Ik heb speciaal het geslacht van de kat niet in de titel genoemd om een bepaald publiek te vermijden.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
juh hat natte poes as topiktietel motten doen johlagguh ahahaha xD
Waarom zet je dit überhaupt in KLB dan? Je weet toch gewoon dat dit komt of wat?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:14 schreef koekjeszondermonster het volgende:
[..]
Ik heb speciaal het geslacht van de kat niet in de titel genoemd om een bepaald publiek te vermijden.
Faal dus. Ik ben hierquote:Op donderdag 15 december 2011 16:14 schreef koekjeszondermonster het volgende:
[..]
Ik heb speciaal het geslacht van de kat niet in de titel genoemd om een bepaald publiek te vermijden.
Waar moet ik anders klagen?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom zet je dit überhaupt in KLB dan? Je weet toch gewoon dat dit komt of wat?
Tevens: Pics van je natte poes!
Dit is overduidelijke een natte kat ja, maar geen poes. Stuur nu een foto in van je natte poes en ga door voor de Koelkast.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:23 schreef koekjeszondermonster het volgende:
Hierbij de beloofde pic(s)
[ afbeelding ]
Heb je hem niet gewoon ondergedompeld in de wc?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:23 schreef koekjeszondermonster het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan toch ook een raam open gooienquote:Op donderdag 15 december 2011 16:38 schreef koekjeszondermonster het volgende:
[..]
Een beetje frisse lucht is goed voor de kat.
Idem jouw reactiequote:Op donderdag 15 december 2011 16:30 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hoezo een voorspelbare reactie
Roepen die ook de hele tijd 'joehoe' naar voorbij lopende mannen?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Bij mij kwamen de katten door de raam binnen terwijl er net geschilderd was, Nu zitten er allemaal pootjes op de vensterbank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Topquote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef koekjeszondermonster het volgende:
De kat is inmiddels opgedroogd.
Wat is een honden?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:58 schreef Antilurker het volgende:
beter dan natte stinkende kuthonden
Ik werd geil van deze post.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:13 schreef wise het volgende:
beter een natte kat dan een natte poes.
dan heb je allemaal lippen op je vloerbedeking.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Roepen die ook de hele tijd 'joehoe' naar voorbij lopende mannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha, TS heeft een harige poes.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:23 schreef koekjeszondermonster het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |