag 15 december 2011 16:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bovenste laag moet in de vriezer voor als je 1 jaar getrouwd bent
Kun je dan nog lekker een stuk taart vreten van een jaar oudquote:
Het is een nichtje.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
zorg dat je neefje wel alles goed filmt
Ik vroeg me net al of dat nog te eten isquote:Op donderdag 15 december 2011 16:46 schreef Joysa het volgende:
Kun je dan nog lekker een stuk taart vreten van een jaar oud
lekker hoor zal vast smakenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kun je dan nog lekker een stuk taart vreten van een jaar oud
Te laat Heloefquote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
Waar zijn de lekkere bruidsmeisjes gebleven?
zeur niet en neem gewoon een rol aanquote:
Dat is traditie ofzoquote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me net al of dat nog te eten is
Het moet in de vriezer omdat het niet vanzelf weg kan lopenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
o haiquote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
Ik vang het bruidsboeket, dus wij gaan ook trouwenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga wel samen met joysa batsen in de gangkast op de bruiloft dan.
die zijn overal rozenblaadjes aan het strooien, wel opletten hequote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vang het bruidsboeket, dus wij gaan ook trouwen
dan ben ik je minnaar welquote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
zeur niet en neem gewoon een rol aan
je mag wel meedoen dan hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef Cactus1 het volgende:
Ik wil ook dronken-slutty-weddingsex
We kunnen wel kijken of er nog een gangkast vrij isquote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef Cactus1 het volgende:
Met wie?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef Cactus1 het volgende:
Veel plezier ermee ofsoquote:Op donderdag 15 december 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Oh cool, gaan jullie lekker forum-seks en relaties hebben. Ik heb spontaan ineens een leven gekregen.
magquote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga wel samen met joysa batsen in de gangkast op de bruiloft dan.
maar dat mag niemand zien of merkenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:49 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
dan ben ik je minnaar welDries Roelvink deed het toch ook een keer met een bruid?
Ja, lichtjes eerst, dan de slingers, dan de ballen en vervolgens wat engelenhaar voorzichtig draperen over de takjes heen.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef KritischeMassa het volgende:
Is dit het hulptopic voor het optuigen van kerstbomen?
Ja, wat voor boom heb je?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef KritischeMassa het volgende:
Is dit het hulptopic voor het optuigen van kerstbomen?
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ga ik naar de supermarkt heb ik meteen een bruiloft gemist
Ja roep het anders even om door de microfoonquote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef Moonwalk het volgende:
cactus en royco gaan in de gangkast batsen
Oeh oeh een mac!! Ik wil een macbook pro 17" gaan kopenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
jawel, het sloeg ook nergens op dat ik dat zei. ik ben alleen niet thuis in games, en al helemaal niet in games voor op de mac. ik zal maar eens in de appstore moeten kijken, maar daar had ik dus geen zin in
Nop, download wel film en kijk ik met me beamer en HD film kijk ik via xbmc op me apple tvquote:
ik denk uit het make up en fernandes topicquote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Cactus1 het volgende:
Waar komen al die nieuwe lui vandaan? Hebben jullie ergens geadverteerd voor dit topic?
2quote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hoeveel gangkasten zijn er? Ik wil ook namelijk.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik denk uit het make up en fernandes topic
Bevalt Apple tv een beetje?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh oeh een mac!! Ik wil een macbook pro 17" gaan kopen
[..]
Nop, download wel film en kijk ik met me beamer en HD film kijk ik via xbmc op me apple tv
ik heb de 15"quote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh oeh een mac!! Ik wil een macbook pro 17" gaan kopen
[..]
Nop, download wel film en kijk ik met me beamer en HD film kijk ik via xbmc op me apple tv
ATTENTIE ATTENTIE HOORT U MIJ? TEST 1-2-3quote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
Ja roep het anders even om door de microfoon
*PIEEEEEP KRRRRRRRRRRRRK PIEEEEEEEEEP*quote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ATTENTIE ATTENTIE HOORT U MIJ? TEST 1-2-3
Ze moesten toch chicks hosselen? Ik zie alleen maar mannen en een aziatische trollquote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Moonwalk het volgende:
ik denk uit het make up en fernandes topic
IK HERHAAL: MOCHTEN ER MEER MENSEN WILLEN BATSEN DAN KUNNEN ZE ACHTER AAN SLUITEN, HET AANTAL GANGKASTEN IS BEPERKT DUS GRAAG UW BEGRIP HIERVOOR. DANK U WELquote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ATTENTIE ATTENTIE HOORT U MIJ? TEST 1-2-3
Er is nog een bezemkast over. Is dat groot genoeg?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hoeveel gangkasten zijn er? Ik wil ook namelijk.
Is getrouwd met: Moonwalk.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet meer wie wie is.
Even mijn status aanpassen op facebook.
*skrii* ahumahum *pprriee* GheHum. test, tes, *boenk* ah. hallo, cactus en roy*skrii* royco gaan samen *pprrie* in de gangkast batsenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja roep het anders even om door de microfoon
Ja hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 16:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er is nog een bezemkast over. Is dat groot genoeg?
ja mega faal dusquote:Op donderdag 15 december 2011 16:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze moesten toch chicks hosselen? Ik zie alleen maar mannen en een aziatische troll
Bwhehehequote:Op donderdag 15 december 2011 16:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze moesten toch chicks hosselen? Ik zie alleen maar mannen en een aziatische troll
Dat is wel een shocking nieuwtje, alhoewel het ook_gek vast niet zal verbazenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
Conclusie: er zitten geen vrouwen in het make-up topic.
Vrouwen op FOK! zijn een illusie.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is wel een shocking nieuwtje, alhoewel het ook_gek vast niet zal verbazen
Fixedquote:Op donderdag 15 december 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooie vrouwen op FOK! zijn een illusie.
Nou er zitten toch best leuke exemplaren bij hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen op FOK! zijn een illusie.
Ben jij geen vrouw danquote:Op donderdag 15 december 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Vrouwen op FOK! zijn een illusie.
Oh ja?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou er zitten toch best leuke exemplaren bij hoor
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Inb4 een woedende Faye hier weer het topic binnen komt stormen
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Inb4 een woedende Faye hier weer het topic binnen komt stormen
Ik heb er sommige in het echt gezien en het is echt waarquote:Op donderdag 15 december 2011 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst in het echt zien, dan geloven
Ik dacht dat je geen mensen van Fok! deed?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jammer, je bent iets te oud, anders mocht je me doen
Ik een van 38 die ala Michael Jackson zijn verloren jeugd probeert in het halen door zich te gedragen als een jongen van 17.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een man van 45.
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jammer, je bent iets te oud, anders mocht je me doen
Zeker weten! Hij hangt aan me stereo, dus ik speel al me muziek af via me apple tv. Heb hem ook gejailbreakt en draaid ook XBMC op. Al vind ik dat niet zo fijn werken. Films zet ik gewoon om naar apple tv formaat. Dat laat ik me pc snachts doen.quote:
Oeh oeh!! Maar de 15 vind ik net te kleinquote:
Geen idee, kom er nooitquote:Op donderdag 15 december 2011 16:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is wel een shocking nieuwtje, alhoewel het ook_gek vast niet zal verbazen
Fuck, bustedquote:Op donderdag 15 december 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
Ik dacht dat je geen mensen van Fok! deed?
Ik ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om op internet te doen alsof ik een labiel 18-jarig pubermeisje ben.
Ja probeer het maarquote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Fuck, bustedhoelulikmezelfhieruit
15" is gewoon normaal hoor, 17" vind ik weer echt zo onhandig en niet nodig. Dan neem ik liever een desktop zeg maarquote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker weten! Hij hangt aan me stereo, dus ik speel al me muziek af via me apple tv. Heb hem ook gejailbreakt en draaid ook XBMC op. Al vind ik dat niet zo fijn werken. Films zet ik gewoon om naar apple tv formaat. Dat laat ik me pc snachts doen.
[..]
Oeh oeh!! Maar de 15 vind ik net te klein
En de airbook die is uber geil! Zo ongekend plat! Maar max 13"
[..]
Geen idee, kom er nooit
je moet gewoon zeggen: dat klopt mijn liefste, alleen jij hebt mijn hart veroverdquote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Fuck, bustedhoelulikmezelfhieruit
Ja, nou, euhm..luister.. ik kon het nu makkelijk zeggen omdat Loka dus toch boven mijn leeftijdsgrens zit, snap je?quote:
Dan worden anderen weer jaloers en boos en krijg je die drama weerquote:Op donderdag 15 december 2011 17:06 schreef Moonwalk het volgende:
je moet gewoon zeggen: dat klopt mijn liefste, alleen jij hebt mijn hart veroverd
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die geilen op dure elektronica
Jij moet acteur worden, je bent echt zo briljant overtuigend in je rolquote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om op internet te doen alsof ik een labiel 18-jarig pubermeisje ben.
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
Slecht excuusquote:Op donderdag 15 december 2011 17:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, nou, euhm..luister.. ik kon het nu makkelijk zeggen omdat Loka dus toch boven mijn leeftijdsgrens zit, snap je?
Echt hè? Ok, dan geef ik het maar toe, ik neuk wat ik neuken kan of het nou van Fok is of ergens van een ander forum, gewoon alles wat los en vast zit zeg maarquote:
Ik heb mijn kansen gemist, ik zit al bijna 19 jaar met een uitkering thuis en heb geen geld voor een opleiding omdat ik alimentatie moet betalen aan mijn vrouw. Zonder opleiding willen ze me niet hebben bij RTLquote:Op donderdag 15 december 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij moet acteur worden, je bent echt zo briljant overtuigend in je rol
Nou voel ik me buitengesloten.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt hè? Ok, dan geef ik het maar toe, ik neuk wat ik neuken kan of het nou van Fok is of ergens van een ander forum, gewoon alles wat los en vast zit zeg maar
Kijk dan ben je tenminste eerlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt hè? Ok, dan geef ik het maar toe, ik neuk wat ik neuken kan of het nou van Fok is of ergens van een ander forum, gewoon alles wat los en vast zit zeg maar
Ik betaal je opleiding wel, gewoon omdat het kerstmis is en ik ook iets goeds voor de mensheid wil doen. Wil je er een wandelende tak bij cadeau?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mijn kansen gemist, ik zit al bijna 19 jaar met een uitkering thuis en heb geen geld voor een opleiding omdat ik alimentatie moet betalen aan mijn vrouw. Zonder opleiding willen ze me niet hebben bij RTL
Ik ben allergisch voor planten.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik betaal je opleiding wel, gewoon omdat het kerstmis is en ik ook iets goeds voor de mensheid wil doen. Wil je er een wandelende tak bij cadeau?
Wandelende tak is geen plantquote:Op donderdag 15 december 2011 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor planten.
Hij lijkt er wel op, dus kan een placebo effect geven op de allergie. Verstandiger om niet te doen dus.quote:
Heb je opruiming in je huis?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh ok, dan heb ik nog een piepschuim boerderij in de aanbieding.
In 1999 was 15" gewoon jaquote:Op donderdag 15 december 2011 17:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
15" is gewoon normaal hoor, 17" vind ik weer echt zo onhandig en niet nodig. Dan neem ik liever een desktop zeg maar
Hoe kan ik dat nou weten, ik heb alleen de lagere school afgemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wandelende tak is geen plant
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:
In 1999 was 15" gewoon ja
nee ik wil echt minimaal 17"
Me desktop pc heeft een 24" scherm. Maar zit er aan te denken die me huiskamer uit te gooien en dan een metaal met glazen bureau neer te zetten voor me macbook.
Voor op de bank heb ik me ipad.
Me desktop staat zo lelijk in me huiskamer en vaak internet ik even snel of zit ik te kutten met muziek uitzoeken en downloaden. En dat gaat prima op een macbook. En handig om mee te nemen als ik ergens heen ga.
Ik ben gek op mooie dingen. Hoe strakker hoe beter
Mezelf voor 2 uur of een computermeubel. Je mag kiezen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:15 schreef Royco1 het volgende:
Ja hoor, wat heb je allemaal in de aanbieding?
Ik heb geen computer meer dus aan dat meubel heb ik niksquote:Op donderdag 15 december 2011 17:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mezelf voor 2 uur of een computermeubel. Je mag kiezen.
Dan blijft er nog maar 1 ding over. Wil je er een strik omheen?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb geen computer meer dus aan dat meubel heb ik niks
Ja dat is wel het leukstequote:Op donderdag 15 december 2011 17:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan blijft er nog maar 1 ding over. Wil je er een strik omheen?
Moet gewoon ''afgeleverd'' staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
Als je zo'n track&trace hebt, als het pakketje binnen is, zie je dat dan op die track&trace of is die track&trace dan gewoon niet meer te openen?
Ik wacht ook nog steeds op mijn pakketjequote:Op donderdag 15 december 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
Als je zo'n track&trace hebt, als het pakketje binnen is, zie je dat dan op die track&trace of is die track&trace dan gewoon niet meer te openen?
hmm, okay, tnx.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moet gewoon ''afgeleverd'' staan.
Ik heb even een foto gemaakt van je cadeautje, aangezien jij niet echt van verrassingen houdtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat je niet thuis wasquote:Op donderdag 15 december 2011 17:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moet gewoon ''afgeleverd'' staan.
Jaquote:Op donderdag 15 december 2011 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of dat je niet thuis was
Kutbezorging altijd.
Mooi voorbeeld van snel typen en moe zijn. Dan komen de gekste fouten er uit.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb even een foto gemaakt van je cadeautje, aangezien jij niet echt van verrassingen houdt
Vind dat op een foto vaak toch lastig te zeggen hoe iets er echt uitziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom je wel uitpakken om even goed te kijken
Ik snap niet hoe ze na aanmelding van een pakket nog fucking vier dagen over de bezorging kunnen doenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
JaHad ik twee keer op rij. Toen gelijk gebeld en dan kan het ineens wél allemaal, zonder problemen. Sukkels.
kerstdrukte lieve loka.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze na aanmelding van een pakket nog fucking vier dagen over de bezorging kunnen doen
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb even een foto gemaakt van je cadeautje, aangezien jij niet echt van verrassingen houdt
omg hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
0900-supersoepquote:Op donderdag 15 december 2011 17:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb net als Loka weer een stevige beurt nodig. Damn.
Wanneer kun jij weer?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
fijn dat je terugbent.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ben je in de buurt?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
Weet je dat zeker dat je me wil uitpakken?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:21 schreef Royco1 het volgende:
Vind dat op een foto vaak toch lastig te zeggen hoe iets er echt uitziet.
Ik kom je wel uitpakken om even goed te kijken
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het niet durven ontkennen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
fijn dat je terugbent.
jij snapt tenminste dat zonder seks leven iemand opbreekt.
Ik kliktequote:Op donderdag 15 december 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker dat je me wil uitpakken?
[..]
zie hier(@iedereen)quote:Op donderdag 15 december 2011 17:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven ontkennen.
ik ook en ik was like Whuuuut...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Wat is het?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Goh zonder seks voel je je ook gewoon kut met vergeleken als je wel seks hebt hoor. Dat is voor iedereen wel hetzelfde.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zie hier(@iedereen)
ziet men wel.
ik ga binnenkort weer langs de hoer denk ik.
Het is weer eens keer wat anders he.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de bezemkast alvast opgeruimd, jullie mogen ook nu daar in van mij, ookal is het trouwfeest van mij en kaneel niet vandaagquote:Op donderdag 15 december 2011 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is weer eens keer wat anders he.
Als jij vind dat jij niet kan leven zonder 1 gelakte nagel en iemand anders zegt dat ook, grijp jij dat direct aan als bewijs van zie je nou wel!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zie hier(@iedereen)
ziet men wel.
ik ga binnenkort weer langs de hoer denk ik voor de geruststelling dat ik "het" ook doe..
Inderdaad, het is niet zo dat seks de oplossing voor al je problemen is ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Goh zonder seks voel je je ook gewoon kut met vergeleken als je wel seks hebt hoor. Dat is voor iedereen wel hetzelfde.
Wel voor sommigequote:Op donderdag 15 december 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet zo dat seks de oplossing voor al je problemen is ofzo.
nee jij bent al voorzien dus jij hebt geen recht van spreken.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als jij vind dat jij niet kan leven zonder 1 gelakte nagel en iemand anders zegt dat ook, grijp jij dat direct aan als bewijs van zie je nou wel!
Je bent nog even wereld vreemd, labiel en gestoord na een goede beurd.
Zie je nou wel dat het niet werkt!
Je bent een schatquote:Op donderdag 15 december 2011 17:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb de bezemkast alvast opgeruimd, jullie mogen ook nu daar in van mij, ookal is het trouwfeest van mij en kaneel niet vandaag
Schat, je moet naar de hoer gaan als je dat zelf leuk vind. Niet omdat andere mensen daten enzo.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zie hier(@iedereen)
ziet men wel.
ik ga binnenkort weer langs de hoer denk ik voor de geruststelling dat ik "het" ook doe.. misschien dat ik op de meet ook iedereen ga ontwijken en meteen weer wegga want ik wil alleen maar in bed liggen en hoeren neuken.
Ik ben nog maagdquote:Op donderdag 15 december 2011 17:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee jij bent al voorzien dus jij hebt geen recht van spreken.
ik vind het hier fucking kut, met de stefanhaan, en loka van "volgende week PAS", en lant met "morgen.
en dan moet ik weer naar de hoer, en kost het allemaal geld.
naja ben blij dat het tenminste mogelijk is, maar dat moet ik niet met dit soort dingen geconfronteerd worden. ik voel me kut nu
En voel je je dan beter als je bij een hoer bent geweest?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind het hier fucking kut, met de stefanhaan, en loka van "volgende week PAS", en lant met "morgen.
naja ben blij dat het tenminste mogelijk is, maar dat moet ik niet met dit soort dingen geconfronteerd worden. ik voel me kut nu
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd(Nu blij? Verdomme tis ook nooit goed he?
)
Hoi, ik heb al bijna 3 maanden niet geneukt.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja dat is nog erger denk ik dan....quote:Op donderdag 15 december 2011 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
)
Ik al langer.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi, ik heb al bijna 3 maanden niet geneukt.
Nu kan hij niets meer zeggen omdat dat van hem veel korter geleden is, al was het een hoerquote:Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het 3 jaar volgehoudenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan prima functioneren zonder sex voor maanden lang. Geen enkel probleem.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hij vindt jou te jong ofzoquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen seks en heb het waarschijnlijk voorlopig ook niet.
You happy now?
ja wat, ik ook anderhalf jaarquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan prima functioneren zonder sex voor maanden lang. Geen enkel probleem.
DAAROMquote:Op donderdag 15 december 2011 17:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Schat, je moet naar de hoer gaan als je dat zelf leuk vind. Niet omdat andere mensen daten enzo.
Heb je al wat besloten? of je naar de psycholoog gaat? of ga je gewoon de medicijnen nemen die je hebt gekregen?
zulle we een ontmaagster voor je zoeken?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
)
Jij wilde wel een scharrel die maagd was toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
zulle we een ontmaagster voor je zoeken?
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is nog erger denk ik dan....
misschien dat ik seksverslaafd ben vergeleken met iemand die het makkelijk heeft netals loka en lant ofzo, en dan is het nogal frustrererend als het niet te krijgen is.
ben jij al jaren seksverslaafd en denk je dat het nooit goed gaat komen?
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind jou wel geschiktquote:Op donderdag 15 december 2011 17:33 schreef Moonwalk het volgende:
Nee, niet daarom. Ik vind dat jij prima zou kunnen daten hoor. Dus daarom vind ik dat je naar de hoeren moet/mag als je daar zin in hebt. Niet omdat je niemand zou kunnen krijgen, want daar ben ik het niet mee eens. en dat is geen aanval, dat is een complimentjequote:Op donderdag 15 december 2011 17:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat, ik ook anderhalf jaar
maar het is geruststellend omdat:
[..]
DAAROM
ik heb geen pedopas hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij wilde wel een scharrel die maagd was toch?
En je bent nog wel jarig vandaag.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:33 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit alweer op 16 maanden zonder seks.
Ja zeg hallo en ik dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij snapt hetquote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef stefanhaan het volgende:
Nee moonwalk wil een vent die verstand heeft van standjes in bed
* Kaneelstokje Meldt zichquote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef stefanhaan het volgende:
In een relatie jaquote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef stefanhaan het volgende:
regel jij een vrouwelijke stripper op mijn verjaardag dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je bent nog wel jarig vandaag.
Niemand een leuk cadeau voor je geregeld dus
jij wilde toch niet zomaar? maar we kunnen ook een ontmaagster voor jou zoeken hoorquote:
Ik durf moonwalk niet aan, als je het niet goed doet dan tuigt ze je afquote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In een relatie ja
Maar ze zei pas dat een maagd haar eenmalig wel leuk leek
Lezen aub.quote:
Echt, wat een drama. Ik maak er een eind aanquote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
daaromquote:Op donderdag 15 december 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf moonwalk niet aan, als je het niet goed doet dan tuigt ze je af
Er bestaan ook volwassen maagden jongedame.quote:
ik ookquote:
Hij heeft toch met die dramahoer Faye? Die leek me vandaag ook wel toe aan een goede beurt. Ik zou zeggen 2 vliegen in één klapquote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt, wat een drama. Ik maak er een eind aan.
/care. Je bent een dramaqueen meid.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Er bestaan ook volwassen maagden jongedame.
Zoals ik over een maand.
Dat mag vast niet van je vriendinquote:Op donderdag 15 december 2011 17:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
regel jij een vrouwelijke stripper op mijn verjaardag dan?
18 is heul niet volwassen, 21 is volwassenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Er bestaan ook volwassen maagden jongedame.
Zoals ik over een maand.
Denk het welquote:Op donderdag 15 december 2011 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat mag vast niet van je vriendin
Ik doe zo mijn best om hem zich iets beter te laten voelen, het is ook nooit goed he.quote:
Ze is leuk op het forum he?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij heeft toch met die dramahoer Faye? Die leek me vandaag ook wel toe aan een goede beurt. Ik zou zeggen 2 vliegen in één klap
Leugens, in principe is dat per persoon verschillend maar goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
18 is heul niet volwassen, 21 is volwassen
Dus daten staat gelijk aan een vrouw uit elkaar trekken die alleen maar denkt van, zo wat gaat ik straks eens doen met dat geld?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat, ik ook anderhalf jaar
maar het is geruststellend omdat:
[..]
DAAROM
Wat had jij op je 21e wat ik niet heb dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ze geloofden het niet toen ik zei dat ze in het echt wel een prettig mens is.quote:
Geen man?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook een vrouwelijke stripper voor mijn verjaardag
Ik ben 28 maar weiger om volwassen te wordenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
nee wat, als het niet door prostituee bezoek was (Wat helemaal niet hetzelfde is trouwens dan 'normale girlfriend seks') dan was ik nog maagd.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef Cactus1 het volgende:
kortom iedereen staat langer droog dan MLiG en nog weet hij te janken en te klagen
quote:
zoals het ook hoortquote:Op donderdag 15 december 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben 28 maar weiger om volwassen te worden
dat weet ik, maar jij komt met leeftijden etc etc dus stond ik in mijn recht om dat te zeggenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens, in principe is dat per persoon verschillend maar goed.
Mag ik meejanken dan, ik ben nog ouder en ik weet echt niet of ik ooit nog sex zal hebben en ik ken niet eens mannelijke hoeren. Boehoe, ik ben echt nog zieligerquote:Op donderdag 15 december 2011 17:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee wat, als het niet door prostituee bezoek was (Wat helemaal niet hetzelfde is trouwens dan 'normale girlfriend seks') dan was ik nog maagd.
en enige cijfer wat ik heb gezien is kingtoppie met 16 maanden.
maar dat gaat het punt voorbij, het KUTgevoel wat je krijgt als je weet dat het nooit goed gaat komen, en dat wordt steeds meer bevestigd omdat je steeds ouder wordt en het blijkt maar altijd uit te komen en zo te zijn dat je gelijk hebt dat het nooit meer goedkomt!!
schenkstroop is de enige die het nog zwaarder en erger heeft dan ik.
Wat heb jij tegen mij?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
/care. Je bent een dramaqueen meid.
Echte Faye >>>>> Forum Faye. Ik heb nota bene een tijdje geleden nog gezegd dat zij en heloef de twee irritantste users zijn die ik ken, maar dat ze irl een hoop goedmaken. Niet dat ik me verder druk kan maken wat mensen van haar vinden die haar nooit hebben gezienquote:Op donderdag 15 december 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou net zo vurig in bed, anders zou ik niet weten wat je ermee moet
Afwisseling is de sleutel.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom kan het wel leuk zijn.
Voor je 40ste mag je altijd bellen hequote:Op donderdag 15 december 2011 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik meejanken dan, ik ben nog ouder en ik weet echt niet of ik ooit nog sex zal hebben en ik ken niet eens mannelijke hoeren. Boehoe, ik ben echt nog zieliger
Je gedraagt je gewoon echt als een dramaqueen.quote:
Alle mannen zijn hoeren.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik meejanken dan, ik ben nog ouder en ik weet echt niet of ik ooit nog sex zal hebben en ik ken niet eens mannelijke hoeren. Boehoe, ik ben echt nog zieliger
ja dat is ook heel erg, zo erg is het idd (indien je niet sarcastisch bent!!!!!!!)quote:Op donderdag 15 december 2011 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beste Stefan, ik jank niet eens.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je gedraagt je gewoon echt als een dramaqueen.
Verman je toch gewoon en wees eens een echte vent.
Je kan je ook als een wijf gedragen zonder te janken.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Beste Stefan, ik jank niet eens.
Jij bent een verstandig mens! Ik baseer mijn uitspraken dan ook puur op post gedrag. Alhoewel ik het apart vind dat iemand totaal anders post als hij/zij daadwerkelijk is irl, maar goed dat is misschien iets minder labiel dan het post gedragquote:Op donderdag 15 december 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
Echte Faye >>>>> Forum Faye. Ik heb nota bene een tijdje geleden nog gezegd dat zij en heloef de twee irritantste users zijn die ik ken, maar dat ze irl een hoop goedmaken. Niet dat ik me verder druk kan maken wat mensen van haar vinden die haar nooit hebben gezien :P
Lijkt me best grappig, een mannelijke stripper. Was er een keer 1 op studentenvereniging.quote:
geen zin om nu een hele diepe discussie te gaan voeren daaroverquote:Op donderdag 15 december 2011 17:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat had jij op je 21e wat ik niet heb dan?
Ik zeg alleen dat ik over een maand een "volwassen" maagd ben.quote:
Oh oerman Stefan wat doe ik fout?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan je ook als een wijf gedragen zonder te janken.
Ik ga ooit nog een keer strippen voor Newb. Als ik geile kleding kan betalen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig, een mannelijke stripper. Was er een keer 1 op studentenvereniging.
Vrouwelijke stripper ook.
Ik snap ondertussen waarom je niet kan hosselen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik over een maand een "volwassen" maagd ben.
Jezus wat maak ik weer drama ja.
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik snap ondertussen waarom je niet kan hosselen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh oerman Stefan wat doe ik fout?
Hoezo weet je dat het niet waar is? Ik kan niet met zomaar iemand sex hebben, dat kan ik simpelweg echt niet, dus ik moet eerst iemand vinden die een goed gevoel bij me losmaakt. Wie weet kom ik die persoon nooit meer tegen. Dus misschien heb jij het nog wel makkelijker dat je het gewoon op elke hoer kan.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja dat is ook heel erg, zo erg is het idd (indien je niet sarcastisch bent!!!!!!!)
maar je bent sarcastisch nu en je weet dat dat voor jou niet waar is, dus rot op
Sommige mensen gebruiken dit forum puur als uitlaatklep. Dus dan zijn je berichten automatisch wat meer dramatisch/opgezwollen/jeweetwel. Ik snap je gebitch overigens wel, je kent haar niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent een verstandig mens! Ik baseer mijn uitspraken dan ook puur op post gedrag. Alhoewel ik het apart vind dat iemand totaal anders post als hij/zij daadwerkelijk is irl, maar goed dat is misschien iets minder labiel dan het post gedrag
Wat is bindingsangst?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
Zijn er nog mensen die vroeger bindingsangst hadden ofzo?
nee dat is helemaal niet hetzelfde, dus FRUSTRERENDquote:Op donderdag 15 december 2011 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus daten staat gelijk aan een vrouw uit elkaar trekken die alleen maar denkt van, zo wat gaat ik straks eens doen met dat geld?
Gek idee hoor, maar wat dacht je er van eens hulp te gaan zoeken en zelf eens actief mee te gaan doen aan het sociale leven en daten?
nee zo makkelijk doe ik dat niet, het is half horriblequote:Op donderdag 15 december 2011 17:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat het niet waar is? Ik kan niet met zomaar iemand sex hebben, dat kan ik simpelweg echt niet, dus ik moet eerst iemand vinden die een goed gevoel bij me losmaakt. Wie weet kom ik die persoon nooit meer tegen. Dus misschien heb jij het nog wel makkelijker dat je het gewoon op elke hoer kan.
Laat ik het erop houden dat je hopeloos bent en waarschijnlijk op je 40e nog maagd bent tenzij je naar de hoeren gaat.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat je hopeloos bent en waarschijnlijk op je 40e nog maagd bent tenzij je naar de hoeren gaat.
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken dit forum puur als uitlaatklep. Dus dan zijn je berichten automatisch wat meer dramatisch/opgezwollen/jeweetwel. Ik snap je gebitch overigens wel, je kent haar niet.
Ik heb het nu denk ik welquote:Op donderdag 15 december 2011 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
Zijn er nog mensen die vroeger bindingsangst hadden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |