SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
15.30 %
Ik wil spelen gofferdommeWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Je kan beter een C4 lijstje maken met wie je nog niet hebt gehad in een voertuig.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ben bezig om alle mensen in de OP een keertje te knifen.
Tot nu toe:
Seanferdi
BugworksNL
Ik zal m'n best doen om geen mes in mn strot te krijgen. Misschien had je beter niet dit bericht kunnen plaatsen, nu zijn er meer mensen op hun hoede.
edit; je hebt ook al eens Patrocious en Robuust al gehad als ik even snel kijk.
Misschien nog wel meer.
[ Bericht 6% gewijzigd door JK op 15-12-2011 15:47:59 ]![]()
Ohquote:Op donderdag 15 december 2011 15:39 schreef JK het volgende:
[..]
Je kan beter een C4 lijstje maken met wie je nog niet hebt gehad in een voertuig.
Ik zal m'n best doen om geen mes in mn strot te krijgen. Misschien had je beter niet dit bericht kunnen plaatsen, nu zijn er meer mensen op hun hoede.
Misschien nog wel meer.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Hmm, ging pas vanaf gisteren in.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:39 schreef JK het volgende:
[..]
Je kan beter een C4 lijstje maken met wie je nog niet hebt gehad in een voertuig.
Misschien nog wel meer.Kan best dat ik al wat mensen heb gehad. En juist leuk als mensen op hun hoede zijn.
![]()
hahah maakt het wat moelijkerquote:Op donderdag 15 december 2011 15:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hmm, ging pas vanaf gisteren in.Kan best dat ik al wat mensen heb gehad. En juist leuk als mensen op hun hoede zijn.
![]()
![]()
Nu we het toch over dogtags hebben:quote:Op donderdag 15 december 2011 15:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ben bezig om alle mensen in de OP een keertje te knifen.
Tot nu toe:
Seanferdi
BugworksNL
Om welke redenen hebben jullie je dogtags gekozen?
ik heb:
- ace squad (omdat ik het plaatje wel mooi vind)
- Flag Attacker (trots op waar het voor staat)![]()
![]()
- M'n service star M60E4 (was een hele opgave maar wat speelt dat ding fijn)
- conquest wins geloof ik, niet zo boeiend.![]()
ligt het aan mij of zijn er meer die er om de haverklap uitgekickt worden?I follow you......but not on Twitter![]()
Ik heb 2 willekeurige één keertje gekozen omdat ik toevallig op die pagina in mijn battlelog terecht kwam. Het interesseert me werkelijk geen reet welke dogtags ik gebruikquote:Op donderdag 15 december 2011 16:12 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Nu we het toch over dogtags hebben:
Om welke redenen hebben jullie je dogtags gekozen?
ik heb:
- ace squad (omdat ik het plaatje wel mooi vind)
[ afbeelding ]
- Flag Attacker (trots op waar het voor staat)
[ afbeelding ]
Conscience do cost.![]()
Kun je kiezen dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb 2 willekeurige één keertje gekozen omdat ik toevallig op die pagina in mijn battlelog terecht kwam. Het interesseert me werkelijk geen reet welke dogtags ik gebruik
Hoe werkt dat???Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award![]()
Ergens op battlelog, zoeken naar dogtags. Ik heb het één keer gedaan dus ik weet het ook niet meer precies.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kun je kiezen dan?
Hoe werkt dat???Conscience do cost.![]()
Thx gevonden. Gekozen voor de defaultquote:Op donderdag 15 december 2011 16:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Ergens op battlelog, zoeken naar dogtags. Ik heb het één keer gedaan dus ik weet het ook niet meer precies.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
godverdomme mijn bf3 werkt niet meer, elke keer als ik battlelog opstart dan loopt mijnn internetbrowser vast en na lang wacthen probeer ik dan wel te joinen dan wordt mijn pc ubertraag en krijg ik ongeveer 100 processen met werfault.exe
snap er geen kut vanBij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil![]()
Klinkt als een brakke browserplugin van Battlelog. Probeer eens een andere browser, of de plugin opnieuw installerenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:59 schreef Pizzaa het volgende:
godverdomme mijn bf3 werkt niet meer, elke keer als ik battlelog opstart dan loopt mijnn internetbrowser vast en na lang wacthen probeer ik dan wel te joinen dan wordt mijn pc ubertraag en krijg ik ongeveer 100 processen met werfault.exe
snap er geen kut vanI'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Werkt niet volgens mij, min is 4 stond net in de Multiplay config files.quote:
Server is nu weer 24/7 Metro, 2 andere fok servers draaien al B2K mappen dus een derde lijkt me niet echt nodig.![]()
Bij R14 mag je weer 2 min hebben. Moet je de andere parameter wel eentje lager zetten want die mogen niet gelijk zijn. (er zijn twee min player regels)quote:Op donderdag 15 december 2011 17:41 schreef Idanue het volgende:
[..]
Werkt niet volgens mij, min is 4 stond net in de Multiplay config files.
Server is nu weer 24/7 Metro, 2 andere fok servers draaien al B2K mappen dus een derde lijkt me niet echt nodig.![]()
Waarom zit die kleine niet op TS ??quote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef BattleLies het volgende:
Is JP niet thuis .. wil de kleine gamen!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zo kunnen we natuurlijk nooit in team werken![]()
![]()
Ik zal de boodschap doorgeven! Gelijk heb je!!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:53 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Waarom zit die kleine niet op TS ??![]()
Zo kunnen we natuurlijk nooit in team werken
Altijd blijven lachen!!![]()
hahahaquote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef BattleLies het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Het gamen wordt daadwerkelijk met de paplepel ingegoten! Ziehier, de nieuwe generatie!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef BattleLies het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef BattleLies het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Haha, schattig!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef BattleLies het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er sinds vandaag trouwens een nieuwe aanwinst bij, kan ik jullie stalken op teamspeak!
Een tweede monitor![]()
Wel poep dat als ik Ubuntu live draai, dat mijn PC dan ook freezed na een half uurEn opzich zou ik het niet echt tof vinden als een BIOS flash halverwege stopt
![]()
/klaag
verkapte-vind-mij-zielig-omdat-ik-niet-kan-gamen post.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Handig met je crosshair precies in het midden danquote:Op donderdag 15 december 2011 18:33 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Haha, schattig!
Ik heb er sinds vandaag trouwens een nieuwe aanwinst bij, kan ik jullie stalken op teamspeak!
[ afbeelding ]
Een tweede monitor![]()
Heb zelf ook dual setup maar game gewoon met 1 monitor![]()
Nee, spel komt gewoon op één monitorquote:Op donderdag 15 december 2011 18:35 schreef Re.active het volgende:
[..]
Handig met je crosshair precies in het midden dan![]()
Heb zelf ook dual setup maar game gewoon met 1 monitorIk snap die mensen niet die met 2 of zelfs 3 schermen gamen, dat is toch irritant die randen?
![]()
Lijkt mij ook ja. Al zag ik van de week een plaatje van een setup waarbij er een half rond scherm was zonder randjesquote:Op donderdag 15 december 2011 18:39 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Nee, spel komt gewoon op één monitorIk snap die mensen niet die met 2 of zelfs 3 schermen gamen, dat is toch irritant die randen?
![]()
![]()
3 kan wel. maar 2 is irritant jaquote:Op donderdag 15 december 2011 18:39 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Nee, spel komt gewoon op één monitorIk snap die mensen niet die met 2 of zelfs 3 schermen gamen, dat is toch irritant die randen?
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Samsung SyncMaster T220quote:
Het is dat ik al één T220 had, anders was ik voor een 1920x1080 scherm gegaanEn mocht het ooit nodig zijn, staat hier achter mij nog een 40" tv
![]()
![]()
Krijg net de volgende melding op #2Heb dit niet op andere servers?quote:Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'jbLunatic' (for 1 minute) ... Prior Kick/Ban
edit:
PunkBuster even geupdate, poging twee!Nope..quote:Game disconnected: you were kicked from the game.Wat is deze?quote:Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'jbLunatic' (for 2 minutes) ... Violation
[ Bericht 13% gewijzigd door Spelvout op 15-12-2011 19:34:33 ]![]()
M60 met scope40 kills zonnet die c4 is lachen in nieuwe maps allemaal in gebouw verspreiden wachten totdat snipers in komen
![]()
![]()
Je bent vast zo'n goor menneke die in de .ini het een en ander heeft veranderdquote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Spelvout het volgende:
Krijg net de volgende melding op #2
[..]
Heb dit niet op andere servers?
edit:
PunkBuster even geupdate, poging twee!
[..]
Nope..
[..]
Wat is deze?![]()
![]()
Ga weg, trollquote:Op donderdag 15 december 2011 19:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je bent vast zo'n goor menneke die in de .ini het een en ander heeft veranderd![]()
![]()
Zoals wat? Meestal kan je dan toch alleen je FOV een beetje tweaken enzo?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je bent vast zo'n goor menneke die in de .ini het een en ander heeft veranderd![]()
Daar heb je het alquote:Op donderdag 15 december 2011 19:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zoals wat? Meestal kan je dan toch alleen je FOV een beetje tweaken enzo?Beetje meer kunnen zien dan de rest hé?
![]()
![]()
Vaag zeg. Dit staat er in de log:quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Spelvout het volgende:
Krijg net de volgende melding op #2
[..]
Heb dit niet op andere servers?
edit:
PunkBuster even geupdate, poging twee!
[..]
Nope..
[..]
Wat is deze?Misschien dat je hier even op moet googelen voor een oplossing...quote:[12.15.2011 19:32:53] Kick Command Issued (Violation (IGNORING QUERIES) #9006)Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
http://battlelog.battlefi(...)0432019/1/351759439/
Ik heb nog nooit zo hard geowned als in dit potje.. Overal bloed, geschreeuw, gehuil en het geratel van mijn co-axial LMG![]()
Tevens met afstand een nieuw persoonlijk killstreak record (was 12 voor dit potje).![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef Jeff89 het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)0432019/1/351759439/
Ik heb nog nooit zo hard geowned als in dit potje.. Overal bloed, geschreeuw, gehuil en het geratel van mijn co-axial LMG![]()
Tevens met afstand een nieuw persoonlijk killstreak record (was 12 voor dit potje).. Bijna een evenaring van mijn killstreak
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
En dat is?...quote:Op donderdag 15 december 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Bijna een evenaring van mijn killstreak
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Op metro 1050 tickets zeker?quote:
Hoe had je die gehaald?quote:
Ik heb die 31 gehaald door het hele potje in een T90 te zitten.. Steeds net op tijd met repairs![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op metro 1050 tickets zeker?.
AFCA
Ja die 33 kills duurde bij mij 10 minuten ofzoquote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hoe had je die gehaald?
Ik heb die 31 gehaald door het hele potje in een T90 te zitten.. Steeds net op tijd met repairs.
AFCA
Sharqi Peninsula btw... Vind ik denk ik de tofste map van B2Kquote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hoe had je die gehaald?
Ik heb die 31 gehaald door het hele potje in een T90 te zitten.. Steeds net op tijd met repairs![]()
![]()
Ik vind de nieuwe maps zo zo. F35 underpowered. Dus alleen als Russia is Wake en Oman leuk. En op Sharqi zijn de russen zwaar in het voordeel.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:27 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Sharqi Peninsula btw... Vind ik denk ik de tofste map van B2KAFCA
Duurde bij mij iets langer.. 20 minuten ofzo. Ook redelijk veel vlaggen gecapped, en rockets gekopt. Meer geluk dan wijsheid eigenlijkquote:Op donderdag 15 december 2011 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja die 33 kills duurde bij mij 10 minuten ofzo.
Net toen ik m'n tank moest achterlaten won mijn team de game gelukkig
![]()
![]()
Welke map?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:29 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Duurde bij mij iets langer.. 20 minuten ofzo. Ook redelijk veel vlaggen gecapped, en rockets gekopt. Meer geluk dan wijsheid eigenlijkNet toen ik m'n tank moest achterlaten won mijn team de game gelukkig
AFCA
Beetje jammer dat die F35 zo ongelofelijk lomp is.. Dat ding heeft de draaicirkel van een vliegdekschip, en dat terwijl er Flankers op je jagenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe maps zo zo. F35 underpowered. Dus alleen als Russia is Wake en Oman leuk. En op Sharqi zijn de russen zwaar in het voordeel.![]()
![]()
Wat lief zeg!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef BattleLies het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De enige air vehicle die ik gezien heb was 'n attack heli van een teamgenoot.. Wat voor AA zit er in dan? Zo'n vaste, of zo'n tank?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke. Jammer dat de anti-air zo overpowered is.![]()
Vaste, stingers etc. Ook gewoon .50 cal van tanks. Je stijgt op met Viper en je wordt al meteen beschoten door de t90 en havoc uit de enemy base. De maps zijn echt een stuk kleiner vergeleken met bf2.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De enige air vehicle die ik gezien heb was 'n attack heli van een teamgenoot.. Wat voor AA zit er in dan? Zo'n vaste, of zo'n tank?AFCA
Wake is vast gaaf als je kan vliegen ..... maar te voet is het helemaal niks!![]()
Wake Rush is toch met die Amtrak? Dan vind ik 'm wel tof.. Alleen defending is minder, want die Amtrak is niet te stoppenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef BattleLies het volgende:
Wake is vast gaaf als je kan vliegen ..... maar te voet is het helemaal niks!![]()
![]()
![]()
Mhoah de F-35 bijv is wel aardig maar door de laffe besturing en te kleine maps is het toch maar matig.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef BattleLies het volgende:
![]()
![]()
F-35 zuigt ballen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mhoah de F-35 bijv is wel aardig maar door de laffe besturing en te kleine maps is het toch maar matig.AFCA
Met een Flanker op je reet valt er weinig te beginnnen.. Voor je die F35 180 graden draait is die Flanker 5 rondjes om je kop gevlogenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mhoah de F-35 bijv is wel aardig maar door de laffe besturing en te kleine maps is het toch maar matig.![]()
![]()
Na 58min en 35 seconden effectieve speeltijd in een jet heb ik maar 100 punten behaaldik vloog toevallig op een goede lijn aan op een chopper, voordat 'm naar de haaien kon schieten moest ik al optrekken, nog wel 100 punten voor disable vehicle
echt wtf.. 'k hou gewoon op met proberen, gebruik 'm vanaf nu alleen maar om snel ergens te komen
![]()
![]()
Dat snap ik echt niet.. Hoe vlieg je dan? Muis of toetsenbord?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef andreas612 het volgende:
Na 58min en 35 seconden effectieve speeltijd in een jet heb ik maar 100 punten behaaldik vloog toevallig op een goede lijn aan op een chopper, voordat 'm naar de haaien kon schieten moest ik al optrekken, nog wel 100 punten voor disable vehicle
echt wtf.. 'k hou gewoon op met proberen, gebruik 'm vanaf nu alleen maar om snel ergens te komen
Met een uur vliegen moet je haast wel iets kunnen raken toch?![]()
Je moet gas terugnemen, dan moet het meestal wel lukkenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef andreas612 het volgende:
Net bij een gast in een team, scoort ie 3-37 bij een DM
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Pff ik ben echt slecht in B2K. Maar kan ook zijn dat ik weer moet wennen aan Conquest Assault.
Ik denk dat ik meer vanilla ga spelen.![]()
![]()
Even wat aanpassingen aan de servers;
#1 is nu B2K-only. 2 rondes, om ook eens de tegenpartij te kunnen zijn.
Start met 2 spelers en is nu 'normal' ipv hardcore.
Als de B2K-hype een beetje over is, is het plan om #1 over te laten gaan in B2K+Vanilla
#2 is nu Vanilla-only, dus enkel de originele BF3 maps.
#3 blijft de clanwar server, unranked. Om op te oefenen dus.
#4 is nu weer 1000 tickets metro, er wordt nog gekeken of het mogelijk is om bijv. 1000 tickets Wake of Karkand er in te zetten, maar dan moet het script wel RPG + M320 toelaten zonder mensen te kicken. Dat wordt dus getest.
Nu is het voor elk wat wils en kunnen de leden zonder B2K ook gewoon nog los op de BoF-servers.Klachten of vragen? Ik ga m'n nest in.
![]()
Morgen de i5-upgrade kit inbouwen en hopelijk kan ik dan 's avonds weer online met BF3.![]()
Klinkt goed, slaap lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef JK het volgende:
Als de B2K-hype een beetje over is, is het plan om #1 over te laten gaan in B2K+Vanilla
#4 is nu weer 1000 tickets metro, er wordt nog gekeken of het mogelijk is om bijv. 1000 tickets Wake of Karkand er in te zetten, maar dan moet het script wel RPG + M320 toelaten zonder mensen te kicken. Dat wordt dus getest.
Nu is het voor elk wat wils en kunnen de leden zonder B2K ook gewoon nog los op de BoF-servers.Klachten of vragen? Ik ga m'n nest in.
![]()
Morgen de i5-upgrade kit inbouwen en hopelijk kan ik dan 's avonds weer online met BF3.
Roll with the fastest
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef JK het volgende:
![]()
Morgen de i5-upgrade kit inbouwen en hopelijk kan ik dan 's avonds weer online met BF3.
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef BattleLies het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh god, nog meer claymores op het slagveld
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh god, nog meer claymores op het slagveld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh god, nog meer claymores op het slagveld
Die zijn pas geschikt vanaf 4 jaarquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh god, nog meer claymores op het slagveld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:27 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Die zijn pas geschikt vanaf 4 jaar![]()
![]()
Pas je die via BF3CC aan? Dat werkt namelijk niet helemaal lekker. Serverinstellingen moet je echt via de site van gameservers zelf doen. Maps kunnen wel via een ander programmaquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:16 schreef JK het volgende:
Vreemd, servernaam #1 en settings stonden als vanouds, alleen de maps waren goed. Even aangepast.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Ik heb eens ingame een gun opgeraapt waar een soort van IRNV scope op zat, alleen de view was compleet grijs ipv groen, en de mannetjes lichtte wit op ipv geel. Weet iemand wat dit is geweest, want ik kan de scope op internet nergens terugvinden ?Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!![]()
Misschien had je een tank opgeraapt?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Had je misschien weinig HP ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:33 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik heb eens ingame een gun opgeraapt waar een soort van IRNV scope op zat, alleen de view was compleet grijs ipv groen, en de mannetjes lichtte wit op ipv geel. Weet iemand wat dit is geweest, want ik kan de scope op internet nergens terugvinden ?![]()
Via Procon. Pc/iosquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Pas je die via BF3CC aan? Dat werkt namelijk niet helemaal lekker. Serverinstellingen moet je echt via de site van gameservers zelf doen. Maps kunnen wel via een ander programma![]()
Ga er maar vanuit dat dat niet werktquote:Heb je de logingegevens zodat je kan inloggen via de adminsite?
Ik vnid het echt heerlijk dat die rrirnrinrinvinvinvivn is generfed. Ik zie werkeljik waar NIEMAND meer met die dingen spelen en 't is voor mij nu een stuk makkelijker allemaal![]()
was dat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:49 schreef RickoKun het volgende:
Ik vnid het echt heerlijk dat die rrirnrinrinvinvinvivn is generfed. Ik zie werkeljik waar NIEMAND meer met die dingen spelen en 't is voor mij nu een stuk makkelijker allemaal
-oh, die infra rood?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 12:07:24 ]![]()
Unlockedquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:12 schreef Jeff89 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof dingetje dit! Wie hebben 'm allemaal al unlocked?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Dus ik jou laten schrikken door te vertellen dat op de nieuwe maps die scope nog prima werkt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:49 schreef RickoKun het volgende:
Ik vnid het echt heerlijk dat die rrirnrinrinvinvinvivn is generfed. Ik zie werkeljik waar NIEMAND meer met die dingen spelen en 't is voor mij nu een stuk makkelijker allemaal![]()
Volgens mij niet, enkel bf3cc/procon. Maar volgens mij ist nu goed. Zit nu niet achter een pc. Vanmiddag mn i5 inbouwen, dus vanavond check ik het wel weer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat dat niet werktHeb je de logingegevens zodat je kan inloggen via de adminsite?
![]()
![]()
Volgens Battlelog is 't nu goed iddquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:37 schreef JK het volgende:
[..]
Volgens mij niet, enkel bf3cc/procon. Maar volgens mij ist nu goed. Zit nu niet achter een pc. Vanmiddag mn i5 inbouwen, dus vanavond check ik het wel weer.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:42 schreef JK het volgende:
Bf3cc gaat er straks ook direct af. Procon werkt veel fijner. En #1 raakt al bevolkt!
Alle 4 leeg namelijk![]()
er zaten wat mensen in ja :p tot we weer weg gingenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:07 schreef Re.active het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Alle 4 leeg namelijk![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:12 schreef Jeff89 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof dingetje dit! Wie hebben 'm allemaal al unlocked?
Roll with the fastest
Die DAO-12 zit er standaard toch al in?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:19 schreef Civilian het volgende:
Battlefield 3 Physical Warfare pack gratis te downloaden
Jeej![]()
quote:Nu na een aantal maanden is dit pakket gratis gemaakt![]()
Roll with the fastest
Hell yeah!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:19 schreef Civilian het volgende:
Battlefield 3 Physical Warfare pack gratis te downloaden
Jeej![]()
![]()
Jij denkt dat BF3 nog maar 2 weken uit is ofzo?quote:
+ het feit dat je al moest betalen sinds de pre order. Dus technisch gezien hebben ze het gratis gemaakt na een half jaar![]()
![]()
Ik roll altijd met default camo, geen zin om elk potje weer die camo aan te passen omdat die schijnbaar steeds reset.Op elke fokker past een bril.![]()
dat is inderdaad wel grondig irritant.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:50 schreef Catch_me het volgende:
Ik roll altijd met default camo, geen zin om elk potje weer die camo aan te passen omdat die schijnbaar steeds reset.![]()
Ik switch vaak 1 malig.. Woodland op Caspian, Expedition Force voor US op woestijn, en ranger of specact omdat ze tof zijn :pquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:50 schreef Catch_me het volgende:
Ik roll altijd met default camo, geen zin om elk potje weer die camo aan te passen omdat die schijnbaar steeds reset.
Edit: hebben jullie trouwens ook balistic scopes gekregen bij die assignment unlocks? G53 met 12x zoom. Voor gegarandeerd niets raken :w![]()
Ik zat net in een server met een SNIPER LIMIT.
Als je 3 sniper kills maakt dan mag je niet meer een sniper gebruiken.
Sniper limit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In bad company 2 kon ik me nog wel een sniper limit voorstellen (hoewel ik het alsnog overbodig vond idd) maar in bf3 mogen ze wat mij betreft lekker vol sniper gaan. Snipers zijn eng maar lang niet meer zo gevaarlijk als vroegah
Conscience do cost.![]()
Hou je je nou van de domme, of heb je daadwerkenlijk een achterstand ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jij denkt dat BF3 nog maar 2 weken uit is ofzo?![]()
Roll with the fastest
Ok ik ben het zat.
Waar kan ik de wapen stats bekijken? Met die gare M4 heb ik serieus net iemand 8 x moeten raken voor ie neerging (single bullet ftw)![]()
Nice, mijn joystick werkt![]()
![]()
Nu alleen nog leren vliegen en killen met jets en heli's.
Heeft iemand tips voor me?![]()
Geen paaltjes raken zoals mijquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:56 schreef rubbels het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:01 schreef hiddit het volgende:
[..]
goed dat je het zegt heajij altijd met je paaltjes
![]()
![]()
De joystick controls verwijderen voor als je gaat lopen, een joystick werkt perfect, totdat je echt moet mikken .. ik heb dat ding inmiddels uit m'n PC getrokkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:56 schreef rubbels het volgende:
![]()
![]()
haha ik wil die van mij ook weer is gaan aansluiten voor het vlieg werk is het wel makelijk denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:34 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
De joystick controls verwijderen voor als je gaat lopen, een joystick werkt perfect, totdat je echt moet mikken .. ik heb dat ding inmiddels uit m'n PC getrokken![]()
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:36 schreef hiddit het volgende:
[..]
haha ik wil die van mij ook weer is gaan aansluiten voor het vlieg werk is het wel makelijk denk ik
Het is een minder groot probleem als je heatseekers gebruikt, maar het is extreem moeilijk met de gun of rocket pods, het heeft daarentegen wel een groot voordeel met manouvreren ..![]()
19-11 > 2816 punten? Nou, nouquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:18 schreef rubbels het volgende:
Ging lekker net!!
http://battlelog.battlefi(...)0620879/1/253103135/
Ow, rank 8, sorry
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
okee ik denk maar eerst op een fly school uit proberen en instellingen goed zettenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:39 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Het is een minder groot probleem als je heatseekers gebruikt, maar het is extreem moeilijk met de gun of rocket pods, het heeft daarentegen wel een groot voordeel met manouvreren ..![]()
Wat ben je weer aardigquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
19-11 > 2816 punten? Nou, nou
Ow, rank 8, sorry![]()
![]()
Welke heb je ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:41 schreef hiddit het volgende:
[..]
okee ik denk maar eerst op een fly school uit proberen en instellingen goed zetten![]()
Klotedag achter de rug, dus neequote:
See you in de BoF server
Sorryquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
19-11 > 2816 punten? Nou, nou
Ow, rank 8, sorry
Voor mijn doen ben ik daar tevreden mee xD![]()
uuuhm zou ik zo niet weten ik ben nu niet thuis dusja (al een tijdje niet meer gebruikt dusja)quote:![]()
moet je zekker ook zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef rubbels het volgende:
[..]
Sorry
Voor mijn doen ben ik daar tevreden mee xD![]()
Toen ik nog rank 8 was, tekende ik daar ook voorquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:44 schreef rubbels het volgende:
[..]
Sorry
Voor mijn doen ben ik daar tevreden mee xD
Zal je zien met een kogel door je kopquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klotedag achter de rug, dus nee
See you in de BoF server![]()
![]()
Is voor mij al een grote vooruitgang.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:39 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Het is een minder groot probleem als je heatseekers gebruikt, maar het is extreem moeilijk met de gun of rocket pods, het heeft daarentegen wel een groot voordeel met manouvreren ..
Met toetsenbord en muis kon ik niet eens een paar minuten in de lucht blijven![]()
![]()
Ik denk dat je met je 174 speeluren genoeg geoefend heb om het tegen mij op te nemen héquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Zal je zien met een kogel door je kop
Nooit geoefend om jou te killen gaat vanzelfquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met je 174 speeluren genoeg geoefend heb om het tegen mij op te nemen hé![]()
![]()
![]()
Ik heb weer een of ander gaar probleem.. Als ik inzoom met me wapen en dan de A en D toetsen gebruikt, lagt mijn mannetje..![]()
Grrr nieuw moedebord krom bij i/o poorten. Dus i/o shield past niet en dus enkele poorten onbruikbaar. Ruil ik m net om, is ie net zo krom!.oude moederbord er in : kaarsrecht. Morgen dus weeeeer naar de stad maar dan neem ik ook mn kast mee. Heb zelf honderden pc's gebouwd in het verleden, dus ik weet wat ik doe.
Vanavond dus geen BF3.![]()
Heb dat hier met mijn desktop ook. Gigabyte bordje geloof ik. Moet de USB er schuin insteken en dan bijdraaien en doen. Heb er vrede mee. Zo vaak hoef je nu ook weer niet aan de achterkant te komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:18 schreef JK het volgende:
Grrr nieuw moedebord krom bij i/o poorten. Dus i/o shield past niet en dus enkele poorten onbruikbaar. Ruil ik m net om, is ie net zo krom!.oude moederbord er in : kaarsrecht. Morgen dus weeeeer naar de stad maar dan neem ik ook mn kast mee. Heb zelf honderden pc's gebouwd in het verleden, dus ik weet wat ik doe.
Vanavond dus geen BF3.![]()
Handig, nieuwe baan waardoor ik veelal laat thuis ben.. En ook nog skyrim gekocht..
Moet ik mijn schaarse vrije tijd verdelen tussen skyrim en BF3, en ook nog een vriendin die aandacht nodig heeft.. Luxeprobleem hier
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Ik ga daar niet mee akkoord. Als het onder spanning moet staan is het niet goed. Morgen even een ander asusbordje er in leggen en als ie recht is betaal ik het verschil bij. Hele slechte batch, de io poorten zitten op verschillende hoogtes, echt onacceptabel voor mij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:36 schreef Re.active het volgende:
[..]
Heb dat hier met mijn desktop ook. Gigabyte bordje geloof ik. Moet de USB er schuin insteken en dan bijdraaien en doen. Heb er vrede mee. Zo vaak hoef je nu ook weer niet aan de achterkant te komen.
Vanavond dan maar Uncharted 3 en een film kijken ofzo, morgenochtend direct naar de winkel, de kast staat al klaar.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:16 schreef dennis3d het volgende:
net in 1 potje 34 k punten gehaald
11 k combat
10 k medal
11 k ribons
2k service staronmogelijk, ik heb nog nooit iemand 30k zien halen
![]()
Zeer zeker mogelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]onmogelijk, ik heb nog nooit iemand 30k zien halen
Ik heb laatst 29k gehaald.
En ik ben een n00b
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:17 schreef RickoKun het volgende:
![]()
Zelfs ik heb het 1 keer gehaald en ik ben zeker niet de beste speler![]()
Moet je voorstellen hoe nep RickoKun isquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef Re.active het volgende:
[..]![]()
Zelfs ik heb het 1 keer gehaald en ik ben zeker niet de beste speler
Dat komt omdat je niet alle scores ziet zoals nieuwe unlocks, servicestars, medals enz. Die zie je alleen van jezelf.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:17 schreef RickoKun het volgende:
Baal wel hoor weer een avond geen bf3.
Maargoed, morgen dan maar extra lang spelen ofzo :p![]()
Een potje conquest large met een degelijk aantal tickets is 30k echt niet zo moeilijk om te halen hoor. Of nouja, meestal zijn het wel de betere spelers van die ronde die dan dus ook daadwerkelijk 30k halen, maar out of reach is het zeker niet
Conscience do cost.![]()
Metro 1000 tickets en je haalt makkelijk 30kquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef damirovic het volgende:
hoe wou je in hemelsnaam 30k halen? Assault+revives enzo?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Metro 1000 tickets 64 man medic+tube of support+ambobox strooien en nade spamquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef damirovic het volgende:
hoe wou je in hemelsnaam 30k halen? Assault+revives enzo?![]()
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:39 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Metro 1000 tickets 64 man medic+tube of support+ambobox strooien en nade spam
Wat een kak avond zeg.
Eerst op een volle server B2K proberen, maar daar werd ik aan alle kanten naar de tiefus geschoten door alle voertuigen. Ze zien je echt van alle kanten en en je raketje ben je kansloos, je moet ze veelste vaak raken
Daarna op de bof server, dacht laat ik eens gaan vliegen, kan nu mooi. Joystick aangesloten, calibreren en na 4x direct gecrashed te zijn, maar gestopt. Het mag gewoon niet zo zijn vanavond
Eindelijk eens tijd en dan gaat het voor geen meter. Ik vervloek degene die ooit unlocks heeft verzonnen...Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Crashen in voertuigen heeft weinig met unlocks te maken, wel met skills. (persoonlijke skills dus, geen stats skills)quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat een kak avond zeg.
Eerst op een volle server B2K proberen, maar daar werd ik aan alle kanten naar de tiefus geschoten door alle voertuigen. Ze zien je echt van alle kanten en en je raketje ben je kansloos, je moet ze veelste vaak raken
Daarna op de bof server, dacht laat ik eens gaan vliegen, kan nu mooi. Joystick aangesloten, calibreren en na 4x direct gecrashed te zijn, maar gestopt. Het mag gewoon niet zo zijn vanavond
Eindelijk eens tijd en dan gaat het voor geen meter. Ik vervloek degene die ooit unlocks heeft verzonnen...![]()
Balen man! Moet je nog een dag wachten!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:18 schreef JK het volgende:
Vanavond dus geen BF3.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:17 schreef RickoKun het volgende:
Nigga say what?AFCA
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:18 schreef JK het volgende:
Vanavond dus geen BF3.
Moet ik zelf wat regelen?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Altijd spannend die 1000 ticket servers.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nope, komt goed, morgen maar eens zien of een p8p67 rechter is, dan lap ik bij. Oude mobo zit al in de doos. Zodra i5 werkt mail ik je wat fotos. Pm me ff je mailadres. Mn hele core2duo hardware is netjes gepoetst. Zelfs de cpu ontdaan van koelpasta.quote:
Avondje geen bf3 viel gelukkig mee, maar morgen sta ik wel om 9.30u op de stoep.![]()
![]()
Ik ga vandaag ook aan de slag met mijn pc. Vermoed echt dat het mobo het probleem is. Een keiharde crash die ook voorkomt als windows nog niet heeft geboot.
Jp![]()
Nicequote:Geen idee, weet alleen dat fraps zeer grote bestanden maakt (meerdere bestanden voor 1 filmpje, zeer irritant)quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:46 schreef ElmoFan het volgende:
Wat is een goed programma om mijn potjes op te nemen? Fraps of zijn er nog betere?![]()
Fraps maakt bij mij gewoon single files aan.
Wel echt groot ja, 4 minuten beeld is 4,5GB![]()
Maar beter zo en zelf achteraf kleiner maken dan dat Fraps gaat comprimeren tijdens het gamen wat je performance in zijn geheel als computer niet ten goede komt![]()
Ik heb een grote hdd dus dat geeft nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:53 schreef rubbels het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen dat fraps zeer grote bestanden maakt (meerdere bestanden voor 1 filmpje, zeer irritant)![]()
![]()
Zo ff lekker in een tank lopen hoeren http://battlelog.battlefi(...)0819537/1/172003855/!
phluphy for president!![]()
MP5? Daar hek mee geschoten in het eggie!
En met een Glock 34, M16, Uzi en een Sig Sauer P220.
Maar nog steeds niet met een P90 of PS90.
Zo, ik ben weer back online. Volgens mij kent de Asus bios geen hele stille optie meer.
De P5K had een Q-Fan control optie, waarbij je 'm heeeeeel stil kon laten zijn.
Maar wat een ellende joh. Eerste moederbord P8H67 bij de i/o-poorten zo krom als een banaan. Loopt in het midden helemaal naar beneden. Te ver dus om USB stekkers er in te doen. Ik snel voor 18u terug naar de winkel. Nieuwe P8H67 meegenomen. Ook die dus helemaal krom op hetzelfde stuk. Vanmorgen dan maar naar de winkel met de kast erbij. Toen maar een P8P67 geprobeerd... en daar klopten die poorten ook niet helemaal van en had ik nog langere afstandsbusjes nodig (zaten destijds niet bij de kast) en liggen niet los in die winkel omdat ze gingen verhuizen.
Dus ik heb mijn 2e ietwat kromme P8H67 weer mee naar huis genomen en heb het i/o-shield maar verbouwd, zodat ik overal bij kan. Het enige wat niet helemaal lekker gaat, is de PS/2-poort, maar ook daar zit de stekker er nu goed van in zonder heel veel spanning ofzo.
Daarnaast ook nog een pinnetje van de CPU socket een heel klein tikkie krom, welke ik recht moest buigen.... ik weet niet wat Asus aan het doen is, maar ik denk dat dit m'n laatste stukje Asus hardware is. Of ze moeten de kwaliteit weer opvoeren zoals ik van ze gewend ben. Sinds 1995-1996 koop ik Asus en heeft het altijd perfect gewerkt, nooit gezeik. Maar nu lijkt het erop dat ze meer geld willen verdienen en de uitvoering door een simpel bedrijf zonder al te veel controle laten doen.
Zo eens even BF3 testen, of dat beter is. Qua windows prestatieindex ben ik wel wat omhoog, maar het totaalcijfer niet, vanwege de HDD. Gek, want ik heb nu Sata 6Gb/s ipv 3.
Ennuh, waarom is server #1 weer van naam veranderd? Alsof iets of iemand zonder te weten oude settings weer naar voren haalt.![]()
Mijn geluid valt zo nu en dan weg. Na een uurtje of minder spelen valt het meestal gewoon weg en moet ik het spel herstarten. Weet iemand hoe dit te fixen is?![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:35 schreef dennis3d het volgende:
1 iemand nodig voor bof cq #1 b2k only![]()
BF3 draait als een zonnetje! Op medium in Caspian zo rond gemiddeld 80fps, ingezoomed met 12x ballistic 150 fps op een rustig stuk.
Nu even high testen, in Metro is High ongeveer 60-70fps.![]()
Wat voor graka heb je?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:47 schreef JK het volgende:
BF3 draait als een zonnetje! Op medium in Caspian zo rond gemiddeld 80fps, ingezoomed met 12x ballistic 150 fps op een rustig stuk.
Nu even high testen, in Metro is High ongeveer 60-70fps.![]()
Wat een grafspel zeg.
Kan maar beter een noob server opzoeken, ben ik tenminste 1 van de betere spelers![]()
![]()
http://thetacticalitysqua(...)now-released-on-ps3/
Later dus. Al zeiden op de frontpage dat deze gister uit zou komen![]()
Ah ok, dank je!quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:15 schreef Re.active het volgende:
http://thetacticalitysqua(...)now-released-on-ps3/
Later dus. Al zeiden op de frontpage dat deze gister uit zou komen![]()
![]()
Op high haal ik in Oman zo 50-60 fps. Ziet er dan wel prachtig uit, maar het heeft ook nadelen. Zoals dat je ogen moeten wennen aan het licht als je van binnen naar buiten gaat. Dat kost je tijd om een vijand te zien. Eens zien hoe dat is op medium, want dan zet ik 'm zo weer terug.
Maar al met al: Erg tevreden over het systeempje, ondanks de opstartproblemen. Het maakt BF3 een stuk beter en had m'n eerste potje meteen al 16-2, dat heb ik nog nooit gehaald. Wel in voertuigen dan, maar toch.![]()
![]()
Dat vind ik juist vet! Maakt het realistisch.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:45 schreef JK het volgende:
Op high haal ik in Oman zo 50-60 fps. Ziet er dan wel prachtig uit, maar het heeft ook nadelen. Zoals dat je ogen moeten wennen aan het licht als je van binnen naar buiten gaat. Dat kost je tijd om een vijand te zien. Eens zien hoe dat is op medium, want dan zet ik 'm zo weer terug.
Maar goed, ieder zijn ding![]()
![]()
Draai alles op low en daar is dat ook zoquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:45 schreef JK het volgende:
Op high haal ik in Oman zo 50-60 fps. Ziet er dan wel prachtig uit, maar het heeft ook nadelen. Zoals dat je ogen moeten wennen aan het licht als je van binnen naar buiten gaat. Dat kost je tijd om een vijand te zien. Eens zien hoe dat is op medium, want dan zet ik 'm zo weer terug..
De HK53 is niet de MP5, maar een ander wapen van HK. De MP5 is een submachinegun, en verschiet dus een pistoolkaliber (9x19mm), en de HK53 is een kleinere uitvoering van de HK33, een assaultrifle (alle Engineer wapens zijn kleine uitvoeringen van aanvalsgeweren), dus een geweer kaliber (5.56x45mm zoals de M16 e.d).quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef rubbels het volgende:
[..]
Enig idee waarom ie dan niet MP5 heet?
Geen rechten van H&K?
De MP5 zit wel in BF3, het is de assigment na de 53, en de MP5 is all kits.![]()
Wtf is er met die hitdetection? Ik schiet zo'n kerel meer dan 4 keer in z'n hoofd van heel dichtbij en hij schiet me daarna rustig neer met een pistol! Ik verbaas me er echt over hoeveel bugs dit spel nog bevat, echt jammer
[ Bericht 35% gewijzigd door Onmisbaar op 17-12-2011 15:39:43 ]![]()
Ok, klinkt duidelijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De HK53 is niet de MP5, maar een ander wapen van HK. De MP5 is een submachinegun, en verschiet dus een pistoolkaliber (9x19mm), en de HK53 is een kleinere uitvoering van de HK33, een assaultrifle (alle Engineer wapens zijn kleine uitvoeringen van aanvalsgeweren), dus een geweer kaliber (5.56x45mm zoals de M16 e.d).Maar dit is niet waar, na de 53 komt de QBZ-95Bquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:12 schreef Jeff89 het volgende:
De MP5 zit wel in BF3, het is de assigment na de 53, en de MP5 is all kits.![]()
Dat ken ik ergens van bij mij is het een Sata 6gb SSD maar nog krijgt die maar een 5.9 en is het laagste cijfer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:41 schreef JK het volgende:
Zo eens even BF3 testen, of dat beter is. Qua windows prestatieindex ben ik wel wat omhoog, maar het totaalcijfer niet, vanwege de HDD. Gek, want ik heb nu Sata 6Gb/s ipv 3.
Iemand trouwens enig idee hoe je de battlefield naar een andere schijf kan verplaatsen achteraf zonder een her installatie?
Edit: blijkbaar is er geen andere manier dan in de registry te prutsenMaar het werkt wel
[ Bericht 15% gewijzigd door CocaColaLight op 17-12-2011 15:52:52 ]Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
http://battlelog.battlefi(...)3862334/4/185911171/
Lekker rondje. Veel kills, veel caps en de winst. Yay!![]()
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:14 schreef Onmisbaar het volgende:
Wtf is er met die hitdetection? Ik schiet zo'n kerel meer dan 4 keer in z'n hoofd van heel dichtbij en hij schiet me daarna rustig neer met een pistol! Ik verbaas me er echt over hoeveel bugs dit spel nog bevat, echt jammer![]()
Dan is dat misschien aangepast sinds de laatste patch. Ik kan het me niet zo erg voorstellen als bij Oman. Maar ik had Oman nog maar 1x gespeeld en bleef toen voornamelijk hoeren vanaf de basis met een IGLA en een ammobox van Dennis3D.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Draai alles op low en daar is dat ook zo.
Geen zin om het level toen te verkennen met toch te lage framerate.
Maargoed, realistisch of niet, als je voordeel kan halen uit settings, moet je dat gewoon doen.
Ik kijk nog even of ik 'm op high laat of terug zet naar medium. 80 in Caspian was wel heel erg relaxt.
@Cocacolalight; 5,9 haal ik dus ook met m'n WD Black op 6Gb/s. Ach wat maakt het uit, dat cijfer zegt weinig. Als je er in de kroeg mee wilt patsen, kan je het beter over de lengte van je snikkel hebben. Windows prestatieindex zegt toch niemand iets.![]()
![]()
Hedde ge nu een grote e-penis?
Dan heb je een aardige setup!
Maar ik ben ook erg tevreden nu met mijn upgrade, al ben ik in totaal bij elkaar bijna 500 euro kwijt voor BF3. Nouja, met het spel erbij en videokaart en extra ram voor m'n oude PC kom ik wel aan 500 euro.![]()
Ik zeg: Een hele dikke vinger naar EA. DC in het heetst van de strijd, daar gaat mn exp.![]()
*Gaat maar weer verder met Skyrim*![]()
Watskeburt dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik zeg: Een hele dikke vinger naar EA. DC in het heetst van de strijd, daar gaat mn exp.![]()
*Gaat maar weer verder met Skyrim*![]()
Constant dc, haperingen en eerst duurde het welgeteld 2 uur voor ik een keer B2K kon joinen.quote:
Frustratie alom.![]()
![]()
Nice.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:37 schreef JK het volgende:
Zo zie ik ze graag gevuld:
[ afbeelding ]
![]()
En dan zijn de meesten van ons niet eens online aan het gamen!
Is het trouwens niet heel erg zonde van die knaken om die 3e server te hebben die 99,9% van de tijd stil staat? Aangezien we de afgelopen maand misschien 2x een avondje er in hebben gezeten.![]()
Die derde server werd volgens mij gratis erbij gegeven als je bij i3d een server huurde, moest dan wel unranked en private zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:43 schreef Re.active het volgende:
[..]
Nice.
Is het trouwens niet heel erg zonde van die knaken om die 3e server te hebben die 99,9% van de tijd stil staat? Aangezien we de afgelopen maand misschien 2x een avondje er in hebben gezeten.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:29 schreef Onmisbaar het volgende:
Mijn geluid valt zo nu en dan weg. Na een uurtje of minder spelen valt het meestal gewoon weg en moet ik het spel herstarten. Weet iemand hoe dit te fixen is?![]()
Ik heb net de uitbreiding gekocht via Origin. Ze zeiden dat ik het daarna gelijk kon downloaden en dat ik een mail met de factuur zou krijgen. Maar nu zie ik nergens waar ik hem kan downloaden en die mail heb ik ook niet gehad. Duurt dat gewoon wat langer?![]()
![]()
Welke harde schijf is dat nou weer?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:26 schreef Auti het volgende:
Pimp daddy Windows prestatieindex![]()
[ link | afbeelding ]
Yeah! Ik hoop op korte termijn weer te kunnen gamen, beetje gezondheidsproblemen maar begin weer een beetje te herstellen.![]()
![]()
als alles up to date is kan je via battlellog gewoon een server joinen die B2K draaitquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:22 schreef Perquisite het volgende:
Ik heb net de uitbreiding gekocht via Origin. Ze zeiden dat ik het daarna gelijk kon downloaden en dat ik een mail met de factuur zou krijgen. Maar nu zie ik nergens waar ik hem kan downloaden en die mail heb ik ook niet gehad. Duurt dat gewoon wat langer?![]()
2 x Crucial M4 SSD's in RAID0quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:34 schreef rumiii het volgende:
[..]
Welke harde schijf is dat nou weer?-weg-![]()
Ik heb een keer in 1 potje 76k gehaald. Dat was op een Metro server dik een uur lang ammo gooien en daardoor meerdere resupply medals binnen halen, een shitload aan ribbons, en nog wat servicestars.-weg-![]()
Dat tikt aan ja!
Hmmm wat raar, ik heb net de Below Radar unlock voor de scout heli vrijgespeeld.
Ik kan 'm niet in-game kiezen en nu zie ik ook dat in Battlelog geen Below Radar unlock meer bestaat.... WTF?!?!![]()
Verdomd.. Ik had kunnen zweren dat ik de MP5 ergens als unlock had gezien.. Maar ws struikelde ik pagina van een andere BF game ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:26 schreef rubbels het volgende:
[..]
Maar dit is niet waar, na de 53 komt de QBZ-95B![]()
Hoe zit het nu eigenlijk met die scope glare van de sniper? Ik dacht namelijk dat dit alleen bij de 12X scope was. Maar dit is dus ook zo bij de 8X scope?![]()
Ja, maar ik dacht dat er bij het lijstje met wapens die bij B2K zitten wel de MP5 stond :Squote:Op zaterdag 17 december 2011 18:35 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Verdomd.. Ik had kunnen zweren dat ik de MP5 ergens als unlock had gezien.. Maar ws struikelde ik pagina van een andere BF game ofzo.![]()
Misschien heeft iemand ze ergens door elkaar gehaald.. Is ook niet zo vreemd, allemaal broertje en zusje wapensquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:39 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat er bij het lijstje met wapens die bij B2K zitten wel de MP5 stond :S![]()
![]()
Ja inderdaad...quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:42 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand ze ergens door elkaar gehaald.. Is ook niet zo vreemd, allemaal broertje en zusje wapens
Maar het plaatje lijkt wel verdacht veel op de MP5!!!![]()
vanaf de 6x al.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:38 schreef Leanishibe het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die scope glare van de sniper? Ik dacht namelijk dat dit alleen bij de 12X scope was. Maar dit is dus ook zo bij de 8X scope?![]()
wow...quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:00 schreef andreas612 het volgende:
lol, 17/2 op kharg island, tank met infraroodscan![]()
![]()
Yupz, ies gratizzzquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:48 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Die derde server werd volgens mij gratis erbij gegeven als je bij i3d een server huurde, moest dan wel unranked en private zijn.
Altijd bij i3d, gratis warserver erbij.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:47 schreef JK het volgende:
Nu even high testen, in Metro is High ongeveer 60-70fps.
ik heb mijn probleem ook gefixt
Mobo (asus) gaat maandag retour. Ik heb er een nieuwe in gezet en problemen voorbij. Duurde even voordat ik al het ander had uitgesloten maar kon met zekerheid zeggen dat het mobo kaduuk was.
![]()
![]()
Ik vind Asus tegenwoordig niet meer zo wat het was, ik geef zelf al een tijdje de voorkeur aan MSI en Evga. Asrock schijnt het ook wel goed te doen tegenwoordig, maar ik blijf bij MSI.
Net mijn eerste paar rondjes gespeeld na een tijdje niet gespeeld te hebben, dat is ff wennen zeg die nieuwe maps. Ik las dat de F35 een beetje kut zou zijn, stap voor het eerst in dat ding en haal meteen een chopper en een Su35 neerMaar het is idd wel een beetje een bakbeest.
-weg-![]()
Dit komt gewoon door de lag correction, kun je btw uitzetten in de gameplay options.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:14 schreef Onmisbaar het volgende:
Wtf is er met die hitdetection? Ik schiet zo'n kerel meer dan 4 keer in z'n hoofd van heel dichtbij en hij schiet me daarna rustig neer met een pistol! Ik verbaas me er echt over hoeveel bugs dit spel nog bevat, echt jammer
Verwacht dan alleen wel een hoop stotteringen bij mensen met een slechte ping..Roll with the fastest
ASrock is van Asus, een budget merk. Zou toch wel heel erg zijn als dat beter is dan het 'grote' merk.![]()
![]()
Niet een beetje te veel van het goede?quote:
merk je hier daadwerkelijk wat van in tav geen raid..Roll with the fastest
In de tientallen Asus borden waar ik op gebouwd heb, is er nog nooit 1 stuk gegaan. Al mijn computers die ik thuis heb draaien, draaien (al jaren) stabiel op Asus. Enige merk waar nog nooit 1 product van is stuk gegaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:29 schreef Auti het volgende:
Ik vind Asus tegenwoordig niet meer zo wat het was, ik geef zelf al een tijdje de voorkeur aan MSI en Evga. Asrock schijnt het ook wel goed te doen tegenwoordig, maar ik blijf bij MSI.
Tot zover mijn reclame voor Asus
F35 valt in het niets als je naar de flankers kijkt. Dat ding kan amper draaien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:29 schreef Auti het volgende:
Net mijn eerste paar rondjes gespeeld na een tijdje niet gespeeld te hebben, dat is ff wennen zeg die nieuwe maps. Ik las dat de F35 een beetje kut zou zijn, stap voor het eerst in dat ding en haal meteen een chopper en een Su35 neerMaar het is idd wel een beetje een bakbeest.
![]()
Hoezo niet? Voor zover ik begreep is 300 mph de ideale draaisnelheid en die haalt de f35 net zo goed. Ik merk geen verschillen tussen de 2.
edit: Ja ik merk wel verschillen natuurlijk, maar draaien is er niet één van
Conscience do cost.![]()
Absoluut!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
Niet een beetje te veel van het goede?
merk je hier daadwerkelijk wat van in tav geen raid..
Die nieuwe Revodrive PCI-e dingen zijn nog rapper, maar dat is nog net iets te gek (duur)-weg-![]()
Ja nee dat snap ik wel, maar zelf merk je er toch geen drol van.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Absoluut!
[ link | afbeelding ]
Die nieuwe Revodrive PCI-e dingen zijn nog rapper, maar dat is nog net iets te gek (duur)
of een auto nou 300 of 600 gaat, het is beide snelRoll with the fastest
Tja ik zie er ook het nut niet van in. Met een enkele boot SSD (crucial M4, geflashed) is mijn pc nu binnen 10 seconden opgestart en zit in ingame BF3 als een van de eersten. Echter dan moet ik alsnog wachten op de teller tot ik kan beginnen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Absoluut!
[ link | afbeelding ]
Die nieuwe Revodrive PCI-e dingen zijn nog rapper, maar dat is nog net iets te gek (duur)![]()
![]()
Samequote:Op zaterdag 17 december 2011 23:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja ik zie er ook het nut niet van in. Met een enkele boot SSD (crucial M4, geflashed) is mijn pc nu binnen 10 seconden opgestart en zit in ingame BF3 als een van de eersten. Echter dan moet ik alsnog wachten op de teller tot ik kan beginnen.![]()
![]()
lol en dat weet je 2 uur vol te houdenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Constant dc, haperingen en eerst duurde het welgeteld 2 uur voor ik een keer B2K kon joinen.
Frustratie alom.![]()
!
![]()
En dat is nog een crucial m3 dus een m4 zou theoretisch nog sneller zijn
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

zonder trim gaan die dingen toch vet snel stukquote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Dat is inderdaad wel een feitquote:Op zondag 18 december 2011 03:51 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
zonder trim gaan die dingen toch vet snel stukRoll with the fastest
lol wutquote:Op zondag 18 december 2011 08:01 schreef jpjedi het volgende:
wtf, zondagochtend 8uur en server #2 zit vol!
quote:Op zondag 18 december 2011 08:01 schreef jpjedi het volgende:
wtf, zondagochtend 8uur en server #2 zit vol!
Nice!!!quote:Op zondag 18 december 2011 08:01 schreef jpjedi het volgende:
wtf, zondagochtend 8uur en server #2 zit vol![]()
Vriend van me komt dinsdag even langs om BF3 te testen.
Het gaat hem dan vooral om het snipen. Dan kan ik hem zeker het beste Casian CQ laten spelen zeker?![]()
Sorry, dubbelpostquote:Op zondag 18 december 2011 10:17 schreef rubbels het volgende:
Vriend van me komt dinsdag even langs om BF3 te testen.
Het gaat hem dan vooral om het snipen. Dan kan ik hem het beste Casian CQ laten spelen zeker?![]()
![]()
ZO facking schijtziek van die kut Viper met heat seekers die niet werken, ammo count display wat niet werkt en constant op R (reloading) blijft knipperen.![]()
Cirkelde net boven een tank en had m gewoon de hele tijd in de lock maar kon er niks mee. Kon alleen rakketten op m afsturen waarvan ik ook geen ammo count heb.![]()
Dat is toch wel vrij netjesquote:Op zondag 18 december 2011 08:01 schreef jpjedi het volgende:
wtf, zondagochtend 8uur en server #2 zit vol
Vanavond is war tegen L2K.
Zij wouden nieuwe datum maar nog niks afgesproken dus reken er maar op dat het niet doorgaat.![]()
dan moet ik er ook wel zijnquote:Op zondag 18 december 2011 11:29 schreef dennis3d het volgende:
Vanavond is war tegen L2K.
Zij wouden nieuwe datum maar nog niks afgesproken dus reken er maar op dat het niet doorgaat.![]()
Toen draaide ik me nog een keer om!quote:Op zondag 18 december 2011 08:01 schreef jpjedi het volgende:
wtf, zondagochtend 8uur en server #2 zit vol
Tis lekker rustig nu op TS en zo te zien ook in Battlelog.![]()
Tja, je wilt graag spelen of niet.quote:Op zondag 18 december 2011 00:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol en dat weet je 2 uur vol te houden![]()
!
Vind het alleen zo jammer dat niet alles is gefixt met de update.Ik bedoel, als je net zo lekker gaat, kill achter kill en een aantal vlaggen hebt gecaptured en opeens een dc krijgt.. Dan baal je wel een beetje.
![]()
![]()
Ik wil nog wel een keertje co-op doen.quote:Op zondag 18 december 2011 12:15 schreef Idanue het volgende:
Iemand zin om even co-op te doen?
(ben wel een noob btw.)
Net even met iemand anders, maar die eikel ging er halverwege mee stoppen ofzo. Ineens connection timeout. Weg puntjes. Ik wil die 93R want dat is een fijn handwapen. 3 schoten per keer. Niet zo achterlijk snel door je magazijn heen als de Glock 18.![]()
Haha net even halverwege meegedaan aan een potje op een server.
Veel lage ranks, dus hier maar weer eens het bewijs dat unlocks echt wel voordeel hebben (en ik daarom dus ook steeds speel om veel te unlocken).
18-1 in een tank.. dankzij thermal (en m'n i5 cpu)
http://battlelog.battlefi(...)1113663/1/193877774/
En uiteraard helikopter piloten aan de andere kant die er niets van bakken.
Ik had zo'n tank allang uit de lucht gehaald met guided missiles.
KD-ratio 18.0, dat tikt wel lekker aan.![]()
![]()
Wat maakt je i5 cpu uit voor je score?
Hier draait ook alles vloeiend hoor, en dat met een amd
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Sta ik daar in voor een objective in rush wil ik dat ding armen krijg ik press E echt constant maar een fractie van een miliseconde te zien, ongeacht waar ik ging staan.
Uiteindelijk vet hard afgeslacht omdat ik een halve minuut om dat apparaat aan het cirkelen was.![]()
![]()
Euh ik had de tank allang weggevaagd van het land.quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wel knap trouwens dat je een tank uit de lucht haalt
Nou, omdat mijn framerate een stuk lager lag met mn E6750 cpu, dan met de i5 nu,
ligt mijn score nu gewoon hoger. Ik kan op de een of andere manier sneller reageren naar vijanden toe. Voorheen lag het op 20-30fps, af en toe een uitschietertje naar 45-50fps op een stuk waar niets gebeurd. Nu ligt dat een stukje hoger. Op high speel ik nu met 60fps op 1440x900 en tussen de 80-150 fps op 'medium'.
Soms was het zelfs zo erg bij explosies etc. dat ik de vijand haperend zag lopen en ik dus moest schieten waar hij niet was, om 'm wel te kunnen raken.
Je hebt gewoon een quadcore cpu nodig, of het nu AMD of Intel is, maakt geen zak uit.![]()
Ik ken dat met de MAV. Dat je gewoon heeeeeeeel secuur moet richten om een SOFLAM, T-UGS of andere MAV kapot kan maken... niet altijd. Maar toch af en toe.quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Re.active het volgende:
Sta ik daar in voor een objective in rush wil ik dat ding armen krijg ik press E echt constant maar een fractie van een miliseconde te zien, ongeacht waar ik ging staan.
Uiteindelijk vet hard afgeslacht omdat ik een halve minuut om dat apparaat aan het cirkelen was.
Net even Gulf of Oman BF2 gedaan. Wat is de BF3 versie dan een verschil zeg. Veel groter, een snelweg er tussen. Vanaf de boot kan je al de kust zien. Niet zo gek dus, dat ik veel niet herkende.
Hebben jullie ook dat in B2K, met name in de flymaps, er een wat groene waas van de naverbranders af komt? En ook bijv. bij de gunnerpositie van de havoc/viper, als je dichtbij schiet heeft het een ietwat groene waas.![]()
Hoe werkt in godsnaam de throttle down eigenlijk in een jet? de bind key werkt in elk geval niet.
Ik zie andere mensen het wel doen?![]()
ja, ik speel met pijltjestoetsen. Dus naar onder is normaal gesproken afremmen. Bij heli en alle andere voertuigen werkt dat prima.quote:![]()
Bij jets ook. S indrukken en je remt echt wel af. Mooi om te locken op helikopters, heb je iets meer tijd. De F35 gaat dan ook in hovermode.![]()
Ik blijf toch echt volgas door janken met throttle down knopquote:Op zondag 18 december 2011 16:25 schreef JK het volgende:
Bij jets ook. S indrukken en je remt echt wel af. Mooi om te locken op helikopters, heb je iets meer tijd. De F35 gaat dan ook in hovermode.![]()
![]()
Ik speel ook met pijltjestoetsen, en heb de throttle op numlock_8 (up) numlock 2 (down) En ik heb soms ook het idee dat hij niet afremtquote:Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja, ik speel met pijltjestoetsen. Dus naar onder is normaal gesproken afremmen. Bij heli en alle andere voertuigen werkt dat prima.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Had zo een scene uit Top Gun kunnen zijnquote:
dat doe ik hem niet naquote:Op zondag 18 december 2011 16:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had zo een scene uit Top Gun kunnen zijn![]()
Met de chopper kan ik er wel door maar de jet gaat echt te snel.quote:Op zondag 18 december 2011 17:22 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik ging het ook net proberen, niet succesvol![]()
Maar blijf het wel proberen ondanks dat het niet echt helpt voor je kd ratio![]()
![]()
jaa met een helie lukt het mij ook welquote:Op zondag 18 december 2011 17:29 schreef Re.active het volgende:
[..]
Met de chopper kan ik er wel door maar de jet gaat echt te snel.![]()
Maar blijf het wel proberen ondanks dat het niet echt helpt voor je kd ratio![]()
oeh, het is me net één keer gelukt met een flanker ... de truc was om af te remmen, net voor je tussen die gebouwen doorgaat.![]()
No shit Sherlockquote:Op zondag 18 december 2011 17:39 schreef SeanFerdi het volgende:
oeh, het is me net één keer gelukt met een flanker ... de truc was om af te remmen, net voor je tussen die gebouwen doorgaat.![]()
Dat soort shit doe ik ook om mensen achter me vandaan te krijgenquote:Op zondag 18 december 2011 16:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had zo een scene uit Top Gun kunnen zijn![]()
Alleen soms loopt dat ook fout af![]()
![]()
quote:Ik probeer het ook altijd. Wat 9/10 resulteert in een crashquote:Op zondag 18 december 2011 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat soort shit doe ik ook om mensen achter me vandaan te krijgen![]()
Alleen soms loopt dat ook fout af
True, kan me alleen niet voorstellen dat je na 2 uur kutten lekker in een potje zitquote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Tja, je wilt graag spelen of niet..
phluphy for president!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |