![4bl1S.jpg]()
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed HardcoreAdmins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2
NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie
BoF: #3
i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4
NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ersFOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg Platoon SPOILER: Fok! spelers
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Ik ben bezig om alle mensen in de OP een keertje te knifen.
Tot nu toe:
Seanferdi
BugworksNL
JK
In for a penny, in for a pound
quote:
Je kan beter een C4 lijstje maken met wie je nog niet hebt gehad in een voertuig.

Ik zal m'n best doen om geen mes in mn strot te krijgen. Misschien had je beter niet dit bericht kunnen plaatsen, nu zijn er meer mensen op hun hoede.

edit; je hebt ook al eens Patrocious en Robuust al gehad als ik even snel kijk.
Misschien nog wel meer.
[ Bericht 6% gewijzigd door JK op 15-12-2011 15:47:59 ]
Civilian
Better safe than Sony
quote:
Op donderdag 15 december 2011 15:39 schreef JK het volgende:[..]
Je kan beter een C4 lijstje maken met wie je nog niet hebt gehad in een voertuig.

Ik zal m'n best doen om geen mes in mn strot te krijgen. Misschien had je beter niet dit bericht kunnen plaatsen, nu zijn er meer mensen op hun hoede.

edit; je hebt ook al eens
Patrocious en Robuust al gehad als ik even snel kijk.
Misschien nog wel meer.
Oh
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
quote:
Op donderdag 15 december 2011 15:39 schreef JK het volgende:[..]

edit; je hebt ook al eens Patrocious en Robuust al gehad als ik even snel kijk.
Misschien nog wel meer.
Hmm, ging pas vanaf gisteren in.

Kan best dat ik al wat mensen heb gehad. En juist leuk als mensen op hun hoede zijn.
quote:
Nu we het toch over dogtags hebben:
Om welke redenen hebben jullie je dogtags gekozen?
ik heb:
- ace squad (omdat ik het plaatje wel mooi vind)
![dtb018.png]()
- Flag Attacker (trots op waar het voor staat)
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!BF4:
SeanFerdi
- M'n service star M60E4 (was een hele opgave maar wat speelt dat ding fijn)
- conquest wins geloof ik, niet zo boeiend.
quote:
Ik heb 2 willekeurige één keertje gekozen omdat ik toevallig op die pagina in mijn battlelog terecht kwam. Het interesseert me werkelijk geen reet welke dogtags ik gebruik
Conscience do cost.
JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
quote:
Op donderdag 15 december 2011 16:28 schreef ems. het volgende:[..]
Ik heb 2 willekeurige één keertje gekozen omdat ik toevallig op die pagina in mijn battlelog terecht kwam. Het interesseert me werkelijk geen reet welke dogtags ik gebruik

Kun je kiezen dan?
Hoe werkt dat???
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
quote:
Ergens op battlelog, zoeken naar dogtags. Ik heb het één keer gedaan dus ik weet het ook niet meer precies.
Conscience do cost.
Civilian
Better safe than Sony
quote:
Op donderdag 15 december 2011 16:59 schreef Pizzaa het volgende:godverdomme mijn bf3 werkt niet meer, elke keer als ik battlelog opstart dan loopt mijnn internetbrowser vast en na lang wacthen probeer ik dan wel te joinen dan wordt mijn pc ubertraag en krijg ik ongeveer 100 processen met werfault.exe
snap er geen kut van
Klinkt als een brakke browserplugin van Battlelog. Probeer eens een andere browser, of de plugin opnieuw installeren
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Idanue
Polite as Fuck
quote:
Werkt niet volgens mij, min is 4 stond net in de Multiplay config files.
Server is nu weer 24/7 Metro, 2 andere fok servers draaien al B2K mappen dus een derde lijkt me niet echt nodig.
Altijd blijven lachen!!
quote:
Op donderdag 15 december 2011 17:41 schreef Idanue het volgende:[..]
Werkt niet volgens mij, min is 4 stond net in de Multiplay config files.
Server is nu weer 24/7 Metro, 2 andere fok servers draaien al B2K mappen dus een derde lijkt me niet echt nodig.
Bij R14 mag je weer 2 min hebben. Moet je de andere parameter wel eentje lager zetten want die mogen niet gelijk zijn. (er zijn twee min player regels)