Ik heb een sega dreamcast.quote:
maakdatdekatwijsquote:
jawel, het sloeg ook nergens op dat ik dat zei. ik ben alleen niet thuis in games, en al helemaal niet in games voor op de mac. ik zal maar eens in de appstore moeten kijken, maar daar had ik dus geen zin inquote:Op donderdag 15 december 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je geen torrents gebruiken op een Mac dan?
Wat is daar zo grappig aan?quote:
Ja, zitten er wel een paar bij. Maar op de pakweg 300 mensen is dat best weinig.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel mensen die je kent? gebruiken je vrienden geen facebook?
denederlandsewetzegt16quote:
mijn wet zegt 21quote:
Gewoon je vrienden uitnodigen en dan krijg je steeds meer "ken je deze misschien ook" die je wel echt kent.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan?
[..]
Ja, zitten er wel een paar bij. Maar op de pakweg 300 mensen is dat best weinig.![]()
Ik was vergeten hoe erg ik niet met mensen om kan gaan.
Auw.quote:
quote:
Ik ben 21 (geweest.)quote:
Ik heb al 2 uitnodigingen.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon je vrienden uitnodigen en dan krijg je steeds meer "ken je deze misschien ook" die je wel echt kent.
haast je, we moeten trouwenquote:
blu ray gebruikte je ook nooit?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:37 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft nooit geduld om te gamenWorld of tanks speel ik heeeel soms 1 of 2 games achter elkaar. Maar heb genoeg andere dingen te doen
Me playstation 3 heb ik weg gegeven. Bijna nooit op gespeeld.
wie ben jijquote:
Neem jij, Moonwalk, Kaneelstokje tot je wettige echtgenoot?quote:
Er zijn wel games voor de mac te krijgen hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 16:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
jawel, het sloeg ook nergens op dat ik dat zei. ik ben alleen niet thuis in games, en al helemaal niet in games voor op de mac. ik zal maar eens in de appstore moeten kijken, maar daar had ik dus geen zin in
oke dankuquote:
neehoor kaneel wil best met mij trouwenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo jaag je de mannen wel weg ja.
jaquote:Op donderdag 15 december 2011 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem jij, Moonwalk, Kaneelstokje tot je wettige echtgenoot?
Dan zijn hierbij meneer Kaneel en mevrouw Moon in het echt verbonden, tot de dood hun scheid.quote:
dat dacht ik, of wilde jij met me trouwen?quote:
En Kaneelstokje, neem jij Moonwalk tot je wettige echtgenote?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
neehoor kaneel wil best met mij trouwen
kijk maar
[..]
ja
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zijn hierbij meneer Kaneel en mevrouw Moon in het echt verbonden, tot de soos hun scheid.
Kaneel je mag je bruid kussen.
geen vetzakquote:
Wie weet als je me heel romantisch zou vragenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dat dacht ik, of wilde jij met me trouwen?
volgens mij ben jij wat moeilijker, ik zal een beetje oefenenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie weet als je me heel romantisch zou vragen
mits er genoeg bier is.quote:
want?quote:
je mag ook wat mee naar huis nemenquote:
Haha, ja ik wil mezelf wel speciaal voelen hequote:Op donderdag 15 december 2011 16:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
volgens mij ben jij wat moeilijker, ik zal een beetje oefenen
dankuquote:Op donderdag 15 december 2011 16:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
je mag ook wat mee naar huis nemen
dudequote:
zorg dat je neefje wel alles goed filmtquote:Op donderdag 15 december 2011 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is de mooiste dag van mijn leven.
Bovenste laag moet in de vriezer voor als je 1 jaar getrouwd bentquote:Op donderdag 15 december 2011 16:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
je mag ook wat mee naar huis nemen
oh goed dat je het zegtquote:Op donderdag 15 december 2011 16:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bovenste laag moet in de vriezer voor als je 1 jaar getrouwd bent
Kun je dan nog lekker een stuk taart vreten van een jaar oudquote:
Het is een nichtje.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
zorg dat je neefje wel alles goed filmt
Ik vroeg me net al of dat nog te eten isquote:Op donderdag 15 december 2011 16:46 schreef Joysa het volgende:
Kun je dan nog lekker een stuk taart vreten van een jaar oud
lekker hoor zal vast smakenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kun je dan nog lekker een stuk taart vreten van een jaar oud
Te laat Heloefquote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
Waar zijn de lekkere bruidsmeisjes gebleven?
zeur niet en neem gewoon een rol aanquote:
Dat is traditie ofzoquote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me net al of dat nog te eten is
Het moet in de vriezer omdat het niet vanzelf weg kan lopenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
o haiquote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
Ik vang het bruidsboeket, dus wij gaan ook trouwenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga wel samen met joysa batsen in de gangkast op de bruiloft dan.
die zijn overal rozenblaadjes aan het strooien, wel opletten hequote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vang het bruidsboeket, dus wij gaan ook trouwen
dan ben ik je minnaar welquote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
zeur niet en neem gewoon een rol aan
je mag wel meedoen dan hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef Cactus1 het volgende:
Ik wil ook dronken-slutty-weddingsex
We kunnen wel kijken of er nog een gangkast vrij isquote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef Cactus1 het volgende:
Met wie?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef Cactus1 het volgende:
Veel plezier ermee ofsoquote:Op donderdag 15 december 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Oh cool, gaan jullie lekker forum-seks en relaties hebben. Ik heb spontaan ineens een leven gekregen.
magquote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga wel samen met joysa batsen in de gangkast op de bruiloft dan.
maar dat mag niemand zien of merkenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:49 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
dan ben ik je minnaar welDries Roelvink deed het toch ook een keer met een bruid?
Ja, lichtjes eerst, dan de slingers, dan de ballen en vervolgens wat engelenhaar voorzichtig draperen over de takjes heen.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef KritischeMassa het volgende:
Is dit het hulptopic voor het optuigen van kerstbomen?
Ja, wat voor boom heb je?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef KritischeMassa het volgende:
Is dit het hulptopic voor het optuigen van kerstbomen?
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ga ik naar de supermarkt heb ik meteen een bruiloft gemist
Ja roep het anders even om door de microfoonquote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef Moonwalk het volgende:
cactus en royco gaan in de gangkast batsen
Oeh oeh een mac!! Ik wil een macbook pro 17" gaan kopenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
jawel, het sloeg ook nergens op dat ik dat zei. ik ben alleen niet thuis in games, en al helemaal niet in games voor op de mac. ik zal maar eens in de appstore moeten kijken, maar daar had ik dus geen zin in
Nop, download wel film en kijk ik met me beamer en HD film kijk ik via xbmc op me apple tvquote:
ik denk uit het make up en fernandes topicquote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Cactus1 het volgende:
Waar komen al die nieuwe lui vandaan? Hebben jullie ergens geadverteerd voor dit topic?
2quote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hoeveel gangkasten zijn er? Ik wil ook namelijk.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik denk uit het make up en fernandes topic
Bevalt Apple tv een beetje?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh oeh een mac!! Ik wil een macbook pro 17" gaan kopen
[..]
Nop, download wel film en kijk ik met me beamer en HD film kijk ik via xbmc op me apple tv
ik heb de 15"quote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh oeh een mac!! Ik wil een macbook pro 17" gaan kopen
[..]
Nop, download wel film en kijk ik met me beamer en HD film kijk ik via xbmc op me apple tv
ATTENTIE ATTENTIE HOORT U MIJ? TEST 1-2-3quote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
Ja roep het anders even om door de microfoon
*PIEEEEEP KRRRRRRRRRRRRK PIEEEEEEEEEP*quote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ATTENTIE ATTENTIE HOORT U MIJ? TEST 1-2-3
Ze moesten toch chicks hosselen? Ik zie alleen maar mannen en een aziatische trollquote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Moonwalk het volgende:
ik denk uit het make up en fernandes topic
IK HERHAAL: MOCHTEN ER MEER MENSEN WILLEN BATSEN DAN KUNNEN ZE ACHTER AAN SLUITEN, HET AANTAL GANGKASTEN IS BEPERKT DUS GRAAG UW BEGRIP HIERVOOR. DANK U WELquote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ATTENTIE ATTENTIE HOORT U MIJ? TEST 1-2-3
Er is nog een bezemkast over. Is dat groot genoeg?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hoeveel gangkasten zijn er? Ik wil ook namelijk.
Is getrouwd met: Moonwalk.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet meer wie wie is.
Even mijn status aanpassen op facebook.
*skrii* ahumahum *pprriee* GheHum. test, tes, *boenk* ah. hallo, cactus en roy*skrii* royco gaan samen *pprrie* in de gangkast batsenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja roep het anders even om door de microfoon
Ja hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 16:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er is nog een bezemkast over. Is dat groot genoeg?
ja mega faal dusquote:Op donderdag 15 december 2011 16:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze moesten toch chicks hosselen? Ik zie alleen maar mannen en een aziatische troll
Bwhehehequote:Op donderdag 15 december 2011 16:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze moesten toch chicks hosselen? Ik zie alleen maar mannen en een aziatische troll
Dat is wel een shocking nieuwtje, alhoewel het ook_gek vast niet zal verbazenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
Conclusie: er zitten geen vrouwen in het make-up topic.
Vrouwen op FOK! zijn een illusie.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is wel een shocking nieuwtje, alhoewel het ook_gek vast niet zal verbazen
Fixedquote:Op donderdag 15 december 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooie vrouwen op FOK! zijn een illusie.
Nou er zitten toch best leuke exemplaren bij hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen op FOK! zijn een illusie.
Ben jij geen vrouw danquote:Op donderdag 15 december 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Vrouwen op FOK! zijn een illusie.
Oh ja?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou er zitten toch best leuke exemplaren bij hoor
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Inb4 een woedende Faye hier weer het topic binnen komt stormen
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Inb4 een woedende Faye hier weer het topic binnen komt stormen
Ik heb er sommige in het echt gezien en het is echt waarquote:Op donderdag 15 december 2011 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst in het echt zien, dan geloven
Ik dacht dat je geen mensen van Fok! deed?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jammer, je bent iets te oud, anders mocht je me doen
Ik een van 38 die ala Michael Jackson zijn verloren jeugd probeert in het halen door zich te gedragen als een jongen van 17.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een man van 45.
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jammer, je bent iets te oud, anders mocht je me doen
Zeker weten! Hij hangt aan me stereo, dus ik speel al me muziek af via me apple tv. Heb hem ook gejailbreakt en draaid ook XBMC op. Al vind ik dat niet zo fijn werken. Films zet ik gewoon om naar apple tv formaat. Dat laat ik me pc snachts doen.quote:
Oeh oeh!! Maar de 15 vind ik net te kleinquote:
Geen idee, kom er nooitquote:Op donderdag 15 december 2011 16:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is wel een shocking nieuwtje, alhoewel het ook_gek vast niet zal verbazen
Fuck, bustedquote:Op donderdag 15 december 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
Ik dacht dat je geen mensen van Fok! deed?
Ik ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om op internet te doen alsof ik een labiel 18-jarig pubermeisje ben.
Ja probeer het maarquote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Fuck, bustedhoelulikmezelfhieruit
15" is gewoon normaal hoor, 17" vind ik weer echt zo onhandig en niet nodig. Dan neem ik liever een desktop zeg maarquote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker weten! Hij hangt aan me stereo, dus ik speel al me muziek af via me apple tv. Heb hem ook gejailbreakt en draaid ook XBMC op. Al vind ik dat niet zo fijn werken. Films zet ik gewoon om naar apple tv formaat. Dat laat ik me pc snachts doen.
[..]
Oeh oeh!! Maar de 15 vind ik net te klein
En de airbook die is uber geil! Zo ongekend plat! Maar max 13"
[..]
Geen idee, kom er nooit
je moet gewoon zeggen: dat klopt mijn liefste, alleen jij hebt mijn hart veroverdquote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Fuck, bustedhoelulikmezelfhieruit
Ja, nou, euhm..luister.. ik kon het nu makkelijk zeggen omdat Loka dus toch boven mijn leeftijdsgrens zit, snap je?quote:
Dan worden anderen weer jaloers en boos en krijg je die drama weerquote:Op donderdag 15 december 2011 17:06 schreef Moonwalk het volgende:
je moet gewoon zeggen: dat klopt mijn liefste, alleen jij hebt mijn hart veroverd
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die geilen op dure elektronica
Jij moet acteur worden, je bent echt zo briljant overtuigend in je rolquote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om op internet te doen alsof ik een labiel 18-jarig pubermeisje ben.
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
Slecht excuusquote:Op donderdag 15 december 2011 17:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, nou, euhm..luister.. ik kon het nu makkelijk zeggen omdat Loka dus toch boven mijn leeftijdsgrens zit, snap je?
Echt hè? Ok, dan geef ik het maar toe, ik neuk wat ik neuken kan of het nou van Fok is of ergens van een ander forum, gewoon alles wat los en vast zit zeg maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |