Misschien als je het in een ander subforum had gezet, dan had ik je nog wel willen geloven. Nu niet. Hoe heet je vader + je oom + je moeder + je zus?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Wat een ongevoelige kut mongool ben jij
dankjewelquote:
dit topic heeft gewoon een andere wending gekregen. Ik ga geen namen posten hierquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef Phenixstyle het volgende:
[..]
Misschien als je het in een ander subforum had gezet, dan had ik je nog wel willen geloven. Nu niet. Hoe heet je vader + je oom + je moeder + je zus?
serieus kenker lekker op manquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef Phenixstyle het volgende:
[..]
Misschien als je het in een ander subforum had gezet, dan had ik je nog wel willen geloven. Nu niet. Hoe heet je vader + je oom + je moeder + je zus?
Lijkt me toch dat jullie daarvan op de hoogte worden gesteld als hij echt is opgepakt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:47 schreef Haifisch het volgende:
Update : hij is opgepakt, maar dat is nog niet bevestigd want de agenten hielden andere bezoekers op afstand dus ze hebben niet alles gehoord
Zou kunnen. Ik neem morgen een vrije dag om alles te verwerkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:48 schreef manderveen het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat jullie daarvan op de hoogte worden gesteld als hij echt is opgepakt.
moet je morgen werken danquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:49 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik neem morgen een vrije dag om alles te verwerken
Veel sterkte en hoop dat dit alles een enorme opluchting voor jullie wordt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:49 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik neem morgen een vrije dag om alles te verwerken
dankjewelquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:51 schreef manderveen het volgende:
[..]
Veel sterkte en hoop dat dit alles een enorme opluchting voor jullie wordt.
Ik ook. Op de goede afloop.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:04 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
oehhh live verslag. Ik volg.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
in dit filmpje wordt een goede grap uitgelegd die je met je pa kan doen
[ afbeelding ]
echt de moeite waard
klojoquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
in dit filmpje wordt een goede grap uitgelegd die je met je pa kan doen
[ afbeelding ]
echt de moeite waard
jullie zijn niet ontvoerd en je vader zal wel een nachtje zitten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:22 schreef Haifisch het volgende:
Politie is weg, mijn pa heeft gezegd ons op te zoeken en heeft gezegd dat we ontvoerd zijn
Maar is hij nu opgepakt of kunnen ze hem niet vasthouden?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:22 schreef Haifisch het volgende:
Politie is weg, mijn pa heeft gezegd ons op te zoeken en heeft gezegd dat we ontvoerd zijn
Ik denk dat zijn vader heeft gezegd dat ze zijn ontvoerd door de oom ipv daar ondergedokenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jullie zijn niet ontvoerd en je vader zal wel een nachtje zitten waarschijnlijk
Nee mijn laptop ligt bij hem en mijn oom heeft zijn pc kapotquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
ts denk je dat je vanavond nog op een computer kan ofzo
daar konden ze niets over zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:26 schreef manderveen het volgende:
[..]
Maar is hij nu opgepakt of kunnen ze hem niet vasthouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |