Niets mis met gewone zwarte of groene thee.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef CarbonC het volgende:
Hou toch eens op zeg.
Wat is er mis met met gewone zwarte, groene, rooibos etc. thee, zonder tig smaakstoffen?
Een hele vleugel zelfs!?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef CarbonC het volgende:
Hou toch eens op zeg.
Wat is er mis met met gewone zwarte, groene, rooibos etc. thee, zonder tig smaakstoffen?
pics of ze is de vriendin van Rinusquote:
beter te zuipen ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echte Turkse thee is sterker dan menig bakkie pleur bij de gemiddelde uitbater.
Ik ook. Beetje apart en zo.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:34 schreef VladPoetin het volgende:
ik dacht dat hier een recept kwam te staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Laten we haar boeken dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, ze doet niet alleen Pickwickreclames.
http://www.deborahdegroot.nl/
Oeh, 'werkzaamheden'.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Laten we haar boeken dan.
"Bent u geïnteresseerd in de werkzaamheden van Deborah de Groot? "
theebag die snol!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Laten we haar boeken dan.
"Bent u geïnteresseerd in de werkzaamheden van Deborah de Groot? "
Doe jij dat altijd? Ik geloof meteen dat het gezellig is....quote:Op donderdag 15 december 2011 13:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Keigezellig met de buren op bezoek thee drinken en luisteren naar zanger Rinus.
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:39 schreef FUFR het volgende:
[..]Mooie stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dezen post.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Thee is sowieso vies.
Espresso/zwarte koffie
Kom gezellig eens langs?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe jij dat altijd? Ik geloof meteen dat het gezellig is....
veel plezier met je buren en de Rinus music..
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Thee is sowieso vies.
Espresso/zwarte koffie
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:34 schreef VladPoetin het volgende:
ik dacht dat hier een recept kwam te staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |